وبلاگ

/

/

راهنمای پیشرفته خرید اشتراک از سایت های خارجی 2024

راهنمای پیشرفته خرید اشتراک از سایت های خارجی 2024

خرید اشتراک از سایت های خارجی:باور کنید یا نه، دنیای دیجیتال دیگر یک مسیر صاف نیست و مشابه یک جنگل بزرگ و پر از پیچ و خم است. محتوای معمولی در همه جای این جنگل یافت می‌شود اما برای دسترسی به محتوای ز صاصی و با کیفیت بالاتر باید هزینه جانبی پرداخت بین المللی کنیم. در حقیقت، ابزارهای جدید و مدرن هر کدام یک سطح پرمیوم دارند و شما برای استفاده صد درصدی از تمام سرویس‌های موجود باید اشتراک آن‌ها را خریداری کنید.

امروز یک راهنمای جامع درباره خرید اشتراک از سایت‌های خارجی برای شما تهیه کرده‌ایم و سعی کرده‌ایم به تمام سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم و نحوه خرید اشتراک برخی از سایت‌های خارجی معتبر را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم.

خرید اشتراک از سایت های خارجی چگونه است؟

خرید اشتراک سایتهای خارجی سطح دسترسی بیشتر به کاربران می‌دهد. در حقیقت، درآمدزایی سایت‌ها یا برنامه‌های خارجی از فروش اشتراک پرمیوم یا VIP است. این سایت‌ها معمولاً یکسری قابلیت را به صورت رایگان در دسترس کاربران عادی قرار می‌دهند. اما اگر کاربران بخواهند از امکانات بیشتر و پیشرفته‌تری استفاده کنند باید با پرداخت هزینه سطح کاربری خود را به پرمیوم ارتقا دهند.

خرید اشتراک پرمیوم

بیشتر بخوانید : بهترین‌های ارائه دهنده سرور اختصاصی ارزان در سال ۲۰۲۳

برای مثال، هوش مصنوعی ChatGPT به صورت رایگان در دسترس همه کاربران قرار دارد اما اگر بخواهید از ورژن جدید و قدرتمند‌تر آن یعنی GPT-4 استفاده کنید باید اشتراک پرمیوم آن را تهیه کنید. روش‌های مختلفی برای خرید اشتراک از سایت‌های خارجی وجود دارد. برای مثال، شما با یک حساب پی‌پال یا از طریق کارت‌های بین‌المللی می‌توانید پرداخت ارزی خرید اشتراک را انجام دهید. متاسفانه امکان پرداخت هزینه این خرید از طریق حساب بانک‌های داخلی امکان‌پذیر نیست. مشکل دیگری که با آن روبرو می‌شوید، چالش در افتتاح حساب بین‌المللی نظیر پی پال و دریافت کارت‌های اعتباری نظیر ویزا کارت یا مستر کارت خواهد بود.

در برخی از موارد نیز ممکن است در هنگام تکمیل فرم ثبت‌نام از شما خواسته شود که برای ادامه روند ثبت‌نام اشتراک پرمیوم را خریداری کنید. برای مثال، برای استفاده از سایت نتفلیکس (NetFlix) منوط به خرید اشتراک است و اگر پرداخت ارزی را انجام ندهید، اجازه دسترسی و استفاده از قابلیت‌های سایت مثل تماشای سریال از شما گرفته خواهد شد.

خربد با پی پال

کافه ارز با سال‌ها تجربه در زمینه پرداخت‌های بین‌المللی به شما کمک می‌کند تا به راحتی و با پشت‌سرگذاشتن چند مرحله ساده خرید اشتراک از سایت های خارجی را انجام دهید. همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم، برای خرید اکانت پرمیوم سایت‌های خارجی روش‌های مختلفی وجود دارد. مثلاً شما با افتتاح حساب پی‌پال یا خرید مستر کارت مجازی می‌توانید پول خرید خود را پرداخت کنید. علاوه بر این، روش‌های دیگری نظیر وب‌ مانی و پرفکت مانی نیز وجود دارند که می‌توانید پرداخت برخی از سایت‌های خارجی را با آن انجام دهید.

حتی اگر به هیچ کدام از روش‌های پرداخت بالا دسترسی نداشته باشید نیز می‌توانید با کمک پشتیبان‌های شرکت کافه ارز و بدون نیاز به افتتاح حساب، اکانت مورد نظر خود را خریداری کنید. کافه ارز با سال‌ها تجربه در زمینه نقد درآمد ارزی و پرداخت‌های بین‌المللی، سرویس‌هایی امن و معتبر را برای خرید اشتراک از سایت‌ های خارجی در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه هر یک از روش‌های خرید از سایت‌های خارجی را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید : خرید اکانت Open AI برای ChatGPT

خرید اشتراک از سایت های خارجی

بیشتر بخوانید: خرید اکانت پرمیوم لینکدین

خرید با پی پال؛ شماره یک خرید از اکانت سایت‌های خارجی

پی پال یکی از معتبرترین سیستم‌های پرداختی در دنیا محسوب می‌شود که نقل و انتقالات مالی در سراسر جهان را بسیار آسان کرده است. تقریباً اکثر سایت‌های خارجی درگاه پی‌پال دارند و اگر شما یک حساب Paypal داشته باشید می‌توانید هر نوع انتقال پولی بین‌المللی را انجام دهید. فراموش نکنید که داشتن یک حساب پی پال برای کاربران ایرانی خود یک چالش بزرگ است چون این سیستم بانکی به ایرانیان خدمات نمی‌دهد و اگر حساب افتتاح کنید از شما مدارک می‌‌خواهد و زمانی که متوجه هویت ایرانی شما شود، حسابتان را مسدود خواهد کرد.

اگر می‌خواهید یک حساب پی پال مطمئن و بی‌دردسر داشته باشید می‌توانید از طریق کافه ارز اقدام به افتتاح حساب پی پال کنید. با یک حساب پی پال وریفای‌شده تمام مشکلات مربوط به پرداخت ارزی و خرید اشتراک از سایت های خارجی که قبلاً داشتید برطرف خواهد شد. البته، برای این کار باید موجودی حساب پی پال خود را افرایش دهید. متاسفانه، امکان انتقال مستقیم پول به حساب پی پال وجود ندارد و باید آن را به صورت دلاری شارژ کنید.

برای شارژ حساب پی پال نیز می‌توانید از سایت کافه ارز کمک بگیرید. در حقیقت، معادل مقداری که می‌خواهید حساب خود را شارژ کنید برای ما انتقال ریالی انجام می‌دهید و ما به همان مقدار حساب پی‌پال شما را شارژ خواهیم کرد. توجه داشته باشید که پرداخت کارمزد این انتقال از مبلغ واریزی شما کاسته خواهد شد. در صورتی که سوالی درباره نحوه شارژ حساب پی پال دارید بهتر است با شماره 91014920-021 با کارشناسان کافه ارز تماس بگیرید.

مسترکارت مجازی برای خرید از سایت های خارجی

بیشتر بخوانید: معرفی انواع سایت برای گرافیست ها

خرید با مسترکارت مجازی؛ سریع و بی‌دردسر

عدم اتصال شبکه بانکی داخل کشور به سیستم پرداخت بین‌المللی باعث شده است که بیشتر مردم در سالیان اخیر از کارت‌های اعتباری برای خرید از سایت‌های خارجی استفاده کنند. اگر قصد خرید اکانت سایت‌های خارجی را دارید با استفاده از مستر کارت فیزیکی یا مجازی می‌توانید این کار را انجام دهید. متاسفانه، امکان دریافت مستر کارت فیزیکی در ایران وجود ندارد. اما مستر کارت مجازی بهترین گزینه برای انجام این کار است. اما مستر کارت مجازی چیست و چرا انقدر طرفدار دارد؟

مستر کارت مجازی یک کارت اعتباری است که سیستم پیش پرداخت را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما با استفاده از آن می‌توانید به صورت آنی تمام پرداخت‌های بین‌المللی خود را انجام دهید. مستر کارت مجازی همانند کارت‌های بانکی معمولی دارای یک شماره کارت، رمز CVV و تاریخ انقضا است و شما با در دست‌ داشتن این اطلاعات می‌توانید از وب‌سایت‌های دارای درگاه پرداخت Master Card خرید کنید. در ادامه بیشتر با نحوه خرید اشتراک سایت‌های خارجی با مستر کارت آشنا خواهیم شد.

نحوه خرید با مستر کارت بسیار ساده است. در حقیقت، فرآیند پرداخت درست مشابه خرید آنلاین با کارت‌های شتاب از سایت‌های داخلی است. همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم، مستر کارت اطلاعاتی مشابه کارت‌های بانکی ایرانی دارد. به طور کلی، اطلاعات مستر کارت به شکل زیر است:

  • شماره کارت بانکی: شماره کارت یا همان Digits Card Number مشابه کارت‌های ایرانی معمولاً بین 15 تا 16 رقم است و به ازای هر فرد در سیستم بانکی به صورت منحصر بفرد مشخص شده است.
  • نام صاحب کارت: نام صاحب کارت (Card Holder Name) معمولاً به صورت برجسته بر روی کارت حک شده است. این مورد فقط در مستر کارت فیزیکی وجود دارد. در مستر کارت مجازی ممکن است نا شخصی که آن را خریداری کرده است در سیستم بانکی ثبت شده باشد.
  • تاریخ انقضا کارت: تمام کارت‌های اعتباری دارای یک تاریخ انقضا هستند. این تاریخ در برخی از کارت‌ها قابل تمدید است اما در مستر کارت بعد از اتمام این تاریخ شما دیگر قادر به استفاده از کارت نخواهید بود.
  • کد امنیتی CVV2: همه کارت‌های بانکی چه داخلی و چه خارجی دارای یک کد سه یا چهار رقمی هستند که CVV2 نام دارد و برای پرداخت‌های آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد. مستر کارت نیز دارای این کد است.

برای خرید اشتراک از سایت‌های خارجی با مستر کارت مجازی کافی است به صفحه خرید مراجعه کرده با وارد کردن اطلاعات کارت، هزینه مورد نظر را پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید: خرید اکانت پریمیوم تلگرام

ویزا کارت مجازی برای خرید آنلاین

خرید با ویزا کارت مجازی؛ در دسترس و امن

ویزا کارت مانند مستر کارت یک بانک نیست بلکه امکان اتصال به شبکه پرداخت آنلاین ویزا کارت در سراسر جهان را در اختیار ما قرار می‌دهد. ویزا کارت نیز دارای دو نوع دارد. ویزا کارت فیزیکی یک کارت مشابه تمام کارت‌های بانکی با شماره 16 رقمی، تاریخ انقضا (اغلب 3 ساله) و شماره CVV2 است. ویزا کارت 3 نوع مختلف نقدی، اعتباری و پیش‌پرداخت دارد. خرید ویزا کارت مجازی به صورت مستقیم امکان‌پذیر نیست اما با کمک کافه ارز می‌توانید به راحتی یک ویزا کارت مجازی سفارش دهید. هزینه و زمان صدور ویزا کارت مجازی از نسخه فیزیکی آن کم‌تر است. این نوع ویزا کارت معمولاً به صورت گیفت یا هدیه با مبلغی مشخص صادر می‌شود و هر بار که از آن خرید کنید، مبلغ به صورت خودکار از موجودی آن کسر خواهد شد.

وب مانی برای خرید اشتراک از سایت های خارجی

بیشتر بخوانید: خرید اکانت پرمیوم canva

خرید از سایت‌های خارجی با وب مانی

وب مانی (WebMoney) یک سیستم پرداخت بین‌المللی است که درگاه آن در برخی از سایت‌‌های خارجی برای پرداخت هزینه خدمات وجود دارد. وب مانی یک درگاه پرداخت جهانی است که دفتر آن در شهر موسکوی روسیه قرار دارد. وب مانی تقریباً شبیه به شبکه پرداختی Paypal است با این تفاوت که فروشگاه‌ها و پذیرنده‌های کمتری از این سیستم پرداختی پشتیبانی می‌کنند.

وب مانی امکان دسترسی به کیف پول اختصاصی خود را به شما می‌دهد و با استفاده از آن می‌توانید پرداخت هزینه خرید اشتراک از سایت‌های خارجی که درگاه وب مانی دارند را پرداخت کنید. شما می‌توانید با استفاده از سرویس‌های وب مانی کافه ارز نسبت به شارژ حساب آن اقدام کنید.

پرفکت مانی و پرداخت آنلاین

خرید با پرفکت مانی؛ پرداخت مثل آب خوردن

پرفکت مانی (PerfectMoney) یکی از سیستم‌های پرداختی نسبتاً جدید است که محدودیتی برای استفاده کاربران ایرانی ندارد. پرفکت‌مانی به سرعت و امنیت معروف است و اگر در زمان خرید اشتراک از سایت‌ های خارجی درگاه پرداخت Perfectmoney را مشاهده کردید، بی‌درنگ برای افتتاح حساب و پرداخت از طریق این شبکه اقدام کنید. البته، شما بدون نیاز به حساب پرفکت مانی هم می‌توانید هزینه خرید خود از سایت‌های خارجی را پرداخت کنید. برای این کار می‌توانید از کارشناسان کافه ارز کمک بگیرید.

درگان انلاین خرید با ارز دیجیتال

بیشتر بخوانید: سایت سمراش

خرید با ارز دیجیتال؛ جدید و منحصر بفرد

برخی از سایت‌ها درگاه پرداخت با ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین را به کاربران ارائه می‌دهند. اگرچه تعداد سایت‌هایی که از این روش استفاده می‌کنند کم است اما با پذیرش هر چه بیشتر ارزهای دیجیتال در جامعه، کسب و کارهای بیشتری این سیستم پرداخت را به سایت یا اپلیکیشن خود اضافه کنند. به طور کلی، خرید اشتراک سایت های خارجی با ارزهای دیجیتال در آینده‌ای نه چندان دور به یک امر رایج تبدیل خواهد شد. اگر هنگام خرید درگاه پرداخت با بیت کوین، خرید تتر یا اتریوم مشاهده کنید می‌توانید هزینه را با استفاده از ارزهای دیجیتال پرداخت کنید.

خرید اشتراک سایت های خارجی با کافه ارز

کافه ارز به عنوان یک پلتفرم پرداختی معتبر و امن تمامی سرویس‌های پرداخت هزینه خرید اشتراک از سایت‌های خارجی را انجام می‌دهد. کارشناسان ما با سطح بالایی از دانش عمومی و تخصصی درباره روش‌های پرداختی و آشنایی با روند خرید اشتراک از سایت های خارجی در این مسیر در کنار شما هستند. شما بدون نیاز به افتتاح حساب‌های بین‌المللی نظیر پی پال یا پرفکت مانی می‌توانید تمامی پرداخت‌های بین‌المللی خود در زمینه خرید اکانت سایت‌های خارجی را در سایت کافه ارز انجام دهید.

خرید اکانت سایت های خارجی

بیشتر بخوانید : گوگل کیورد پلنر (Google Keyword Planner)

خرید اشتراک از سایت های معروف

امروزه خیلی از کاربران ایرانی در زمینه‌های مختلف از سایت‌های خارجی استفاده می‌کنند. برخی از سایت‌ها و نرم‌افزارهای خارجی برای ارائه تمام سرویس‌های خود از کاربران می‌‌‌خواهند که اشتراک پرمیوم را خریداری کنند. خرید اشتراک قابلیت‌های بسیار زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بنابراین، بیشتر کاربران ترجیح می‌دهند با پرداخت هزینه ماهیانه یا سالیانه، اشتراک پرمیوم را خریداری کنند. مشکلی که در این مسیر با آن برخورد می‌کنند، بحث پرداخت ارزی است که در ادامه راه‌حل این موضوع را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

خرید اشتراک نتفلیکس

خرید اشتراک نتفلیکس؛ ورود به دنیای پرهیجان فیلم و سریال

نتفلیکس (Netflix) یک سرویس استریم و تماشای فیلم و سریال است و خیلی از علاقه‌مندان به فیلم و سریال با اسم آن آشنا هستند. نت‌فلیکس همچنین در زمینه تولید آثار هنری نیز فعالیت دارد و شما می‌توانید محصولات اختصاصی آن را نیز تماشا کنید. استفاده از امکانات بی‌نظیر نت‌فلیکس مستلزم پرداخت حق اشتراک ماهیانه است. در حقیقت، نت‌فلیکس از آن دسته سایت‌‌هایی است که پرداخت اشتراک در زمان ثبت‌نام را اجباری کرده است.

طرح‌های اشتراکی نتفلیکس 3 نوع مختلف دارد. در طرح اول شما با پرداخت ماهیانه 6 یورو می‌توانید آن را خریداری کنید. در این طرح شما می‌توانید 2 کاربر به این حساب متصل کنید و تمام فیلم و سریال‌ها را با کیفیت 1080 تماشا کنید. البته، پخش رسانه‌ای این طرح مانند تلویزیون با تبلیغات میان‌ برنامه‌ای همراه است. در طرح دوم نیز مشابه طرح اول است با این تفاوت که با پرداخت 7.5 یورو بیشتر، هیچ تبلیغاتی برای شما نمایش داده نخواهد شد.

خرید ویزا کارت

طرح سوم اما با دو مورد قبلی فرق دارد. در این طرح شما با پرداخت 20 یورو در ماه می‌توانید تمام فیلم و سریال‌ها را با کیفیت 4k تماشا کنید. علاوه بر این، امکان استفاده همزمان 6 نفر از این اکانت وجود دارد که بسیار ویژگی خوبی برای خانواده‌های پرجمعیت است. شما برای خرید اشتراک از نتفلیکس می‌توانید به راحتی سفارش خود را در سایت کافه ارز ثبت کرده و در عرض چند دقیقه، خرید خود را نهایی کنید.

اشتراک پرمیوم freepik

بیشتر بخوانید : خرید اکانت پلی استیشن پلاس PlayStation Plus

خرید اشتراک فری‌پیک؛ آچار فرانسه گرافیست‌ها

سایت فری‌پیک (Freepik) یکی از ابزارهای مورد علاقه طراحان گرافیک و تولیدکنندگان محتوا است. این افراد با کمک سایت فری‌پیک دیگر دغدغه وکتورها، تصاویر، ویدیوها و فایل‌های PSD با کیفیت را ندارند. اگرچه استفاده از این سایت رایگان است اما محدودیت دانلود فایل دارد و اگر می‌خواهید به صورت نامحدود از آن استفاده کنید باید اکانت پرمیوم آن را خریداری کنید.

دو پلن برای خرید اشتراک از سایت فری‌پیک وجود دارد. یکی خرید اشتراک سالانه است که در این حالت به صورت سالیانه باید 108 یورو (ماهیانه 9 یورو) پرداخت کرد. یکی دیگر از پلن‌ها خرید اشتراک به صورت ماهیانه است که در این صورت باید ماهیانه 15 یورو پرداخت کنید. پرداخت هزینه خرید اکانت Freepik با استفاده از ویزا کارت، مستر کارت یا حساب پی‌پال امکان‌پذیر است. اگر هیچ‌کدام از این نوع حساب‌ها را ندارید می‌توانید با کمک کافه ارز هزینه خرید از فری پیک را پرداخت کنید.

پرمیوم trading view

خرید اشتراک تریدینگ ویو؛ لحظه به لحظه با بازارهای مالی

تریدینگ ویو (Trading View) یک ابزار تحلیلی مبتنی بر فضای وب است که تمام اطلاعات مربوط به بازارهای مالی نظیر فارکس، نزدک و کریپتوکارنسی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ابزار قابلیت‌های خارق‌العاده‌ای برای کاربرانی با سطوح تجربه و دانش مختلف ارائه می‌دهد. استفاده از تریدینگ ویو برای تمام کاربران رایگان است اما امکانات محدودی دارد. خرید اشتراک تریدینگ ویو سطح دسترسی نامحدودی به شما می‌دهد و به راحتی می‌توانید انواع سهام، جفت ارز و ارز دیجیتال را تحلیل کنید.

برای مثال، کاربران عادی فقط مجاز به استفاده از 3 اندیکاتور بر روی نمودار تحلیلی هستند اما کاربران پرمیوم محدودیتی در این زمینه ندارند. برای مثال، کاربران پرمیوم می‌توانند تا 16 لایه چارت را به صورت همزمان باز کنند. برای خرید اشتراک تریدینگ ویو باید از کارت‌های اعتباری استفاده کنید. اگر ویزا کارت یا مستر کارت ندارید می‌توانید خرید اکانت تریدینگ ویو را به کافه ارز بسپارید.

خرید دوره‌های یودمی

خرید اکانت یودمی؛ ارتقای سطح آکادمیک

یودمی (Udemy) بزرگترین پلتفرم آموزش آنلاین در دنیا است که برای ارتقای سطح علمی دانشجویان و متخصصان توسعه‌ داده‌ شده‌است. یودمی تقریباً در هر زمینه‌ای دوره‌های آموزشی دارد و کاربران بیشتر با هدف ارتقای سطح شغلی خود این دوره‌ها را می‌گذرانند. این سایت بیش از 150 هزار دوره آموزشی دارد که با قیمت‌های مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. علاوه بر این، پس از گذراندن بیشتر این دوره‌ها به شما یک مدرک دیجیتالی اعطا می‌شود که در مسیر شغلی شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود. برای خرید هر کدام از دوره‌های این سایت می‌توانید از سرویس‌های پرداخت با پی پال و ویزا کارت و مستر کارت کافه ارز استفاده کنید.

علاوه بر این، سایت یودمی پلن بخصوصی برای سازمان‌ها در نظر گرفته است. این پلن با هدف ارتقای دسته‌جمعی کارمندان یک شرکت است. برای خرید سازمانی از یودمی نیز می‌توانید هزینه آن را با کمک کافه ارز پرداخت کنید. یودمی همچنین در رخدادهای مختلف نظیر بلک فرایدی و سایبر ماندی تحفیف‌های بسیار خوبی برای دوره‌های خوبی در نظر می‌گیرد. بنابراین، می‌توانید سطح آکادمیک خود را با خرید دوره‌های یودمی افزایش دهید.

خرید اشتراک اسپاتیفای در کافه ارز

خرید اکانت اسپاتیفای؛ نامحدود موزیک گوش کن

اسپاتیفای یکی از پلتفرم‌های پخش موزیک آنلاین است که خدمات باکیفیتی در زمینه استریم موسیقی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این پلتفرم قوانین سخت‌گیرانه‌ای در قبال حقوق ناشر و صاحب اثر دارد، بنابراین در بین هنرمندان محبوبیت بسیار زیادی دارد و آن‌‌ها ترجیح‌ می‌دهند که آثار خود را در این پلتفرم منتشر کنند. پلن‌های پرمیوم اسپاتیفای در نوع خود جالب است. برای مثال، در پلن پرمیوم خانوادگی (Family Permium) شما با پرداخت 18 دلار در ماه 6 کاربر را به صورت مجزا به یک اشتراک پرمیوم متصل می‌کنید. برای پرداخت هزینه خرید اشتراک از اسپاتیفای می‌توانید در کافه ارز ثبت نام کرده و به صورت آنی هزینه را پرداخت کنید.

نتیجه‌گیری

این روزها خرید اشتراک از سایت‌ های خارجی خیلی بین مردم رواج پیدا کرده است. در حقیقت، کاربران از قشرهای مختلف نظیر دانشجو، معامله‌گر و گرافیست به یکسری ابزار نیاز دارد و برای استفاده تخصصی از آن‌‌ها باید هزینه خرید اشتراک آن را پرداخت نماید. برای مثال، سایت‌هایی نظیر فری‌پیک، یودمی، تریدینگ ویو و نتفلیکس امکانات محدودی را به صورت رایگان به کاربران ارائه می‌دهند. اما کاربران با پرداخت حق اشتراک ماهیانه یا سالیانه می‌توانند به صورت نامحدود از قابلیت‌های سایت‌ها و نرم‌افزارهای خارجی استفاده کنند. یکی از مشکلاتی که در این میان وجود دارد، بحث پرداخت‌ بین‌المللی است که خوشبختانه با کمک کافه ارز می‌توانید به راحتی ان را پرداخت کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *