وبلاگ

/

/

بهترین مدرک بین‌المللی برای مهاجرت

بهترین مدرک بین‌المللی برای مهاجرت

۱۶ خرداد ۱۴۰۲

بهترین مدرک بین‌المللی برای مهاجرت مسیر شما را هموار کرده و کمک می‌کند تا شرایط بهتری برای مهاجرت و پیدا کردن شغل مناسب به دست آورید. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در این حوزه و اقدام برای مهاجرت لازم است که از افراد متخصص مشاوره دریافت کنید، تا انتخاب‌های بهتری داشته باشید. پس از پیدا کردن مقصد مهاجرت در گام‌های بعدی به پرداخت‌های ارزی برای اموری همچون پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت‌هانیاز پیدا می‌کنید در این مرحله می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید، کارشناسان مجموعه کافه ارز در این حوزه اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

کاربرد مدارک بین‌المللی برای مهاجرت

کاربرد مدارک بین‌المللی برای مهاجرت

امروزه یکی از راه‌های مهاجرت گرفتن مدارک بین‌المللی است که می‌توانید به کشورهای توسعه یافته مهاجرت کنید. چرا که در این کشورها نیروهای شغلی و آموزش دیده کمتر حضور دارند به همین سبب دریافت مدارک فنی و حرفه‌ای معتبر به شما کمک می‌‌کند، تا به آسانی اقدام به مهاجرت کنید.
بهتر است بدانید که مدرک فنی و حرفه‌ای با مدرک دانشگاهی از الحاظ نحوه دریافت با یکدیگر تفاوت دارند؛ اما از لحاظ اقدام برای مهاجرت تفاوت چندانی میان آنها وجود ندارد. پس اگر در یک حرفه‌ای بین‌المللی مدرک دریافت کرده‌اید، شانس بیشتری برای پیدا کردن شغل در کشور مقصد دارید.
نکته مهم این است که بهترین مدرک بین‌المللی برای مهاجرت بسته به کشور مقصد و البته علایق و توانایی‌های شما تغییر پیدا می‌کند و به طور مشخص نمی‌توان یک حوزه شغلی را نسبت به دیگری برتری داد.

نحوه دریافت مدارک بین‌المللی برای مهاجرت

برای اینکه بهترین مدرک بین المللی برای مهاجرت را دریافت کنید، در اولین قدم باید یک آموزشگاه معتبر را شناسایی کرده و پس از ثبت نام با گذراندن کلاس‌های آن مهارت لازم را به دست آورید و در مرحله آخر شرکت کردن در آزمون نهایی این مراکز و کسب نمره قبولی است. پس به آسان ترین شکل ممکن می‌توانید مدرک فنی حرفه‌ای را دریافت و برای مهاجرت اقدام کنید.

دوره‌های فنی و حرفه‌ای در آموزشگاه‌های دولتی فنی و حرفه‌ای و آموزش‌ های مراکز آزاد وابسته به مراکز فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود که متناسب با نوع حرفه انتخاب شده، هر کدام از این آموزشگاه‌ها را می‌توانید انتخاب نمایید. نکته مهم اینکه اگر مهارت کافی در یک شغل را دارید، نیازی به شرکت در کلاس‌های حضوری نیست و می‌توانید فقط در آزمون عملی شرکت کرده و بعد از قبولی مدرک بین‌المللی برای شما صادر می‌شود. فقط توجه داشته باشید که انتخاب کردن یک آموزشگاه معتبر اهمیت بیشتری دارد و البته اعتبار مدرک ارائه شده توسط آموزشگاه نیز می‌تواند بر روی روند مهاجرت تأثیر بگذارد.

مدت زمان دوره آموزش اخذ مدرک بین المللی

مدت زمان دوره آموزش اخذ مدرک بین المللی

پس از انتخاب یک موسسه و مجموعه فنی و حرفه‌ای مدت زمانی که برای هر آموزش در نظر گرفته‌اند، مشخص می‌شود. در برخی از مراکز امکان تنظیم تایم کلاس توسط کارآموز وجود دارد و به راحتی می‌توانند حرفه‌های مد نظر خود را آموزش ببیند.
اما در برخی دیگر از مراکز بر اساس تقویم آموزشی خاص کلاس‌ها برگزار می‌شود، به همین جهت برخی از مراکز در طی دوره های دو هفته‌ای و برخی دیگر دوره های یک ماه یا بیشتر بسته به نوع کلاس و شرایط برگزاری زمان می‌برد.

بهترین کشورها پس از اخذ مدرک فنی و حرفه‌ای برای مهاجرت

تمام افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای خارجی را با گرفتن بهترین مدرک بین‌المللی برای مهاجرت دارند، ابتدا باید بازار کار کشور مقصد را بررسی کرده و سپس اقدام به دریافت مدرک کنند. در صورتی که مدرک را از قبل دریافت کرده‌اید بهتر است اقدام به بررسی بازار کار کشورهای مختلف کنید، تا در بهترین مسیر قدم بردارید. در سال‌های اخیر کشورهای توسعه یافته‌ای مانند کانادا، آلمان، هلند و استرالیا برای مهاجرت بیشترین استقبال را دارند. چرا که این کشورها ضمن مهاجر پذیر بودن نیاز به نیروی شغلی و ماهر دارند، به همین جهت بهتر و سریعتر افراد دارای مدرک فنی حرفه‌ای را پذیرش می‌کنند.
به غیر از مدرک بین‌المللی فنی و حرفه‌ای داشتن یک رزومه قوی، سن و زبان در مجموع امتیازات نهایی فرد برای پذیرش مهاجرت تأثیر گذار است. اما برخی از حرفه‌ها مانند آرایشگری، جوشکاری، مکانیکی و طراحی در تمام کشورها از استقبال بالایی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین کشورها برای مهاجرت

دوره‌های فنی و حرفه‌ای برای مدرک بین‌المللی

دوره‌های فنی و حرفه‌ای برای مدرک بین‌المللی

دریافت بهترین مدرک بین‌المللی برای مهاجرت از مراکز فنی و حرفه‌ای به نسبت دانشگاه‌ها مزایای بیشتری به دنبال دارد. در ادامه به بررسی برخی از مهمترین مزیت‌های دوره‌های فنی و حرفه‌ای می‌پردازیم:

  • نبود محدودیت سنی برای حضور در فنی و حرفه‌ای
  • آموزش به صورت عملی و آمادگی برای ورود به بازار کار
  • آموزش تمام اصول و تکنیک‌های مورد نیاز برای هر رشته
  • بهترین فرصت برای اخذ پذیرش و مهاجرت
  • تأیید گواهینامه فنی و حرفه‌ای توسط سازمان جهانی کار

بررسی بهترین مدرک بین‌المللی برای مهاجرت

یکی از راه‌هایی که به شکل قانونی و آسان‌تر می‌توانید برای مهاجرت اقدام کنید، دریافت یک مدرک بین‌المللی فنی و حرفه‌ای است. چرا که در کشورهای توسعه یافته داشتن مهارت یک امتیاز بالا محسوب می‌شود. اگر قصد دارید در چنین کشورهایی اقامت بگیرید، بهتر است ضمن گرفتن مدرک، رزومه شغلی قوی نیز ایجاد کنید، تا شرایط پذیرش شما آسان‌تر شود.
مدارک فنی و حرفه‌ای از اعتبار بسیار بالایی برخوردار هستند و در صورت داشتن هر کدام از آنها می‌توانید به راحتی اقدام به مهاجرت کنید.
در این بخش به بررسی چند مورد از بهترین مدارک بین المللی برای مهاجرت می‌پردازیم:

مدرک ICDL

این مدرک برای دانشجویان و کارآموزان حوزه آی تی، منشی‌ گری و موارد دیگر برگزار می‌شود که در آن مفاهیم فناوری اطلاعات و مهارت‌های ویندوز و نرم افزارهای آفیس را به دست می‌آورید.

مدرک اتوکد فنی

یکی از مهمترین و پرکاربردترین ابزارهای طراحی در رشته‌های معماری و عمران و رشته‌های صنعتی دیگر تسلط بر اتوکد است. چرا که برای ترسیم و تغییر اشیا در هر پلان نیاز به طراحی اتوکد می‌باشد.

مدرک کورل فنی

مذاکره تلفنی برای صنایع چاپ لیزر، ویرایشگر گرافیکی و تمام افرادی که در حوزه چاپ و تبلیغات فعالیت می‌کنند، کاربرد دارد.

مدرک 3d MAX

این مدرک برای ساخت پیش نمایش بناها، مدل‌ها و آشنایی بیشتر با هر پروژه کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و تمام افرادی که در حوزه ساختمان سازی و بازسازی املاک تجاری، مسکونی، اداری و هر زمینه دیگری فعالیت دارند، به کار می‌رود.

معرفی تمام رشته‌های دارای مدرک بین‌المللی

اگر به هر دلیلی از چند حرفه ذکر شده به عنوان بهترین مدرک بین‌المللی برای مهاجرت نتوانستید استفاده کنید، می‌توانید اقدام به دریافت مدارک دیگر و یادگیری مهارت‌های مختلف نمایید.
در اینجا به بررسی مهمترین مدارکی که با کمک آنها می‌توانید اقدام به مهاجرت کنید، می‌پردازیم:

  • رشته‌های برق و الکترونیک
  • رشته سخت افزار و تعمیرات
  • رشته جوشکاری و ریخته گری
  • رشته آشپزی و کافی شاپ
  • رشته مکانیک خودرو و موتور
  • رشته برنامه نویسی و نرم افزار
  • دوره‌های ورزشی و تربیتی
  • دوره‌های آرایشگری و کاشت ناخن

بهترین مدرک بین‌المللی برای مهاجرت

سخن آخر
بهترین مدارک بین‌المللی برای مهاجرت در داخل ایران با مراجعه به مراکز فنی و حرفه‌ای امکان پذیر است و در صورت تمایل می‌توانید به برخی از مراکز و موسسات آزاد فنی هم مراجعه کنید، تا با پرداخت هزینه در مدت زمانی کوتاه‌تر شرایط دریافت مدرک برای شما مهیا گردد. مجموعه کافه ارز در زمینه مشاوره تحصیلی و کاری برای مهاجرت نیروهای متخصصی دارد که در تمام مراحل در زمینه‌های پرداخت ارزی و تقاضا برای بررسی مدارک می‌توانند به شما کمک کنند، کافیست با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

4.3/5 - (19 امتیاز)

نویسنده

ghazal hamzeh نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *