وبلاگ

/

/

خرید اکانت لایو چت LiveChat

خرید اکانت لایو چت LiveChat

خرید اکانت لایو چت LiveChat به شما این امکان را می‌دهد که خدمات بهتری به کاربران خود ارائه دهید. زیرا کاربران هر سوالی که در مورد محصولات و خدمات شما داشته باشند، از طریق لایو چت وردپرس می‌توانند آن را مطرح کرده و شما پاسخگوی آنها باشید. در چنین شرایطی اطمینان مشتری نسبت به وب سایت شما بیشتر شده، در نتیجه افزایش مشتری را به دنبال دارد. برای خرید اکانت لایو چت نیاز به پرداخت دلاری دارید، نگران محدودیت ها نباشید. شما میتوانید از خدمات خرید اشتراک سایت های خارجی کافه ارز استفاده نمایید

اکانت LiveChat چیست؟

اکانت لایو چت LiveChat چیست؟

یکی از بهترین کارهایی که مالکین کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین می‌تواند برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود انجام بدهد. راه اندازی یک سیستم چت آنلاین است در تمام سایت‌های وردپرسی می‌توان از افزونه Live Chat استفاده کرد که جزء بهترین افزونه‌های چت آنلاین به شمار می‌رود.

در واقع استفاده کردن از ابزارهای چت آنلاین تأثیر مستقیم بر روی سئو و بهینه سازی وبسایت دارد که نتیجه نهایی آن افزایش فروش و درآمد است. به همین جهت شناخت این پلاگین کاربردی و سایر پلاگین‌های دیگر ضرورت پیدا می‌کند

زمانی که برای راه‌اندازی وب سایت خود از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنید می‌توانید بدون نیاز به کدنویسی از افزونه‌های مختلف برای بهینه کردن سایت استفاده نمایید که به جهت راه اندازی سیستم چت آنلاین در وب سایت‌های وردپرس Live Chat پیشنهاد می‌شود که بیشتر از ۷۰ هزار سایت وردپرسی از این افزونه استفاده می‌کنند.

خرید اشتراک سایت های خارجی

از ویژگی‌های خاص این افزونه که موجب شده تا اغلب افراد به دنبال خرید اکانت لایو چت LiveChat باشند، می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود.

  • قابلیت نصب بسیار آسان و سریع
  • پیگیری افراد تماس گیرنده با وب سایت
  • امکان تماس با کاربران فعلی
  • ارائه فرم پیام آفلاین برای بازدیدکنندگان به جهت ارسال ایمیل
  • تغییر رنگ پنل چت آنلاین
  • داشتن برنامه‌های اختصاصی برای دستگاه تلفن همراه و لپ تاپ
  • پشتیبانی از ۱۴۰ زبان زنده دنیا

همچنین، ما در بلاگ کافه ارز مقاله ای منتشر کرده‌ایم که افزونه کریسپ (Crisp)را می‌توانید در آن مشاهده کنید.

مزایای استفاده از چت آنلاین

مزایای استفاده از چت آنلاین در وب سایت‌ها

ممکن است برای بسیاری از افرادی که کسب و کار آنلاین دارند، این سوال مطرح شود که اصلاً چرا باید در وبسایت خود چت آنلاین داشته باشند؟ و چه کاربردی دارد؟ از آنجا که اغلب کاربران حوصله تماس گرفتن و پرسش سوالات خود را ندارند ترجیح می‌دهند تا به صورت لحظه‌ای فرآیند خرید آنها طی شده و به سرعت به پاسخ برخی از سوالات دست پیدا کنند. برای حفظ این مشتریان که بخش عمده‌ای از آنها را هم تشکیل می‌دهند، استفاده از چت آنلاین در وب سایت‌ها ضرورت دارد.

خرید اکانت لایو چت LiveChat این امکان را به سایت‌ها می‌دهد که در حوزه مارکتینگ تمرکز بیشتری داشته باشند. زیرا لایو چت از طریق پشتیبانی سایت می‌تواند پاسخ کاربران را بدهد. به طور کلی استفاده کردن از یک سیستم چت آنلاین در هر وبسایت مزیت‌هایی به دنبال دارد که مهمترین آنها شامل موارد ذیل است:

بهینه کردن فروش

چت آنلاین تأثیر مثبت و مستقیم بر روی افزایش فروش وب سایت‌ها دارد؛ چرا که کاربر به سرعت به پاسخ سوالات خود دست پیدا کرده و بهتر تصمیم به ادامه خرید می‌گیرد.

کاهش هزینه‌ها

معمولاً نرخ تبدیل kpiهای تجاری برای کمپانی‌های بزرگ اهمیت زیادی دارد. سرویس چت آنلاین موجب می‌شود تا هزینه‌های زیادی از این مراکز برداشته شود. چرا که ارزانتر از تماس تلفنی بوده و در یک زمان مشخص شده با کاربران ارتباط می‌گیرد و امکان پشتیبانی از چندین مشتری به صورت همزمان را دارد.

سب رضایت مشتریان

افرادی که با استفاده از چت آنلاین با صاحبین وب سایت و فروشندگان ارتباط برقرار می‌کنند، به نسبت سایر مشتریان دیگر رضایت ۹۰ درصدی دارند و هر چقدر که رضایت یک مشتری افزایش پیدا کند، امکان خرید مجدد از وبسایت بیشتر می‌شود.

جمع آوری اطلاعات مشتریان

اطلاعات مشتریان از بهترین داده‌هایی است که در عصر دیجیتال تمامی کسب و کارها باید آن را انجام بدهند که شامل نام آدرس، ایمیل، شماره‌های تماس و آدرس مکان در صورت نیاز می‌شود از این اطلاعات در کمپین‌های فروش خود می‌توانید استفاده کنید.

سرویس دهی خودکار با ربات‌های چت

سوالات تکراری زیادی از جمله زمان دقیق ارسال سفارشات، هزینه حمل و نقل، نحوه تغییر گذرواژه و بسیاری از موارد دیگر مطرح می‌شوند که با کمک گرفتن از ربات‌های چت می‌توانید پاسخ‌های مناسبی به این سوالات بدهید که سرعت پاسخ‌دهی، افزایش رضایت مشتریان را هم به دنبال دارد.

ایجاد مزیت رقابتی

اگر کاربران در یک وبسایت نتوانند به پاسخ مناسب خود برسند آن را به سرعت ترک می‌کنند که با قرار دادن سیستم چت آنلاین می‌توانید یک مزیت رقابتی ایجاد کنید. چرا که تجربه کاربری را بهبود داده و به کاربران کمک می‌کنید تا زودتر به آنچه می‌خواهند برسند.

نحوه کار با افزونه Live Chat

نحوه کار با افزونه Live Chat

برای بهره مند شدن از کلیه خدمات و ویژگی‌های افزونه لایو چت بر روی سایت های وردپرس باید آن را نصب و راه اندازی کرد. از طریق منوی افزونه‌ها می‌توانید این پلاگین را از مخزن وردپرس دریافت کرده و پس از یادگیری آموزش نصب آن را راه اندازی کنید.

پس از فعال سازی لایو چت به پنل مدیریت وردپرس اضافه می‌شود، برای پیکربندی درست تر باید وارد صفحه تنظیمات افزونه شوید. مهم این است که در این قسمت نیاز به خرید اکانت لایو چت LiveChat پیدا می‌کنید که برای شروع باید آدرس ایمیل خود را وارد کرده و بر روی دکمه Let’s Go کلیک نمایید.

در صفحه‌ای که برای شما به نمایش در می‌آید بر روی دکمه کنترل پنل کلیک کرده و وارد پنل این افزونه شوید. در این بخش می‌توانید نام و زبان خود را مشخص کرده و با فشردن دکمه continue باید کشور و آدرس وبسایت خود را وارد کنید.

در مرحله بعدی باید اولین ربات خود را مشخص کنید که می‌تواند ربات خوش آمدگویی باشد، تا در هنگام ورود کاربران برای بار اول به سایت به نمایش درآید. نکته مهم اینکه هر زمان که بخواهید می‌توانید این ربات‌ها را تغییر بدهید. فقط باید پسوردی را که افزونه به ایمیل شما ارسال کرده، داشته باشید تا با وارد کردن آن به تنظیمات دسترسی پیدا کنید.

چگونگی خرید اکانت لایو چت

چگونگی خرید اکانت لایو چت LiveChat

دریافتیم که افزونه لایو چت برای وب سایت‌های وردپرسی ضرورت دارد، در حال حاضر اگر می‌خواهید به امکانات گسترده‌تری از این افزونه دست پیدا کنید، می‌توانید با خرید اکانت لایو چت LiveChatبه تمام امکانات نسخه رایگان و اطلاعات بیشتر دست پیدا کنید.

از مهمترین اطلاعاتی که در نسخه پریمیوم آن ارائه می‌گردد، می‌توانید موقعیت و اطلاعات شخصی مشتری را مشاهده کنید. همچنین موقعیت جغرافیایی مشتری و آی پی وارد شده در وب سایت را نیز در بخش مدیریت این افزونه قابل مشاهده است.

با کمک این لایو چت می‌توانید کاربرانی را در لیست سیاه قرار بدهید و با امکان ساخت دپارتمان‌های مختلف برای برخی از مشتریان پشتیبانی‌های متفاوتی را تعریف کنید. نمونه پریمیوم این افزونه را می‌توانید بر روی تمامی سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا، دروپال سایت‌های فروشگاهی و موارد مختلف دیگر استفاده نمایید.

برای خرید اکانت لایو چت LiveChat در داخل ایران می‌توانید به صورت شخصی عمل کنید؛ چرا که در بخش پرداخت هزینه ارزی مشکلاتی برای شما ایجاد می‌شود. می‌توانید با وبسایت‌های واسط که در زمینه پرداخت‌های ارزی فعالیت دارند همکاری داشته باشید، تا در نهایت با پرداخت هزینه اکانت بتوانید از ویژگی‌های خاص آن بهره ببرید.

سخن آخر

خرید اکانت لایو چت LiveChatمزیت‌های زیادی را برای کسب و کارهای آنلاین به دنبال دارد و صاحبین کسب و کارها با جمع آوری اطلاعات مشتریان خود می‌توانند در عملیات‌های مارکتینگی از این اطلاعات استفاده درست ببرند. اگر به دنبال تهیه یک اکانت پریمیوم مناسب و کاربردی هستید که به قابلیت‌های بیشتری از این افزونه دست پیدا کنید، کافیست با کارشناسان مجموعه کافه ارز ارتباط بگیرید، تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن این خدمات به شما ارائه گردد.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

sepide نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *