وبلاگ

/

/

خرید اکانت کدکدمی codecademy

خرید اکانت کدکدمی codecademy

خرید اکانت کدکدمی codecademy را می توان یکی از چالش هایی دانست که این روزها افراد بسیار زیادی با آن مواجه می باشند. کدکدمی به عنوان یک پلتفرم آموزشی از زمان راه اندازی خود تا به امروز توانسته است به محبوبیت قابل توجه ای دست یابد. این پلتفرم دارای دوره های آموزشی متنوعی بوده و برنامه نویسی را با 14 زبان تخصصی آموزش می دهد. برخی از دوره های این پلتفرم رایگان است؛ اما برای دسترسی به دوره های پریمیوم آن بایستی اقدام به خرید اکانت کدکدمی codecademy نمایید. اگر قصد خرید این دوره ها را دارید می‌توانید پرداخت ارزیهزینه‌های مربوط به خرید از سایت های خارجیوخرید اشتراک سایت های خارجی را به کافه ارز بسپارید و در کوتاه ترین زمان ممکن خرید خود را انجام بدهید.

اکانت کدکدمی codecademy

Codecademy چیست؟

پیش از بررسی شرایط و نحوه خرید اکانت کدکدمی codecademy لازم است اشاره ای اجمالی به این پلتفرم داشته باشیم تا با میزان اطلاعات بیشتری ادامه نوشتار را مطالعه نمایید. در سال 2011 بود که دو نفر از برنامه نویسان قهار و بسیار بزرگ دنیا تصمیم گرفتند تا پلتفرمی با عنوان کدکدمی را تولید و راه اندازی نمایند. این پلتفرم را می توان محیطی کاملا تخصصی دانست که دارای مجموعه خدمات رایگانی نیز می باشد. نکته ای که لازم است درباره خدمات تخصصی و یا بهتر بگوییم پریمیوم کدکدمی بدانید این است که چنین خدماتی پولی بوده و برای دریافت آن ها بایستی اقدام به خرید اکانت کدکدمی codecademy نمایید.
در این پلتفرم برنامه نویسی می توان کلاس های آموزشی متنوعی را دید که می توانند به شما در کسب مهارت های تخصصی برنامه نویسی کمک های شایانی نمایند. این پلتفرم دارای قابلیت های ی نظیری است و دوره های آموزشی نیز از یک مجموعه کتابخانه های مجازی برخوردار هستند. شما با ورود به سایت کدکدمی شرایطی را خواهید داشت تا بتوانید در یک فضای فوق العاده عالی برنامه نویسی را فرا گیرید. کدکدمی را می توان بهترین گزینه برای برنامه نویسان مبتدی دانست که در این زمینه دانش و مهارت های لازم را ندارند.

اکانت کدکدمی codecademy

چه افرادی می توانند اقدام به خرید اکانت کدکدمی codecademy نمایند؟

با توجه به مطالبی که بیان شد به نظر شما خرید اکانت کدکدمی codecademy برای چه افرادی مناسب است؟ فراموش نکنید که پلتفرم کدکدمی برنامه نویسی را به 14 زبان مختلف اموزش می دهد و این آموزش های خود را نیز در زمینه های متنوعی دسته بندی نموده است. این پلتفرم دارای مدرسینی است که دانش و مهارت برنامه نویسی فوق العاده عالی داشته و می توانند در این راستا به شما کمک های شایانی نمایند. مناسب ترین افراد برای خرید اکانت کدکدمی codecademy به صورت زیر می باشند.

  • افرادی که قصد دارند تا دوره های آموزشی را کامل کنند
  • افراد مبتدی در برنامه نویسی
  • افراد علاقمند به یافتن فرصت های شغلی مناسب
  • صاحبان کسب و کارها
بیشتر بخوانید: گرفتن مدرک از کورسرا

خرید اشتراک سایت های خارجی

مزیت های خرید اکانت کدکدمی codecademy

در این بخش از نوشتار خود قصد داریم تا به بررسی مزیت های خرید اکانت کدکدمی codecademy پرداخته و اطلاعات مفیدی را در این راستا به شما انتقال دهیم. از مهم ترین مزایای خرید اکانت کدکدمی موارد زیر را می توان تشریح نمود که البته هرکدام از اهمیت بسیار بالایی برخوردا هستند.

  • ارائه خدمات رایگان برای برخی از دوره های آموزشی
  • ارائه درسنامه هایی کاملا کاربردی
  • آموزش با استفاده از جزوات تصویری
  • هزینه های مقرون به صرفه نسبت به دیگر پلتفرم های آموزشی
  • عدم نیاز به داشتن مهارت های تخصصی جهت ثبت نام در دوره های آموزشی برنامه نویسی

مهم ترین دوره های سایت کدکدمی

مهم ترین دوره های سایت کدکدمی

خرید اکانت کدکدمی codecademy این امکان را برای شما فراهم می سازد تا در دوره های رایگان این پلتفرم شرکت کنید. شما در این پلتفرم می توانید 14 زبان تخصصی برای برنامه نویسی فرا گرفته و در 10 زمینه متفاوت فعالیت داشته باشید. دوره های رایگان کدکدمی شامل موارد زیر می شوند که در دنیای کنونی هرکدام از این زمینه ها جایگاه خاص خود را دارند.

بیشتر بخوانید: خرید اکانت Scribd

توسعه وب و دولوپمنت

اگر به توسعه وب علاقه بسیار زیادی دارید این سری از دوره های پلتفرم کدکدمی می تواند به شما کمک های شایانی نماید. به بیان ساده تر دوره های توسعه وب و دولوپمنت را می توان بهترین گزینه برای افرادی دانست که علاقه زیادی به این شاخه های برنامه نویسی دارند. در این دوره ها شما می توانید ب صفر تا صد توسعه وب آشنا شوید.

جاوا

خرید اکانت کدکدمی codecademy این امکان را برای شما می سازد تا با تمامی مفاهمیم ابتدایی و پیشرفته برنامه نویسی با زبان جاوا آشنا شوید.

Html

در این دوره ها امکان فراگیری تمامی اصول اولیه HTML برای شما امکان پذیر بوده و به عنوان یکی از بهترین دوره های کدکدمی شناخته می شود.

Sql

شما با شرکت در این دوره های کدکدمی می توانید با چگونگی استفاده از SQL برای ساخت دیتابیس آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: خرید اکانت Skillshare

نحوه ساخت اکانت در codecademy

نحوه ساخت اکانت در codecademy

شما برای ایجاد اکانت در کدکدمی راه سختی را پیش رو نخواهید داشت و به راحتی می توانید در این پلتفرم ثبت نام کنید. برای ثبت نام نیاز به طی نمودن مراحل خاصی است. این مراحل شامل موارد زیر می شوند.
با ورود به سایت کدکدمی لازم است بر روی گزینه sign up کلیک نمایید.
با انتخاب این گزینه وارد صفحه ای خواهید داشت که باید اطلاعت مربوط به ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید. در گام بعد لازم است بر روی گزینه start cppding now کلیک کنید تا فرآیند ثبت نام شما کامل گردد.
با طی نمودن این مراحل شما می توانید به یک اکانت پایه دست یابید که امکان دسترسی به دوره های پلتفرم را به شما می دهد. برای دسترسی به دوره های پولی لازم است ابتدا اقدام به خرید اکانت کدکدمی codecademy نمایید.

بیشتر بخوانید: خرید از سایت Kenhub |دوره‌های آموزش پزشکی

نتیجه گیری:
حالا که نحوه خرید اکانت کدکدمی codecademy آموختید. فراموش نکنید که برای خرید اکانت نیاز به پرداخت هزینه ها به صورت ارزی دارید. با توجه به محدودیت هایی که این روزها شاهد می باشیم و عدم امکان اتصال بانک های داخلی با بانک های بین المللی شما امکان پرداخت هزینه ها به صورت مستقیم را نخواهید داشت.
در این راستا لازم است از سایت ها و شرکت هایی کمک بگیرید که در حوزه ارائه خدمات پرداخت ارزی فعالیت دارند. ما در مجموعه کافه ارز این امکان را برای شما فراهم نموده ایم تا به راحتی پرداخت های ارزی خود را جهت خرید اکانت کدکدمی codecademy انجام دهید. کافه ارز با دارا بودن فضایی امن و قابل اعتماد این اطمینان را به شما خواهد داد که مدت زمان کوتاهی می توانید به اهداف خود دست یابید.

5/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

ghazal hamzeh نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *