وبلاگ

/

/

خرید از سایت Kenhub |دوره‌های آموزش پزشکی

خرید از سایت Kenhub |دوره‌های آموزش پزشکی

خرید از سایت Kenhub این امکان را به شما می ‌دهد که در فضای مجازی به یک کتابخانه بزرگ با بیشتر از هزاران مدل آناتومی و بیماری های مختلف و نحوه درمان آن آشنا شوید. در واقع کار کردن با تیم حرفه ای در سایت موجب می ‌شود، تا جزئیات بیشتری در مورد روش های جراحی و پیکر بندی اسکلت بدن به دست آورید. در زمینه پرداخت هزینه های دوره های آموزشی در وبسایت Kenhub می توانید از مجموعه کافه ارز کمک بگیرید و پرداخت ارزی خود را بدون نیاز به داشتن کارت اعتباری بین المللی انجام دهید. با کافه ارز خرید از سایت های خارجی به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می‌‌شود.

خرید از سایت Kenhub

نایجل کراس یک آکادمیک بریتانیایی است که استاد بازنشسته مطالعات طراحی در دانشگاه آزاد انگلستان است. اولین توسعه دهنده دوره های آموزش از راه دور در اوایل دهه ۱۹۷۰ بود که با راه اندازی سایت Kenhub به عنوان یکی از افراد کلیدی انجمن تحقیقات طراحی شناخته می شود.تیم Kenhub از افراد با استعداد تشکیل شده که به صورت کاملا از راه دور در مورد آناتومی بدن آموزش های اصولی را ارائه می دهند. این تیم در حال حاضر خدمات خود را در سراسر جهان عرضه می کند و از ویژگی های منحصر به فرد آن این است که بهترین استعدادها را در نقاط مختلف جهان در کنار یکدیگر جمع کرده و موجب شده، تا ایده های جدید و نو را عرضه کند و به صورت انعطاف پذیر از تمامی نظرات و دیدگاه های مختلف به کار می برند. همچنین اگر به دنبال گرفتن مدرک معتبر هستید می‌توانید از طریق سایت کورسرا اقدام کنید ما در وبلاگ کافه ارز مقاله چگونه از کورسرا مدرک بگیریم را منتشر کرده‌ایم برای کسب اطلاعات بیشتر حتما آن را مطالعه کنید.

تمام فیلم های آموزشی آناتومی Kenhub با زبان انگلیسی قابل مشاهده است. از آنجایی که تمامی اصطلاحات و لغات را در کلاس درس یاد گرفته اید، این فیلم ها برای اغلب دانشجویان قابل فهم بوده؛ همچنین کمک می‌ کند تا زبان انگلیسی آنها نیز تقویت شود؛ زیرا گفتار ویدئوها بسیار ساده و روان است. این وب سایت برای طراحی ویدیوهای خود از تصاویر منحصر به ‌فرد و انیمیشن های آموزشی استفاده کرده و هر روزه کیفیت محصولات خود را افزایش می دهد، تا دانشجویان با دیدن این فیلم ها خسته نشوند. اگر قصد خرید از سایت Kenhub را دارید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

تهیه دوره آموزشی پزشکی با خرید از سایت Kenhub

تهیه دوره آموزشی پزشکی با خرید از سایت Kenhub

سایت Kenhub که یک پلتفرم آموزش آنلاین است، مربوط به حوزه پزشکی را ارائه می دهد، برای خرید دوره آموزشی پزشکی از سایت Kenhub ابتدا یک حساب کاربری داشته باشید. سایت Kenhub یک پلتفرم آموزش آنلاین است که آموزش های مربوط به حوزه پزشکی را ارائه می دهند. این وب سایت بیشتر از یک میلیون دانشجو از دانشگاه‌ های سرتاسر جهان مانند هاروارد برای یادگیری مطالب جدید و به روز پزشکی عضو هستند. خرید دوره آموزشی پزشکی از سایت kenhub موجب می شود، تا تمامی مطالب مهم و جدید را یکجا یاد بگیرید. زیرا تمامی مطالب به طور واضح و منطقی و ساختار یافته در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. برای آشنایی با سایت های بیشتر مقاله سایت‌های آموزشی آنلاین رایگان را مطالعه کنید.

نحوه خرید دوره آموزشی پزشکی از سایت Kenhub بدین صورت است که ابتدا باید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. با ایجاد یک اکانت در واقع شما یک قرارداد با وب سایت بسته اید، می توانید از مطالب وب سایت در حوزه پزشکی برای مطالعات شخصی استفاده کنید.از مطالب وب سایت kenhub به هیچ عنوان برای اهداف تجاری یا به اشتراک گذاری حساب خود با افراد دیگر استفاده نکنید

ویژگی های Kenhub

ویژگی های Kenhub

اگر قصد خرید از سایت Kenhub را دارید، در وبسایت Kenhub نوآورانه ترین آموزش های موجود را در زمینه پزشکی مشاهده می کنید. تمامی محصولات و دوره های آموزشی به صورت سه بعدی و تعاملی در دسترس کاربران قرار می‌ گیرد. به همین دلیل است که خرید دوره آموزشی پزشکی از سایت Kenhub به نسبت سایر فضاهای دیگر بیشتر مورد توجه پزشکان و دانشجویان قرار گرفته است. همچنین، شما می‌توانید برای پرداخت هزینه خرید دورهای آموزشی سایت edX از خدمات پرداخت بین المللی کافه ارز استفاده کنید.

این پلتفرم به سرعت پزشکی مدرن در حال پیشرفت است و تمامی مواردی که در آن ارائه می گردد به طور خلاقانه می تواند توجه افراد را جلب کند ویژگی های Kenhub زیاد است که برخی از مهم‌ترین آنها شامل موارد ذیل می گردد:

منابع گسترده

در کنهاب منابع گسترده ای برای یادگیری آناتومی انسان وجود دارد و دانشجویان می توانند متناسب با روحیات خود از انواع فیلم های سه بعدی مقالات گوناگون و آزمون ها استفاده کنند.

آزمایش اطلاعات

در این وب سایت آزمون های آنلاین برگزار می شود که دانشجویان می توانند دانش خود را امتحان کنند و بدین صورت بر نقاط ضعف خود به شکل بهتری تسلط یابند.

خرید اشتراک سایت های خارجی

یادگیری در هر زمان و مکان

با کمک این وبسایت دیگر نیاز به حمل کتاب های درسی خیلی سنگین در همه فضاها تنها با یک گوشی هوشمند، لپ تاپ یا تبلت با پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته می توانید به آموزش بپردازید.

صرف زمان کمتر برای آموزش

در این وبسایت با صرف زمان و وقت کمتر برای مطالعه می توانید مطالب علمی و تخصصی را بهتر یاد بگیرید. زیرا تمامی آموزش ها به صورت ویدئویی بوده و بیشتر از ۸۰۰ مقاله مفصل و عکس های باکیفیت بالا وجود دارد.

ثبت نام در کمتر از چند دقیقه

می توانید در کمتر از چند دقیقه با ایجاد یک حساب کاربری در کنهاب دسترسی محدود به محتواها و عملکردهای آن پیدا کنید و در صورت تمایل به اطلاعات بیشتر و دوره های پولی می توانید اشتراک پول یا حساب پریمیوم داشته باشید.
همچنین، با خرید اکانت Skillshare امکان دیدن آموزش‌های ویدئویی برای پیشرفت بیشتر در کسب و کارهای مختلف وجود دارد و حتی می‌توانید به عنوان فعالیت‌های جانبی و سرگرمی نیز از این وبسایت استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله آن در وبلاگ کافه ارز سر بزنید.

چگونه می توان از تصاویر یا ویدیوهای Kenhub استفاده کرد؟

چگونه می توان از تصاویر یا ویدیوهای Kenhub استفاده کرد؟

در بسیاری از مواقع در هنگام خواندن درس های سنگین و طولانی ممکن است درک آن برای شما سخت باشد، یا حواس پرتی مانع فهم بهتر مطالب گردد. در وبسایت Kenhub دیدن تصاویر و ویدئوهای آموزشی کمک می کند، تا در مدت زمان کمتری تمام مطالب را به طور کامل و دقیق فرا بگیرید.

نحوه استفاده از تصاویر یا ویدیوهای Kenhub بدین صورت است که:

  • اشخاص حقیقی با داشتن اشتراک پریمیوم فعال می توانند از تصاویر Kenhub برای آموزش استفاده کنند.
  • امکان دانلود تصاویر کنهاب به شکل مستقیم از وب سایت فاقد واترمارک میسر است، فقط یک لوگو در گوشه سمت راست تصاویر قرار می گیرد.
  • با داشتن اشتراک پولی امکان تماشای ویدئوهای کنهاب به صورت زنده در کلاس هم فراهم می گردد.
  • امکان اشتراک گذاری ویدئوها با حساب افراد دیگر و مقاصد غیر شخصی وجود ندارد.

در صورتی که جزء نشریات دیجیتالی و چاپی یا دوره های آنلاین از پیش ضبط شده هستید، باید با دریافت مجوز جداگانه و ویژه به ویدیوها و تصاویر دسترسی پیدا کنید.
همچنین، با خرید اکانت کدکدمی که یک پلتفرم برنامه نویسی است می توان کلاس های آموزشی متنوعی را دید که به شما در کسب مهارت های تخصصی برنامه نویسی کمک های شایانی نمایند. برای آشنا شدن با این پلتفرم به مقاله آن در وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید.

هزینه استفاده از Kenhub

هزینه استفاده از Kenhub چقدر و نحوه پرداخت چگونه است؟

با ورود به سایت می توانید از مطالب علمی آن به شکل های مختلف استفاده کنید اما مسئله مهم که برای همه به وجود می ‌آید، نحوه پرداخت هزینه و میزان آن برای مطالب آموزشی است.

خرید دوره آموزشی پزشکی از سایت Kenhub مستلزم پرداخت هزینه است که در ادامه به نحوه پرداخت آن می پردازیم:

  • استفاده از مطالب بیسیک داخل وب سایت ثبت نام آن به صورت رایگان میسر می گردد و نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  • قیمت گذاری حساب های پریمیوم در وبسایت مشخص است و می ‌توانید هرکدام آن را انتخاب کنید.
  • قیمت هزینه های دوره ها و حساب پریمیوم با واحد پولی یکسان مشخص شده که در هنگام پرداخت می توانید به واحد پول کشور خود آن را تبدیل نمایید. از آنجا که در اتحادیه اروپا همه قیمت ها شامل مالیات است. باید در هنگام خرید دوره های آموزشی هم مالیات بر ارزش افزوده را بپردازید.
  • سایت Kenhub از مستر کارت، ویزا کارت، امریکن اکسپرس، پی پال و موارد دیگر پشتیبانی می کند.
  • به دلیل وجود تحریم های مختلف برای پرداخت هزینه دوره های آموزشی می ‌توانید از مجموعه کافه ارز و خدمات بی نظیر کارشناسان آنها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: خرید اکانت Scribd

مدت زمان قرارداد چقدر است؟

پس از ثبت نام در سایت Kenhub متناسب با نوع قراردادی که با این سایت منعقد کرده اید، مدت زمان آن تغییر پیدا می کند:

  • ثبت نام رایگان به صورت همیشگی است.
  • در صورت تهیه اشتراک های پولی قرارداد شما مدت زمان مشخصی دارد و می توانید به صورت خودکار با پرداخت هزینه این قرارداد را تمدید کنید.
  • همچنین نوعی از اشتراک‌ های مادام العمر هم در این وبسایت وجود دارد.

خرید از Kenhub

نتیجه گیری:

برای خرید از سایت Kenhub، می‌توانید به صفحه اصلی سایت Kenhub به آدرس www.kenhub.com بروید و پس از ثبت‌نام و ورود به حساب کاربری خود، دوره آموزشی مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس، با کلیک بر روی دکمه “خرید”، می‌توانید به صفحه پرداخت بروید و اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کرده و پرداخت را انجام دهید. اگر کارت بانکی بین الملل ندارید، می‌توانید برای پرداخت خرید خود از خدمات کافه ارز استفاده کنید.

3.5/5 - (2 امتیاز)

نویسنده

ghazal hamzeh نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *