وبلاگ

/

/

خرید لایسنس آفیس

خرید لایسنس آفیس

۱۸ مرداد ۱۴۰۱

خرید لایسنس آفیس : همه حداقل برای یک بار هم که شده نام مایکروسافت آفیس را شنیده‌اند. مجموعه نرم‌افزار سازمانی مایکروسافت تقریبا در محیط‌های کاری، خانه‌ها و مدارس به‌اندازه سیستم‌عامل ویندوز محبوب است و میلیون‌ها متخصص، دانش‌آموز و افراد عادی به طور یکسان هر روز از برنامه‌های آفیس استفاده می‌کنند. مایکروسافت آفیس کاربردهای بسیار بیشتری علاوه بر ورد، اکسل و پاورپوینت دارد. بسیاری از افراد نیاز به خرید آفیس اورجینال دارند که در این صورت نیاز به پرداخت ارزی خواهید داشت. خرید از سایت های خارجی در ایران با کافه ارز آسان است؛ در سایت کافه ارز می‌توانید نسبت بهخرید اشتراک سایت های خارجی و خرید انواع لایسنس نرم‌افزارها از جمله خرید لایسنس Office اقدام کنید. اگر در یافتن بسته آفیس مناسب برای نیازهای خود مشکل دارید، در مقاله زیر توضیح داده‌ایم چگونه خرید آفیس مایکروسافت می‌تواند کار را کمی آسان‌تر کند. پس در این مطلب تخصصی از کافه ارز نیز ما همراه ما باشید تا خرید لایسنس آفیس را به طور کامل بیاموزید.

خرید لایسنس آفیس 365

بسیاری از افراد هستند که ترجیح می‌دهند از برنامه‌های مایکروسافت آفیس 365 برای کارهای خود استفاده کنند. بااین‌حال، خرید لایسنس آفیس 365 می‌تواند با هزینه اولیه سنگینی همراه باشد. با ما همراه باشید تا با خرید لایسنس آفیس 365 مبتنی بر اشتراک و بسته کامل آفیس 2022، آشنا شوید. در ابتدایی‌ترین سطح آن، می‌توانید اکسل (Excel)، ورد (Word) و پاورپوینت (PowerPoint) را به‌عنوان بخشی از Microsoft 365 Personal دریافت کنید. می‌توانید اشتراک آفیس و خرید لایسنس Office 365 را مستقیما از مایکروسافت انجام دهید اما اغلب بهتر است از یک خرده‌فروش شخص ثالث قابل‌اعتماد که معمولا سایت‌های واسط در این زمینه هستند، خرید خود را انجام دهید. اما باید در انتخاب خود دقت کنید.

اگر به دنبال خرید لایسنس Office هستید، باید بدانید که این یک سرویس مبتنی بر اشتراک است. قیمت‌ها برای سال اول شما برای استفاده یک کاربر در یک رایانه شخصی، همراه با تبلت یا تلفن همراه (برای نسخه شخصی) یا حداکثر شش کاربر (در بسته خانواده) است. از مزایای خرید لایسنس Office می‌توان به دسترسی به آخرین نسخه‌های برنامه‌های مجموعه مایکروسافت آفیس و داشتن 1 ترابایت فضای ابری OneDrive اشاره کرد. در صورت نیاز به خرید لایسنس آفیس می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی کافه ارز برای خرید اشتراک سایت های خارجی استفاده کنید. خرید انواع لایسنس نرم افزارها و بازی ها با کافه ارز به آسانی ممکن است. همان‌طور که می‌دانید مایکرو سافت نرم افزار های دیگری نیز دارد. اگر می‌خواهید با خرید از مایکروسافت بیشتر آشنا شوید مقاله مربوط به آن را در بلاگ گافه ارز مطالعه کنید.

خرید لایسنس office

خرید آفیس 2019 اورجینال

خرید افیس اورجینال برای اکثر افراد بسیار مفید است. اگر فضای ذخیره‌سازی ابری آنلاین و تعویض دستگاه مفید نبود، توصیه می‌کنیم به‌جای آن، Microsoft Office Home و Student 2021 را با پرداخت هزینه‌ای تنها برای یک بار خریداری کنید اما حتما در جریان باشید که در این صورت هیچ به‌روزرسانی دریافت نخواهید کرد. برای خرید لایسنس آفیس 2019 مشتریان می‌توانند بین یک طرح شخصی یا یک طرح خانوادگی برای Microsoft 2019 یکی را انتخاب کنند. هر دو اشتراک دارای نرم‌افزار یکسانی هستند، بااین‌حال، انتخاب طرح خانواده امکان دسترسی به شش حساب را فراهم می‌کند. مشترکین مجموعه‌ای از محصولات آفیس از جمله Microsoft Word، Excel، Powerpoint و Outlook را دریافت می‌کنند. آن‌ها همچنین مجهز به فضای ذخیره‌سازی OneDrive، ابزارهای مایکروسافت و دسترسی به ویرایشگر، یک ابزار بررسی گرامر و املا هستند.

پس از خرید افیس اورجینال طرح شخصی، فقط 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی OneDrive شامل حالتان می‌شود؛ در حالی‌که طرح خانواده، 6 ترابایت فضای ذخیره‌سازی برای اشتراک‌گذاری بین شش حساب عرضه می‌کند. Microsoft 365 Personal با قیمت 69.99 دلار در سال یا 6.99 دلار در ماه به فروش می‌رسد. Microsoft 365 Family با قیمت 99.99 دلار در سال یا 9.99 دلار در ماه به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: خرید لایسنس ویندوز

قیمت آفیس اورجینال

خرید افیس اورجینال به شما امکان استفاده جداگانه و کامل از برنامه‌های Microsoft Office را می‌دهد. هنگامی که یک نسخه جدید، به‌عنوان‌مثال، مایکروسافت آفیس 2022 پس از سال 2021 منتشر می‌شود، کسانی که این گونه خرید را انجام داده‌اند، به‌روزرسانی را دریافت نمی‌کنند. آنها باید هر بار که نسخه جدیدی منتشر می‌شود خرید لایسنس آفیس را انجام دهند. مجوز Microsoft Office Home & Student به خریدار این امکان را می‌دهد که نرم‌افزار ارائه شده را روی یک دستگاه، خواه Mac باشد یا PC، نصب کند. هزینه خرید لایسنس افیس 149.99 دلار است و شامل 60 روز پشتیبانی می‌شود.

کسب‌وکارهایی که به دنبال خرید افیس اورجینال هستند، چند گزینه دیگر هم برای انتخاب دارند که شامل Business Basic، Apps for Business و Business Standard می‌شود. Microsoft Office Business Basic با کمترین قیمت یعنی 5 دلار برای هر کاربر در ماه است که با قابلیت دسترسی به وب و نسخه‌های موبایلی برنامه‌های آفیس مانند Word، Excel، Powerpoint و Outlook ارائه می‌شود. همچنین شامل دسترسی به 1 ترابایت حافظه OneDrive و Sharepoint است.

خرید لایسنس Office بر دسترسی کسب‌وکارها به برنامه‌های اصلی Office با 8.25 دلار برای هر کاربر در ماه تمرکز دارد. این برنامه‌های دسکتاپ پریمیوم را برای Word، Excel، Powerpoint و Outlook با 1 ترابایت OneDrive ارائه می‌دهد. برنامه‌های PC فقط برای Publisher و Access نیز در این بسته گنجانده شده‌اند. خرید لایسنس office اساسا ترکیبی از دو مورد دیگر برای هر کاربر در ماه است و این شامل تمام ویژگی‌های اشتراک Business Basic با برنامه‌های دسکتاپ است. مشتریان باید پس از انتشار هر نسخه جدید، خرید لایسنس آفیس جدید را انجام دهند.

خرید لایسنس افیس

هزینه لایسنس آفیس

از دهه 1980، مایکروسافت ورد بر تمام نرم‌افزارهای نوشتن در سراسر جهان تسلط خود را نشان داد. اگر امروز یک رزومه، سند، گزارش یا یادداشت دریافت کنید، به‌احتمال زیاد در قالب .doc یا .docx خواهد بود. جای تعجب نیست که مایکروسافت ورد رایگان نیست و همیشه مبلغی را برای ارائه خدماتش از کاربر دریافت می‌کند.

به‌عنوان بخشی از مجموعه آفیس، مایکروسافت ورد برای خانواده‌ها 8 دلار در ماه (10 دلار برای کل خانواده) یا 13 دلار در ماه برای هر کاربر تجاری هزینه دارد. همچنین می‌توانید نسخه مستقل Microsoft Word را با قیمت 150 دلار خریداری کنید. اما اگر فقط نیاز به ویرایش گاه‌به‌گاه یک سند یا استفاده از ویژگی‌های قالب‌بندی اولیه دارید و ترجیح می‌دهید از نسخه های رایگان زمان دار استفاده کنید، کاملا منطقی است و اکثر کاربران ایرانی نیز همین راه را انتخاب می‌کنند.

قیمت آفیس ۳۶۵ نیز برای هر نفر سالانه 69.99 دلار است اما اگر از اشتراک ۶ نفره استفاده کنید، قیمت آن 99.99 دلار به صورت سالانه است که این گزینه به صرفه‌تر خواهد بود.

خرید مایکروسافت آفیس 2022 برای مک

وقتی شخصی یک فایل .docx را برای شما ارسال می‌کند و شما Microsoft Word برای Mac را نصب نکرده‌اید، چه‌کار می‌کنید؟ البته می‌توانید فایل را با Quick Look یا Preview باز کنید، اما ممکن است استایل آن خاموش باشد و امکان ویرایش آن را نداشته باشید. اگر تصمیم دارید چیزی مانند «دانلود رایگان مایکروسافت ورد» را به‌صورت آنلاین جستجو کنید، به طور تصادفی با ده‌ها آموزش و راهنماهای مکتوب یوتیوب در مورد نحوه دریافت رایگان مایکروسافت ورد با دانلود نسخه آزمایشی و استفاده از یک برنامه شکستن کد بر روی آن مواجه خواهید شد. این نه‌تنها غیرقانونی است، بلکه خطر دانلود انواع بدافزارها در مک را نیز به جان می‌خرید. خوشبختانه، چند راه دیگر وجود دارد که می‌توانید خرید لایسنس Office، مایکروسافت آفیس را به شکل رایگان دریافت کنید.

کسانی که قصد خرید لایسنس Office برای سیستم مک را داشتند، اکتبر 2021 خبرهای خوبی به همراه داشت. مایکروسافت از انتشار آفیس 2021 خبر داد که بر خلاف مایکروسافت 365، آفیس 2021 ارتقاء ویژگی‌های آینده را پوشش نمی‌دهد و طبق گفته مایکروسافت برای دریافت ویژگی‌های جدید باید دوباره اقدام به خرید لایسنس آفیس کنید. کاربران آفیس 2021 به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد و اکثر پیکربندی‌ها برای رایانه‌های شخصی مک در دسترس است، اما فقط یک‌بار می‌توانند روی یک مک یا رایانه شخصی نصب شوند.

جایگزین‌های رایگان به‌جای خرید لایسنس آفیس

اگر نیاز به استفاده طولانی‌مدت از مایکروسافت دارید و بازه یک ماه رایگان آن برای شما کم است، می‌توانید برنامه رایگان مشابه دیگری را جایگزین کنید که کاملا با آفیس شباهت دارد. به عنوان مثال برای مایکروسافت ورد، Google Docs گزینه خوبی است. Google Docs به‌عنوان بخشی از G Suite، طی سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده است و اکنون از سبک‌های موردپسند کاربران، جداول، تصاویر درون خطی و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند. اگرچه این یک برنامه آنلاین بوده، اما می‌تواند .docx را ویرایش کرده و آماده ارسال کند و درعین‌حال تمام قالب‌بندی‌ها را دست نخورده نگه دارد. LibreOffice (که به‌عنوان OpenOffice هم شناخته می‌شود) مجموعه دیگری از برنامه‌های ویرایش متن است که به‌صورت رایگان در دسترس همه است.

مایکروسافت برای iPad

یک ترفند شگفت‌آور کمتر شناخته شده برای دریافت نسخه کامل مایکروسافت رایگان این است که آن را در iPad خود بارگذاری کنید. به عنوان مثال نسخه iPad مایکروسافت ورد هیچ هزینه‌ای ندارد و باعرضه آی‌پدهایی که از صفحه‌کلید بلوتوث پشتیبانی می‌کنند، به همان اندازه همتای macOS خود توانایی دارد. با انتشار Mac App Store، شاهد گسترش زیادی از ویرایشگرهای متنی خاص، مجلات، ناشران دسکتاپ و موارد دیگر بودیم که البته هرکدام در جهت حل یک مشکل خاص، عملکرد بهتری از خود نشان داده‌اند.

خرید آفیس اورجینال

در این مقاله اطلاعات مفیدی در مورد خرید لایسنس آفیس مطرح شده است. ابتدا برخی نرم‌افزارهای معروف افیس مانند ورد معرفی شد و در ادامه به قیمت خرید لایسنس افیس پرداختیم و راه و روش‌های آن را توضیح دادیم. همچنین برای خرید آفیس اورجینال راهکارهای زیادی وجود داشت که به اندازه انتظار هر کس از آن نرم افزار، توصیه‌هایی انجام شد. درصورتی که قصد خرید لایسنس Office دارید، می‌توانید از خدمات خرید اشتراک سایت های خارجی نسبت به خرید انواع لایسنس نرم‌افزارها از جمله خرید آفیس اورجینال اقدام کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *