وبلاگ

/

/

صفر تا صد آموزش خرید از مایکروسافت و نحوه پرداخت آن

صفر تا صد آموزش خرید از مایکروسافت و نحوه پرداخت آن

خرید از مایکروسافت: اگر از کاربران ویندوز و کنسول بازی ایکس‌باکس هستید حتماً تجربه تلخی از خرید اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مورد نظر خود از فروشگاه مایکروسافت داشته‌اید. دلیل این تجربه بد این است که خیلی از آیتم‌ها و محصولات موجود در Microsoft Store رایگان نیستند و برای استفاده از آن‌ها باید از طریق حساب‌های بین‌المللی واریز وجه انجام دهید. دقیقاً مشکل از همین‌جا شروع می‌شود چون کاربران ایرانی به دلیل محدودیت‌ها به حساب‌های بین‌المللی دسترسی ندارند و قادر به خرید از فروشگاه مایکروسافت نیستند. البته، هر مشکلی یک راه‌حل دارد. شما می‌‌توانید از خدمات ارزی خرید اشتراک سایت های خارجی کافه ارز برای خرید خود استفاده کنید. در ادامه این مقاله، فرایند خرید از مایکروسافت را با یکدیگر مورد بررسی قرار داده و روش‌های مختلف آن را معرفی خواهیم کرد.

آموزش خرید از استور Microsoft

آموزش خرید از مایکروسافت

برای استفاده از ابزارهای مایکروسافت مثل Outlook و فضای ابری OneDrive باید حساب کاربری مایکروسافت داشته باشید. خرید از فروشگاه Microsoft نیز از این قضیه مستثنی نیست و برای خرید اپلیکیشن یا بازی از استور مایکروسافت باید یک حساب کاربری معتبر ایجاد کنید. ساخت اکانت کاربری مایکروسافت خیلی سخت نیست. برای این کار باید به طبق مراحل زیر اقدام کنید.

  • به آدرس سایت Microsoft.com مراجعه کرده و روی نماد پروفایل که در سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.
  • برای ایجاد اکانت، بر روی گزینه Create one که درکنار No Account قرار دارد کلیک کنید.
  • در مرحله بعدی، از شما خواسته می‌شود که آدرس ایمیل یا جیمیل خود را وارد کنید. اگر می‌خواهید حساب کاملاً جدیدی داشته باشید باید روی گزینه Get a new email address کلیک کنید.
  • در پنجره جدیدی که باز می‌شود می‌توانید با پسوند Outlook.com یک حساب جدید ایجاد کنید. بعد از این که نام کاربری دلخواه خود را انتخاب کردید، بر روی گزینه Next کلیک کنید. شما همچنین می‌توانید با شماره تلفن خود حساب جدید را ایجاد کنید.
  • در مرحله بعدی باید یک رمز عبور قدرتمند تعیین کنید. این رمز عبور باید شامل حداقل 8 کاراکتر و ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک انگلیسی به همراه اعداد و نماد باشد. پس از این که رمز را وارد کردید بر روی گزینه Next کلیک کنید.
  • در مرحله بعدی نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید.
  • در قسمت بعدی از روی منوی Country/Region نام کشور خود را انتخاب کرده و تاریخ تولد میلادی خود را تعیین کنید.
  • اگر می‌خواهید برای کودک خود حساب کاربری بسازید باید تاریخ تولد او را وارد نمایید.
  • اگر در مرحله اول آدری ایمیل خود را وارد کرده‌اید، یک کد تاییدیه به آدرس ایمیل شما ارسال می‌کند که باید آن را در این مرحله وارد کنید. در صورتی‌که این ایمیل را در صندوق ورودی خود مشاهده نکردید به بخش Spam (هرزنامه) رجوع کنید.
  • در بخش بعدی باید ثابت کنید که ربات نیستید. برای این کار باید یک معما را حل کنید. این معما در برخی اوقات کمی پیچیده می‌شود و ممکن است چند دقیقه‌ای وقت شما را بگیرد.
  • پس از حل معما به صفحه اصلی حساب خود هدایت می‌شوید.

ساخت حساب کاربری مایکروسافت به همین سادگی است و می‌توانید از آن در دستگاه‌ها و نرم‌افزارهای مختلف استفاده کنید. پس از ساخت حساب کاربری به فروشگاه مایکروسافت وارد شده و از منوی سایت محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صفحه پرداخت بروید. تا اینجای کار فرقی بین سایت‌های ایرانی با این سایت وجود ندارد. اما وقتی بخواهید پرداخت هزینه خرید از مایکروسافت را انجام دهید، موضوع کاملاً فرق دارد. کاربران ایرانی به شبکه بانکی بین‌المللی دسترسی ندارند اما با حساب‌های بین‌المللی می‌توانند هزینه خرید را پرداخت کنند. از آنجایی که فروشگاه مایکروسافت مخاطبین بسیاری از سراسر جهان دارد، روش‌های پرداختی متنوعی را برای کاربران فراهم کرده است که در ادامه آن‌ها را توضیح خواهیم داد. همچنین، در وبلاگ کافه ارز به بررسی این‌که چگونه خرید لایسنس آفیس می‌تواند به کاربران ویندزو کمک کند، پرداخته‌ایم. برای آشنایی بیشتر با این موضوع می‌توانید مقاله آن را مطالعه کنید.

خرید با ویزاکارت و مسترکارت از مایکروسافت

خرید ازسایت مایکروسافت با ویزاکارت و مسترکارت

کارت‌های اعتباری این امکان را به شما می‌دهد تا از هر جا که بخواهید خرید خود را از فروشگاه مایکروسافت Microsoft Store انجام دهید. استفاده از کارت‌های اعتباری نیز در ایران دچار چالش است. البته، شما می‌توانید با استفاده از سرویس‌های کافه ارز یک کارت اعتباری مجازی خریداری کنید. در این صورت، پرداخت هزینه خرید از مایکروسافت را می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به اطلاعات بانکی وارد کنید. برای این کار باید محصول مد نظر خود در مایکروسافت را انتخاب کرده و روش پرداخت ویزاکارت یا مسترکارت را انتخاب کنید.

خرید با گیفت کارت مایکروسافت

خرید گیفت کارت مایکروسافت از جمله راه‌های راحت و محبوب برای خرید محصولات از فروشگاه مایکروسافت است. در حال حاضر، امکان خرید این گیفت کارت از کافه ارز فراهم نشده است. اما می‌توانید به راحتی از خود سایت مایکروسافت استفاده کرده و به صورت مستقیم گیفت کارت مورد نظرتان را تهیه کنید. کافی است که با انتخاب کارت هدیه مدنظرتان، مبلغ مورد نظر را با استفاده از کارت‌های اعتباری پرداخت کرده و سپس اطلاعات گیفت کارت خود را دریافت نمایید. این روش ساده نه تنها امکان پرداخت امن را برای شما فراهم می‌کند، بلکه به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی از خدمات و محصولات دلخواه خود در فروشگاه مایکروسافت بهره‌مند شوید. علاوه بر این، با استفاده از این روش، می‌توانید این کارت را به دوستان و آشنایان خود هدیه دهید. این تجربه خرید آسان و بدون دردسر با گیفت کارت، شما را به دنیای متنوعی از بازی‌ها، نرم‌افزارها و خدمات مایکروسافت متصل می‌کند.

خرید اشتراک سایت های خارجی

پرداخت هزینه خرید از مایکروسافت از کافه ارز

اگر به هر دلیلی امکان استفاده از کارت‌های اعتباری را ندارید می‌توانید لینک محصول و خرید خود را برای کارشناسان کافه ارز ارسال کنید. سپس باید هزینه خرید را به صورت ریالی برای ما واریز کنید و ما خرید شما از مایکروسافت را انجام خواهیم داد. به طور کلی، فروشگاه مایکروسافت محصولات و امکانات بسیاری را برای شما به ارمغان می‌آورد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

فروشگاه مایکروسافت بهشت کاربران ویندوز به شمار می‌رود. شما با خرید اپلیکیشن و نرم‌افزارهای متنوع از این فروشگاه، دنیایی از امکانات و ابزارهای کاربردی در اختیار دارید. این اپلیکیشن‌ها می‌توانند به شما در بسیاری از زمینه‌ها کمک کنند، از آموزش و مهارت‌های جدید مانند خرید لایسنس ویندوز گرفته تا سرگرمی و ارتقای سبک زندگی، همگی با خرید از مایکروسافت امکان‌پذیر خواهد شد.

همچنین، تجربه بازی‌های جذاب بر روی پلتفرم ویندوز یک حس عالی و تفریحی را برای شما فراهم می‌کند. شما با خرید تعداد زیادی از بازی‌های متنوع و هیجان‌انگیز، می‌توانید ساعاتی پر از سرگرمی و هیجان را سپری کنید. چه از نظر گرافیک، چه از نظر داستان، بازی‌های ویندوز تجربه‌های حیرت‌انگیزی را برای شما به ارمغان می‌آورند. علاوه بر این، این فروشگاه به شما امکان دسترسی به مجموعه‌ای گسترده از فیلم‌ها و موسیقی‌های محبوب را می‌دهد. با خرید و دانلود فیلم‌های مورد علاقه یا گوش دادن به موسیقی با کیفیت بالا، لحظاتی پر از سرگرمی و لذت برای شما به ارمغان می‌آورد.

خرید بازی و نرم‌افزار از مایکروسافت در ایران

نکات مهم در زمان خرید از مایکروسافت

1. با توجه به محدودیت‌های بانکی، کاربران ایرانی امکان خرید از مایکروسافت را ندارند. توجه داشته باشید که برای خرید از مایکروسافت منطقه جغرافیایی خود را به خارج از ایران و ترجیحا امریکا تغییر دهید.
2. از طریق نرم‌افزارهایی که آی‌پی آدرس را تغییر دهند می‌توانید به فروشگاه مایکروسافت دسترسی پیدا کنید.
3. مطمئن شوید که بیلینگ آدرس (Billing Address) کارت اعتباری شما با منطقه‌ای که انتخاب کرده‌اید یکسان باشد.

در صورت داشتن هر گونه سوال یا مشکل در ثبت سفارش خرید از مایکروسافت، می‌توانید از طریق چت آنلاین یا شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید. یکی از محصولاتی که خیلی در ویندوز کاربرد دارد،آنتی ویروس است. ما در مقاله خرید آنتی ویروس اورجینال به صورت جداگانه به نحوه خرید و نکات مهم درباره آن پرداخته‌ا‌یم. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله مربوط به آن را در وبلاگ کافه ارز مشاهده کنید.

نتیجه‌گیری

فروشگاه مایکروسافت محصولات و سرویس‌های متنوعی را در اختیار کاربران ویندوز قرار می‌دهد. شما با ایجاد یک حساب مایکروسافت می‌توانید انواع نرم‌‎‌افزارها، بازی‌ها، موسیقی و فیلم را از این فروشگاه خریداری کنید. خرید از مایکروسافت به دلیل محدودیت‌های بانکی برای کاربران ایرانی کمی پیچیده است و نمی‌توانید با استفاده از کارت‌های بانکی داخلی آن را انجام دهید. خرید از مایکروسافت با کارت‌های اعتباری انجام می‌شود و شما می‌توانید با خرید ویزاکارت و مسترکارت از کافه ارز به راحتی این خرید را انجام دهید. اگر به هر دلیلی نمی‌خواهید این کارت‌های اعتباری را خریداری کنید می‌توانید لینک محصول مورد نظر خود را برای کارشناسان کافه ارز ارسال کرده و خرید را نهایی کنید.

 

5/5 - (3 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *