وبلاگ

/

/

خرید بلیط کنسرت های خارجی | چگونه بلیط کنسرت خارجی بخریم؟

خرید بلیط کنسرت های خارجی | چگونه بلیط کنسرت خارجی بخریم؟

۲۰ مرداد ۱۴۰۱

خرید بلیط کنسرت های خارجی: روند خرید بلیط کنسرت خارج از کشور با تهیه بلیط کنسرت های داخلی بسیار متفاوت است. امروزه موسیقی بخشی از زندگی روزمره مردم شده است؛ از این رو افراد علاقه زیادی به شرکت در کنسرت خوانندگان مطرح دنیا دارند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که سالیانه تعدادی از مسافرت‌های خارجی برای شرکت در فستیوال و کنسرت‌های خارجی از جمله کنسرت های ترکیه، ارمنستان، دبی، گرجستان، آذربایجان و … رخ می‌دهد. شما به راحتی از طریق منابع معتبر می‌توانید از زمان دقیق برگزاری این کنسرت‌ها مطلع شوید. اگر شما هم می‌خواهید بدانید که چگونه بلیط کنسرت خارجی بخریم در ادامه از این مطلب کافه ارز شما را با قیمت و نحوه خرید بلیط کنسرت خارج از کشور آشنا می‌کنیم. بد نیست بدانید که برای خرید بلیت کنسرت خارج از کشور به پرداخت ارزی نیاز دارید اما با خدمات خرید بلیت کنسرت های خارجی در کافه ارز شما می‌توانید از سایت های معتبر خرید بلیط کنسرت خارج خرید کنید.با خدمات خرید از سایت های خارجی در کافه ارز مشکل پرداخت به آسانی قابل حل است.

انواع روش های خرید بلیط کنسرت های خارجی

شما برای خرید انواع بلیط های کنسرت خوانندگان معروف می‌توانید به سایت خرید بلیط کنسرت انلاین مراجعه کنید و خواننده، شهر، ساعت برگزاری و آدرس سالن خواننده و انتخاب شماره صندلی در سالن را انتخاب کنید. بعد از انتخاب تمامی این موارد به بخش پرداخت ارجاع داده می‌شوید که با کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت، مسترکارت و … می‌توانید هزینه های آن را پرداخت نمایید. قیمت بلیط کنسرت کشورهای همسایه مانند ترکیه، امارات، آذربایجان، گرجستان و … بسیار مناسب‌تر است به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. در ادامه چندین روش که می‌توان برای این خرید استفاده کرد، آشنا می‌شوید:

خرید بلیط کنسرت خارج از کشور

خرید بلیط های کنسرت خارجی با مستر کارت

مستر کارت از جمله کارت‌های اعتباری معتبر در دنیا است که دارای نمایندگی‌های زیادی در سراسر جهان است. از این نوع دبیت کارت می‌توان برای پرداخت هزینه‌های متفاوت در کشورهای گوناگون استفاده می‌کنند. از جمله مزایای استفاده از MasterCard شامل موارد زیر است:

  • قابلیت استفاده آنی از دارایی‌های موجود در آن
  • کارمزد کم
  • خرید آنلاین از تمامی فروشگاه‌های اینترنتی
  • نقل و انتقالات رایج و آسان

امروزه تحریم‌های اقتصادی موجب محدود شدن شهروندان ایرانی شده است و استفاده از این نوع کارت‌های بین المللی برای تمامی افراد به سادگی امکان‌پذیر نیست. ایرانیان از طریق صرافی‌های معتبر مانند صرافی کافه ارز می‌توانند اقدام به خرید مستر کارت مجازی کنند.

بیشتر بخوانید: پرداخت هزینه رزرو تاکسی

خرید بلیط های کنسرت خارجی با ویزا کارت

ویزا کارت (VisaCard) نیز مانند مسترکارت دارای مزیت‌های گوناگونی است. البته این نوع کارت اعتباری نیز دچار تحریم و محدودیت برای کشورهایی نظیر ایران است. شما با خرید ویزا کارت مجازی از کافه ارز می‌توانید به راحتی اقدام به خرید بلیط کنسرت برای مسافرت خارجی خود کنید.

خرید بلیت کنسرت خارجی با پی پال

داشتن حساب پی پال به شما برای خرید از سایت های خارجی بسیار کمک خواهد اما باید هنگام خرید از سایت‌های مختلف حتما اطمینان حاصل کنید که این سایت از اعتبار خوبی برخوردار است وگرنه حساب پی پال شما مسدود خواهد شد. همچنین، اگر شما قصد مسافرت به خارج را دارید می‌توانید برای رزرو هتل از سایت‌های خارجی خود از طریق کافه ارز اقدام کنید.

نحوه خرید بلیط کنسرت خارج از کشور

بهترین سایت های خرید اینترنتی بلیط کنسرت خارجی

بیشتر افراد بیشتر ساعات شبانه روز را به گوش دادن آهنگ اختصاص می‌دهند. از این رو اغلب مشتاق برای تجربه کردن زنده حس و حال شور اجرای یک کنسرت هستند. شما سالانه شاهد برگزاری کنسرت‌های مهیج چند صد هزار نفره در دنیا هستید. سایت‌های زیر از معتبرترین وبسایت های خرید بلیط می‌باشد:

سایت خرید آنلاین کنسرت خارجیآدرس سایت
سایت کنسرت ترکیهbiletix.com
سایت کنسرت ترکیهturkeyconcert.com
بلیط فستیوال های استانبولbigburn.istanbul
بلیط انواع کنسرت ها و رویدادهاStubHub.com

نحوه خرید بلیط کنسرت خارج از کشور

برای خرید ابتدا اطمینان حاصل کنید که از کدام سایت خرید بلیت کنسرت باید برای خرید کنسرت خواننده مورد علاقه و یا فستیوال و رویداد مورد نظرتان اقدام کنید. سپس پس از ورود به سایت مورد نظر، رویداد مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب روز و ساعت، باید صندلی مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نهایت به صفحه پرداخت منتقل خواهید شد. در قسمت پرداخت باید اطلاعات کارت اعتباری مانند ویزا کارت یا مستر کارت خود را وارد کنید و یا اقدام به خرید بلیط از طریق پی پال کنید.

بدون داشتن کارت یا حساب بین المللی می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی بین المللی در سایت کافه ارز نسبت به خرید بلیت انواع رویدادها و کنسرت‌ها اقدام کنید. همچنین می‌توانید نسبت به خرید ویزا کارت مجازی و یا مستر کارت مجازی در کافه ارز اقدام کنید.

سوالات متداول

  • از کدام کشورها می‌توان بلیت کنسرت خریداری کرد؟

با خدمات پرداخت ارزی کافه ارز می‌توانید از کلیه سایت های معتبر خرید بلیت کنسرت و رویدادها و فستیوال‌ها اقدام به خرید کرد.

  • چگونه بلیط کنسرت خارجی بخریم؟

با خدمات پرداخت ارزی کافه ارز شما تنها کافی است لینک سایت خرید بلیط کنسرت و اطلاعاتی همچون روز، ساعت و صدنلی مورد نظر خود و اطلاعا شخصی خود را ارائه داده تا در کمترین زمان ممکن بلیت خود را دریافت کنید.

  • آیا با حساب پی پال می‌توان نسبت به خرید بلیت کنسرت خارج از کشور اقدام کرد؟

اگر سایت خرید بلیط مورد نظر شما درگاه پی پال ارائه دهد می‌توانید با پی پال خرید خود را انجام دهید اما باید در نظر داشته باشید که سایت مورد نظر معتبر باشد تا اکانت پی پال شما بلاک نشود.

چگونه بلیط کنسرت خارجی بخریم

در این مطلب از سایت کافه ارز متوجه شدید که خرید بلیط کنسرت های خارجی امری آسان نیست و شما برای تهیه بلیت‌های رویدادی مختلف خارجی باید از کارت های اعتباری مانند مستر کارت، ویزا کارت، پی پال و … استفاده کنید. با خدمات پرداخت ارزی در کافه ارز می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید بلیط کنسرت خارج از کشور اقدام کنید.

4.3/5 - (20 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *