وبلاگ

/

/

خرید دوره های آموزشی از سایت های خارجی

خرید دوره های آموزشی از سایت های خارجی

خرید دوره های آموزشی از سایت های خارجی:‌ این روزها به دلیل پیشرفت در تکنولوژی و گسترش دسترسی به اینترنت شرکت در دوره‌های آزموشی گوناگون آنلاین بسیار آسان و راحت شده است. حال این موضوع را هم باید افزود که علاوه‌ بر افرادی که قصد یادگیری شخصی دارند، شرکت‌ها هم می‌توانند با خرید دوره‌های آموزشی امکان پیشرفت و رشد کارمندان خود را فراهم کنند. خرید دوره از سایت های خارجی نیاز به پرداخت آنلاین ارزی دارد که برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نیست، مگر این‌که به کردیت کارت‌هایی همچون مسترکارت و ویزا کارت دسترسی داشته باشید. خدمات خرید از سایت های خارجی در کافه ارز به شما کمک می‌کند تا به آسانی نسبت به خرید دوره های آموزشی خارجی اقدام کنید. یکی از بهترین سایت‌هایی که می‌توانید از دوره‌های آموزشی آنلاین آن استفاده نمایید سایت یودمی Udemy است. در ادامه این مطلب از کافه ارز بیشتر درباره نحوه خرید دوره آموزشی آنلاین از سایت های خارجی می‌خوانیم.

مراحل خرید دوره از سایت های خارجی

مراحل خرید دوره از سایت های خارجی

خرید دوره های آموزشی از سایت های خارجی یک روش معمول و مورد استفاده قرار گرفته برای دستیابی به منابع آموزشی برتر است. در صورت تمایل به خرید دوره های آموزشی، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. جستجو و بررسی: ابتدا سایت های مختلف آموزشی را جستجو کنید و محتواهای مورد نظر خود را بررسی کنید. مطمئن شوید که سایت اعتماد‌آور، با سابقه و بازخوردهای مثبت کاربران است.
  2. انتخاب دوره: انتخاب دقیق دوره مورد نظرتان را بر اساس نیازها و مهارت‌هایی که می‌خواهید بهبود دهید، انجام دهید. بررسی کنید که آیا دوره شامل موضوعات مورد نظر و پیشرفتهای جدید در حوزه مورد نظرتان است.
  3. ارزیابی هزینه: قبل از خرید دوره، مبلغ مورد نیاز را بررسی کنید. مطمئن شوید که هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، با کیفیت و محتوای دوره منطبق است.
  4. پرداخت: سایت های آموزشی خارجی اغلب از سیستم‌های پرداخت مطمئنی مانند کارت اعتباری، پی پال (PayPal) و یا سایر درگاه های معتبر پرداخت استفاده می‌کنند. اطلاعات پرداخت خود را با دقت وارد کنید و از اعتبار سایت و امکانات امنیتی آن مطمئن شوید.
  5. دریافت دسترسی: پس از انجام پرداخت، سایت معمولاً به شما دسترسی به دوره های آموزشی را ارائه می‌دهد. اغلب به شما امکان می‌دهد که از طریق حساب کاربری خود به دوره ها دسترسی پیدا کنید و آنها را مشاهده و دانلود کنید.

بهترین سایت های آموزش آنلاین خارجی

بهترین سایت های آموزش آنلاین خارجی

بسیاری از افراد برای پیشرفت شغلی و یا پذیرش در دانشگاه‌های خارجی، از دوره‌های آموزشی آنلاین استفاده می‌کنند. دوره‌های آموزشی بسیار زیادی را می‌توان در سایت های خارجی پیدا کرد اما بدون شک استفاده از دوره های سایت‌های معتبر همچون خرید دوره های یودمی از اهمیت بیشتری برخوردار است. از بهترین سایت های آموزش آنلاین خارجی می‌توان به سایت‌های زیر اشاره کرد:

  • یودمی (Udemy)
  • اسکیل کراش (Skillcrush)
  • لیندا (Lynda)
  • سایت edX
  • کورسرا (Coursera)
  • سایت Udacity
  • سایت Memrise

مزایای خرید دوره های آموزشی آنلاین خارجی

مزایای خرید دوره های آموزشی آنلاین خارجی

آموزش از راه دور، یکی از روش های محبوب و پرطرفدار برای یادگیری تخصصی علوم گوناگون است که در سال‌های اخیر بسیار فراگیر و رایج شده است. این روزها افراد می‌توانند تمام اطلاعاتی که نیاز دارند را از اینترنت و به صورت آنلاین به دست آورند. افراد بسته به تخصصی بودن اطلاعاتی که نیاز دارند و استادان و منابعی که آن‌ها را ارائه می‌دهند، ممکن است نیازمند به خرید دوره های آموزشی از سایت های خارجی باشند.

حال بهتر است که بدانید خرید دوره آنلاین از سایت های خارجی مزایای زیادی برای شما به همراه دارد. از مهم‌ترین مزایای خرید دوره‌های آموزشی آنلاین خارجی می‌توان به مواردی همچون هزینه کمتر نسبت به کیفیت دوره‌ها و یا ارائه تمرین‌های مناسب و کاربردی که برای سرعت در یادگیری استفاده می‌شود اشاره کرد. با خرید دوره‌های آموزشی آنلاین خارجی می‌توانید هر کجا و در هر زمانی که بخواهید شروع به یادگیری کنید. دوره‌های آموزش در حیطه‌ها و حوزه‌های مختلف مجوب می‌شود که همه افراد بتوانند از مزایای خرید دوره آنلاین از سایتهای خارجی بهره ببرند.

هر کدام از پکیج‌های خرید فایل از سایت های خارجی دارای تعداد زیادی ویژگی هستند که از برخی از عمده‌ترین آن‌ها می‌توان به: آموزش‌خرید فایل به صورت نامحدود، ایجاد اکانت اختصاصی برای فرد خریدار، دانلود کامل محصول دانلودی و مستندات به همراه بروزرسانی‌های مداوم، استفاده از خدمات پشتیبانی محصولات دانلودی به طور مستقیم، حذف واسطه تحویل محصول دانلودی و امنیت در تحویل فایل، عدم پیچیدگی درآموزش، یادگیری برای هر سطح سواد و دانشی با هر سطح تحصیلات، کوتاه بودن زمان آموزش‌ و یادگیری حاصل دوره و برخی از موارد دیگر اشاره کرد. حال اگر تمایل به خرید دوره از سایتهای خارجی دارید، به حساب بین المللی یا کارت اعتباری نیاز خواهید داشت اما با استفاده از امکاناتی همچون خرید از سایت های خارجی در کافه ارز شما می‌توانید بدون مشکل نسبت به خرید دوره آنلاین از سایتهای خارجی اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: ردیت Reddit چیست و چگونه کار می‌کند؟

معرفی روش‌های خرید دوره های آموزشی

معرفی روش‌های خرید دوره های آموزشی از سایت های خارجی

برای خرید دوره آنلاین از سایت های خارجی باید از روش‌های پرداخت ارزی استفاده کنید. حال در ادامه روش‌های پرداخت ارزی موجود و قابل استفاده را بیان خواهیم کرد.

کردیت کارت‌ها

بهتر است که بدانید یکی از روش‌هایی که به راحتی می‌توانید برای خرید از سایت‌های متعدد از آن استفاده کنید کردیت کارت‌ها هستند. کارت‌های اعتباری فیزیکی و یا همان کردیت کارت‌ها، کارت‌هایی هستند که توسط شبکه‌های مالی معتبر و یا بانک‌های خارجی صادر می‌شوند. این کارت‌ها دارای ویژگی‌ها و انواع مختلفی هستند. از جمله قابلیت‏‌های این کارت‌ها می‌توان به امکان استفاده در خودپردازها و پوزهای متصل به شبکه کارت، امکان دریافت و ارسال حواله بانکی و امکان اتصال به کیف پول‌های الکترونیک همانند اسکریل و پی پال اشاره کرد.

شما می‌توانید برای خرید دوره های آموزشی از سایت های خارجی بدون کارت اعتباری و تنها با استفاده از خدمات خرید از سایت های خارجی در کافه ارز دوره آموزشی آنلاین مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین می‌توانید نسبت به خرید ویزا کارت مجازی و یا مستر کارت مجازی در کافه ارز اقدام کنید تا خودتان به طور مستقیم دوره مورد نظر خود را خریداری کنید.

کیف پول های الکترونیک

شاید ساده‌ترین و بهترین روش برای این کار استفاده از کیف پول‌های الکترونیک باشد. همان‌طور که از نام کیف پول‌های الکترونیک مشخص است، به یک حساب آنلاین و یا الکترونیکی گفته می‌‎شود. به طور معمول این حساب‌ها با ارزهای مختلف ایجاد ‎می‌شوند و قابلیت شارژ شدن را هم دارند. اما توجه داشته باشید که اگر کیف پول کاربر به صورت دلاری افتتاح شده است امکان شارژ با یورو را ندارد و برای این کار نیاز به تبدیل ارز دارد. از کیف پول‌های الکترونیک علاوه بر خرید از سایت‏های خارجی به عنوان مثال خرید دوره آموزشی از سایتهای خارجی می‌توان برای موارد مختلفی مانند ارسال حواله ارزی، پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه، پرداخت هزینه خوابگاه دانشگاه و … استفاده کرد. حال از معروف‌ترین و معتبرترین کیف پول‌های الکترونیک می‌‏توان به: اسکریل، پی پال و پرفکت مانی اشاره کرد.

سخن پایانی

امروزه به دلیل دسترسی راحت به اینترنت شرکت در دوره‌های آزموشی آنلاین بسیار آسان شده است. حال افرادی که قصد یادگیری شخصی دارند، می‌توانند به خرید دوره آنلاین از سایتهای خارجی بپردازند. برای خرید دوره های آموزشی از سایت های خارجی باید از روش‌های پرداخت ارزی استفاده کنید اما با استفاده از خدمات خرید از سایت های خارجی در کافه ارز به آسانی می‌توانید نسبت به پرداخت هزینه دوره های آموزشی از سایت های خارجی همچون خرید اقدام نمایید. در نهایت این موضوع را هم باید افزود که برای کسب اطلاعات بیشتر هم می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

5/5 - (11 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *