وبلاگ

/

/

خرید اکانت پلی استیشن پلاس PlayStation Plus

خرید اکانت پلی استیشن پلاس PlayStation Plus

خرید اکانت پلی استیشن پلاس به شما این امکان را می‌دهد که عضو ویژه پلی استیشن شده و نه تنها به صورت آنلاین بازی می‌کنید، بلکه از سایر خدمات پلی استیشن نیز بهره مند می‌شوید. در هنگام خرید اکانت پلی استیشن پلاس نحوه پرداخت هزینه‌های مربوط به اکانت برای بسیاری مشکل است و نیاز به پرداخت ارزی دارید شما میتوانید از خدمات خرید اشتراک سایت های خارجی استفاده کنید. مجموعه کافه ارز در کنار شماست.

اکانت PlayStation Plus

درباره PlayStation Plus بیشتر بدانید

افرادی که علاقه به بازی‌های آنلاین با کنسول را دارند، تنها داشتن اینترنت برای بازی آنلاین کافی نیست. بلکه باید از کاربران پلاس شبکه پلی استیشن باشید، تا بتوانید از امکانات و قابلیت‌های خاص آن هم بهره مند شوید. یکی از راه‌های کسب درآمد برای تمامی شبکه‌ها ارائه بخشی از امکانات و قابلیت‌های خاص با عضویت ویژه افراد است. سونی نیز یک برنامه مشابه برای کاربران خود تدارک دیده و با فراهم کردن شرایط خرید اکانت پلی استیشن پلاس، امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد و در قبال آن هزینه برای ارائه این اشتراک دریافت می‌‍کند. خرید اشتراک پلی استیشن پلاس و ورود کاربران برای بازی‌های آنلاین چند نفره هیجان انگیز است. به زبان ساده‌تر نداشتن اشتراک، شما را از به دست آوردن تجربه بازی آنلاین با پلی استیشن محروم می‌کند.
بازی Prince of Persia، یک سه‌گانه نوستالژی و محبوب از گیمرها، که آخرین نسخه آن توسط یوبیسافت استودیو به نام “Prince of Persia: The Lost Crown” در تاریخ 28 دی ماه منتشر خواهد شد.

پکیج های مختلف PlayStation Plus
بیشتر بخوانید: معرفی بهترین گیفت کارت های بازی

پکیج های مختلف پلی‌ استیشن پلاس

رده‌های مختلفی برای اکانت پلی استیشن پلاس وجود دارد تا هر کاربر متناسب با شرایط خود بتوانند اقدام به خرید اکانت کند، هر کدام از این اکانت‌ها قابلیت‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند. در این بخش به بررسی رده‌های مختلف پلی استیشن پلاس می‌پردازیم که با خرید اکانت پلی استیشن پلاس به هر کدام از این رده‌ها دست پیدا می‌کنید.

PlayStation Plus Essential

با خرید این اکانت تمامی امکانات پلی استیشن پلاس را دریافت می‌کنید و می‌توانید در طی ماه در بازی‌های چند نفره آنلاین شرکت کرده و دو بازی را در هر ماه دانلود کنید. همچنین برای تهیه فضای ذخیره سازی ابری نیز تخفیف‌های زیادی شامل شما می‌شود.

PlayStation Plus Extra

این اکانت تمامی امکانات پلی استیشن را ارائه می‌دهد و در کنار آن 400 بازی ps4 و ps5 را نیز در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

PlayStation Plus Premium

در این حالت تمام امکانات دو اکانت دیگر را در کنار یک دیگر دریافت می‌کنید و علاوه بر آن 340 بازی از PS1 تا PS5 برای شما عرضه می‌شود.

قابلیت‌های اکانت پلی استیشن پلاس

قابلیت‌های اکانت پلی استیشن پلاس

خرید اکانت پلی استیشن پلاس در واقع همان عضویت ویژه پلی استیشن را به دنبال دارد که دسترسی های زیادی به کاربران می‌دهد و نه تنها می‎‌توانند به صورت آنلاین بازی کنند، بلکه از برخی خدمات خاص این مجموعه نیز بهره می‌برند.

از مهمترین قابلیت‌های اکانت پلی استیشن پلاس می‌توان به چند مورد زیر اشاره کرد:

ارائه بازی‌های رایگان

شرکت سونی هر ماه دو بازی را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد که با داشتن اشتراک پلی استیشن پلاس می‌توانید هر ماه این دو بازی را دانلود و تا آخر سال ۲۴ بازی کاملا رایگان را به دست می‌آورید. البته نکته مهم این است که تنها زمانی می‌توانید از این بازی‌ها استفاده کنید که اشتراک پلی استیشن پلاس فعال داشته باشید. همچنین به دنبال بازی‌های پرفروش یا جدیدترین بازی‌های پلی استیشن در میان بازی‌های دانلودی نباشید چرا که معمولاً بازی‌های نسبتاً قدیمی‌تر در این رده بندی قرار می‌گیرند.

تخفیف های ویژه

پلی استیشن پلاس به کاربران خود تخفیف‌های هفتگی می‌دهد و دسترسی رایگان به برخی از بازی‌های مورد نظر را فراهم می‌آورد. وجود برخی از تخفیف‌ها بر روی بازی‌های خاص گاهی اوقات بین ۲۰ تا ۸۰ درصد ارزان‌تر می‌توانید بازی را خریداری و از آن استفاده کنید. در مناسبت‌های خاص مانند هالووین، کریسمس و سایر تعطیلی‌ها شرکت سونی تخفیفات و پیشنهادهای ویژه و اقتصادی زیادی را به مشترکین پلی استیشن پلاس عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید: آموزش شارژ اکانت پلی استیشن با گیفت کارت

انجام بازی‎‌های آنلاین گروهی

یکی از مهمترین قابلیت‌های پلی استیشن پلاس که مورد توجه زیادی هم قرار گرفته، انجام بازی‎‌های آنلاین و گروهی است که در طیف گسترده‌ای این شرایط را فراهم می‌کند. چرا که هیچگاه بدون داشتن اکانت پلی استیشن پلاس نمی‌توانید به صورت آنلاین و گروهی بازی کنید.

امکانات ویژه پلی استیشن پلاس

با داشتن اکانت پلی استیشن پلاس از قابلیت‌های آپدیت خودکار بازی‌ها و کنسول در حالت رست مود استفاده می‌کنید و با امکان استفاده از فضای ابری می‌توانید بازی‌های خود را در آنجا ذخیره کنید، همچنین امکان انتخاب دموی بازی و دانلود آن نیز برای شما فراهم است. تا اینجا تنها بخشی از قابلیت‌های اکانت پلی استیشن پلاس را بررسی کردیم، اما این اکانت و مزایا و قابلیت‌های زیاد دیگری مانند امکان تماشای فیلم‌ها و سریال‌های شبکه‌های مختلف را هم فراهم کرده است. البته ایرانی ها باید ابتدا اشتراک شبکه‌های مختلف را تهیه کرده و سپس در کنسول بازی آن را تماشا کنند.

شرایط خرید اکانت پلی استیشن

شرایط خرید اکانت پلی استیشن پلاس

خرید اکانت پلی استیشن پلاس هم برای PS4 و هم برای PS5 قابل استفاده است. به طور کاملا قانونی و با رعایت تمامی نکات و شرایط از طرف اکانت می‌توانید آن را تهیه کرده و از بازی آنلاین خود لذت دوچندان ببرید.توجه داشته باشید که به هیچ عنوان خرید اکانت پلی استیشن پلاس با خرید گیفت کارت یاردیم کد شباهت ندارد بلکه یک پروسه کاملا متفاوت و مجزا است.

در این بخش به بررسی برخی از نکات مهم که در هنگام خرید اکانت PlayStation Plus باید مد نظر قرار بگیرند می‌پردازیم:

بیشتر بخوانید: گیفت کارت پلی استیشن چیست

اکانت جدید پلی استیشن پلاس ریجن کشور ترکیه است و کاملاً قانونی و مختص شما ساخته شده است. اغلب سایت های واسط برای خرید اکانت پلی استیشن پلاس آدرس ایمیل از شما دریافت نمی‌کنند و با ساخت یک ایمیل اختصاصی اکانت را بر روی آن فعال کرده و پس از تحویل گرفتن می‌توانید ایمیل و پسورد ارسالی را بر روی کنسول ps4 و یا ps5 فعال کنید. از مهمترین ویژگی‌های اکانت عبارتند از:

  • اکانت تحویل گرفته را می‌توانید بر روی تمام ریجن‌ها اکتیو کنید.
  • اکانت خریداری شده ظرفیتی نبوده و می‌توانید تمامی اطلاعات آن را تغییر بدهید.
  • با خرید اکانت می‌توانید بر روی اکانت اصلی خود و تمام اکانت‌های موجود در کنسول خود آن را فعال و اکتیو کنید.
  • اکانت خریداری شده کاملا قانونی و شخصی بوده و به هیچ عنوان نمی‌توانید به شکل اشتراکی یا از فردی به فرد دیگر آن را انتقال بدهید.

مسئله مهم این است که شرکت سونی قانون‎های جدید و سختگیرانه تمامی پلاس‌های هکی و کرکی را شناسایی کرده و می‌تواند کنسول شما را مسدود کند. بهتر است از خرید پلاس‌های غیرقانونی خودداری کنید و از مراکز معتبر مانند کافه ارز برای خرید اکانت پلی استیشن پلاس استفاده نمایید.

آموزش اکتیو کردن پلی استیشن پلاس

آموزش اکتیو کردن پلاس بر روی اکانت اصلی

برای اینکه پس از خرید اکانت پلی استیشن پلاس بتوانید از آن استفاده کنید، نیاز است که یک اکانت اصلی پلی استیشن داشته باشید تا اکانت جدید را بر روی آن فعال سازی نمایید.

بسته به نوع پلی استیشن ۴ یا پلی استیشن ۵ نحوه فعال سازی آن کمی تفاوت دارد.

بیشتر بخوانید: خطاهای گیفت کارت پلی استیشن

اکتیو کردن پلاس بر روی ps4:

  • در ابتدا وارد بخش تنظیمات یا setting اکانت پلاس جدید شوید.
  • در ادامه با کلیک بر روی گزینه account management وارد یک بخش جدید شده و گزینه active as your Primary را کلیک کنید.
  • در این مرحله می‌توانید دکمه active را بزنید تا اکانت پلاس برای شما فعال شود.
  • برای کارکرد بهتر می‌توانید تمام اکانت‌های قبلی خود را deactive کنید، تا تنها اکانت فعال و اکتیو شما، اکانت پلاس خریداری شده جدید باشد.

اکتیو کردن اکانت بر رویps5 :

  • ابتدا نیاز است که اکانت خریداری شده پلاس را بر روی کنسول خود Sign In کنید.
  • به هیچ عنوان اکانت جدید را نباید به عنوان مهمان یا guest لاگین کنید.
  • سپس وارد setting یا همان بخش تنظیمات شده و گزینه Users and Accounts را انتخاب کرده و از لیست باز شده در سمت چپ صفحه گزینه other را کلیک کنید.
  • از بین سه گزینه به نمایش درآمده گزینه Console sharing and offline play را انتخاب نمایید.
  • در نهایت برای فعال کردن اکانت پلاس بر روی کنسول گزینه enable را انتخاب کنید .در صورتی که این گزینه را مشاهده نکردید، به این معنا است که اکانت پلاس بر روی کنسول شما فعال بوده و نیاز به اقدام دیگری نیست.

سخن آخر

خرید اکانت پلی استیشن پلاس یک راه حل مناسب برای بهره مند شدن از خدمات و امکانات بیشتر شرکت پلی استیشن سونی است. بسیاری از افراد که به گیم علاقه زیادی دارند برای خرید اکانت PlayStation Plus نیاز به پرداخت ارزی پیدا می‌کنند که می‌توانند با کمک گرفتن از وب سایت کافه ارز تمامی مراحل قانونی خرید اکانت را طی کرده و در نهایت یک اکانت اصل تهیه کنند. بدین منظور کافیست با کارشناسان مجموعه کافه ارز ارتباط برقرار کرده و مطابق دریافت مشاوره از آنها برای خرید اکانت و تمدید و فعال سازی آن عمل کنند.

5/5 - (3 امتیاز)

نویسنده

sepide نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *