وبلاگ

/

/

همه چیز درباره بازی Prince of Persia: The Lost Crown و نحوه خرید آن

همه چیز درباره بازی Prince of Persia: The Lost Crown و نحوه خرید آن

۲۶ دی ۱۴۰۲

بازی Prince of Persia: بازی پرنس آف پرشیا (بازی شاهزاده ایرانی) یک سه‌گانه بسیار نوستالژی برای عاشقان گیم و بازی به شمار می‌رود که 13 سال از عرضه آخرین نسخه آن می‌گذرد. توسعه‌دهنده این بازی شرکت یوبیسافت استودیو (Ubisoft Studio) است که به تازگی آخرین ورژن آن یعنی Prince of Persia: The Lost Crown را طراحی کرده و قصد دارد در تاریخ 28 دی ماه آن را منتشر کند. امروز قصد داریم گیم پلی این بازی را مورد بررسی قرار داده و نحوه خرید نسخه اورجینال آن را نیز به شما آموزش دهیم. شما می‌توانید با استفاده از سرویس‌های پرداختی کافه ارز می‌توانید به راحتی این بازی را به صورت مستقیم از سایت Ubisoft یا از طریق پی پال خریداری کنید.

بازی پرنس آف پرشیا جدید

داستان بازی Prince of Persia چیست؟

داستان بازی پرنس آف پرشیا لاست کراون درباره شاهزاده‌ای که در نسخه‌های قبلی بود نیست. شخصیت اول این بازی سارگون (Sargon) نام دارد که یکی از اعضای گروه نامیرا است. این گروه متشکل از 7 جنگجوی شجاع و با مهارت پارسی است. در ابتدای بازی سارگون و همراهانش ارتش کوشان را شکست می‌دهند اما آناهیتا که از دید همه زنی وفادار به پارس است، شاهزاده غسان (Ghassan) را می‌رباید تا کنترل حکومت را به دست بگیرد. به همین دلیل، سارگون و دوستانش برای نجات جان شاهزاده عازم ارگ ویران‌شده در کوه قاف می‌شوند. اگر شما علاقه‌مند هستید در دنیای گیم وارد شوید ما در اینجا به معرفی 10 تا از بهترین بازی های متاورس پرداختیم.

جلوه‌های بصری بازی پرنس آف پرشیا

جلوه‌های گرافیکی این بازی بسیار جذاب است و جزئیات در بالاترین سطح طراحی شده‌اند. اکشن بازی نیز از لحاظ بصری بسیار گیرا است. کات‌سین‌هایی که در بازی مشاهده می‌کنیم به‌صورت کاملاً انیمیشنی و ثابت هستند. جنبه هنری این بازی نیز بسیار موردتوجه است؛ چون با تلفیقی از فرهنگ و اساطیر پارسی، تجربه بسیار متفاوت و خاصی برای بازیکنان رقم می‌زند. حرکات بازیکنان در نسخه‌های قبلی بازی یکی از نقاط قوت بوده است. در لاست کراون کمی خلاقیت به این حرکات اضافه شده است. در واقع، سارگون علاوه بر پرش‌های بلند و سرخوردن‌های متوالی می‌تواند از اشیای دیگر مثل میله‌ها، دیوار و دستگیره‌ها برای پرش و حرکت استفاده کند.

چالش‌های درون بازی Prince of Persia

این بازی در سبک پلتفرمینگ ارائه شده است. شما باید تمام حرکات شخصیت اصلی یعنی سارگون را کنترل کرده و با چالش‌ها و دشمنان مبارزه کنید. در این بازی تله‌های زیادی وجود دارد و همین موضوع به هیجان آن اضافه می‌کند. برای مثال، تیغه‌‌هایی که از دیوار بیرون می‌زنند، میخ‌های بزرگی که از زیر یا روی آن‌ها عبور می‌کنیم و ناپدیدشدن سکوهایی که بر روی آن‌ها ایستاده‌ایم باعث می‌شود که استرس و هیجان بازی دوچندان شود. هر چه به پایان بازی نزدیک‌تر می‌شویم، چالش‌ها نیز سخت‌تر می‌شوند، بنابراین باید قابلیت‌های سارگون را نیز افزایش دهیم تا قادر به عبور از مراحل سخت باشیم.

در این مقاله به نحوه خرید بازی Red Dead Redemption 2 که یکی از مشهورترین و بهترین بازی‌های جهان باز (Open-World) است پرداختیم که طرفداران بسیار زیادی در میان علاقه‌مندان به بازی‌های سبک اکشن و ماجراجویی، به‌خصوص سبک وسترن، دارد. این بازی در واقع سومین عنوان از مجموعه Red Dead است و توانسته جوایز بسیار متعددی را کسب کند.

مبارزات در بازی prince of persia

مبارزات بازی

در این بازی فقط حرکات نیازمند سرعت و دقت نیستند؛ بلکه برنده‌شدن در مبارزات درون بازی نیز نیازمند چابکی و چالاکی است. علاوه بر حرکات سریع و ضربات پرقدرت، سارگون می‌تواند در هوا با دشمنان مبارزه کند و از بالا و پایین ضربات سنگینی به دشمنان بزند. سارگون حتی می‌تواند از خطراتی که در محیط قرار دارد نیز علیه دشمنان استفاده کند. سیستم دفاع و ضد حمله سارگون نیز بسیار جالب است و با قابلیت Vengeful Counter قادر خواهید بود از حملات دشمنان به‌عنوان ضد حمله استفاده کنید. در این حالت جلوه‌های ویژه بسیار سینمایی و جذاب می‌شوند.
با خرید اکانت پلی‌استیشن پلاس به شما این امکان را دارید که به‌عنوان عضو ویژه پلی‌استیشن بازی آنلاین کنید و از سایر خدمات نیز بهره‌مند شوید. برای پرداخت هزینه‌ها، می‌توانید از خدمات خرید اشتراک سایت‌های خارجی استفاده کنید. مجموعه کافه ارز همواره در کنار شماست.

توانایی جذاب Athra Surge

سارگون در اوایل بازی prince of persia یک توانایی بسیار جذاب به نام Athra Surge به دست می‌آورد. این قدرت به سارگون اجازه می‌دهد تا از نیروی داخلی خود برای انجام کارها و حرکات خارق‌العاده استفاده کند. در واقع، هر ضربه که سارگون می‌زند به این قابلیت اضافه می‌شود و هر ضربه‌ای که می‌خورد از این قابلیت کم می‌شود. قابلیت Athra Surge انواع مختلفی دارد که اگر لول آپ بیشتر باشد به آن قدرت نیز اضافه می‌شود. البته، هر چه در بازی جلوتر بروید به‌دست‌آوردن این قابلیت سخت می‌شود و باید بیشتر تلاش کنید.

دشمنان و باس‌فایت‌ها

یکی دیگر از چیزهایی که در بازی Pricne of Persia به‌شدت شما را جذب خواهد کرد، تنوع دشمنان و باس‌فایت‌ها است. باس‌فایت‌ها از اجزای بسیار مهم در این بازی به شمار می‌روند. از دشمنان جذابی که سارگون با آن مبارزه می‌کند می‌توان به یک ژنرال که با یک اسلحه عجیب بر روی اسب می‌تازد اشاره کرد. علاوه بر این، یکی دیگر از باس‌فایت‌ها موجودی هیولایی است که ترکیبی از گوزن و گراز است. دشمنان بازی نیز متنوع هستند و حرکات آن‌‌ها غیر قابل پیش‌بینی است. در واقع، برخی از دشمنان سریع حمله می‌کنند و برخی دیگر ویژگی‌های مخصوصی دارند که روند مبارزه را سخت‌تر می‌کند.

آیتم های بازی پرنس آف پرشیا لاست کراون

آیتم‌های جذاب بازی

سارگون در طول بازی prince of persia به آیتم‌های زیادی دست پیدا می‌کند و بازیکنان می‌توانند به طور مداوم در بازی از این قابلیت‌ها استفاده کنند. برای مثال، توانایی Eyes of the Wanderer به شما این امکان را می‌دهد که یک دید کلی از منطقه‌ای که می‌خواهید به آن بروید داشته باشید. قابلیت «تکه‌های حافظه» نیز به شما این امکان را می‌دهد تا گنج‌های دور از دسترس را نشانه‌گذاری کنید تا بعداً به سراغ آن‌ها بروید. در طی بازی، سارگون کمانی پیدا می‌کند که قابلیت حمله از راه دور را نیز به او می‌دهد.

گیفت‌کارت‌های بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهند تا از خدمات و محصولات مرتبط با بازی‌های موردعلاقه‌شان بهره‌مند شوند. این کارت‌ها معمولاً به شکل کد دیجیتالی یا فیزیکی در دسترس قرار می‌گیرند و به‌عنوان هدیه برای دوستان و خانواده‌های بازیکنان مورداستفاده قرار می‌گیرند. در این مقاله، کافه ارز بهترین گیفت کارت‌های بازی را معرفی می‌کند.

پیشرفت در بازی

طلسم‌ها تأثیر بسیار زیادی در روند بازی دارند و شما با پیداکردن طلسم‌ها که هر کدام ویژگی خاصی دارند می‌توانید نوار جان خود را پر کنید. علاوه بر این، با جمع‌آوری «گلبرگ‌ها» نیز می‌توانید نوار جان خود را افزایش دهید. در کوه قاف هم می‌توانید کریستال‌های زمان به دست آورید و از آن‌‌ها برای خرید نقشه و ارتقای abilityهای سارگون استفاده کنید.

قابلیت عجیب دست‌کاری در زمان

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های بازی دست‌کاری زمان است. زمانی که سارگون و همدستانش به ارگ کوه قاف می‌رسند، متوجه می‌شوند که زمان به شکل عجیبی عمل می‌کند. به‌عنوان‌مثال، در برخی نقاط، زمان ممکن است متوقف شده باشد یا وقتی که سارگون با برخی از شخصیت‌ها صحبت می‌کند، متوجه می‌شود که آن‌ها قبل از وی به ارگ رسیده‌اند، درحالی‌که برای سارگون ۳۰ سال گذشته است! بدیهی است که درک اتفاقاتی که در کوه قاف رخ می‌دهد، جز اصلی داستان بازی محسوب می‌شود. طبق انتظار، دست‌کاری زمان در تجربه بازی نقش مهمی ایفا می‌کند و احتمالاً سارگون توانایی کنترل زمان را دارد.
معمولاً بازی‌های آنلاین با هیجان فراوان، یکی از بهترین تفریحات کاربران امروزی محسوب می‌شوند. واقعیت این است که این بازی‌ها به‌قدری جذاب و هیجان‌انگیز شده‌اند که برخی افراد علاقه‌مند هستند که کسب درامد از بازی را داشته باشند.

بازی prince of persia با دوبله فارسی

صداگذاری فارسی بازی Prince of Persia

بازی Prince of Persia: The Lost Crown خیلی به فرهنگ غنی پارسی توجه کرده است و صداگذاری فارسی این بازی محکم‌ترین دلیل برای تأیید این ادعا محسوب می‌شود. شما می‌توانید بازی را با زبان‌های دیگر مثل انگلیسی نیز انجام دهید، اما تجربه بازی با زبان شیرین فارسی قطعاً یک تجربه جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود.

اخیراً یک یوتیوبر ایرانی در ویدئویی اطلاع داده که Prince of Persia: The Lost Crown علاوه بر منوی فارسی، دارای دوبله فارسی است. خوشبختانه، کمپانی Ubisoft با همکاری گروه حرفه‌ای از دوبلوران ایرانی برای صداپیشگی بازی همکاری کرده است. این اطلاعات توسط سپهر ترابی، یکی از صداپیشگان معروف ایرانی تأیید شده و خود آقای ترابی نیز در فرایند دوبله این بازی حضور داشته است.

برای علاقه‌مندان به بازی و بازار رمزارزها، این روزها امکان دریافت بیت‌کوین از طریق بازی وجود دارد. دنیای پرداخت‌های ارزی به یکی از پرطرف‌دارترین بازارهای جهان تبدیل شده است و کسب ارز دیجیتال رایگان از جمله موضوعات مهمی است که در حوزه رمزارزها به آن توجه زیادی شده است.

نتیجه‌گیری

بازی Prince of Persia یا بازی شاهزاده ایرانی بعد از گذشت 13 سال دوباره روانه بازار شده است. کمپانی یوبی‌سافت نسخه‌ای جدید از پرنس آف پرشیا به نام The Lost Crown را در تاریخ 28 دی ماه برای کنسول‌های ایکس باکس، پلی استیشن، نینتندو و کامپیوتر منتشر خواهد شد. از آنجایی که این بازی مربوط به کارکتر ایرانی است و به فرهنگ غنی پارسی می‌پردازد بهتر است آن را به صورت قانونی از سایت یوبی سافت خریداری کنید. برای خرید بازی پرنس آف پرشیا می‌توانید از سرویس پرداخت ارزی کافه ارز استفاده کرده و به راحتی بازی را خریداری کنید.

4.7/5 - (8 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *