وبلاگ

/

/

سایت CDKeys؛ خرید سی دی کی بازی اورجینال

سایت CDKeys؛ خرید سی دی کی بازی اورجینال

در این مقاله به بررسی سایت سی دی کی (Cdkeys.com)، جایی که می‌توانید انواع مختلفی از کدهای بازی‌های دیجیتال را خریداری کنید می‌پردازیم و متوجه می‌شوید که آیا سایت CDKeys قانونی است یا خیر. البته پاسخ دادن به این سوال آن‌قدرها که فکرش را می‌کنید آسان نیست. اگر چندین بار بدون هیچ مشکلی از این سایت استفاده کرده‌اید، متوجه خواهید شد که اکثریت مردم نیز از این سایت با موفقیت استفاده کرده‌اند و از آن رضایت دارند. در ادامه با تاریخچه سایت سی دی کی (Cdkeys) و آنچه که آن را قانونی می‌کند آشنا می‌شوید.

بررسی اجمالی سی دی کی (CDkey)

دنیای فروش سی دی کی بازی‌های شخص ثالث، که به عنوان «بازار سیاه» نیز شناخته می‌شود، بسیار فراگیر شده است. اکثر اوقات، ثروت از طریق کلاهبرداری، سرقت کارت اعتباری و سرقت هویت به دست می‌آید. با این حال، می‌توان گفت سایت CDKeys شامل این موارد نمی‌شود. وب‌سایت‌های بسیار محبوبی مانند جی تو آ (G2A) و کینگین (Kinguin) به دلیل فعالیت‌های تجاری خود، تبلیغات مضر زیادی را بر علیه خود دیده‌اند. اما، با این وجود، آن‌ها هنوز هم سود میلیونی دارند. نظرات و اختلاف‌های زیادی که درباره قانونی بودن یا نبودن این فروشگاه‌های آنلاین وجود دارد باعث شده است که بسیاری از گیمرها به طور کلی از فروشندگان سی دی کی بازی شخص ثالث دوری کنند. با این حال، سایت CDKeys راه جدیدی را برای فروش سی دی کی باز کرده است. برخلاف رقبای خود، آن‌ها در میان این همه آشوب و جنجال، بی سر و صدا به مشتریان خود خدمات رسانی می‌کنند سایت جی تو آ از طریق کمپین‌های بازاریابی چند میلیون دلاری که صدها اینفلوئنسر را شامل می‌شود، مسیر تبلیغات خود را به مخاطبان بازی‌ها در پیش گرفته است و از طریق اینفلوئنسر‌ها و افراد موفق در شبکه‌های اجتماعی خدمات خود را به مخاطبان تبلیغ می‌کنند. این استراتژی، خود را بسیار موثر نشان داده است، زیرا نام جی تو آ تقریبا در ذهن همه گیمرها هست.

سایت CDKeys ، با این حال، مسیر متفاوتی را در پیش گرفته است. آن‌ها به جای استفاده تبلیغاتی از اینفلوئنسرها، تلاش خود را بر روی تضمین قیمت پایین و بهبود خدمات خود متمرکز کرده‌اند. به دلیل عدم تلاش‌های بازاریابی، اطلاعات کمی در مورد پلتفرم CDKeys وجود دارد. یک نگاه سریع به سایت‌های اینترنتی نشان می‌دهد که سوالات زیادی در مورد مشروعیت و قانونی بودن سایت CDKeys در ذهن مخاطبان باقی مانده است. به نظر می‌رسد برای سؤالات «آیا CDKey قانونی است؟» و «آیا CDKey کلاهبرداری است؟» تا به حال هیچ پاسخ روشنی در هیچ کجا وجود نداشته است. به همین دلیل، تصمیم گرفته‌ایم این بررسی جامع درباره سایت CDKeys را ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: سایت CDKeys خرید بازی اورجینال

سایت CDKeys چیست؟

Cdkeys چیست؟

Cdkeys.com یک فروشگاه آنلاین است که کاربران می‌توانند سی دی کی بازی و کارت‌های هدیه را خریداری کنند. این شرکت به Omnyex E-Commerce که یک فروشنده محصولات دیجیتال است تعلق دارد. دفتر مرکزی این شرکت در دبی قرار است. همان‌طور که از نام این سایت پیدا است، سی دی کی های بازی منبع اصلی تجارت آن‌ها هستند. با این حال، این سایت کارت‌های هدیه و شارژهای مختلف را نیز می‌فروشد. بسیاری از وب سایت‌های رقیب مانند کینگین و جی تو آ نیز سی دی کی های نرم افزاری مختلفی مانند سی دی کی های ویندوز و سی دی کی های آنتی ویروس را می‌فروشند. با این حال، سایت CDKeys هنوز به طور کامل بر روی جایگاه خاص خود یعنی فروش سی دی کی بازی متمرکز است و ارزهای درون بازی، سی دی کی های ویندوز یا هر چیز دیگری را نمی‌فروشند. صنعت فروش سی دی کی ویندوز در حال حاضر مملو از پیشنهادات ارزان قیمت و مشکوک است که بیشتر نتیجه خرید غیرقانونی سی دی کی از طریق کلاهبرداری و سرقت کارت اعتباری است. اگر تصمیم به خرید سی دی کی ویندوز به صورت آنلاین را دارید، اقدامات احتیاطی را انجام دهید. در این مقاله هیچ وب‌سایت خاصی برای سی دی کی های ویندوز توصیه نمی‌شود، دلیلش این است که به هیچ‌یک از آن‌ها به اندازه کافی نمی‌توان اعتماد کرد.

تاریخچه سایت CDKeys

دامین سایت CDKeys بیش از یک بار از اوایل دهه ۲۰۰۰ تغییر کرده است و در سال ۲۰۱۳ این سایت پیشرفت نسبتا خوبی در صنعت فروش سی دی کی بازی داشته است. مشخص کردن دلیل دقیق این‌که چرا سال ۲۰۱۳ چنین اهمیتی داشته است دشوار است. با این حال، به احتمال زیاد قدرت رو به رشد پلتفرم استیم (Steam) در اوایل دهه ۲۰۱۰ با آن ارتباط داشته است. در آن سال، پلتفرم Steam دنیای بازی‌های ویدیویی را زیر و رو ‌کرد. مشتریان تعداد سی دی کی بازی بیشتری می‌خریدند و بازی‌های خود را به صورت آنلاین انتخاب می‌کردند. با این کار، سایت CDKeys از مزایای این تغییر روش بهره‌مند شد. آن‌ها با تثبیت خود به عنوان یک پلتفرم قابل اعتماد برای فروش سی دی کی بازی، تمام الزامات را برای تبدیل شدن به یک سایت قابل اعتماد و کلیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی برآورده کرده بودند. در عرض یک سال پس از شروع فعالیت، خرید سی دی کی بازی در این وب‌سایت دو برابر شده بود. تا تابستان ۲۰۱۴، آن‌ها نه تنها در پلتفرم‌های PC، PSN و Xbox Live سی دی کی بازی می‌فروختند، بلکه گیفت کارت آیتونز ، گیفت کارت‌های فیسبوک و البته گیفت کارت استیم را نیز می‌فروختند. از آن زمان، این سایت به آرامی خط تولید خود را گسترش داد. با این حال، تمرکز اصلی این سایت همچنان فروش سی دی کی بازی است و احتمالا همیشه یکسان خواهد بود.

سایت CDKeys چگونه کار می‌کند؟

خرید سی دی کی بازی یا گیفت کارت در این سایت بسیار ساده است. برای این کار ابتدا باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید :

۱. یک حساب کاربری در این سایت ایجاد کنید.

۲. محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و به سبد خرید خود اضافه کنید.

۳. هزینه محصول خود پرداخت کنید.

۴. شماره تلفن خود را تایید کنید.

۵. اگر همه چیز درست بود، سی دی کی، فورا به ایمیل شما ارسال می‌شود.

۶. سی دی کی بازی را وارد کرده و بازی خود را نصب کنید.

کل فرآیند (به جز نصب بازی) تقریبا ۵ دقیقه طول می‌کشد تا به پایان برسد و همه چیز کاملا خودکار است. در هیچ مرحله‌ای از فرآیند خرید، نیازی به برقراری ارتباط با پشتیبانی مشتری نیست. استفاده از این سایت بسیار ساده، سرراست و موثر است. اگر در راستی‌آزمایی با مشکل مواجه شدید و محصولی که قبلا برای آن هزینه پرداخت کرده‌اید را دریافت نکردید، می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید. خدمات پشتیبانی این سایت در بیشتر مواقع سریع و مؤثر است. همچنین برای تأیید تلفن شما زمان بسیار کمی طول می‌کشد، پس از تایید شماره تلفن‌ خود، سیستم به صورت خودکار یک کد تأیید را به تلفن همراه شما می‌فرستد شما باید آن را در Cdkeys تایپ کنید، سپس سی دی کی را در Steam یا پلتفرم دیگری تایپ کنید. در نهایت این فرایند تمام می‌شود و دیگر همه چیز برای شما مهیا است. کل فرآیند گفته شده، فوق العاده ساده است، البته مشروط بر این‌که هیچ مشکلی پیش نیاید.

سی دی کی ها از کجا می‌آیند؟

وقتی یک حساب کاربری ایجاد می‌کنید و یک سی دی کی از سایت CDKeys خریداری می‌کنید، از خود فروشگاه خرید می‌کنید و نه از شخص دیگری. همان‌طور که مشخص است، این یک جزئیات بسیار مهم است. دلیل آن این است که، در مورد سایت‌هایی مانند جی تو آ و کینگین، بر خلاف سایت CDKeys شما سی دی کی ها را از فروشندگان خریداری می‌کنید و نه از فروشگاه سایت. مورد دوم این است که، شما همیشه در معرض خطر خرید یک سی دی کی بازی که از طریق روش‌های غیرقانونی از کاربر دیگری به دست آمده است هستید. کلاهبرداری از کارت اعتباری نیز یک تخلف جدی است و پلتفرم‌هایی مانند جی تو آ و کینگین تمایل دارند به عنوان لانه‌ای برای فعالیت‌های کلاهبرداری عمل کنند. حتی اگر خودشان مستقیما در هیچ فعالیت غیرقانونی شرکت نکنند، دشوار است که آن‌ها را قانونی بدانیم.

هر بار که سی‌دی‌کی بازی را از وب‌سایت‌هایی مانند جی تو آ و کینگین خریداری می‌کنید، در معرض خطر حمایت از فعالیت‌های غیرقانونی، به طور مستقیم یا غیرمستقیم قرار می‌گیرید. البته، شما واقعاً نمی‌دانید که سی‌دی‌کی‌های خریداری شده از کجا می‌آیند، حتی در مورد سایت Cdkeys که شما سی‌دی‌کی بازی را از فروشگاه سایت خریداری می‌کنید نیز این نگرانی وجود دارد. با این وجود شما به این سایت‌ها اعتماد می‌کنید. اما واقعیت این است که همیشه این امکان وجود دارد که یک سی‌دی‌کی دزدیده شده به یک روش به پایگاه داده‌های CDKeys راه پیدا کند. متأسفانه، این ریسک با تمام فروشندگان سی‌دی‌کی بازی همراه است. سایت CDKeys ممکن است معتبرترین سایت در میان فروشندگان سی‌دی‌کی بازی باشد، اما همیشه خطری وجود دارد. البته لازم به ذکر است که خطر باطل شدن سی‌دی‌کی بازی شما در این سایت به طور قابل توجهی کمتر از خطر سایت‌های غیرقانونی مانند جی تو آ و کینگین است.

چرا سی‌دی‌کی های بازی سایت CDKeys بسیار ارزان است؟

به گفته خود سایت، قیمت رقابتی آن‌ها نتیجه سی سال تجربه و شبکه گسترده آن است. این سایت ادعا می‌کند که از همه جای دنیا خرید می‌کند و به همین دلیل می‌تواند ارزان‌ترین قیمت‌های ممکن را تضمین کنند. حالا، همه این‌ها ممکن است خوب و درست باشد، اما در واقعیت به چه معنا است؟ در واقع، این بدان معنی است که سایت CDKeys سی‌دی‌کی بازی‌های ویدیویی را به صورت عمده از کشورهای ارزان جهان سوم خریداری می‌کند و سپس، همان سی‌دی‌کی‌ها را با قیمت بالاتری به مشتریان کشورهای جهان اول می‌فروشند که به آن فروش مجدد منطقه‌ای گفته می‌شود.

آیا فروش مجدد منطقه‌ای قانونی است؟

آیا فروش مجدد منطقه‌ای قانونی است؟

این به نفع شرکت‌های بازی‌های ویدیویی است که قیمت‌های خود را برای هر کشور تنظیم کنند. مصرف کنندگان در کشورهای جهان سوم نمی‌توانند تمام دارایی خود را برای به دست آوردن یک نسخه ۶۰ دلاری از بازی Call of Duty خرج کنند. با این حال، آن‌ها ممکن است مایل به خرج کردن ۳۰ دلار باشند. هنگامی که یک شرکت بازی‌های ویدیویی، از قبل فرآیند زمان‌بر و پرهزینه توسعه یک بازی را به پایان رساند، به نفع آن است که تا حد امکان نسخه‌های بیشتری از بازی بفروشد. حتی اگر این به معنای فروش محصولات خود با قیمت بسیار پایین در برخی مناطق جهان باشد. به هر حال، برای یک شرکت بازی‌های ویدیویی هزینه‌ای ندارد که محصول خود را روی دیسک قرار داده و به فروشگاه‌ها ارسال کند. بدیهی است که سود 60 دلاری ترجیح داده می‌شود، اما سود ۳۰ دلاری نیز چیزی است که این شرکت‌ها نمی‌خواهند از دست بدهند. هر دلار در دنیای بازی‌های ویدیویی مهم است. در واقع، وقتی صحبت از این شرکت‌ها می‌شود، حداکثر کردن سود نه تنها اخلاقی است، بلکه طبق قانون نیز الزامی است. بنابراین، جای تعجب نیست که همین استراتژی تعدیل قیمت توسط شرکت‌های بزرگ برای صدها سال استفاده شده است.

مدل کسب و کار سایت CDKeys چگونه است ؟

تفاوت قیمت منطقه‌ای به فروشندگانی مانند Cdkeys اجازه می‌دهد تا سود کسب کنند. در واقع، کل استراتژی کسب و کار آن‌ها مبتنی بر بهره‌گیری از تفاوت قیمت‌ها در سراسر جهان است. این استراتژی ممکن است باعث شود سایت CDKeys در نگاه اول خیلی قانونی و اخلاقی به نظر نرسد، اما در واقعیت، آن‌ها یکی از اخلاقی‌ترین معامله‌گران بازی‌های ویدیویی هستند. همان‌طور که اشاره شد، کاهش هزینه‌های نیروی کار و تولید، با بهره‌گیری از تفاوت قیمت‌های منطقه‌ای در اکثر صنایع بزرگ رایج است. سایت Cdkeys نیز از این روش پیروی می‌کند. در واقع، آن‌ها حتی آشکارا مدل کسب و کار فروش مجدد منطقه‌ای خود را در بخش سؤالات متداول خود تأیید می‌کنند و قصد پنهان کردن آن را ندارند. سایت CDKeys بدون شک از روش فروش مجدد منطقه‌ای استفاده می‌کند، اما آن‌ها این کار را به روشی شفاف و صادقانه انجام می‌دهند. چنین صداقتی در صنعت فروش سی‌دی‌کی‌های بازی یک منظره خوشایند است. اگر همه شرکت‌های بازار سیاه به اندازه سایت Cdkeys صادق بودند، اصلا بازار سیاهی وجود نداشت و به جای آن‌ها، فروشگاه‌های قانونی و قابل اعتماد زیادی برای خرید سی دی کی بازی وجود داشت.

آیا Cdkeys قانونی است؟

برای پاسخ به این سوال که آیا سایت سی دی کی قانونی است یا نه، ابتدا باید کلمه (قانونی بودن) را تعریف کنیم. اگر تعریف شما از قانونی بودن این است که سی‌دی‌کی‌هایی که با قیمت ارزان در سایت CDKeys خریداری می‌کنید و این سی‌دی‌کی‌ها همانطور که در نظر گرفته بودید کار می‌کنند، بنابراین جای شکی نیست که واقعا قانونی است. هیچ فروشنده سی‌دی‌کی بازی دیگری مانند Cdkeys شهرت ندارد و سی‌دی‌کی‌هایی که در وب‌سایت آن‌ها پیدا می‌کنید تقریبا همیشه بدون مشکل کار می‌کنند. بنابراین، Cdkeys از نظر عملکرد، قطعا یک پلتفرم قانونی و قابل اعتماد است. نگاهی گذرا به بررسی‌های Cdkeys که به صورت آنلاین یافت می‌شوند این نکته را اثبات می‌کند. این سایت از میزان رضایت مشتری بالایی برخوردار هستند و شهرت آن‌ها خیره کننده است. بنابراین سایت CDKeys یک راه قانونی و قابل اعتماد برای دریافت سی‌دی‌کی‌های بازی با قیمت نسبتا ارزان است.

با این حال، اگر تعریف شما از قانونی بودن «مشروعیت» باشد، پس این سوال که آیا سایت CDKeys قانونی است یا نه کمی پیچیده‌تر می‌شود. ابتدا باید اشاره کنیم که Cdkeys به عنوان یک شرکت تجاری در امارات متحده عربی ثبت شده است. به این ترتیب، آن‌ها به حوزه قضایی امارات متحده عربی تعلق دارند و مشروعیت قانونی آن‌ها باید از منظر بین المللی مورد بررسی قرار گیرد. سایت CDKeys اساسا ده‌ها هزار بازی را در کشورهای جهان سوم خریداری می‌کند، سی‌دی‌کی‌ها را اسکن می‌کند و سپس نسخه‌های اسکن شده را در کشورهای جهان اول می‌فروشد. با انجام این کار، آن‌ها برای تمام خریدهای بازی خود، هر کشوری که باشد، مالیات محلی می‌پردازند. با این حال، اگر آن‌ها هرگز نسخه‌های فیزیکی این بازی‌ها را به آمریکا وارد نکنند، این سوال پیش می‌آید که آیا آن‌ها مالیات وارداتی به ایالات متحده می‌پردازند؟ آن‌ها ممکن است فقط سی‌دی‌کی‌های اسکن شده را وارد کنند، اما از آنجایی که یک سی‌دی‌کی اسکن شده می‌تواند ۶۰ دلار یا بیشتر ارزش داشته باشد، دشوار است بگوییم که آیا این سی‌دی‌کی‌ها باید مشمول مالیات واردات شوند یا خیر. با این حال، در مجموع، باید بگویم که سایت CDKeys از نظر قانونی تقریبا از هر فروشنده سی‌دی‌کی بازی دیگری قانونی‌تر است. آن‌ها سی‌دی‌کی‌های دزدیده شده را معامله نمی‌کنند، از افراد مشهور برای تبلیغات خود استفاده نمی‌کنند و رویه‌های تجاری خود را به وضوح در وب‌سایت خود بیان می‌کنند.

آیا سایت سی دی کی ایمن است ؟

سایت سی دی کی علاوه بر قانونی بودن، یکی از امن‌ترین سایت‌ها در بازار فروش سی دی کی های بازی است. سی‌دی‌کی‌های آن‌ها مستقیماً از طرف خود شرکت تجاری به شما فروخته می‌شود نه با واسطه اشخاص دیگری. همان‌طور که قبلا نیز اشاره شد، این تضمین ۱۰۰٪ ایمنی نیست. با این حال، هنوز هم به طور قابل توجهی ایمن‌تر از بازارهای سیاه است. وقتی سی‌دی‌کی یا حساب کاربری را از یک کاربر در یک بازار سیاه خریداری می‌کنید، هیچ اطلاعاتی در مورد این‌که سی‌دی‌کی از کجا آمده است ندارید. شما هرگز متوجه نخواهید شد که آن سی‌دی‌کی‌ها از روش‌های قانونی به دست آمده است یا نه. و به این ترتیب، سی‌دی‌کی شما می‌تواند در هر زمانی باطل شود. با این حال، باید گفت که هنوز خطری وجود دارد، حتی سایت CDKeys به وضوح بیان می‌کند که آن‌ها «هیچ بازپرداخت یا بازگردانی را نمی‌پذیرند» و «مسئولیتی در قبال هرگونه از دست دادن یا آسیب ناشی از گم شدن یا دزدیده شدن برنامه‌ها یا استفاده بدون مجوز» ندارند. این بدان معنا است که شما هیچ ضمانت واقعی برای خرید خود ندارید. اگر می‌خواهید یک خرید ۱۰۰٪ مطمئن و بدون ریسک داشته باشید، تنها گزینه واقعی شما خرید خرده فروشی است.

این‌که خرید از خرده فروشی بهتر است یا از خرید از سایت CDKeys ، به شما بستگی دارد. شما باید تصمیم بگیرید که آیا ارزش ریسک کردن دارد یا خیر. البته به نظر می‌رسد که ریسک کردن با خرید از سایت CDKeys در بسیاری از موارد موجه است. به هر حال، تفاوت قیمت بین خرده فروشی و cdkeys می‌تواند شگفت‌انگیز باشد. با این حال ممکن است خطراتی وجود داشته باشد، اما هنوز هیچ نتیجه منفی از این ریسک دیده نشده است. عدم بازپرداخت در سایت cdkeys مشکلی ندارد زیرا سی‌دی‌کی‌های فروخته شده توسط Cdkeys بدون هیچ گونه مشکلی کار می‌کنند. با توجه به نظرات، اغلب مردم سایت CDKeys را قابل اعتمادترین فروشگاه اینترنتی در میان تمام فروشگاه‌های اینترنتی می‌شناسند. در همین راستا تصمیم گرفتیم نگاهی به بررسی‌های آنلاین درباره سایت Cdkeys بیندازیم تا نگاه جامع‌تری به شهرت این سایت داشته باشم.

بررسی‌ سایت سی دی کی

بررسی‌‌های آنلاین مختلفی که درباره سایت CDKeys صورت گرفته است تا کنون بسیار مثبت بوده است. Trustpilot، یکی از معتبرترین وب‌سایت‌ها از نظر رتبه‌بندی و نظردهی به سایت‌های گوناگون است و به سایت Cdkeys امتیاز «عالی» داده است که نتیجه نظردهی بیش از 13000 کاربر است. برای مقایسه، سایت‌های کینگین و جی تو آ رتبه‌بندی بسیار پایین‌تری در این سایت دارند. همانطور که می‌دانید، نظرات آنلاین معمولا متفاوت است. با این حال، به نظر می‌رسد اتفاق نظر مشترک در مورد سایت Cdkeys این است که بهترین وب سایت در نوع خود است و از عملکرد قابل قبولی برخوردار است. نظردهندگان در موضوعات مختلف تجربیات مطلوبی را به اشتراک گذاشته‌اند. در برخی گزارش‌ها، افراد در تأیید شماره تلفن‌شان با مشکل مواجه شده‌اند. اما به نظر می‌رسد اکثریت مشتریان از خدمات راضی هستند. حتی در این نظرات می‌توان به افرادی اشاره کرد که پس از باطل شدن سی‌دی‌کی‌هایشان، سایت CDKeys مبلغ آن‌ها را بازپرداخت می‌کند. بازپرداخت برای یک محصول معیوب ممکن است برای اکثر شما طبیعی به نظر برسد، اما در این مورد واقعا تعجب‌آور است. دلیل آن این است که بازپرداخت، برخلاف شرایط خدمات Cdkeys است. شکستن شرایط خدمات خود برای کمک به مشتریان مطمئنا در بین فروشگاه‌های تجاری یک منظره خوشایند است، اما نباید انتظار داشته باشید که اغلب اوقات این اتفاق بیافتد.

نتیجه: سایت سی دی کی قانونی است یا کلاهبرداری؟

آیا سایت CDKeys قانونی است؟ بله. سوالی در موردش نیست، آن‌ها یک سایت قابل اعتماد برای یافتن سی‌دی‌کی‌های بازی ارزان هستند. اگر با خرید سی دی کی بازی خود در بازار سیاه مشکلی ندارید، می‌توانید از سایت CDKeys استفاده کنید. همان‌طور که در مورد هر فروشنده سی‌دی‌کی بازی دیگری وجود دارد، شما همچنان با هر خریدی در معرض خطر هستید. با این حال، در مقایسه با دو انتخاب دیگر یعنی، سایت‌های کینگین و جی تو آ، این سایت انتخابی بسیار امن‌تر و قانونی‌تر است. آن‌ها شیوه‌های تجاری خود را به وضوح در وب سایت خود بیان می‌کنند و به کاربران تصادفی اجازه نمی‌دهند که سی‌دی‌کی‌ها را بفروشند. با این حال، در مورد Cdkeys، به راحتی می‌توانیم بگوییم که آن‌ها یک سایت امن و قانونی هستند. اگر می‌خواهید از قیمت‌ ارزان سی‌دی‌کی‌های بازی آن‌ها استفاده کنید، Cdkeys را به‌عنوان یک سایت قانونی، ایمن و قابل اعتماد به شما توصیه می‌کنیم. در دنیای بازی‌های آنلاینی که پر است از فروشگاه‌های غیر قانونی، سایت Cdkeys به دلیل شفافیت و مشروعیت خود از تمامی آن‌ها برتر است.

5/5 - (8 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *