وبلاگ

/

/

تبدیل پی پال به ریال و نحوه تبدیل پی پال به تومان

تبدیل پی پال به ریال و نحوه تبدیل پی پال به تومان

۱۱ بهمن ۱۴۰۰

تبدیل پی پال به ریال

تبدیل پی پال به ریال: پی پال یکی از بهترین درگاه‌های پرداخت ارزی آنلایناست که با کمک آن می‌توانید مبادلات اینترنتی خود را با سرعت بالایی انجام دهید. با کمک پی پال می‌توان مواردی همچون انجام خرید از سایت‌ها و شرکت‌های خارجی را انجام داد و حتی امکان تبدیل پی پال به تومان هم برای شما فراهم خواهد بود. همچنین اگر می‌خواهید ارز خاصی را به کشور دیگر ارسال کنید، استفاده از این روش می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. درصورتی‌که شما در خارج از ایران درآمد ارزی داشته باشید، می‌توانید با خدمات نقد پی پال در کافه ارز و نسبت به تبدیل پی پال به ریال (تبدیل پول پی پال به ریال) اقدام کنید. با توجه به حساسیت‌هایی که در این بخش وجود دارد، این کار باید توسط نیروهای متخصص مالی و صرافی معتبر همچون سایت کافه ارز انجام شود.

آموزش تبدیل دلار پی پال به ریال

اگر نگاهی به دنیای جدید بیندازید، متوجه خواهید شد که امکان دریافت درآمد دلاری برای بسیاری از ایرانیان فراهم شده است. در واقع در کارهای فریلنسینگ شما در خانه و از راه دور فعالیت می‌کنید و درآمدهای مناسبی را از این طریق به دست خواهید آورد. شما می‌توانید که در کنار میز کار خود قرار بگیرید و با بهترین شرکت‌های خارجی به‌صورت پروژه‌ای همکاری داشته باشید و نگران تبدیل پول پی پال به ریال نباشید. مشاغلی همچون ترجمه، تولید محتوا، ساخت لوگو و طراحی سایت نمونه‌هایی از این پروژه‌ها هستند که امکان درآمد دلاری برای آن‌ها فراهم است. خوشبختانه امکان تبدیل پول پی پال به ریال فراهم شده است و شما می‌توانید تمامی‌ درآمدهای خود را به آسانی در صرافی کافه ارز نقد کنید. برای انجام این کار در ابتدا در سایت کافه ارز ثبت‌نام کنید و با استفاده از خدمات نقد کردن پی پال هر گونه درآمد دلاری، یورویی و… به ریال در حساب بانکی خود دریافت کنید. با توجه به محدودیت‌هایی که برای کاربران ایرانی در پی پل وجود دارد، حتما از این امکان ویژه کافه ارز استفاده کنید.

تبدیل پی پال به ریال

چطور درآمد ارزی خود را از سایت ها دریافت کنیم؟

بخش زیادی از فریلنسرهای ایرانی دغدغه دریافت درآمدهای خود را دارند و از این بابت نگرانی زیادی را تحمل می‌کنند. البته این نگرانی طبیعی است زیرا فعالیت‌های مالی ایرانیان در فضای بین‌الملل با محدودیت‌های شدیدی روبرو شده است. کارفرمای شما می‌تواند در هر کشوری حضور داشته باشد و از این بابت تفاوتی وجود نخواهد داشت. با این حال پرداخت‌ها باید به گونه‌ای به شما انجام شود که PayPal متوجه ایرانی بودن شما نشود. از آنجا که انتقال پول به‌صورت مستقیم برای ایرانیان در پیپال فراهم نیست، کارفرمایان نیز در خطر هستند و باید یک روش امن برای انتقال پول و تبدیل پول پی پال به ریال برای آن‌ها در نظر بگیرید.

با توجه به پیچیدگی‌های خاصی که در تبدیل پی پال به ریال وجود دارد، بهتر است که انجام این کار را به یک تیم حرفه‌ای بسپارید. در حال حاضر مجموعه کافه ارز می‌تواند بهترین خدمات نقد درآمد ارزی با پی پال را به شما ارائه دهد تا با کمک آن بتوانید تمامی درآمدهای خود را در کمترین زمان ممکن نقد کنید و از آن لذت ببرید. در حال حاضر تبدیل دلار پی پال به ریال در این مجموعه بسیار سریع انجام می‌شود و کارمزد آن نیز در مناسب‌ترین شرایط ممکن قرار دارد.

تبدیل ارز پی پال به ریال چطور انجام می‌شود؟

در صورتی‌که شما با یک شرکت یا نهاد خارجی کار می‌کنید، باید برای دریافت حق‌ و حقوق خود از راهکارهای ایمن و سریع استفاده کنید. با توجه به سختی‌های تبدیل پی پال به ریال به‌صورت مستقیم، چاره‌ای جز کمک گرفتن از یک مجموعه حرفه‌ای و کاربلد نخواهد بود. برای این‌که بتوانید به آسانی تبدیل پی پال به تومان را انجام دهید، باید در قدم اول یک حساب وریفای شده در پی پل داشته باشید. ایجاد حساب پی پال وریفای شده نیاز به یک هویت غیر ایرانی دارد. اگر شما پاسپورت یک کشور دیگر را داشته باشید، می‌توانید به‌صورت مستقیم حساب خود را وریفای کنید.

متأسفانه تعداد زیادی از ایرانیان به این امکان دسترسی ندارند و باید از راهکارهای جایگزین استفاده کنند. سایت کافه ارز امکان افتتاح حساب پی پال وریفای شده را برای کاربران خود فراهم کرده است. همچنین به دلیل داشتن انواع اکانت‌های وریفای شده می‌تواند درآمد ارزی شما را در کمترین زمان به تومان و ریال تبدیل کند. در این حالت شما سختی‌های حاصل از تحریم‌ها را حس نمی‌کنید و همه‌چیز در امنیت کامل انجام خواهد شد.

تبدیل پی پال به تومان

نکات مهم و اساسی در تبدیل پی پال به تومان

اگر شما می‌خواهید تمامی درآمدهای دلاری خود را از طریق پی پال دریافت کنید، باید قوانین مهم استفاده از این کیف پول الکترونیکی را بدانید. در حال حاضر PayPal به‌صورت مستقیم زیر نظر بانکداری جهانی اداره می‌شود و قوانین بسیار مهمی در آن وجود دارد. از همین رو تمامی کشورهایی که دارای تحریم هستند، امکان استفاده از این سیستم را نخواهند داشت. درصورتی‌که می‌خواهید تبدیل پی پال به تومان را به‌راحتی انجام دهید، باید تمامی این قوانین را به‌صورت ویژه رعایت کنید. هنگامی‌که وارد اکانت پیپل خود می‌شوید حتما آی پی خود را بر روی سایر کشورها قرار دهید. درصورتی‌که پی پل ، IP ایرانی شما را شناسایی کند، با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوید و حساب شما مسدود خواهد شد.

در چنین وضعیتی بهتر است که از VPS یا همان سرور اختصاصی مجازی استفاده کنید. در هنگام ثبت‌نام در سایت پیپال به هیچ عنوان نباید مشخصات ایرانی بدهید. حتی دادن شماره تلفن بسیار اشتباه است زیرا از روی پیش شماره شناسایی می‌شوید. اگر شما یک حساب وریفای شده در پیپال ایجاد کردید، تعداد انجام تراکنش‌ها را کنترل کنید. تعداد بالای تراکنش‌ها باعث مشکوک شدن پیپال می‌شود و احتمال ایجاد محدودیت بر روی حساب شما را بیشتر می‌کند. سعی کنید که از منابع معتبر و شناخته‌شده دریافتی داشته باشید تا مشکلات بعدی در این زمینه برای شما ایجاد نگردد.

نقد درآمد ارزی

مراحل کامل تبدیل موجودی پی پال به ریال

در صورتی‌که شما می‌خواهید تبدیل حساب پی پال به ریال را نهایی کنید، باید مراحل متعددی را پشت سر بگذارید. در مرحله اول، وارد سایت PayPal شوید و در قسمت بالا بر روی گزینه Log In کلیک کنید. بعد از این‌که حساب پیپال شما باز شد، گزینه‌ای به نام Send وجود دارد که باید بر روی آن کلیک کنید. بعد از این گام، یک پیام برای شما ظاهر می‌شود که در این بخش شما باید پرداخت‌کننده کارمزد را انتخاب کنید. در حالتی که شما در خارج از کشور هستید و می‌خواهید پولی به ایران بفرستید، شما باید پرداخت‌کننده کارمزد باشید.

همچنین اگر در داخل ایران هستید و خرید اینترنتی انجام می‌دهید، هزینه کارمزد بر عهده خریدار خواهد بود. بعد از اتمام این قسمت، بخشی به نام You Send برای شما به نمایش درمی‌آید. در این بخش باید مقدار و نوع ارز خود را مشخص کنید. در نهایت با فشردن دکمه ارسال عملیات انتقال ارز با موفقیت انجام خواهد شد. اگر احساس می‌کنید که انجام این مراحل برای شما دشواری‌های خاصی دارد، بهتر است تمام این مراحل را به کافه ارز بسپارید. کارشناسان حرفه‌ای کافه ارز با سال‌ها تجربه در زمینه ارائه خدمات پی پال ، به شما جهت انجام انواع خدمات از افتتاح حساب پیپل تا شارژ حساب پی پال ، نقد دلار پی پال و خرید با پی پال یاری خواهند رساند.

تبدیل پی پال به تومان

جمع بندی

تبدیل موجودی پی پال به ریال برای بسیاری از کسانی که دارای درآمدهای دلاری هستند به یک معضل تبدیل شده است. با توجه به حساسیت‌هایی که بر روی کاربران ایرانی در تجارت جهانی وجود دارد، باید دقت زیادی کرد تا تبدیل ارز پی پال به ریال با دقت هر چه تمام انجام شود. خوشبختانه سایت کافه ارز از تمامی ظرفیت‌های خود برای تبدیل دلار پی پال به تومان استفاده می‌کند و خدمتگزار فریلنسرها و سایر کارفرمایان است. با استفاده از خدمات متعدد پرداخت های ارزی از جمله انواع خدمات پی پال و نقد کردن پی پل، خطرات مربوط به تحریم شما را تهدید نمی‌کند و با خیال آسان این کار را به انجام خواهید رساند.

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”تبدیل ارز پی پال به ریال چطور انجام می‌شود؟” answer-0=”سایت کافه ارز به دلیل داشتن انواع اکانت‌های وریفای شده می‌تواند درآمد ارزی شما را در کمترین زمان به تومان و ریال تبدیل کند ” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”چطور درآمد ارزی خود را از سایت ها دریافت کنیم؟” answer-1=”کافه ارز بهترین خدمات نقد درآمد ارزی با پی پال را به شما ارائه دهد تا با کمک آن بتوانید تمامی درآمدهای خود را در کمترین زمان ممکن نقد کنید و از آن لذت ببرید.” image-1=”” count=”2″ html=”true” css_class=””]

4.5/5 - (27 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاه ها(4)
  1. علیرضا سهیلی گفت:

    سلام روز خوش من دوتا بازی نصب کردن ۱۰۰۰ و ۳۰۰ دلار پی پال بدست آوردم ولی حساب پی پال ندارم شما می‌توانید کمکم کنید اینها را به تومان تبدیل کنم با تشکر

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما. می‌تونم بپرسم چه بازی‌هایی هستند که بتونم کمکتون کنم

      1. سلام وقتتون بخیر.میشه لطفا کمک کنید واس افتتاح حساب پی پال

        1. مهران رباطی گفت:

          درود بر شما. با بخش پشتیبانی سایت cafearz.com تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *