وبلاگ

/

/

شارژ اپل آیدی | چگونه اپل آیدی خود را شارژ کنیم؟

شارژ اپل آیدی | چگونه اپل آیدی خود را شارژ کنیم؟

۱۱ مهر ۱۴۰۱

شارژ اپل آیدی:‌ افرادی که تجربه خرید اپل آیدی را دارند قطعا با اهمیت شارژ اپل آیدی آشنایی دارند و می‌دانند که پس از تهیه هرکدام از محصولات تولید شده توسط برند اپل نیاز به خرید اپل ایدی است. ممکن است بپرسید که اپل ایدی چیست و چه کاربردی دارد؟ توجه داشته باشید شما با خرید یک اپل ایدی صاحب یک شناسه برای محصول اپل که خریداری کرده‌اید خواهید شد. امکان ساخت این اپل ایدی نیز وجود دارد اما بیشتر مردم خرید آن‌ها را ترجیح می دهند. ممکن است که شما اپل آیدی ساخته باشید اما برای استفاده از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌ها و … نیاز به شارژ كردن اپل ايدي خواهید داشت که نیازمند پرداخت ارزی بین المللی است. برای این کار می‌توانید با استفاده از خدمات گیفت کارت در کافه ارز نسبت به خرید گیفت کارت آیتونز اقدام کرده و خرید شارژ اپل ایدی را انجام دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا با هم مرور کنیم نحوه شارژ اپل ایدی با گیفت کارت چگونه است و چگونه اپل آیدی خود را شارژ کنیم؟

شارژ حساب اپل ایدی

پرسشی که مطرح می‌شود این است که شارژ اپل ایدی به چه منظور انجام می‌شود؟ Apple ID امکان استفاده از خدمات اپل را به شما می‌دهند و برای ادامه استفاده از این شناسه‌ها نیاز به شارژ اپل ایدی است که نباید نسبت به آن بی‌توجه بود. راهکارهای خاصی برای شارژ كردن اپل ايدي وجود دارد که آشنایی با آن‌ها می‌تواند به افرادی که از محصولات این برند استفاده می‌کنند کمک کند. بهترین راه شارژ حساب اپل ایدی استفاده از گیفت کارت آیتونز است. شما می‌توانید با خرید گیفت کارت آیتونز از کافه ارز اپل آیدی خود را به میزان مورد نیاز خود شارژ و نسبت به خرید سرویس‌های مختلف آن از جمله اپل موزیک اقدام کنید.

خرید شارژ اپل ایدی

خرید شارژ اپل آیدی

اپل (Apple) از بزرگ‌ترین برندهای تولید کننده گوشی‌های تلفن همراه به شمار می‌رود که تاکنون توانسته است محصولات متنوع و جذابی را به بازار عرضه نماید. قابلیت‌ها و کیفیت بسیار محصولات این برند موجب شده است تا افراد بسیار زیادی خواهان خرید آن‌ها باشند تا بتوانند از این محصولات نهایت لذت را ببرند.

نکته‌ای که وجود دارد این است که تنها با خرید محصولات این کمپانی کار شما به اتمام نمی‌رسد و شما بایستی امکان استفاده از این محصولات را نیز داشته باشید. برای این منظور برند اپل شناسه هایی را با عنوان اپل آیدی در نظر گرفته است که تنها با خرید و یا ساخت آن‌ها می‌توانید از امکانات و خدمات محصول تازه خریداری شده خود استفاده نمایید. شارژ كردن اپل ايدي یکی از مهم‌ترین مواردی است که بایستی هنگام استفاده از Apple ID در نظر داشته باشید.

شارژ اپل آیدی با گیفت کارت

شارژ كردن اپل ايدي یکی از مهم‌ترین چالشی‌هایی به شمار می رود که عموم کاربران محصولات برند Apple با آن مواجه هستند. حال قصد داریم تا به این پرسش که چگونه اپل آیدی را شارژ کنیم پاسخ دهیم. در بخش‌های قبل نیز اشاره نمودیم که راه‌های مختلفی برای شارژ كردن اپل ايدي وجود دارد اما ساده‌ترین آن‌ها استفاده از گیفت کارت است. شما به راحتی با ساخت یک حساب می‌توانید به اپل آیدی موردنظر خود دست یابید.

برای این کار نیاز به وارد نمودن اطلاعاتی همچون ایمیل و شماره تلفن دارید تا اپل آیدی را برای محصول موردنظر خود فعال کنید. پس از ایجاد اپل آیدی می‌توانید از گیفت کارت آیتونز استفاده نموده و اقدام به شارژ اپل آیدی نمایید. در حال حاضر گیفت کارت آیتونز با مبالغ مختلف را در بازار وجود دارد که شما برای شارژ كردن اپل ايدي بایستی حتما گیفت کارت اپل با مبلغ مورد خود را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه از گیفت کارت استفاده کنیم

نحوه شارژ اپل آیدی با گیفت کارت

زمانی که Apple ID را ایجاد نمودید، نوبت به شارژ كردن اپل ايدي می‌رسد تا بتوانید از امکانات این برند استفاده کنید. برای شارژ كردن اپل ايدي با استفاده از گیفت کارت در گام اول لازم است وارد اکانت خود شده و برنامه مربوط به App Store را باز کنید. مراحلی که در ادامه تشریح می نماییم از مهم ترین مراحل شارژ اپل ایدی با گیفت کارت است که بایستی با دقت عمل بالایی آن ها را پشت سر بگذارید.

  • وارد شدن به اکانت و باز نمودن برنامه App store

شارژ كردن اپل ايدي

  • در مرحله بعدی باید بر روی تصویر پروفایل کلیک کنید که نشان می دهد که شما وارد اکانت خود شده اید یا خیر. توجه داشته باشید در صورتی که بر روی تصویر موردنظر یک آدمک را مشاهده نمودید یعنی هنوز وارد اکانت خود نشده اید و برای ورود نیاز به نام کاربری و رمزعبور دارید.
  • در مرحله بعد از نحوه شارژ اپل ایدی با گیفت کارت بایستی بر روی گزینه Redeem Gift Card or Code کلیک کنید.
  • پس از کلیک بر روی این گزینه، دو گزینه پیش روی شما قرار می گیرد که شما باید از میان آن ها بر روی گزینه you can also enter your code manually کلیک کنید تا به این طریق بتوانید کد 16 رقمی درج شده بر روی گیفت کارت خود را وارد کنید. با وارد نمودن این کد شارژ اپل ایدی برای شما انجام خواهد شد.
  • در پایان با انتخاب گزینه Redeem شارژ كردن اپل ايدي نهایی خواهد شد و شما با بازگشت به برنامه اپل استور می توانید از خدمات بی نظیر دستگاه خود نهایت لذت را ببرید.

نکته ای که بایستی در راستای نحوه شارژ اپل آیدی به آن توجه کنید این است که با توجه به تحریم هایی که از سوی برخی کشورها وجود دارد کاربران ایرانی امکان خرید گیفت کارت های فیزیکی را ندارند و تنها راه تهیه آن ها کمک گرفتن از خدمات برخی شرکت هایی است که در این زمینه فعالیت دارند. شما با انتخاب یکی از شرکت های معتبر می توانید این گیفت کارت ها را تهیه نموده و اقدام به شارژ اپل آیدی خود نمایید.

بیشتر بخوانید: خرید اپلیکیشن از گوگل پلی

چگونه اپل آیدی خود را شارژ کنیم؟ اموزش شارژ كردن اپل ايدي

با توجه به مطالبی که بیان شد می‌توان به این نتیجه دست یافت که برای شارژ كردن اپل ايدي شما بایستی در گام اول یک گیفت کارت تهیه نمایید. این گیفت‌کارت‌ها را می‌توانید از طریق برخی شرکت‌های معتبری که در راستای ارائه گیفت‌کارت‌ها فعالیت دارند تهیه نموده و از آن‌ها استفاده نمایید.

گیفت‌کارت‌ها حاوی یک کد 16 رقمی هستند که پس از ورود به اکانت خود و طی نمودن مراحلی که در بخش قبل تشریح نمودیم می‌توانید این کد را وارد نموده و به این طریق Apple ID خود را شارژ کنید. شارژ اپل ایدی شرایطی را پیش روی شما قرار می‌دهد تا بتوانید موزیک‌های مورد علاقه خود را از طریق برخی برنامه‌های اپل دانلود نموده و از شنیدن آن‌ها لذت ببرید.

همچنین امکان دانلود بازی‌ها، کتاب‌ها و دیگر خدماتی که به دلیل تحریم‌های داخلی امکان دانلود آن‌ها وجود ندارد نیز به این طریق برای شما فراهم شده است.

نحوه شارژ اپل ایدی با گیفت کارت
نحوه شارژ اپل ایدی با گیفت کارت

حال که خواندیم چگونه اپل آیدی خود را شارژ کنیم و نحوه شارژ اپل ایدی با گیفت کارت چگونه است، اگر نیاز به شارژ كردن اپل ايدي خود داشتید می‌توانید با استفاده از خدمات گیفت کارت کافه ارز نسبت به خرید گیفت کارت آیتونز با مبلغ مورد نظر خود به صورت اتوماتیک و آنی اقدام کنید.

4.9/5 - (24 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *