وبلاگ

/

/

آموزش تصویری ایردراپ Diamore 🪂مورد تایید CoinDesk و تون کیپر

آموزش تصویری ایردراپ Diamore 🪂مورد تایید CoinDesk و تون کیپر

۱۰ تیر ۱۴۰۳

ایردراپ Diamore: ایردراپ های تلگرامی که این روزها بین کاربران به محبوبیت چشمگیری دست یافته اند، به یکی از راه‌های ایده‌آل و راحت برای کسب درآمد دلاری تبدیل شده‌اند. یکی از همین ربات‌های تلگرامی که از اعتبار خوبی هم برخوردار است، ایردراپ Diamore است. با ما همراه باشید تا در ادامه آموزش شرکت در این ایردراپ را توضیح دهیم.


نام ایرداپآدرس باتروش کسب توکنشخصیت/نهاد اعتبار بخشنسخه وبزمان لیست شدن
Diamoreلینکضربه‌ایمورد حمایت CoinDesk و تون‌کیپرنامشخص

برای دریافت توکن 🎁رایگان ایردراپ Diamore اینجا کلیک کنید



معرفی ایردراپ Diamore

Diamore، نامی که در دنیای جواهرات می‌درخشد و اکنون در دنیای ارزهای دیجیتال، فرصتی بی‌نظیر برای علاقه‌مندان به این حوزه رقم زده است.
این پروژه که توسط جواهرسازانی با سابقه و نامدار پایه‌گذاری شده، قصد دارد با ارائه ارز دیجیتال توکنیز شده خود، پلی بین دنیای واقعی جواهرات و دنیای دیجیتال بلاک‌چین ایجاد کند.
جواهرسازی Diamore قصد دارد هزینه تبلیغات خود را در قالب ارز دیجیتال به کاربران خود پرداخت کند. همچنین، این ایردراپ با بیش از 500.000 هزار کاربر، فرصتی بی‌نظیر برای کسب درآمد دلاری به شمار می‌رود.
علاوه بر این، ایردراپ Diamore مورد حمایت دو غول بزرگ دنیای ارزهای دیجیتال، CoinDesk و کیف پول Ton Keeper نیز قرار گرفته است. این حمایت، مهر تاییدی بر اعتبار و پتانسیل این پروژه جدید است. به همین علت، سعی کنید شرکت در این بازی تلگرامی را جدی بگیرید.

اعتبار ایردراپ دیامور

آموزش شرکت در ایردراپ Diamore

اولین مرحله برای شرکت در این ایردراپ معتبر، وارد شدن از طریق لینک ربات تلگرامی آن است. بعد از اینکه وارد ربات شدید، با چند صفحه روبه‌رو خواهید شد. این صفحات را با کلیک بر روی Next رد کنید تا به صفحه اصلی بازی برسید.
بعد از اینکه وارد صفحه اصلی بازی شدید، مقداری الماس را به عنوان Your Daily reward یا پاداش روزانه به شما می‌دهد. برای دریافت آن کافیست روی Claim کلیک کنید.
ایردراپ معتبر دایامور

بخش‌های مختلف ایردراپ Diamore

حالا می‌خواهیم هر یک از قسمت‌های بازی Diamore را توضیح دهیم.

Earn

این قسمت که مهم‌ترین بخش بازی نیز محسوب می‌شود شامل دو قسمت Game و Quests است. در قسمت Game شما باید توکن این بازی را جمع آوری کنید. نحوه جمع آوری توکن کمی با بقیه ایردراپ‌ها متفاوت است.
ایردراپ رایگان Diamore
در واقع، برای شروع کافیست دکمه “Tap to Start Game” منوی پایین لمس کنید.
یک شمارش معکوس 10 ثانیه‌ای آغاز می‌شود و در این زمان، یک الماس در گوشه سمت چپ صفحه ظاهر می‌شود. وظیفه شما این است که با سرعت عمل بالا روی الماس ضربه بزنید و آن را جمع‌آوری کنید. تعداد الماس‌های جمع‌آوری شده در گوشه سمت راست صفحه و مقابل شمارش معکوس نمایش داده می‌شود.
پس از اتمام شمارش معکوس، پنجره‌ای ظاهر می‌شود که با کلیک بر روی دکمه “Claim” می‌توانید الماس‌های خود را دریافت و به موجودی کل خود که در بالا قابل مشاهده است، اضافه کنید.
نکته مهم: پس از جمع‌آوری الماس‌ها، یک شمارش معکوس 8 ساعته آغاز می‌شود که در این مدت امکان استخراج الماس جدید وجود ندارد. بنظر می‎رسد این ویژگی برای ارزشمندتر جلوه دادن الماس‌ها و ایجاد هیجان در بازی طراحی شده است.

برای دریافت توکن 🎁رایگان ایردراپ Diamore اینجا کلیک کنید

Quests

همانطور که گفتیم، در قسمت Earn در ایردارپ دایامور بخشی به نام Quests وجود دارد که مربوط به Task ها و وظایف بازی است. در اصل، شما با انجام برخی کارها مانند فالو کردن اکانت توییتر دیاموند، اینستاگرام یا تلگرام می‌توانید توکن بیشتری جمع آوری کنید. بعد از اینکه Task های بازی را انجام دادید با کلیک بر روی گزینه Check باید کمی منتظر بمانید تا توکن به موجودی شما اضافه شود.
بازی تلگرامی دیامور

Diamonds و NFT

هر دو قسمت در مرحله Coming soon قرار دارد و هنوز راه اندازی نشده است. باید منتظر برنامه ریزی ایردراپ دیامور برای این دو بخش باشیم.
کسب درآمد دلاری

ایردراپ رایگان دایامور

Community

در این بخش نیز می‌توانید با دعوت از دوستان خود به بازی و ارسال لینک دعوت خود، توکن بیشتری جمع آوری کنید.

ایردراپ Diamore

لیست معتبر ایرداپ‌های معتبر

در دنیای ارزهای دیجیتال، ایردراپ‌ها یکی از روش‌های محبوب برای جذب کاربران جدید و توزیع توکن‌های جدید هستند. در این قسمت لیست ایردراپ‌های معتبر شامل پروژه‌هایی است که از سوی جامعه کریپتو و کارشناسان شناخته شده تایید شده‌اند ما برای شما معرفی کرده‌‌ایم.

برای دریافت توکن 🎁رایگان ایردراپ Diamore اینجا کلیک کنید

جمع بندی
ایردراپ Diamore به‌عنوان یکی از معتبرترین بازی‌های تلگرامی آینده درخشانی دارد. همانطور که گفتیم کمپانی‌های معتبری مثل Tonkeeper و CoinDesk از این ایردراپ حمایت کرده‌اند که این موضوع نشان دهنده اعتبار بالای این پروژه است. همچنین، دیگر ایرداپ های جدیدی که ما در وبلاگ کافه ارز به آن پرداخته‌ایم می‌توان به ایردراپ Cyber Base، ایردراپ Cat Gold Miner، ایردراپ BUMP، ایردراپ Matchain، ایردراپ Toon Nation، ایردراپ Rocky rabbitاشاره کرد.

4.3/5 - (6 امتیاز)

نویسنده

الهه فلاحتی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *