وبلاگ

/

/

همه چیز درباره کسب درآمد دلاری از سایت نئوباکس (Neobux)

همه چیز درباره کسب درآمد دلاری از سایت نئوباکس (Neobux)

۱۰ دی ۱۴۰۲

کسب درآمد دلاری از سایت نئوباکس: کسب درآمد از سایت Neobux، یک ماجراجویی هوشمندانه در دنیای اینترنت است. شما در سایت Neobux می‌توانید خود را در دنیای جذاب کسب درآمد آنلاین قرار دهید. این سایت معتبر و معروف، فرصتی در اختیار شما قرار می‌دهد تا از راه‌های مختلف نظیر بازدید از صفحات و کلیک کردن بر روی لینک‌های تبلیغاتی به درآمد برسید. خیلی از سایت‌های کلیکی که وعده درآمد دلاری را به کاربران می‌دهند پس از مدتی تعطیل می‌شوند و هیچ پولی به کاربر پرداخت نمی‌کنند، اما سایت نئوباکس با کاربران صادق بوده و واقعاً پرداختی‌های آنان را واریز می‌کند. امروز قصد داریم، نحوه کسب درآمد دلاری از سایت نئوباکس را مورد بررسی قرار دهیم. لازم به ذکر است که این مطلب صرفاً جنبه آموزشی داشته و کافه ارز هیچ گونه نقد درآمد ارزی مرتبط با سایت‌های کلیکی را انجام نمی‌دهد و هیچ تضمینی برای واقعی‌بودن واریزی‌های اینگونه سایت‌ها ندارد.

 درآمد دلاری از نئوباکس

سایت نئوباکس (Neobux) چیست؟

نئوباکس (Neobux) یکی از وبسایت‌های معروف PTC (پرداخت به ازای کلیک) یا همان Pay To Click است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق مشاهده تبلیغات و کارهای کوچک دیگر درآمد دلاری کسب کنند. این سایت از سال 2008 فعال بوده و میلیون‌ها کاربر دارد که به صورت فعال و پیگیر به صورت روزانه در حال مشاهده تبلیغات و کسب درآمد هستند.

به طور کلی، کسب درآمد از سایت نئوباکس از طریق روش‌هایی که در ادامه به آن می‌پردازیم، امکان‌پذیر است.

  • کسب درآمد از مشاهده تبلیغات آنلاین
  • پول درآوردن از تکمیل نظرسنجی‌های آنلاین
  • انجام کارهای ساده (Task) در فضای اینترنت
  • کسب درآمد از بازی‌های آنلاین رایگان

ثبت‌نام در سایت نئوباکس بسیار راحت است و شما می‌توانید پس از آن به کسب درامد دلاری بپردازید. اگر تاکنون تجربه کسب درآمد آنلاین نداشته‌اید و می‌خواهید بدانید چگونه اولین دلار خود را به دست آورید، نئوباکس گزینه‌ مناسبی برای شما به شمار می‌رود. کسب درآمد از سایت نئوباکس اگرچه در نگاه اول بسیار ناچیز به نظر می‌رسد اما اگر در آن پیشرفت کنید به ماهی 1000 دلار نیز خواهد رسید. اگر قصد دارید به دنیای فریلنسر وارد بشید می‌توانید مطلب معرفی بهترین سایت فریلنسری را مطالعه کنید.

نحوه کسب درآمد از سایت neobux

بنابراین اگر به دنبال درآمد دلاری واقعی هستید، روش‌های زیادی برای این کار وجود دارند. درآمد دلاری از سایت نئوباکس یکی از روش‌ها کسب درامد دلاری است. اما آیا کسب درآمد از سایت نئوباکس واقعی است؟ بد نیست بدانید که ثبت‌نام در نئوباکس رایگان است، بنابراین امتحان آن ضرری ندارد. البته، فراموش نکنید که برای رسیدن به درآمد کافی در این سایت باید صبور باشید. حالا که با سایت نئوباکس آشنا شدیدف بهتر است امکانات و ویژگی‌های این سایت را با یکدیگر مرور کنیم. همچنین، دیگر سایتی می‌توانید از طریق آن کسب درامد دلاری داشته باشید کسب درامد از Fiverr است که برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله آن در وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید و آن را مطالعه کنید.

ویژگی‌های سایت نئوباکس

اگر بخواهیم کسب درآمد دلاری از سایت نئوباکس را در یک جمله توضیح دهیم، باید بگوییم که شما با ثبت‌نام و مشاهده تبلیغات ویدیویی در این سایت می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید. به عبارت دیگر، تنها چیزی که شما برای کسب درامد از سایت نئوباکس نیاز دارید، کامپیوتر، اینترنت پرسرعت، وقت خالی و حوصله و صبر است.

حتماً برای شما هم پیش امده است که در زمان جستجو در اینترنت با تبلیغات مواجه شده باشید. سایت نئوباکس این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از مشاهده این تبلیغات روزانه درامد کسب کنید. در واقع، شما در ازای صرف زمان مشخصی از سایت نئوباکس پول دریافت خواهید کرد. برای مثال، شما می‌توانید در زمان‌های خالی که در طی روز دارید، بهترین استفاده را داشته باشید. در واقع، این سایت به شما این امکان را می‌دهد تا در مقابل زمانی که برای مشاهده تبلیغات می‌گذارید، حقوق دریافت کنید.

برای مثال، فرض کنید که در مطب یک پزشک منتظر هستید، در این حالت می‌توانید با گوشی موبایل خود به سایت نئوباکس رفته و تبلیغات موجود در آن را مشاهده کنید. سپس این سایت در ازای مشاهده هر تبلیغ، دلار به حساب شما واریز می‌کند. در ضمن، قطعیت پرداخت این سایت با توجه به بازخورد کاربران حتماً از طرف سایت نئوباکس انجام می‌شود. پس بهتر است که از تجربه افرادی که سابقه کار با این سایت را دارند استفاده کنید تا درآمد قابل‌توجهی کسب کنید. همچنین یک سری اپلیکیشن کاربردی برای فریلنسرها است که کار فریلنسر های بسیار آسان نموده همچنین براحتی می‌توانند اکثر کار های خود را با این اپلیکیشن ها پیش ببرند.

برداشت از سایت neobux

چرا سایت نئوباکس؟

دوستان عزیز، توجه داشته باشید که درآمد کسب‌شده برای هر کلیک در سایت‌های کلیکی معمولاً بسیار پایین است. به همین دلیل شما باید مدت زمان زیادی صبر کنید تا بتوانید از حساب خود پول برداشت کنید. به عنوان مثال، بیشتر سایت‌ها حداقل میزان برداشت از حساب را 25 دلار تعیین کرده‌اند. حال فرض کنید هر روز 2 ایمیل تبلیغاتی دریافت می‌کنید و درآمد شما به ازای هر ایمیل 0.01 دلار باشد، در این صورت برای برداشت 25 دلار از حساب خود، نیاز به 2 سال زمان دارید. علاوه بر این، در طول این دو سال ممکن است سایت‌های مورد نظر جمع شوند که در این صورت هیچ پولی به شما پرداخت نخواهد شد.

شاید از خود بپرسید که چرا ما سایت نئوباکس را به شما معرفی می‌کنیم؟

یکی از دلایل توصیه ما به استفاده از سایت نئوباکس (Neobux) این است که حداقل مبلغ برداشت در آن 2 دلار است. علاوه بر این، سوای مشاهده تبلیغات، با انجام برخی از وظایف خاص دیگر که توسط این سایت مشخص می‌شود نیز می‌توانید درآمد دلاری کسب کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید با شرکت در نظرسنجی‌های متنوع درباره مسائل مختلف درآمد کسب کنید. همچنین شما میتوانید از یک روش های دیگر به درامد برسید مانند روش های کسب درآمد در منزل بدون نیاز به سرمایه برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر حتما مطلب را مطالعه کنید.

نئوباکس کلاهبرداری است؟

ثبت‌نام در سایت نئوباکس چگونه است؟

برای کسب درآمد از سایت نئوباکس (Neobux)، شما باید حتماً یک حساب کاربری رایگان در این سایت ایجاد کنید. برای ساخت اکانت در نئوباکس، ابتدا باید ایمیل، رمز عبور، و تاریخ تولد خود را وارد نمایید. سپس، یک کد تایید سازی به ایمیل شما ارسال می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید حساب کاربری خود را فعال کرده و مسیر کسب درآمد دلاری خود را استارت بزنید. پس از ورود به حساب کاربری خود، شما با دسته‌بندی‌های زیر روبرو می‌شوید.

1. کارهای کوچک یا Mini Jobs
2. نظرسنجی یا Surveys
3. بازی‌ها یا Games
4. پیشنهادات یا Offers
5. تماشای تبلیغات یا View Advertisements

روش‌های کسب درآمد دلاری از سایت نئوباکس

همان‌طور که گفته شد، طبق تجربه کاربران، کسب درآمد دلاری از سایت نئوباکس واقعی است. شما می‌توانید از طریق 5 روشی که در ادامه توضیح خواهیم داد از سایت نئوباکس درآمد کسب کنید.به این نکته توجه داسته باشید. اگر فریلنسر هستید یا دنبال این شغل هستید نکات مهم قبل از فریلنسر شدن را حتما مطالعه کنید.

مشاهده تبلیغات در نئوباکس

فعالیت اصلی سایت نئوباکس، پرداخت به ازای کلیک بر روی صفحات تبلیغاتی است. شما می‌توانید در بخش مشاهده آگهی‌ها، تبلیغات فعال سایت جستحو کنید. به طور کلی، به ازای هر کلیک بر روی تبلیغات، مبلغ 0.001 دلار در کیف پول شما واریز می‌شود. اگرچه این مبلغ در مقایسه با سایت‌های کلیکی دیگر کمتر است اما واقعی است و این مهمترین مزیت این سایت به شمار می‌رود.

نقد درآمد ارزی از نئوباکس

تسک‌های کوچک

این سایت در ازای انجام کارهای کوچک نیز به شما پول پرداخت می‌کند. شما در این بخش می‌توانید 3 مورد از تسک‌هایی که امکان کسب درآمد از آن‌ها ها وجود دارد را مشاهده کنید. 2 مورد از این تسک‌های کوچک، ارزش 0.03 دلار دارند و وظیفه سوم ارزش 0.7 دلاری دارد. البته لازم است توجه داشته باشید که در برخی مواقع، انجام برخی از این وظایف ممکن است برای شما مخاطره‌آمیز باشد. به عنوان مثال، دانلود برنامه‌ای برای کامپیوتر که از وجود ویروس یا عدم ویروسی بودن آن اطمینان ندارید. علاو بر این یک مطلب جامع برای شما ایجاد کردیم که مزایای فریلنسری کامل مورد بررسی قرار دادیم که در وبلاگ میتوانید آن را مطالعه کنید.

شرکت در نظرسنجی

امکان کسب درآمد از شرکت در نظرسنجی (Survey) در سایت نئوباکس در اختیار کاربران قرار دارد. در این قسمت به شما نظرسنجی‌هایی در حوزه‌های مختلف داده می‌شود که شما می‌توانید با شرکت و به پایان‌رساندن آن‌ها، درآمد دلاری کسب کنید. هزینه دلاری به ازای هر نظرسنجی 0.24 دلار است که رقم قابل توجه و منطقی به نظر می‌رسد.

کسب درآمد نئوباکس

آفرها (پشنهادات)

در این بخش سایر کارهایی که امکان کسب درآمد از آن وجود دارد را مشاهده می‌کنید. برای مثال، ثبت‌نام در برخی از فروشگاه‌های اینترنتی و خرید آنلاین در این بخش وجود دارند و شما می‌توانید با انجام این وظایف درآمد دلاری کسب کنید. ما در اینجا شغل های فریلنسری پردرآمد در ایران را معرفی کردیم به با یک روش مطمئن و امن کسب درامد کنید.

بازی‌کردن

یکی از بخش‌های جالب سایت نئوباکس (Neobux)، بخش بازی‌های آن به شمار می‌رود. در واقع، شما با بازی‌کردن به مدت 2 دقیقه، می‌توانید 0.001 دلار دریافت کنید. لطفاً توجه داشته باشید که اگر مدت زمان بازی کمتر از 2 دقیقه باشد، هیچ جایزه‌ای به شما تعلق نمی‌گیرد. در طول یک روز، شما مجاز به انجام 125 بازی در سایت هستید و در نهایت، جمعاً 0.125 دلار به شما تعلق می‌گیرد. این بدان معناست که باید حدود 250 دقیقه یا بیشتر از 4 ساعت زمان صرف این فعالیت کنید تا بتوانید این مقدار را دریافت کنید. به از لحاظ آمار، انجام این کار به منطقی به نظر نمی‌رسد اما تصمیم نهایی به عهده خودتان است.

برداشت از سایت نئوباکس

برداشت پول از سایت نئوباکس از طریق پی پال امکان‌پذیر است. در واقع، شما برای این که بتوانید پولی که در این سایت بدست آورده‌اید را برداشت کنید باید حساب پی‌پال داشته باشید. پی پال یک سیستم پرداخت بین‌المللی است که با استفاده از حساب آن می‌توانید از سایت‌های خارجی خرید کرده یا درآمد دلاری خود را در با آن نقد کنید. البته توجه داشته باشید که سایت کافه ارز هیچ‌گونه نقد درآمد مرتبط با سایت‌های کلیکی را انجام نمی‌دهد. برای نقد درآمد ارزی از سایت‌های معتبر دیگر می‌توانید با ثبت‌نام در کافه ارز به راحتی از سرویس‌های مربوط به نقد درامد ارزی استفاده کنید.

نتیجه‌گیری

کسب درآمد دلاری از روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است. فعالیت در سایت‌های کلیکی مثل نئوباکس Neobux یکی از روش‌های کسب درآمد به دلار است که طرفداران خیلی زیادی دارد. سایت نئوباکس امکان درآمدزایی از طریق مشاهده ویدیوهای تبلیغاتی، بازی‌کردن، شرکت در نظرسنجی و انجام تسک‌‌های کوچک را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. فراموش نکنید که صحت کسب درآمد از سایت نئوباکس توسط کافه ارز تایید نمی‌شود و هیچ‌گونه نقد درآمد از این سایت و سایت‌های کلیکی مشابه در کافه ارز انجام نمی‌پذیرد.

3.3/5 - (3 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *