وبلاگ

/

/

همه چیز درباره پرفکت مانی رایگان؛ از دروغ تا حقیقت

همه چیز درباره پرفکت مانی رایگان؛ از دروغ تا حقیقت

۲۶ دی ۱۴۰۲

پرفکت مانی رایگان:این روزها پرفکت مانی خیلی میان کاربران ایرانی محبوب است. این سیستم مالی جزو معدود شرکت‌هایی است که خیلی کاربران ایرانی را دچار چالش نمی‌کند. به همین دلیل، افراد زیادی از پرفکتمانی برای تبادلات مالی خود در سراسر جهان استفاده می‌کنند. در این میان کسانی هستند که تبلیغات زیادی برای پرفکت مانی رایگان انجام می‌دهند. اما آیا امکان دریافت پرفکت مانی مجانی وجود دارد؟ این موضوع یکی از سوالاتی است که همواره ذهن کاربران را به خود مشغول کرده است. در این مقاله قصد داریم، درباره این که چطور Perfectmoney رایگان به دست آوریم، صحبت کنیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

سرمایه‌گذاری در perfectmoney

آیا به‌دست‌آوردن پرفکت مانی رایگان واقعی است؟

اگر شما هم تجربه استفاده از روش‌های پرداختی را داشته باشید، حداقل یکبار به دریافت پرفکتمانی رایگان فکر کرده‌اید. شاید حتی برای کنجکاوی خود درباره این موضوع در اینترنت نیز جستجو کرده باشید. البته، در این جستجو ممکن است با سایت‌هایی برخورد کرده باشید که شما را به سمت سایت‌های خارجی هدایت کرده‌اند. این سایت‌ها وعده پرداخت پرفکتمانی رایگان در ازای چند کلیک را به کاربران می‌دهند که اکثر آن‌ها کلاهبرداری و جعلی هستند.

برخی از سایت‌های دیگر نیز ادعا می‌کنند که در ازای مشاهده تبلیغات بنری و کلیک بر روی ویدئوهای تبلیغاتی به شما Perfectmoney رایگان می‌دهند. در این میان سایت‌هایی هم وجود دارند که شما را ترغیب به دانلود و نصب اپلیکیشن یا بازی می‌کنند. باید اذعان کنیم که تمامی این موارد دروغین هستند و هیچ پرفکت مانی رایگان از این طریق به شما پرداخت نخواهد شد.

البته، این موضوع به این معنی نیست که پرفکت مانی مجانی وجود ندارد. در واقع، شما می‌توانید با استفاده از روش‌های مطمئن و اثبات‌شده به کسب پرفکتمانی مجانی بپردازید. به‌طورکلی، باید به این نکته اشاره کنیم که دریافت پرفکت مانی رایگان واقعاً وجود دارد؛ ولی برای دریافت آن نیازی به تماشای تبلیغات ویدئویی، کلیک بر روی تبلیغ بنری یا نصب اپلیکیشن‌های اسکم نیست. در ادامه این روش‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

روش‌های دریافت پرفکت مانی رایگان

پرفکتمانی رایگان تنها از طریق روش‌هایی به دست می‌آید که خود کمپانی آن را تایید کرده باشد. شاید باورتان نشود اما شرکت پرفکت مانی زیرساخت لازم را برای دریافت پرفکتمانی رایگان در اختیار کاربران قرار داده است. در حقیقت، دو روشی که در ادامه معرفی خواهیم کرد را خود شرکت پرفکت مانی به کاربران ارائه داده است و برای انجام آن‌ها باید یک‌سری کارهای تبلیغاتی انجام دهیم. فراموش نکنید که برای استفاده از هر کدام از این روش‌ها باید حتماً حساب پرفکت‌مانی داشته باشید.

علاوه بر این، برای این که بدون چالش بتوانید سود دریافتی خود را برداشت کنید، بهتر است افتتاح حساب پرفکت مانی شما وریفای شده باشد. اگر حساب وریفای شده داشته باشید، کارمزد کمتری نیز در زمان انتقال پرداخت خواهید کرد. فراموش نکنید که دریافت پرفکت مانی رایگان به‌صورت فوری امکان‌پذیر نیست؛ ولی اگر پشتکار و زمان کافی برای بگذارید می‌توانید به‌عنوان یک سرمایه بسیار خوب به آن نگاه کنید.

 

دریافت پرفکت مانی مجانی

پرفکتمانی مجانی از طریق سرمایه‌گذاری

ساده‌ترین و البته معتبرترین راه برای دریافت پرفکت مانی رایگان، استفاده از امکانات سرمایه‌گذاری این شبکه است. به‌طورکلی، شما می‌توانید دارایی مالی خود را در اختیار پرفکت‌مانی قرار داده و در ازای آن به‌عنوان سود، پرفکت مانی رایگان به دست آورید. شبکه پرفکت مانی برای جذب سرمایه و دارایی کاربران، برنامه سوددهی جذابی طراحی کرده است.

در واقع، کاربرانی که دارایی خود را در این شبکه سرمایه‌گذاری کرده باشند سود سالانه 4 درصدی دریافت خواهند کرد. برای مثال اگر شما مبلغ ۱۰ هزار دلار را در Perfectmoney سرمایه‌گذاری کرده باشید، مبلغ 400 دلار تا پایان سال به عنوان سود سپرده‌گذاری دریافت خواهید کرد. البته، فراموش نکنید که این مبلغ به صورت ماهیانه به شما پرداخت خواهد شد.

با کیف پول پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی جهانی است که امکان انتقال وجه به‌صورت سریع و امن را برای کاربران فراهم می‌کند. این سیستم در سال ۲۰۰۸ توسط Perfect Money Finance Corp. راه‌اندازی شده است و به‌صورت غیرمتمرکز عمل می‌کند. کاربران با حساب کاربری خود در این سرویس می‌توانند موجودی خود را مدیریت و پرداخت‌های الکترونیکی را انجام دهند.

علاوه بر این، توجه داشته باشید که سود ماه قبلی نیز در سود ماه بعدی لحاظ خواهد شد. در حقیقت، اگر سود چهار درصد سالانه را تقسیم بر ۱۲ ماه کنیم به رقم ۰.۳۴ می‌رسیم. به همین جهت است که اگر فرضاً شما ماه اول ۱۰ هزار دلار را قرار دهید، ماه دوم ۱۰۳۴ دلار در حساب خود خواهید داشت. برای ماه دوم سود آن ۳۴ دلار ماه قبل هم محاسبه و در حساب شما منظور می‌شود. به همین جهت است که اگر موجودی خود را خارج نکنید، بعد از یک سال سودی معادل ۴.۱۵% خواهید داشت.

اگرچه این روش امن و مناسب به نظر می‌رسد؛ اما باید توجه داشت که برای انتقال وجه 2 درصد کارمزد باید پرداخت کنید. این امر باعث شده تا سرمایه‌گذاران خیلی جذب این طرح نشوند. البته، فراموش نکنید که اگر حساب خود را وریفای کنید، کارمزد به 0.5 درصد در هر تراکنش کاهش می‌یابد. در این شرایط، سرمایه‌گذاری در پرفکتمانی کمی معقولانه‌تر به نظر می‌رسد. البته باید توجه داشت که میزان سود برای کاربران ایرانی به نظر چشمگیر نمی‌آید، زیرا بانک‌های داخلی مزایای بیشتری ارائه می‌دهند. اما به هر حال، ممکن است برای سرمایه‌گذاران خارجی جذاب باشد.

البته، نوع حساب Perfectmoney که دارید نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. برای مثال، اگر حساب همکار یا همان Partner داشته باشید، سود سالانه شما 2 برابر شده و به 8 درصد سالانه می‌رسید که با سود مرکب تا 8.5 درصد خواهد رسید. این نوع حساب مخصوص کسب و کارهایی است که از درگاه پرفکت مانی استفاده می‌کنند و هر شخصی نمی‌تواند آن را بسازد. ما در این مقاله برای کاربرانی که قصد دارند یک حساب داشته باشند به آموزش تصویری ساخت حساب پرفکت مانی پرداختیم.

زیر مجموعه گیری در پرفکت مانی

دریافت پرفکت مانی رایگان از طریق زیرمجموعه‌گیری

یک راه جذاب برای به‌دست‌آوردن پرفکت‌مانی رایگان، شرکت در برنامه زیرمجموعه‌گیری در داخل این شبکه است. با دعوت دیگران به این شبکه، شما می‌توانید یک درصد از معاملات سالانه آن‌ها را به عنوان پاداش دریافت کنید. این مبلغ هر ماه به حساب شما منتقل می‌شود. شما می‌توانید از طریق جلب افراد ثروتمند یا سرمایه‌گذاران بزرگ، سود بسیار خوبی کسب کنید. اگرچه ممکن است یک درصد سود سالانه در نگاه اول خیلی به چشمتان نیاید اما با جلب تعداد زیادی زیرمجموعه، این سود یک درصدی رقم بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

همچنین کد یو ووچر (uvoucher) یکی از خدمات پرداختی تحت‌نظر شرکت یوتوپیا (Utopia) است و به‌تازگی به سرویس‌های پرفکت مانی افزوده شده است. یو ووچر مشابه ووچر پرفکت مانی عمل می‌کند و وظیفهٔ شارژ کارت تلفن همراه را داراست. با داشتن یو ووچر، کاربران می‌توانند به‌راحتی در سایت‌های اینترنتی پرداخت‌های خود را انجام دهند.

علاوه بر این، زیرمجموعه‌گیری یک راهکار جذاب است که به هیچ سرمایه‌ای احتیاج ندارد. شما می‌توانید این کار را با تبلیغ در فضای اینترنت یا شبکه‌های اجتماعی خود به‌راحتی انجام دهید. برای انجام این کار، اولین گام ایجاد یک حساب کاربری در شبکه پرفکت‌مانی است. پس از آن، به بخش زیرمجموعه‌گیری بروید که یک لینک منحصربه‌فرد برای شما فراهم می‌کند. این لینک را به زیرمجموعه‌های خود ارائه دهید و هرکسی که از طریق این لینک ثبت‌نام کند، به‌عنوان زیرمجموعه شما حساب می‌شود. ساختار لینک رفرال به شکل https://perfectmoney.com/?ref=آیدی‌شما است.

نتیجه‌گیری

خیلی از کاربران به دنبال دریافت پرفکت مانی رایگان هستند؛ اما ممکن است در دام سایت‌ها و شرکت‌های کلاهبرداری بیافتند. در این مقاله، به بررسی دو روش مطمئن دریافت پرفکتمانی رایگان که خود شرکت Perfectmoney نیز آن را تایید می‌کند، پرداختیم. به‌طورکلی، شما با سرمایه‌گذاری در شبکه پرفکت مانی حدود 4 درصد سود سالیانه دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، شما می‌توانید با دعوت دوستان و آشنایان خود به این شبکه، سود زیرمجموعه‌های خود را دریافت کنید. لازم به ذکر است که برای خریدوفروش ووچر پرفکت مانی و شارژ حساب Perfecmoney می‌تواید از سرویس‌های کافه ارز استفاده کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *