وبلاگ

/

/

نحوه ساخت اکانت دولوپری اپل (Apple Developer Account)

نحوه ساخت اکانت دولوپری اپل (Apple Developer Account)

ساخت اکانت دولوپری اپل : ساخت اکانت دولوپری اپل چگونه است؟ این روزها افراد بسیار زیادی به عنوان توسعه دهنده برنامه های اپل فعالیت دارند. در میان این توسعه دهندگان افرادی را می توان یافت که دغدغه های بسیار زیادی برای انتشار برنامه ها و آپ های خود دارند. نکته ای که لازم است بدانید این است که برای انتشار برنامه های آیفون بایستی اقدام به ساخت اکانت نمود. این اکانت ها با عنوان اکانت دولوپری اپل شناخته می شوند که ساخت آن ها رایگان است اما برای انتشار برنامه خود لازم است سالیانه 99 دلار پرداخت کنید. برای پرداخت هزینه های ساخت و انتشار برنامه های خود نمی توانید به صورت مستقیم عمل نمایید؛ چرا که امکان ارتباط بانک های داخلی با بانک های بین المللی وجود ندارد. شرکت هایی که در راستای پرداخت های ارزی فعالیت دارند می توانند به شما در پروسه خرید از اشتراک های خارجی کمک های شایانی نمایند.

developer account apple

اکانت دولوپر اپل (Apple Developer Account) چیست ؟

پیش از بررسی نحوه ساخت اکانت دولوپر اپل لازم است اشاره ای نیز به ساختار این اکانت داشته باشیم تا با میزان اطلاعات بیشتری ادامه نوشتار را مطالعه نمایید. اکانت دولوپری اپل این امکان را برای شما فراهم می سازد تا با مشتریان آیفون ارتباط برقرار نموده و به این طریق کسب درآمد کنید. حال پرسشی که مطرح می گردد این استت که چگونه می توان با استفاده از چنین اکانتی به درآمد رسید؟ توجه داشته باشید، در حال حاضر طراحان و توسعه دهندگان بسیار زیادی محصولات و آپ های خود را به فروش می رسانند.

ساخت اکانت دولوپر اپل شرایطی برای شما فراهم می سازد تا اپلیکیشن ها و آپ هایی را که تولید نموده اید و مخصوص گوشی های iphoneمی باشند را به فروش برسانید. در چنین فضایی می توان به صورت آزمایشی نیز برنامه خود را در اختیار کاربران قرار داد. این امکانات را با نام تست فلایت می شناسند که به شما کمک می کنند تا با بررسی بازخوردهای کاربران، در راستای افزایش عملکرد بهتر برنامه های خود گام های موثری را بردارید.

پرداخت ارزی

هزینه ساخت اکانت دولوپری اپل

در این بخش از نوشتار خود قصد داریم تا به بررسی هزینه ساخت اکانت دولوپر اپل بپردازیم. ساخت اکانت دولوپر اپل رایگان نیست و شما در ازای ساخت بایستی هزینه مشخصی را پرداخت نمایید. هزینه ساخت این اکانت ها سالیانه 99 دلار می باشد که لازم است از طریق پرداخت ارزی آن را متقبل شوید.

بیشتر بخوانید: نحوه خرید گیفت کارت آیتونز اپل

ساختار اکانت های دولوپری اپل

اکانت های دولوپر اپل دارای دو حالت کلی بوده و شما می توانید برجسب نیاز خود آن ها را خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهید. این اکانت ها در دو حالت individual و organization قابل خریداری می باشند. نکته ای که لازم است در راستای خرید اکانت های organization بدانید این است که قبل از ساخت اکانت باید یک شرکت و یا کسب و کار را در ایالات متحده به ثبت رسانده باشید. در غیر این صورت چنین اکانتی قابل راه اندازی نیست.

افرادی که به عنوان یک برنامه نویس ساده قصد ساخت اکانت دولوپری اپل را دارند بایستی اقدام به خرید اکانت individual نمایند. ساخت این اکانت ها امکانات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد تا اپلیکیشن های تولید شده خود را در اپ استورها عرضه نموده و به فروش برسانید. در ضمن برای خرید این اکانت ها نیاز به یک آدرس می باشد که این آدرس بایستی با آدرسی که برای تهیه کارت بانکی خود ثبت کرده اید یکسان باشد.

زمان لازم برای ساخت اکانت developer

برای ساخت اکانت دولوپری اپل بایستی مراحل خاصی را طی نمود که در ادامه به بررسی دقیق این مراحل خواهیم پرداخت. به طور کلی ساخت این اکانت ها طی 30 روز انجام می شود.

مراحل ساخت اکانت دولوپر اپل

مراحل ساختن حساب دولوپر apple

همان گونه که در بخش های قبل نیز بیان شد برای ساخت اکانت دولوپری اپل بایستی مراحل خاصی را پشت سر گذاشت. این مراحل به صورت زیر بوده و هرکدام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

  • در گام اول بایستی اقدام به ساخت اپل آیدی نمایید افرادی که قبلا موفق به ساخت اپل آیدی شده اند نیازی به طی نمودن این مرحله ندارند.
  • در مرحله بعد وارد سایت Apple Developer Member Center شده و اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.
  • پس از ورود به سایت لازم است مجموعه قوانین و شروطی که برای شما تعیین شده اند را بپذیرید.
  • در مرحله بعد از طریق مک خود بر روی گزینه xcode کلیک نموده و آن را باز کنید. پس از آن لازم است گزینه preferences را انتخاب نموده و بر روی گزینه Accounts کلیک کنید.
  • در نهایت با کلیک بر روی گزینه + می توانید اپل آیدی و پسورد خود را در xcode وارد کنید تا موفق به ساخت اکانت دولوپری اپل شوید.
بیشتر بخوانید: تعویض رمز اپل آیدی

مهم ترین نکات ساخت حساب apple developer

همان گونه که در بخش های ابتدایی این نوشتار نیز بیان شد ساخت اکانت دولوپری اپل رایگان نیست. پرداخت هزینه های ساخت اکانت این امکان را برای شما فراهم می سازد تا از تمام مزیت های ایجاد حساب بهره مند شده و به این طریق شرایط بهتری را تجربه نمایید. در مقابل استفاده از اکانت های رایگان دولوپری اپل امکانات محدودی را پیش روی شما قرار می دهد. نکته ای که لازم است بدانید این است که شرکت اپل بخشی از خدمات خود را به صورت رایگان در قالب نسخه های بتا و آزمایشی ارائه می نمای

خرید از سایت های خارجی

فراموش نکنید که تنها با ساخت اکانت دولوپری اپل نمی توان اقدام به انتشار برنامه های خود نمود. در این راستا بایستی هزینه های مربوطه را پرداخت نمایید. در کشور ما با توجه به تحریم هایی که شاهد هستیم امکان ارتباط با بانک های بین المللی و پرداخت مستقیم هزینه های ساخت اکانت وجود ندارد. در چنین شرایطی لازم است از شرکت ها و وب سایت هایی کمک بگیرید که در این حوزه فعالیت دارند.

نتیجه گیری

ما در مجموعه کافه ارز تمام بسترهای لازم را برای شما عزیزان را فراهم ساخته ایم تا به راحتی و در مدت زمانی کوتاه اقدام به به پرداخت های ارزی خود نموده و هزینه های ساخت اکانت دولوپری اپل را نیز پرداخت کنید. کافه ارز با سوابق درخشان خود این پرداخت ها را کاملا امن انجام داده و قادر است تا خدماتی منحصربه فرد را به شما ارائه نماید.

 

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *