وبلاگ

/

/

خرید اکانت Language Tool؛ راه حلی سریع و موثر برای بهبود مهارت های نوشتاری

خرید اکانت Language Tool؛ راه حلی سریع و موثر برای بهبود مهارت های نوشتاری

خرید اکانت Language Tool: خرید اکانت Language Tool به تمامی افرادی که در حوزه نویسندگی فعالیت دارند کمک می‌کند تا هیچ اشتباه گرامری ریز و درشتی نداشته باشند. از آنجا که این اکانت برای زبان‌های مختلف مفید و کارآمد بوده، خرید آن برای افراد بیشتر توصیه می‌شود. برای پرداخت هزینه‌های مربوط به پرداخت ارزی خرید اکانت به صورت دلاری و خرید اشتراک های خارجی مجموعه کافه ارز در این مسیر همراه شماست.

نرم افزار Language Tool ؛ قدرتمند و روان

نرم افزار Language Tool یک ابزار آنلاین برای چک کردن اشتباهات گرامری و دستور زبانی از نوع اپن سورس است. این نرم‌افزار بیشتر برای حل مشکلات نوشتاری نویسندگان و فریلنسرها کاربرد دارد. چرا که به آنها کمک می‌کند تا تمام اشکالات گرامری خود را در مقالات و متون پیدا کرده و بر طرف کنند.

از ویژگی‌های منحصر به فرد نرم افزار Language Tool پشتیبانی کردن از زبان فارسی است؛ به دلیل داشتن طراحی بسیار دقیق به آسانی می‌تواند متن فارسی را نیز عیب‌یابی کرده و تمامی اشکالات گرامری مربوط به دستور زبان فارسی را پیدا کند. این نرم‌افزار از زبان‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. نویسندگان در حوزه‌های زبان انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، لهستانی و روسی هم می‌توانند به آسانی از آن کمک بگیرند.

خرید اشتراک سایت های خارجی

خرید اکانت Language Tool در مقایسه با سایر اکانت‌های گرامری دیگر مناسب‌تر است. چرا که اشتباهات پیچیده در متون را به سادگی پیدا کرده و آنها را رفع می‌کند. همچنین با داشتن یک دیکشنری شخصی لغات خاصی که مدنظر فرد نویسنده است، در این دیکشنری قرار می‌گیرند، تا در صورت نوشتار اشتباه به راحتی پیدا شوند.

این نرم افزار قابلیت استفاده در گوگل کروم و فایرفاکس را دارد و به عنوان یک افزونه در دسترس قرار می‌گیرد. در واقع به عنوان یک دستیار همیشه آماده می‌توان از نرم افزار Language Tool در فضای ورد استفاده کرد و به عنوان عصای دست نویسندگان شهرت دارد. به همین جهت خرید اکانت Language Toolبه تمامی فریلنسرها و نویسندگان توصیه می‌شود.

اکانت رایگان Language Tool

پس از وارد شدن به سایت Language Tool می‌توانید اقدام به ساخت اکانت رایگان کنید. اولین قدم برای شروع ثبت نام در این سایت انتخاب روش‌های مختلف برای ثبت نام است که می‌توانید از طریق اکانت گوگل، اکانت اپل، صفحه کاربری فیس بوک و آدرس ایمیل مراحل ثبت نام را طی کنید.

برای شروع ساخت یک اکانت رایگان در ادامه به بررسی ساختار آن از طریق اکانت گوگل می‌پردازیم:

انتخاب ثبت نام از طریق اکانت گوگل و تأیید اکانت وارد یک صفحه می‌شوید که در آن باید نحوه آشنایی خود با این نرم افزار را بیان کنید و با کلیک بر روی گزینه Skipثبت نام اکانت شما با سرعت پیش می‌رود.

در صفحه بعدی پیام خوش آمدگویی برای استفاده رایگان و محدود از این نرم افزار ارائه می‌شود و شما می‌توانید برای شروع چند جمله به هر زبانی که به آن مسلط هستید، را با کیورد بنویسید، اشتباهات گرامری در آن ردیابی و اصلاح شود.

با ورود به صفحه اکانت رایگان با امکانات متنوع روبرو می‌شوید؛ اما با خرید اکانت Language Tool امکانات بیشتری به شما ارائه می‌گردد، بهتر است با نحوه خرید این اکانت به طور کامل آشنا باشید.

انواع اکانت language Tool

انواع مختلف اکانت Language Tool

در صورتی که به دنبال دریافت امکانات بیشتر از این اکانت هستید، نیاز به خرید اکانت Language Tool پیدا می‌کنید، برای خرید اکانت با سه مدل از اکانت مواجه می‌شوید که متناسب با شرایط و نیاز خود می‌توانید هر کدام از آنها را انتخاب کنید. از لحاظ هزینه اکانت‌ها با یکدیگر تفاوت زیادی دارند که گاهی اوقات با پرداخت مقداری بیشتر می‌توانید استفاده طولانی مدت از اکانت داشته باشید.

انواع اکانت Language Tool که در هنگام خرید با آن مواجه می‌شوید شامل موارد ذیل است:

  • اکانت ماهانه با هزینه ۱۹ دلار
  • اکانت سه ماهه یا فصلی با هزینه ۳۹ دلار
  • اکانت سالانه با هزینه ۵۹ دلار

استفاده از نرم افزار آنلاین Language Tool

پس از خرید اکانت یا ساخت اکانت رایگان می‌توانید، به شکل‌های مختلف از قابلیت‌های این نرم افزار استفاده کنید که در ادامه به نحوه استفاده از این نرم افزار می‌پردازیم:

نصب بر روی word

این افزونه بر روی ورد در حین نوشتن متون تمامی اشکالات شما مشخص می‌گردد که از گزینه‌های بالای صفحه کاربری می‌توانید با انتخاب گزینه Apps & Add-ones را از منویOffice Plugins روی برنامه ورد کلیک کنید، تا به صورت مستقیم این ابزار در word قرار بگیرد.

نصب از طریق افزونه

این نرم افزار به صورت افزونه بر روی مرورگرهای مختلف قابلیت نصب دارد و به راحتی می‌توانید آن را مورد استفاده قرار بدهید.

استفاده از طریق اپلیکیشن

استفاده از این پلتفرم بسیار ساده است؛ چرا که موارد استفاده متعددی دارد و یکی از بهترین آنها استفاده از طریق اپلیکیشن می‌باشد و بر روی صفحه پلتفرم مک و ویندوز می‌توانید آن را نصب نمایید.

 

استفاده آنلاین از language tool

بررسی اشتراک های مختلف Language Tool

برای استفاده کردن از نرم افزار Language Tool اکانت‌های مختلفی وجود دارد که با تهیه هر کدام از آنها می‌توانید به کلمات مد نظر خود دست پیدا کنید. در ادامه بیشتر به بررسی اشتراک‌های مختلف این نرم افزار کاربردی می‌پردازیم:

اشتراک رایگان اکانت Language Tool

اشتراک رایگان برای افرادی کاربرد دارد که متن آنها نیاز به یک بررسی سطحی دارد. چرا که این اشتراک قواعد سطحی را بررسی کرده و بیشتر به غلط‌های املایی می‌پردازد و با خرید اشتراک می‌توانید یک متن با ۱۰ هزار کاراکتر را در یک فایل متنی بررسی کنید.

اشتراک پریمیوم اکانت Language Tool

برای افرادی است که مقالات حرفه ای نوشته و قصد دارند این مقالات را اشتراک گذاری کنند به همین جهت بررسی تمامی قواعد نگارشی و املای صحیح کلمات ضرورت دارد. در واقع کوچک‌ترین علائم و جزئیات باید درمتن بررسی و اصلاح شوند. با این اشتراک امکان بررسی یک فایل متنی با ۶۰۰۰۰ کاراکتر را دارید که با خواندن کامل متن، پیشنهادات جذاب‌تر برای خواناتر شدن متن به شما ارائه می‌دهد که با نصب این افزونه برای آفیس ورد و گوگل داکس به راحتی از آن استفاده می‌کنید.

اشتراک پریمیوم تیمی Language Tool

اشتراک پریمیوم تیمی هیچ تفاوتی با اشتراک پریمیوم ندارد و فقط با تهیه آن به صورت تیمی و گروهی می‌توانید از آن استفاده کنید. کافیست هنگام انتخاب اشتراک تعداد افراد را تعیین کرده و برای هر کدام از اعضاء نام کاربری در نظر بگیرید و با این روش به تمام متن‌های آنها دسترسی پیدا کرده و می‌توانید آنها را نیز مدیریت کنید.

ویژگی های language tool

ویژگی های اپلیکیشن Language Tool

تمام افرادی که با این سرویس آشنا می‌شوند بلافاصله پس از شروع کار متوجه کیفیت و ویژگی‌های منحصر به فرد آن می‌گردند. به همین سبب خرید اکانت Language Tool روز به روز در حال افزایش است، تا نویسندگان به خصوص فریلنسرها آسانتر مشکلات خود را حل کنند.

در هنگام کار با این نرم افزار در می‌یابیم که مشکلات و خطاها با رنگ‌های مختلف مشخص می‌شوند. به عنوان مثال اشتباه املایی با رنگ قرمز و اشکالات قواعد با رنگ زرد مشخص می‌گردد. اشکالاتی که در ظاهر جملات و کلمات وجود دارد با رنگ آبی ملایم نمایش داده می‌شوند.

پس از کلیک بر روی هر کدام از مشکلات پیشنهادهای این نرم افزار برای کلمه یا عبارت ارائه می‌شود که ممکن است برخی از این پیشنهادها توسط نویسنده نادیده گرفته شود. چرا که این یک برنامه کاملا کامپیوتری و ادبی است و گاهی اوقات نیاز است که از متن‌های کاملا رسمی یا از متن‌های خودمانی استفاده گردد. در صورتی که تمایل ندارید، این چنین مشکلاتی برای شما مشخص شود، می‌توانید در پنجره باز شده گزینه Ignore in this text را کلیک کنید، تا دیگر برنامه این موارد را نادیده بگیرد.

افتتاح حساب پی پال

اما به طور کلی چند ویژگی منحصر به فرد و خاص در این برنامه وجود دارد که سبب محبوبیت بیشتر و خرید اکانت Language Tool شده است. در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم:

تکرار کلمات

این برنامه بر روی تکرار کلمات واکنش نشان داده و برای رفع آنها اخطار می‌دهد.

ساخت فرهنگ لغت شخصی

در این نرم افزار می‌توانید یک لیست کامل از کلمات شخصی خود را درست کنید و کلماتی که برنامه نمی‌تواند آنها را بفهمد و در متن غلط املایی می‌گیرد را در این فرهنگ لغت وارد کنید، تا برنامه تکرار آنها را غلط نگیرد و همچنین می‌توانید تمامی نام‌های تجاری برندها و موارد دیگر را نیز در این فرهنگ لغت وارد کنید.

ارائه اطلاعات و جزئیات برای هر خطا

در صورتی که در جملات خطای گرامری وجود داشته باشد، به شما یک توضیح خلاصه در مورد علت خطا ارائه می‌دهد که برای دسترسی به توسعه کامل‌تر می‌توانید بر روی آیکون کنار متن کلیک کنید.

پیشنهادهای کلمات مترادف

برای برخی از کلمات مترادف آنها را پیشنهاد می‌دهد که با دوبار کلیک کردن بر روی آن کلمه می‌توانید پیشنهادها را مشاهده کنید، البته این ویژگی هنوز برای زبان فارسی کامل نیست.

خرید اکانت language tool

خرید اکانت Language Tool

دسترسی به اکانت Language Tool به صورت پریمیوم یکی از مهمترین موارد است که باید تمامی نویسندگان و فریلنسرها با آن آشنایی داشته باشند، تا بتوانند از قابلیت‌های غیر رایگان آن به شکل بهتر استفاده کنند. در واقع مزایای خرید اکانت Language Tool بسیار زیاد است که برخی از مهم‌ترین آنها شامل موارد ذیل است:

  • امکان استفاده از قابلیت‌های منحصر به فرد این نرم افزار
  • پشتیبانی کردن بیشتر از ۱۰۰ هزار کاراکتر در هر متن
  • امکان نصب بر روی مرورگرهای اینترنت
  • امکان نصب برنامه بر روی محیط ورد
  • قابلیت استفاده در محیط گوگل داکس
  • امکان خرید با ایمیل شخصی پرداخت با پی پال

برای خرید اکانت Language Tool به صورت پریمیوم پس از رفتن به وب سایت یکی از دو اکانت غیر رایگان مد نظر را انتخاب کرده و با انتخاب پرداخت هزینه از طریق درگاه پی پال یا درگاه‌های دیگر به راحتی می‌توانید اکانت مورد نیاز را خریداری کنید. اگر در زمینه پرداخت ارزی با مشکلاتی مواجه شده‌اید بهتر است از کارشناسان مجرب و توانمند مجموعه کافه ارز کمک بگیرید.

مجموعه کافه ارز در تمام مراحل خرید و انتخاب بهترین اکانت متناسب با شرایط کاری شما خدمات خود را ارائه می‌دهد و با دریافت کمترین میزان کارمزد امکان پرداخت ارزی را فراهم می‌کند. به جای اتلاف وقت و پرسه زدن در وب سایت‌های مختلف با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

سخن آخر

خرید اکانت Language Tool برای فارسی زبان‌ها هم مناسب است. چرا که با پشتیبانی از زبان فارسی به راحتی می‌تواند علائم نگارشی را تشخیص داده و مانند ویراستارهای باهوش عمل می‌کند گاهی مواقع از ویراستارها هم بهتر مشکلات متن را تشخیص می‌دهد. از آنجا که در تمامی سیستم عامل‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید و به راحتی بر روی مرورگرهای مختلف نصب می‌شود، کاربرد زیادی دارد. برای خرید اکانت و پرداخت هزینه‌های ارزی آن مجموعه کافه ارز یکی از بهترین مراکز فعال در این زمینه می‌باشد. چرا که با دریافت کمترین میزان کارمزد متناسب با شرایط و نیاز شما بهترین پیشنهادها را ارائه می‌دهد.

 

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *