وبلاگ

/

/

نحوه خرید گیفت کارت آیتونز اپل

نحوه خرید گیفت کارت آیتونز اپل

۷ تیر ۱۴۰۲

نحوه خرید گیفت کارت آیتونز اپل: در سال‌های اخیر، استفاده از گیفت کارت‌ها بیشتر از گذشته رایج شده است. و این کارت ها به گزینه اول بسیاری افراد برای هدیه دادن در مناسبت های مختلف تبدیل شده است. البته نمی‌شود این موضوع را نادیده گرفت که از این کارت‌ها نه تنها برای هدیه دادن، بلکه برای خریدهای شخصی برخی افراد هم استفاده می‌شود.

علت این مسئله هم این است که با استفاده از گیفت کارت، دردسرهای پرداخت بین المللی کاهش می‌‌یابد و افراد به راحتی می‌توانند خریدهای خود را انجام دهند. اگر شما هم به دنبال راهی برای خرید بی دردسر برای محصولات اپل خود هستید، می‌توانید از گیفت کارت آیتونز اپل استفاده کنید. این گیفت کارت را می‌توانید هم به دیگران هدیه دهید یا خودتان از آن استفاده کنید. این کارت‌ها با ارزش مشخصی در دسترس قرار می‌گیرند.

اگر قصد خرید آسان و بدون دردسر گیفت کارت های آیتونز در مبالغ مختلف را دارید اما محدودیت‌های پرداخت ارزی مانع شما می‌شود، دیگر نگران نباشید. با خدمات خرید گیفت کارت کافه ارز شما می‌توانید در کوتاه ترین زمان ممکن گیفت کارت آیتونز اپل خود را خریداری کنید.

نحوه خرید گیفت کارت آیتونز اپل

گیفت کارت آیتونز اپل چگونه کار می‌کند؟

گیفت کارت آیتونز اپل کارت شارژی است که به شما اجازه می‌دهد تا به مقدار مشخصی از اعتبار اضافه کنید و از آن برای خرید اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها، موسیقی، فیلم، کتاب و مجلات در فروشگاه آیتونز استفاده کنید. برای استفاده از گیفت کارت آیتونز، کافی است که کد 16 رقمی موجود بر روی کارت را در فروشگاه آیتونز وارد کنید و اعتبار موجود در کارت به حساب شما اضافه شود.

بعد از وارد کردن کد، اعتبار موجود در کارت به حساب شما اضافه می‌شود و شما می‌توانید از آن برای خرید اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها، موسیقی، فیلم، کتاب و مجلات استفاده کنید. به‌طور کلی، گیفت کارت آیتونز اپل به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی و بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات بانکی یا کارت اعتباری، از خدمات فروشگاه آیتونز استفاده کنید و همچنین به عنوان یک هدیه مناسب در مناسبت‌های مختلف به دوستان و خانواده تقدیم کنید.

بیشتر بخوانید: ساخت اکانت دولوپری اپل

خرید گیفت کارت آیتونز

مزایا و معایب استفاده از گیفت کارت آیتونز

استفاده از گیفت‌کارت ها معمولا ساده و آسان هستند، اما این کارت‌های هدیه قطعا معایب و مزایای مشخص تری را دارند. در ادامه معایب و مزایای گیفت کارت آیتونز اپل را بررسی کردیم. اگر قصد خرید گیفت کارت آیتونز را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد خرید گیفت کارت آیتونز اپل را دارید،حتما با دقت موارد زیر را مطالعه کنید.

مزایای گیفت کارت آیتونز اپل:

1. عدم نیاز به کارت اعتباری: با استفاده از گیفت کارت آیتونز، نیازی به وارد کردن اطلاعات بانکی یا کارت اعتباری ندارید و می‌توانید به راحتی از خدمات فروشگاه آیتونز استفاده کنید.

2. هدیه ای مناسب: گیفت کارت آیتونز به عنوان یک هدیه مناسب در مناسبت‌های مختلفی مانند تولد، روز ولنتاین، عید و … استفاده می‌شود.

3. مقدار مشخص اعتبار: گیفت کارت آیتونز دارای مقدار مشخصی از اعتبار است که می‌توانید آن را به حساب خود اضافه کنید و از آن برای خرید در فروشگاه آیتونز استفاده کنید.

4. قابل استفاده در دستگاه‌های مختلف: با استفاده از گیفت کارت آیتونز، می‌توانید در دستگاه‌های مختلفی مانند آیفون، آیپد، آیپاد تاچ و کامپیوتر خود از خدمات فروشگاه آیتونز استفاده کنید.

5. آسان و سریع: خرید و استفاده از گیفت کارت آیتونز آسان و سریع است و شما می‌توانید به راحتی از خدمات فروشگاه آیتونز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعویض رمز اپل آیدی

معایب گیفت کارت آیتونز اپل :

1. محدودیت در نوع محصولات: با استفاده از گیفت کارت آیتونز، شما تنها می‌توانید از خدمات فروشگاه آیتونز استفاده کنید و قادر به خرید محصولاتی خارج از فروشگاه آیتونز نخواهید بود.

2. محدودیت زمانی: گیفت کارت آیتونز دارای محدودیت زمانی است و شما باید آن را در مدت زمان معینی استفاده کنید؛ در غیر این صورت اعتبار آن منقضی می‌شود.

3. عدم امکان استرداد: بعد از خرید گیفت کارت آیتونز، شما نمی‌توانید آن را بازگردانی کنید و از آن استرداد بگیرید، به همین دلیل باید در زمان خرید دقت کنید.

4. نیاز به داشتن حساب اپل: برای استفاده از گیفت کارت آیتونز، شما باید حساب کاربری اپل داشته باشید و در غیر این صورت نمی‌توانید از آن استفاده کنید.

نحوه خرید گیفت کارت آیتونز اپل

فروشگاه های مختلفی برای خرید گیفت کارت وجود دارد، اما اگر به دنبال جای مطمئنی برای خرید گیفت کارت آیتونز اپل و سایر گیفت کارت ها هستید، می‌توانید کافه ارز را انتخاب کنید . برای یاد گرفتن نحوه خرید گیفت کارت آیتونز اپل از کافه ارز می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

1. برای خرید گیفت کارت آیتونز اپل از طریق کافه ارز ادرس cafearz.com را در مرورگر خود سرچ کنید و پس از تایید دو مرحله‌ای وارد پنل کاربری خود شوید.

بیشتر بخوانید: نحوه استفاده از گیفت کارت آمازون

خرید گیفت کارت آمازون از کافه ارز

2. سپس لازم است که با کلیک بر روی قسمت “ثبت سفارش، سفارش جدید خودتان را انتخاب کنید.

خرید گیفت کارت آمازون از کافه ارز

3. سپس بر روی خدمات “گیفت کارت‌ها” کلیک کنید. برای شما لیستی از انواع گیفت ها نمایش داده می‌شود. گیفت کارت دلخواه خود را انتخاب کنید.

خرید گیفت کارت آمازون از کافه ارز

4. حالا که وارد صفحه ثبت سفارش گیفت کارت گیفت کارت آیتونز اپل شدید، قبل از هر چیزی نکات مهم سفارش را مطالعه کنید. این کار به شما کمک می‌کند که با اطلاعات کافی سفارش خود را ثبت کنید. سپس تعداد گیفت کارت‌های مورد نظر و مبلغ آن‌ها را انتخاب کنید و در نهایت سفارش خود را ثبت کنید.

بیشتر بخوانید: شارژ اکانت آیتونز iTunes

انواع گیفت کارت آیتونز موجود در کافه ارز

انواع گیفت کارت آیتونز موجود در کافه ارز

پلن‌های متفاوتی برای انواع گیفت کارت آیتونز در کافه ارز وجود دارد که شما می‌توانید پلن مورد نظر خود را انتخاب کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن خرید خود را ثبت کنید.

  • گیفت کارت 2 دلاری آیتونز
  • گیفت کارت 3 دلاری آیتونز
  • گیفت کارت 4 دلاری آیتونز
  • گیفت کارت 5 دلاری آیتونز
  • گیفت کارت 10 دلاری آیتونز
  • گیفت کارت 15 دلاری آیتونز
  • گیفت کارت 20 دلاری آیتونز
  • گیفت کارت 25 دلاری آیتونز
  • گیفت کارت 30 دلاری آیتونز
  • گیفت کارت 50 دلاری آیتونز
  • گیفت کارت 100 دلاری آیتونز
  • گیفت کارت 200 دلاری آیتونز
  • گیفت کارت 400 دلاری آیتونز
  • گیفت کارت 500 دلاری آیتونز
بیشتر بخوانید: تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا

نحوه خرید گیفت کارت آیتونز اپل

نتیجه گیری:

اگر قصد خرید گیفت کارت آیتونز اپل را دارید، می‌توانید انواع مبالغ این گیفت کارت را در کوتاه ترین زمان ممکن از سایت کافه ارز خریداری کنید. تمامی گیفت کارت های قابل خرید در کافه ارز مجازی و ریجن آمریکا هستند و شما می‌‌توانید به سادگی خرید خود را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: خرید اکانت اپل موزیک

به طور خلاصه، گیفت کارت آیتونز اپل یک کارت شارژی است که به شما اجازه می‌دهد تا با افزایش اعتبار به حساب خود، از خدمات فروشگاه آیتونز استفاده کنید. این کارت از مزایایی مانند عدم نیاز به کارت اعتباری، هدیه مناسب، مقدار مشخص اعتبار، قابل استفاده در دستگاه‌های مختلف و آسان بودن خرید و استفاده برخوردار است. اما چندین معایب نیز دارد، از جمله محدودیت در نوع محصولات، محدودیت زمانی، عدم امکان استرداد و نیاز به داشتن حساب اپل برای استفاده از آن. به هر حال، گیفت کارت آیتونز یک راه آسان و محبوب برای خرید محتوای دیجیتال در فروشگاه آیتونز است و می‌تواند به عنوان یک هدیه مناسب در مناسبت‌های مختلف استفاده شود.

5/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

ghazal hamzeh نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *