وبلاگ

/

/

درآمدزایی با ورزش‌کردن؛ معرفی 10 اپلیکیشن ورزشی که به شما دلار می‌دهد

درآمدزایی با ورزش‌کردن؛ معرفی 10 اپلیکیشن ورزشی که به شما دلار می‌دهد

۵ اسفند ۱۴۰۲

درآمدزایی با ورزش‌کردن: دوست دارید که هنگام خرید، در محل کار یا حتی در حین تفریح و ورزش، درآمد دلاری داشته باشید؟ در این مقاله، می‌خواهیم شما را با اپلیکیشن‌هایی آشنا کنیم که در ازای انجام کارهای عادی و روزمره نظیر راه‌رفتن، پاداش دلاری می‌دهند. این ویژگی در وهله اول انگیزه شما را برای انجام کارهایی که قبلاً انجام می‌‌دادید بیشتر می‌کند و به علاوه بر این، به شما درآمد دلاری هم می‌دهد. در این مقاله تصمیم داریم، 10 اپلیکیشن که امکان کسب درآمد دلاری در اختیار شما می‌دهند را مورد بررسی قرار دهیم. پس اگر شما هم دنبال چنین برنامه‌هایی هستید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید. شما برای نقد درآمد ارزی خود می‌توانید ازطریق سایت کافه ارز اقدام کنید.

کسب درآمد از ورزش کردن

درآمدزایی با ورزش‌کردن چگونه است؟

شاید باور نکنید که بعضی از اپلیکیشن‌ها فقط به خاطر پیاده‌روی روزانه به شما پاداش می‌دهند. البته، برنامه‌هایی هستند که برای فعالیت‌های فیزیکی نظیر شنا، دویدن و دوچرخه‌سواری نیز پاداشی در نظر می‌گیرند. جالب است بدانید که در برخی از این اپلیکیشن‌ها حتی اگر حیوان خانگی خود را هم به پیاده‌روی ببرید، امتیاز کسب کرده و درآمد کسب می‌کنید. در ادامه 12 اپلیکیشن که می‌توانید با ورزش‌کردن از آن‌ها کسب درامد کنید را توضیح خواهیم داد. همچنین اگر به دنبال کسب درآمد در منزل هستید ما مقاله آن را دروبلاگ کافه ارز منتشر کرده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر آن را مطالعه کنید.

اپلیکیشن Rover

برنامه Rover یک اپلیکیشن برای پیاده‌روی برای پیاده‌روی همراه سگ‌ها و حیوانات خانگی است. البته، نمی‌توان این برنامه را جزو اپلیکیشن‌های ورزشی دسته‌بندی کرد. به هرحال، این اپلیکیشن در ازای 30 دقیقه پیاده‌روی 20 دلار و برای یک ساعت پیاده‌روی 30 دلار به شما پرداخت می‌کند. اپلیکیشن Rover رایگان است و شما می‌توانید پس از نصب، نرخ مورد نظر خود را تعیین کنید. در حقیقت، شما می‌توانید از این برنامه در راه‌اندازی کسب‌وکار نگه‌داری از سگ‌ها استفاده کنید.

برنامه Walgreens Balance Reward

اگر خارج از کشور هستید، اپلیکیشن والگرین خیلی به دردتان می‌خورد. در حقیقت، اگر شما از داروخانه‌های زنجیره‌ای Walgreens خرید کنید، در این اپلیکیشن پاداش دریافت خواهید کرد. در حقیقت، چالشی به نام “هفته سلامتی” در این برنامه وجود دارد و شما با پیوستن به این چالش می‌توانید امتیاز خود را افزایش داده و درآمد بیشتری کسب کنید. همچنین، اگر علاقه‌مند هستید با پردرآمدترین شغل های فریلنسری در ایران آشنا شوید به مقاله مربوط به آن در وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید.

اپلیکیشن Sweatcoin

برنامه Sweatcoin یک اپلیکیشن ورزشی است که از طریق GPS و سنسور‌های حرکتی موبایل ، میزان پیاده‌روی شما را اندازه‌گیری می‌کند. لینک این اپلیکیشن در سایت رسمی آن موجود است.این برنامه یک ارز داخلی به نام Sweatcoin دارد و در ازای هر 1000 قدم 0.95 از این کوین به شما پاداش داده می‌شود. نکته جالب در این برنامه این است که می‌توانید امتیازات خود را برای خرید گیفت کارت، گوشی آیفون، لباس یا آلبوم‌های موسیقی استفاده .کنید

شما به به صورت رایگان می‌توانید در این برنامه عضو شوید و روزانه 5 Sweatcoin به دست آورید. برای این که سرعت امتیازگرفتن خود را افزایش دهید، می‌توانید سطح کاربری خود را ارتقا دهید. در حقیقت، با پرداخت مقدار مشخصی Sweatcoin می‌توانید، سطح عضویت خود را به Braket، Shaker یا Quaker ارتقا دهید.
همچنین، اگر به دنبال روش دیگری برای کسب درامد دلاری هستید به شما اپلیکیشن sweatcoin را معرفی می‌کنیم شما با پیاده‌روی کردن به راحتی می‌توانید به صورت رایگان توکن sweat دریافت کنید.

اپلیکیشن HealthyWage

برنامه HealthyWage سازوکار بسیار جالبی دارد. در واقع، شما به نوعی بر روی میزان فعالیت خود شرط‌بندی کرده و از این طریق وزن خود را کاهش می‌دهید؛ البته، اگر شرط را برنده شوید، پاداش خواهید گرفت. شما با استفاده از ماشین حساب این برنامه تعیین می‌کنید چقدر وزن کاهش داده و از این طریق بر روی خود شرط‌بندی می‌کنید. شما همچنین باید محدوده زمانی این کاهش وزن را نیز تعیین کنید.

با تعیین فاکتورهای بالا، ماشین حساب به شما نشان می‌دهد که اگر در زمان تعیین‌شده به هدف خود برسید، چقدر پاداش کسب خواهید کرد. حداکثر پولی که می‌توانید در چالش‌های این برنامه کسب کنید، 10 هزار دلار است. شما همچنین می‌توانید به صورت همزمان در بیش از 10 چالش شرکت کرده و با حفظ سلامتی و تناسب اندام، درآمد دلاری نیز کسب کنید.

برنامه DoorDash

اپلیکیشن Doordash به این شکل است که با تحویل غذا با دوچرخه به شما دستمزد می‌دهد. البتهف این اپلیکیشن در ایران در دسترس نیست و در کشور آمریکا و کانادا قابل استفاده است. اگر ساکن‌ این کشورها هستید با یک دوچرخه یا اسکوتر می‌توانید غذا را به مشتریان تحویل داده و به راحتی کسب درآمد کنید. علاوه بر این، اگر مسیرها نزدیک باشد می‌توانید بدون نیاز به وسیله نقلیه این کار را انجام دهید. همچنین، ما در وبلاگ کافه ارز به معرفی 8 شغل دورکاری که نیاز به مدرک ندارند پرداخته‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما به مقاله آن مراجعه کنید.

درآمدزایی با ورزش‌کردن با اپلیکیشن Shopkick

برنامه Shopkick برای خرید آنلاین و حضوری به شما پاداش می‌دهد. به طور کلی، شما در این برنامه برای انجام کارهایی که در زیر معرفی می‌کنیم می‌توانید کسب درآمد دلاری داشته باشید.

  • خرید آنلاین و حضوری
  • تماشای تبلیغات ویدیویی
  • اسکن‌کردن بارکد روی محصولات
  • قدم‌زدن در فروشگاه‌های حضوری

درآمد‌زایی از ورزش‌کردن با اپلیکیشن Achievement

اپلیکیشن Achievement

برنامه اچیومنت یکی از بهترین برنامه‌های درآمدزایی با ورزش‌کردن به شمار می‌رود. این اپلیکیشن با بیش از 3 میلیون دانلود و هزاران میلیارد مرحله انجام‌شده توسط کاربران، جزو معروف‌ترین برنامه‌ها در این زمینه به شمار می‌رود. به طور کلی، برنامه Acievement در ازای پیاده‌روی، شنا، دوچرخه‌سواری، ثبت برنامه خواب و رژیم غذایی، تکمیل نظرسنجی و موارد دیگر پاداش می‌دهد. شما با نصب اپلیکیشن Achievement می‌توانید تمام فعالیت‌های خود در بیش از 20 برنامه ورزشی و تناسب اندام را به صورت یکپارچه و در یکجا مشاهده کنید. درآمدی که در این برنامه کسب می‌کنید حداکثر 30 دلار در سال است و از طریق حساب پی‌پال قابل برداشت است.

درآمدزایی از ورزش‌کردن با برنامه GigWalk

این برنامه خیلی ساده است و شما با انجام وظایفی ساده و بدون‌ دردسر می‌توانید از آن کسب درآمد کنید. در واقع، برندها و کسب‌وکارها در این برنامه تبلیغ می‌کنند. برای مثال، شما از طریق بازدید حضوری فروشگاه برای تایید قیمت محصولات، دردسترس بودن محصولات در قفسه‌ها و عکس‌گرفتن و آپلود‌کردن می‌توانید از 3 تا 100 دلار در روز درامد کسب کنید. البته، این اپلیکیشن در ایران در دسترس نیست و اگر در کشور آمریکا زندگی می‌کنید می‌توانید درآمد روزانه خوبی از آن کسب کنید.

برنامه PostMates

برنامه PostMate یکی دیگر از سرویس‌های تحویل غذا است که در برای کاربران ایرانی مقیم خارج از کشور در دسترس است. برای این‌که سریع‌تر سفارشات را تحویل دهید می‌توانید از دوچرخه یا اسکوتر استفاده کنید. در حقیقت، اگر از دوچرخه استفاده کنید علاوه بر هزینه تحویل غذا، برای مسافت پیموده‌شده نیز جایزه دریافت خواهید کرد. امکان تسویه درآمد به صورت هفتگی در این برنامه در اختیار کاربران قرار دارد.

اپلیکیشن StepBet

اگر دوست دارید در کنار رسیدن به وزن ایده‌آل و حفظ تناسب اندام، درآمد دلاری داشته باشید، اپلیکیشن StepBet بهترین گزینه برای شما به شمار می‌رود. شما در این برنامه می‌توانید اهداف خود را به صورت مرحله‌ای تعریف کرده و برای رسیدن‌ به آن‌‌ها بر روی خود شرط‌بندی کنید. اگر بتوانید در این چالش به تمام اهداف خود برسید می‌توانید پول تعیین‌شده را با دیگر برندگان تقسیم کنید. علاوه بر این، امکان همگام‌سازی این اپلیکیشن با گجت‌‌های مختلف نظیر Apple Watch و سامسونگ واچ نیز وجود دارد.

نتیجه‌گیری

در این مقاله به معرفی اپلیکیشن‌های ورزشی که در ازای انجام کارهای ساده به شما پاداش می‌دهند پرداختیم.کسب درامد از ورزش یا درآمدزایی از ورزش‌کردن یکی از جدیدترین روش‌های کسب درآمد دلاری است که می‌توانید آن را در اوقات فراغت خود انجام دهید. اگر از روش‌های مختلف نظیر ورزش‌کردن، بازی‌کردن یا انجام پروژه‌های فریلنسری، درآمد دلاری دارید برای تبدیل آن به ریال و دریافت در حساب بانکی خود در داخل ایران می‌توانید از سرویس نقد درآمد ارزی کافه ارز استفاده کنید.

3.5/5 - (2 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *