وبلاگ

/

/

معرفی 8 شغل دورکاری که نیاز به مدرک ندارند

معرفی 8 شغل دورکاری که نیاز به مدرک ندارند

۱۷ فروردین ۱۴۰۲

معرفی شغل های دورکاری : آشنایی با مشاغلی که به صورت دورکاری انجام می‌شود و نیازی به مدرک خاصی ندارد فرصت‌های شغلی زیادی برای همه افراد به وجود آورده است. چرا که بسیاری از شرکت‌ها در سرتاسر جهان به توانایی افراد توجه می‌کنند. از آنجایی که پرداخت ارزیدر ایران با مشکلات زیادی همراه است، اگر درآمد ارزی دارید می‌توانید با خدماتنقد کردن درآمد ارزی در کافه ارز به سادگی درآمدهای ارزی خود را به ریال تبدیل کنید.برای پیدا کردن یک شغل مناسب بدون مدرک دانشگاهی به صورت بین‌المللی می‌توانید از وب سایت‌های خاص کمک بگیرید که در این زمینه کارشناسان مجموعه کافه ارز به شما کمک می‌کند. به همین سبب در ادامه 8 شغل دورکاری که نیاز به مدرک ندارند و مزیت‌های مشاغل دورکاری را بیان می‌کنیم.

پول درآوردن و درآمدزایی از تجربه‌های خوب در زندگی هر شخص است. به خصوص اگر توانایی درآمد دلاری داشته باشید و نیازی به گرفتن مدارک دانشگاهی پیشرفته نباشد. در چنین شرایطی افراد احساس بهتری از توانایی‌های خود به دست می‌آورند. در حال حاضر امکان انجام دادن بسیاری از مشاغل به صورت دورکاری وجود دارد، به همین جهت از هر نقطه کشور و دنیا می‌توانید مشاغل خاصی را متناسب با علائق خود انتخاب کرده و به درآمدهای خوبی نیز برسید.

دورکار شغل

معرفی شغل های دورکاری

در ادامه به معرفی شغل های دورکاری که نیاز به مدرک ندارند و افراد با کمی آموزش می‌توانند آن را انجام بدهند می‌پردازیم:

  • نویسندگان محتوا

نویسندگان محتوا که به آنها کپی رایتر هم گفته می‌شود بدون داشتن مدرک دانشگاهی فرصت‌های شغلی بسیار زیادی به دست می‌آورند. البته برای کسانی که دانش زبان انگلیسی دارند، نویسندگی محتوا درآمد بیشتری را به دنبال دارد. فقط کافیست یک نویسنده مهارت‌های تحقیقاتی داشته باشد و با داشتن درک درست از سئو و به روز کردن اطلاعات خود در این حوزه به موفقیت زیادی دست پیدا کند. اگر در حوزه نویسندگی مهارت دارید، کافیست با گذراندن دوره‌های نویسندگی در برخی از پلتفرم‌های بین‌المللی در این زمینه مشغول به کار شوید.

  • طراحی گرافیک

درست است که داشتن یک مدرک حرفه‌ای برای طراحی گرافیک یک مزیت است؛ اما در صورت داشتن توانایی‌های کامل در زمینه طراحی گرافیک و داشتن یک ذهن خلاق می‌توانید بدون داشتن مدرک هم با نرم افزارهای طراحی مختلف کار کنید. در حال حاضر درآمدی که طراح گرافیک از پروژه‌های بین‌المللی دریافت می‌کند ۳۰ دلار در هر ساعت است که بسته به تخصص هر فرد ممکن است کمتر یا بیشتر شود.

  • مدیر شبکه‌های اجتماعی

مدیر شبکه‌های اجتماعی یا به زبان ساده ادمین شبکه‎‌های اجتماعی و وب سایت‌ها که توانایی تولید محتوا، زمانبندی محتوا و برقراری ارتباط با مخاطب را دارند، می‌تواند بدون داشتن مدرک درآمد بالایی به دست آورند. فقط کافیست که به زبان انگلیسی مسلط بوده و توانایی طراحی پست‌های مختلف را داشته باشند.

همچنین، اگر به دنبال کسب درامد دلاری هستید اپلیکیشن sweatcoin بهترین گزینه انتخاب است شما با پیاده‌روی کردن به راحتی می‌توانید به صورت رایگان توکن sweat کسب کنید.

دورکاری شغل

  • برنامه نویسی

برنامه نویسی جزء مشاغل پر طرفدار است که در سرتاسر دنیا به دلیل پیشرفت تکنولوژی مورد توجه قرار گرفته است. به خصوص برنامه نویسان ایرانی که مهارت و توانایی زیادی هم دارند، در همه جای دنیا شناخته شده‌اند. در صورتی که در این حوزه بتوانید مهارتی به دست آورید به راحتی می‌توانید سطح بالایی از درآمد را دریافت کنید.

  • طراحان وب سایت

افرادی که در زمینه طراحی وب سایت تخصص و مهارت دارند، می‌توانند بدون داشتن مدرک دانشگاهی هم پروژه‌های بین المللی دریافت کنید. زیرا با پیشرفت‌های سریع تکنولوژی اغلب مشاغل به یک وب سایت نیاز دارند، به همین سبب تقاضا برای این شغل در حال حاضر زیاد است.

  • صداپیشگی

صداپیشگی در حوزه‌های مختلف تجاری، آموزشی و تبلیغاتی انجام می‌شود و کارفرما یک متن از پیش آماده شده را ارائه می‌دهد که فرد با لهجه خوب، صدای خوب و رسا و یک میکروفون با کیفیت بالا می‌تواند در این حوزه موفق شود. البته برای گرفتن پروژه‌های بین المللی نیاز است که حداقل به زبان انگلیسی مسلط باشید.

شغل دورکاری

  • تایپ از روی صدا

تایپ از روی صدا که به آن رونویسی هم گفته می‌شود، معمولاً باید فایل‌های ضبط شده را به فرمت فایل ورد تبدیل کنید. افرادی که سرعت تایپ عالی دارند، بدون نیاز به مدرک حرفه‌ای می‌توانند این شغل را انتخاب کرده و دستمزدهای خوبی دریافت کنند. البته ممکن است در ابتدای شروع کار درآمد شما کمتر باشد.

  • بازاریابی تلفنی

بازاریابی تلفنی یکی از مشاغلی است که ممکن است همه ما با آنها برخورد داشته باشیم. در واقع فرد با گرفتن یک لیست کامل از شماره‌های تلفن افراد با آنها تماس گرفته و با قدرت بیان خوب، محصول یا خدمات مدنظر را معرفی می‌کند. این شغل می‌تواند هم به صورت بین المللی و هم در داخل کشور طرفداران زیادی داشته باشد.

 

ویژگی‌های مشاغل دورکاری (معرفی شغل های دورکاری)

مشاغل دورکاری معمولاً افراد در خانه حضور دارند و نیازی به حضور فیزیکی آنها در محیط کار نیست. در سال‌های اخیر که دورکاری به صورت جدی‌تری مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از صاحبان کسب و کار به آن علاقه پیدا کرده‌اند. به همین جهت مشاغل حوزه دورکاری روز به روز در حال افزایش هستند. (معرفی شغل های دورکاری)

افرادی که در یک حوزه خاص تخصص کامل دارند، می‌توانند با کمک تکنولوژی و امکانات پیشرفته و جدید به صورت آنلاین کارهای مختلفی را انجام بدهند. این کارها می‌تواند از مشاغل مهندسی گرفته تا کارگزاری بورس، سهام و بسیاری از موارد دیگر را شامل شود.

معمولاً مشاغل دورکاری که به صورت تکی انجام می‌شوند نیازی به تجهیزات خاصی ندارند و تنها با یک گوشی هوشمند یا لپ تاپ می‌توانید آنها را انجام بدهید. از مهمترین ویژگی‌های مشاغل دورکاری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت اجرا به صورت فردی
  • نیاز کمتر به آموزش و بازرسی
  • انجام کار بدون وابستگی به زمان و مکان
  • بدون نیاز به دسترسی اطلاعات ثابت و محرمانه
  • امکان نظارت بر خروجی کار و کیفیت آن
  • قابل انجام دادن با تجهیزات معمولی و تفکر و برنامه ریزی دقیق

معرفی شغل دورکاری

مزیت انجام دادن مشاغل دورکار

افرادی که به صورت دورکاری فعالیت می‌کنند، می‌توانند میزان درآمد خود را تنظیم کرده و برای گرفتن مرخصی و استراحت کردن نیازی به دریافت اجازه ندارند. معمولاً دورکاری هزینه کمتری دارد و به همین جهت کارفرمایان حجم بیشتری از کار را به این گروه محول می‌کنند. به همین سبب نگرانی از بابت تمام شدن پروژه نیست.

همچنین افراد دورکار استرس و تنش‌های حضوری محل کار را احساس نمی‌کنند و با استقلال و آزادی عمل می‌توانند یک برنامه ریزی و زمانبندی مناسبی برای انجام کارهای خود داشته باشند.

از مهمترین مزیت‌هایی که شامل حال افراد دورکار می‌شود خطرهای ناشی از رفت و آمد به محل کار را ندارند و به راحتی می‌توانند پروژه‌های بین المللی گرفته و درآمدهای خود را به صورت ارزی دریافت کنند که در شرایط حال حاضر بهترین مزیت به شمار می‌رود.

سخن آخر

در این مقاله به معرفی شغل های دورکاری که نیاز به مدرک ندارندپرداختیم . البته مشاغل دورکاری بسیار گسترده تر است. در صورتی که توانایی‌های شما در این هشت حوزه کامل نبود، می‌توانید با تحقیق و بررسی دقیق‌تر مشاغل بیشتر و بهتری را پیدا کنید. برای این که فراز و نشیب‌های پیدا کردن مشاغل دورکار را کاهش دهید، می‌توانید در برخی از وب سایت‌های آنلاین ثبت نام کنید، یا با ایجاد اکانت به دنبال شغل مورد نظر خود بگردید. در زمینه ساخت اکانت یا پرداخت و دریافت هزینه‌های مربوط به دورکاری به صورت ارزی و دلاری می‌توانید از کارشناسان مجموعه کافه ارز کمک بگیرید. همچنین، شما با ورزش کردن می‌توانید کسب درآمد دلاری داشته باشد برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله درآمد زایی با ورزش کردن مراجعه کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *