وبلاگ

/

/

شارژ اکانت آیتونز iTunes

شارژ اکانت آیتونز iTunes

شارژ اکانت آیتونز iTunes برای افزایش اعتبار و فراهم آوردن شرایط خرید برنامه‌ها و نرم افزارهای مناسب گوشی‌های اپل صورت می‌گیرد. تمام افرادی که یکی از محصولات اپل را دارند قطعاً به ساخت اکانت آیتونز و شارژ آن نیاز پیدا می‌کنند. برای طی کردن مراحل به صورت قانونی بهتر است از مجموعه کافه ارز و کارشناسان و متخصصان آن کمک بگیرید تا به شکل امن انتقال پول را انجام دهید و پرداخت ارزی مربوط به خرید از سایت های خارجی و خرید اشتراک سایت های خارجی را در کمترین زمان ممکن انجام بدهید.

شارژ اکانت آیتونز iTunes

نحوه ساخت اکانت آیتونز

در حال حاضر استفاده از لوازم هوشمند اپل همه گیر شده و بسیاری از افراد حداقل از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنند. برای دسترسی به بازی‌ها و نرم افزارهای مختلف باید اکانت آیتونز داشته باشند. با شارژ اکانت آیتونز iTunes می‌توانید تمامی برنامه‌های پولی برای گوشی های اپل را خریداری کنید. برای نصب و راه اندازی اکانت آیتونز اپلیکیشن را از طریق اپل استور دانلود کنید و مراحل نصب را به ترتیب طی نمایید. پس از دانلود این اپلیکیشن از قسمت بالا در سمت راست می‌توانید اپلیکیشن‌های رایگان فیری را انتخاب کرده و در پنجره باز شده با وارد کردن اپل آیدی و پسورد به راحتی یک اکانت ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید: نحوه خرید گیفت کارت آیتونز اپل

بدون دانلود کردن اپلیکیشن و از طریق سایت آیتونز هم امکان ساخت اکانت آیتونز وجود دارد و برای این کار بهتر است ابتدا به سایت رسمی اپل مراجعه کرده و اکانت خود را در آنجا بسازید. البته مسئله مهم این است که در این بخش نیاز به وارد کردن شماره تلفن خارج از ایران است که می‌توانید از دوستان و آشنایان خود در خارج از کشور استفاده کنید و یا با کمک گرفتن از مراکز معتبر مانند مجموعه کافه ارز و خرید شماره های تماس مجازی این مراحل را طی کنید.

آیتونز iTunes چیست؟

آیتونز iTunes چیست؟

آیتونز یک پخش کننده چند رسانه‌ای است که در آن انواع نرم افزارهای کاربردی جهت مدیریت تلفن همراه کتابخانه و موارد مختلف دیگری وجود دارد که توسط شرکت اپل توسعه پیدا کرده است. همچنین نرم افزار آیتونز برای بازی و دانلود بسیاری از فایل‌های صوتی و دیجیتالی در کامپیوترهای شخصی و سیستم عامل ios کاربرد دارد.

شارژ اکانت آیتونز iTunes شرایطی را به وجود می‌آورد که به راحتی می‌توانید از ویژگی‌های خاص آن استفاده کنید. در واقع تمامی محصولاتی که در آیتونز ارائه شده، برای استفاده بهینه تر تمامی محصولات آیفون مانند گوشی، آی پد، اپل واچ و موارد دیگر است.

از مهمترین ویژگی‌های آیتونز می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • مدیریت بهتر اپل آیدی و امکان استفاده از گیفت کارت‌ها برای شارژ و خرید
  • امکان استفاده از انواع موزیک بر روی گوشی‌های اپل، آی پد و موارد دیگر
  • امکان مشاهده ویدئوهای مختلف بر روی گوشی
  • تماشای فیلم‌های خاص و دسترسی به آرشیو جدیدترین فیلم‌ها
  • مدیریت بهتر تمامی فایل‌های درون برنامه ios
بیشتر بخوانید: تعویض رمز اپل آیدی

شارژ اکانت آیتونز iTunes

شارژ اکانت آیتونز iTunes

آیتونز iTunes به عنوان نرم افزار شرکت اپل شناخته می‌شود که جهت انتقال اطلاعات بین دستگاه‌های مختلف مانند گوشی‌های آیفون، تبلت، موزیک پلیر، کامپیوتر شخصی و موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم افزار برای خرید اپلیکیشن، بازی، موسیقی، فیلم و کتاب مورد استفاده قرار می‌گیرد. با شارژ اکانت آیتونز iTunes بدون هیچ محدودیتی در ۷ روز هفته امکان خرید از فروشگاه بزرگ اپل را به دست می‌آورید. بهتر است که با نحوه شارژ آیتونز به شیوه‌های مختلف آشنایی داشته باشید، تا در مواقع لزوم بدون مشکل بتوانید از آن استفاده کنید.در حال حاضر بهترین راه حل برای شارژ کردن اکانت استفاده از گیفت کارت آیتونز اپل است، به دو روش می‌توان از گیفت کارت‌ها به جهت شارژ حساب استفاده کرد:

بیشتر بخوانید: تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا

شارژ اکانت از طریق نرم افزار با مک یا ویندوز

پس از باز کردن آیتونز iTunes بر روی محیط مک یا بر روی محیط ویندوز پس از دانلود و نصب نرم افزار با وارد شدن به اکانت خود می‌توانید کد گیفت کارت خریداری شده را وارد کرده و پس از کلیک بر روی گزینه Redeem اکانت شما شارژ می‌شود. در صورت مشاهده نکردن کد گیفت کارت می‌توانید یک بار از اکانت خود خارج شده و دوباره وارد شوید.

شارژ اکانت از طریق گوشی یا آیپد اپل

با باز کردن اکانت آیتونز iTunes و ورود به اکانت در قسمت Redeem Gift Card or Code کلیک کرده و در صورت درخواست رمز ورود یک صفحه باز می‌شود که در آن می‌توانید کد ۱۶ رقمی گیفت کارت را وارد کنید. پس از فشردن دکمه Redeem اکانت شما شارژ می‌شود. اگر گوشی آیفون شما از شماره ۱۱ پایین تر است، برای وارد کردن کد ۱۶ رقمی باید به پایین‌ترین بخش منو رفته و در آنجا دکمه Redeem را پیدا کنید.

پرداخت ارزی

نکات مهم در هنگام شارژ اکانت آیتونز

برای شارژ اکانت آیتونز iTunes راه حل‌های زیادی وجود دارد که مهمترین آنها خرید گیفت کارت اپل است. برای شارژ اکانت خود به شکل ایمن نیاز است که برخی از نکات مهم را مد نظر قرار بدهید تا بتوانید از هزینه‌های صرف شده استفاده کنید.

مهمترین نکات در هنگام شارژ اکانت آیتونز عبارتند از:

  • باید حتماً کشور اپل آیدی شما آمریکا باشد زیرا میزان اعتبار گیفت کارت به دلار آمریکا است.
  • پس از شارژ اکانت آیتونز در هنگام استفاده از اعتبار دلاری ممکن است از شما سوالات امنیتی بپرسد و با پاسخ دادن به این سوالات حق استفاده از شارژ را پیدا می‌کنید. اگر به هر دلیلی پاسخ این سوالات را نمی‌دانید از خرید گیفت کارت و وارد کردن کد آن در اکانت آیفون خودداری کنید.
  • وب سایت‌هایی را برای خرید گیفت کارت انتخاب کنید که دارای نماد اعتماد الکترونیک باشند و در صورت نیاز بتوانند به شما مشاوره رایگان ارائه دهند. مجموعه کافه ارز از چنین ویژگی هایی برخوردار است.
بیشتر بخوانید: خرید اکانت اپل موزیک

شارژ اکانت آیتونز iTunes

سخن آخر

شارژ اکانت آیتونز iTunes با خرید گیفت کارت آیتونز به راحتی صورت می‌گیرد و نکته مهم تر اینکه برای تهیه گیفت کارت‌ها به پرداخت ارزی نیاز دارید که باید از مراکز معتبری مانند کافه ارز کمک بگیرید. برای اینکه در مرحله Redeem کردن اکانت خود با مشکلی مواجه نشوید، می‌توانید تمام مراحل کار را به مجموعه کافه ارز و کارشناسان و متخصصان آن بسپارید، تا از خدمات بی‌نظیر آیتونز استفاده کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

ghazal hamzeh نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *