وبلاگ

/

/

ویزا کارت و مستر کارت برای ایرانیان

ویزا کارت و مستر کارت برای ایرانیان

۱۴ فروردین ۱۴۰۲

مستر کارت و ویزا کارت یکی از روش های پرداخت ارزی است که در بین ایرانیان بسیار محبوب است. اکثر سایت های خارجی از درگاه های ویزا کارت و مستر کارت استفاده می‌کنند، چون این دو شرکت تمام استاندارد های لازم شرکت های مالی را رعایت می‌کنند. ویزا کارت و مستر کارت برای ایرانیان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است برای تهیه این کارت های اعتباری تا اخر این مقاله با ما همراه باشید

مزایای ویزا کارت و مستر کارت برای ایرانیان

مزایای ویزا کارت و مستر کارت برای ایرانیان

حتما برای شما اتفاق افتاده که قصد سفر به خارج از کشور را داشتید و باید ارز با خودتان حمل می‌کردید. اگر برای سفر های خارج از کشور خود ویزا کارت و یا مستر کارت نداشته باشید باید با خودتان پول نقد حمل کنید که خطرات بسیار زیادی همراه خواهد داشت. اگر با تور سفر نکنید قطعا باید هزینه بلیط هواپیما، هتل و .. را باید به صورت آنلاین پرداخت کنید و این مورد را در نظر داشته باشید که پرداخت وجه به صورت مستقیم و با کارت بانکی ایرانی غیر ممکن هستند.

اگر به هر دلیلی نیاز به خرید یک اپلیکیشن و یا پرداخت درون برنامه ای داشتی و یا نیاز حتی خرید برنامه های کامپیوتر مانند ویندوز و.. را داشتی، به این فکر کردی که مبلغ این برنامه ها را چطور باید پرداخت کنی؟ بله به صورت آنلاین پرداخت شون انجام خواهد شد ولی با استفاده از درگاه های مستر کارت و ویزا کارت صورت خواهد گرفت و پرداخت برای شهروند های ایرانی با کارت بانکی غیر ممکن است. مثال های دیگری مثل پرداخت مبلغ ثبت نام آزمون های زبان و حتی گرفتن وقت سفارت ها هم نیاز به پرداخت با درگاه های بین المللی است و با کارت بانکی مقدور نیست.

چرا استفاده از ویزا کارت و مستر کارت برای ایرانیان ضروری است؟

در جهان از Master Card و Visa Card بسیار زیاد استفاده می‌شود از همین رو ایرانیان نیز برای انجام کار های مالی و خرید های خود از این دو کارت اعتباری استفاده می‌کنند. شاید براتون سوال باشه که این دو شرکت آمریکایی ایران را تحریم کردند و مردم را از خدمات خود نیز محروم کردن با این حال راه های بسیار زیادی برای دور زدن این محدودیت ها وجود دارد . صرافی کافه ارز به شما کمک می‌کند که این دو کارت اعتباری را تهیه کنید و کار های مالی خود را به راحتی انجام دهید.

خرید ویزا کارت و مستر کارت برای ایرانیان

خرید ویزا کارت و مستر کارت برای ایرانیان

همانطور که بالاتر گفته شده بود دو شرکت مستر کارت و ویزا کارت استفاده از سیستم پرداختی خود را برای ایرانیان محدود کردن و اجازه استفاده را نمی‌دهند، ولی این پایان ماجرا نیست همیشه یک راه جایگزین نیز وجود دارد. کافه ارز یک روش جایگزین و آسان را برای شما فراهم کرده است. شما به راحتی می‌توانید مستر کارت و یا ویزا کارت خود را به صورت مجازی سفارش دهید و به راحتی با پرداخت ریالی مبلغ مورد نظر دو کارت اعتباری را به صورت مجازی دریافت خواهید کرد.

یکی از مزیت های خرید مستر کارت و ویزا کارت مجازی در صرافی کافه ارز این است که شما می‌توانید با هر مقدار پولی که در اختیار دارید خرید خود را انجام دهید. با توجه به گستردگی خدمات درگاه های مستر کارت و ویزا کارت در جهان، شما این امکان را خواهید داشت که تمامی پرداخت های خود را در سایت های خارجی انجام داده و حتی کالا های مد نظر خود را نیز خریداری نمایید. صرافی آنلاین کافه ارز در شرایط فعلی کشور و با وجود گرونی های ارز در ایران با کمترین کارمزد این کار را برای شما انجام خواهد داد تا هزینه های شما نیز کاهش پیدا کند مراحل گرفتن این دو کارت اعتباری بسیار ساده است و در ادامه به شما توضیح خواهیم داد.

مراحل دریافت ویزا مستر کارت مجازی در کافه ارز

  • ثبت نام در وبسایت کافه ارز
  • احراز هویت در صرافی کافه ارز
  • ثبت درخواست صدور مستر کارت و یا ویزا کارت مجازی با مبلغ دلخواه
  • اطلاعات حساب بانکی بین المللی برای شما ایمیل خواهد شد

* به همین سادگی و در چند مرحله دسترسی به درگاه های بین المللی داشته باشید و دیگه نگران محدودیت ها نباشید *

بیشتر بخوانید: تفاوت ویزا کارت و مستر کارت

ویزا مسترکارت برای ایرانیان

خرید از فروشگاه‌های بین‌المللی برای ایرانیان با ویزا مستر کارت

امروزه بسیاری از افراد به دنبال انجام خرید از فروشگاه‌های بین‌المللی اینترنتی همچون آمازون و علی اکسپرس هستند. در واقع بسیاری از خدمات و محصولات در ایران وجود ندارد که به همین علت باید آن‌ها را از طریق سایت‌های خارجی تهیه کنید. پرداخت هزینه مربوط به محصولات برای ایرانیان همواره یک دغدغه بزرگ بوده است. خوشبختانه در اکثر سایت‌ها درگاه مخصوص مستر کارت قرار داده شده است که می‌توان در آن پرداخت‌های مختلف را انجام داد. از همین رو اگر شما دارای مستر کارت مجازی باشید، در این قسمت به‌راحتی هزینه مربوطه را پرداخت خواهید کرد.

تجربه نشان داده است که استفاده از مستر کارت می‌تواند در برخی موارد تخفیف‌هایی نیز برای شما به همراه داشته باشد. با توجه به توضیحاتی که برای شما داده شد، بهتر است که در اولین فرصت ممکن مستر کارت مجازی خود را تهیه کنید. با یک بررسی ساده می‌توان به این نکته رسید که پرداخت با مستر کارت از آسان‌ترین شیوه‌هایی است که می‌توان خرید اینترنتی انجام داد. هزاران سایت فروشگاهی با ملیت‌های مختلف از درگاه مستر کارت پشتیبانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: شرایط دریافت مستر کارت

افتتاح حساب مستر کارت برای ایرانیان

از آنجایی که سرویس مسترکارت کاربردهای بسیار زیادی دارد، شاهد آن هستیم که بسیاری از ایرانی‌ها دوست دارند که افتتاح حساب مستر کارت را انجام دهند. در صورتی که شما یک حساب مستر کارت فعال داشته باشید، به‌راحتی امور مالی خود را بدون هیچ دردسری مدیریت خواهید کرد. با توجه به اینکه میزان درخواست‌ها در این زمینه افزایش پیدا کرده است، شاهد آن هستیم که افتتاح حساب مستر کارت نیز توسط تیم حرفه‌ای کافه ارز صورت می‌گیرد. بسیاری از کاربران به دلیل وجود مسائل مربوط به تحریم‌ها، نگرانی زیادی در مورد ایجاد حساب مستر کارت دارند.

خوشبختانه کافه ارز تمامی مقدمات لازم برای داشتن یک مسترکارت مجازی را فراهم می‌کند تا جای هیچ‌گونه نگرانی برای شما باقی نماند. درست از زمانی که شما هزینه این سرویس را پرداخت کردید، مراحل مربوط به صدور مستر کارت آغاز و به صورت اتوماتیک به شما تحویل خواهد شد. آمارهای مختلف این موضوع را اثبات می‌کند که صرافی کافه ارز از نظر تعرفه خدماتی بهترین قیمت‌ها را برای کاربران خود در نظر گرفته است. با افتتاح حساب مستر کارت ایرانیان می‌توانند پرداخت‌های بین‌المللی را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

بیشتر بخوانید: پرداخت با ویزا کارت و مستر کارت

مسترکارت در ایران

قیمت ویزا مستر کارت در کافه ارز

زمانی که حرف از مستر و ویزاکارت برای ایرانیان می‌شود،‌ بسیاری از افراد فکر می‌کنند که باید هزینه زیادی را برای آن پرداخت کنند. عوامل متعددی وجود دارد که بر روی قیمت مستر کارت تاثیر می‌گذارد. به همین جهت باید هر کدام از آن‌ها به‌صورت جداگانه مورد بررسی قرار بگیرند. خوشبختانه قیمت مستر کارت با توجه به موجودی آن تعیین می‌شود. به همین جهت شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید انتخاب خود را به نتیجه برسانید.

بیشتر بخوانید: نحوه استفاده از مستر کارت

قیمت مستر کارت به نرخ دلار نیز وابستگی بسیار بالایی دارد زیرا جزو خدمات ارزی به حساب می‌آید. با وجود اینکه بسیاری از افراد از مستر کارت برای خود استفاده می‌کنند، امروزه شاهد آن هستیم که سایت کافه ارز بهترین قیمت‌ها را در این زمینه تعیین کرده است. نکته جالب این است که قیمت سایر خدمات مستر کارت همچون خرید گیفت کارت مستر کارت و یا خرید با مستر کارت نیز بسیار مناسب در نظر گرفته شده است تا رضایت شما در این موارد به‌صورت کامل جلب شود. در بین انتخاب‌های مختلفی که در صرافی آنلاین کافه ارز وجود دارد بگردید و بهترین گزینه ممکن برای خود را انتخاب نمایید. مسلما با این روش از ارزان‌ترین مستر کارت برای ایرانیان بهره‌مند می‌شوید.

ویزا مستر کارت برای ایرانیان

نتیجه گیری

مستر کارت و ویزا کارت از بهترین سرویس‌های مالی در جهان است که میلیون‌ها کاربر دارد. با توجه به اهمیت بالای این سیستم‌، بسیاری از ایرانی‌ها به دنبال آن هستند که از مستر کارت بهره ببرند. خوشبختانه سایت کافه ارز در زمینه خرید مستر کارت مجازی وارد عمل شده است و مراحل صدور مستر کارت برای ایرانیان را انجام می‌دهد. ذکر این مورد ضروری است که مستر کارت فیزیکی در ایران اعتباری ندارد و به همین جهت بهترین گزینه برای شما مستر کارت مجازی است. به‌طور قطع اگر شما برنامه‌ریزی خوبی در این زمینه داشته باشید،‌ به‌راحتی می‌توانید پرداخت‌های خود را با مستر کارت صورت می‌دهید.

4/5 - (14 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *