وبلاگ

/

/

لیمیت شدن حساب پی پال limitation

لیمیت شدن حساب پی پال limitation

۱۴ فروردین ۱۴۰۲

لیمیت شدن حساب پی پال دلایل مختلی دارد که قصد داریم در این مقاله درمورد آن صحبت کنیم. همان طور که میدانید برای پرداخت ارزی آنلاین می توانید از پی پال که سیستم پرداخت و دریافت وجه یا به زبان دیگر ابزاری است جهت انتقال، استفاده کنید. محدودیت یا محدود شدن در زبان انگلیسی معادل کلمه لیمیت است. در ادامه مقاله با کافه ارز همراه باشید تا با لیمیت اکانت پی پال آشنا شوید.

limitation در حساب پی پال

همانطور که در بالا گفته شد لیمیت شدن حساب پی پال همان محدود شدن است. لیمیت شدن به این معناست که کاربر امکان دریافت و انتقال وجه از حساب پی پال را نخواهد داشت. پی پال از طریق ارسال ایمیل یا یک پیام در حساب کاربری شما لیمیت شدن حساب شما را اطلاع می دهد.

دلایل لیمیت شدن اکانت پی پال

  • داشتن بیش از یک حساب پی پال.
  • گزارش حساب شما به عنوان یک حساب مشکوک
  • کلیک بر روی یک ایمیل جعلی که حدس زده اید از سوی سیستم پی پال ارسال شده است.
  • دریافت پول از کشوری که پی پال آن را مشکوک دانسته است.
  • ثبت نکردن حساب یا کارت اعتباری خود.
  • انجام معامله با حساب های مشکوک نیز ممکن است منجر به محدودیت شود.
  • اگر پی پال نیازمند اطلاعات بیشتری از شما باشد، ممکن است اکانت شما را برای مدتی محدود کند .
  • اگر حساب شما هک شده باشد.

زمان-رفع-لیمیت-اکانت-پی-پال

چگونگی رفع لیمیت حساب

برای اینکه بفهمیم به چه دلیل حساب ما در پی پال لیمیت شده است باید ابتدا دلیل آن را بیابیم. برای اینکه دلیل لیمیت شدن را پیدا کنیم باید به بخش نوتیفیکیشن رفته و قسمت Limitation Review را مطالعه کنید. در این قسمت شما دلیل لیمیت شدن حسابتان را پیدا می کنید. مراحلی را که خود پی پال گفته است را طی کنید تا لیمیت شدن حساب شما رفع شود. در بعضی مواقع با طی کردن این مراحل لیمیت حساب شما ممکن است رفع نشود. پی پال از شما مدارک بیشتری برای تایید حسابتان می خواهد.
همچنین، ما اهمیت زیادی به نگرانی‌های شما می‌دهیم و در مقاله “اکانت پی پال کرک شده“، به شما روش‌هایی برای مقابله با فعالیت‌های غیرقانونی هکرها در حساب پی‌پال خود آموزش داده‌ایم. برای مطالعه این مقاله، کافی است به وبلاگ ما مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: پی پال چیست؟ ، آموزش صفر تا صد کار با Paypal

به دلیل تحریم ایران توسط دیگر کشور ها می دانید که ما نمی توانیم مدارک با هویت ایرانی برای پی پال ارائه دهیم. تیم پخته و کاردان کافه ارز به شما در ارسال این مدارک کمک می کنند تا لیمیت حساب (PayPal account limit)شما رفع شود. دقت داشته باشید که با ثبت سفارش در وب سایت کافه ارز یک حساب وریفای شده پی پال داشته باشید.

جلوگیری از لیمیت حساب پی پال

برای جلوگیری از رفع لیمیت حساب باید حساب وریفای شده پی پال را داشته باشید. پی پال محدودیت های زیادی در حداکثر مقدار قابل انتقال برای حساب های وریفای نشده اعلام می کند. در مورد حساب های وریفای شده،حداکثر میزان انتقال 60000 دلار و برای هر تراکنش مبلغ 10000 دلار است. (البته ممکن است برای ارز های مختلف این مبلغ متفاوت باشد.)

جلوگیری-از-لیمیت-حساب-پی-پال

رفع لیمیت حساب پرسنال پی پال

  • در روز های اول یا 21 روز اول بیش از یک تراکنش و حداقل 150 دلار تراکنش نداشته باشید.
  • بعد از 21 روز حداقل تراکنش شما در روز 3 تا بیشتر نباشد.
  • مجموع تراکنش ها بیش 1000 دلار نشود.
  • از حساب های وریفای نشده به هیچ عنوان وجهی دریافت نکنید.
  • همیشه از یک آی پی و یک رمز ورود استفاده کنید.

حداکثر تعداد تراکنش ها برای حساب پرسنال پی پال در ماه 90 تراکنش و 8000 دلار است.
همچنین، اگر قصد تغییر رمز عبور حساب پی‌پال خود را دارید، این راهنما برای شما آماده کرده‌ایم. تنها کافی است به وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید و مقاله ““چگونه پسورد پی‌پال را تغییر بدهیم” را مطالعه نمایید.

افتتاح حساب پی پال

رفع لیمیت حساب بیزینس پی پال

  • از هر اکانت فقط برای یک وب سایت استفاده کنید.
  • پیش از پرداخت آنلاین توسط مشتری قوانین ریفاند و برگشت وجه را برای کاربر توضیح دهید.
  • سعی کنید مستندات و مدارک فرستنده های وجه پی پال را مبنی بر تائید پرداختشان دریافت کنید.
  • ایمیل تائید پرداخت از فرستندگان وجه دریافت کنید.

حداکثر تعداد تراکنش ها برای حساب بیزینس پی پال در ۶ ماهه اول بیش از 500 تراکنش و مبلغ بیش از 20000 دلار است.

همچنین، برای دریافت اطلاعات کامل درباره تفاوت‌های حساب بیزینسی و عادی در پی‌پال، به وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید. ما این تفاوت‌ها را به طور جامع در مقاله “تفاوت حساب بیزینسی و شخصی پی‌پال” برای شما توضیح داده‌ایم.

دلایل لیمیت شدن اکانت پی پال

زمان رفع لیمیت اکانت پی پال

گاهی اوقات تا 5 روز مشکل حل می شود. گاهی نیز فقط کافی است شما سوال امنیتی و یا پسورد خود را تغییر دهید تا از حالت لیمیت خارج شوید. رفع لیمیت حساب های پی پال(PayPal account limit) همانطور که در بالا گفتیم بستگی به موارد خاصی دارد. اگر طبق موارد خواسته شده پی پال از شما حساب شما باز می شود.
اگر می‌خواهید از بهترین زمان افتتاح پی پال مطلع شوید، ما مطلبی را مربوط به همین موضوع منتشر کرده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر، حتماً این مقاله را مطالعه کنید.

اگر مشکل حساب پی پال حل نشد چه کار کنیم ؟

در صورتی که تمام تلاش برای رفع لیمت حساب انجام داده اید، اما هوز حساب پی پال شما لیمیت است، در مرحله اول ایمیل خود را چک کنید . امکان دارد پی پال درخواستی برای شما ارسال کرده باشد.درصورت نبود هیچ درخواستی سه روز کاری را منتظر مانده تا ایمیلی را دریافت کنید.شما میتوانید از دو طریق به راحتی با آنها درارتباط باشید 1. ایمیل 2. صفحه Contact Us .

limitation در حساب پی پال

حساب‌های غیرفعال پی پال

اگر از ثبت نام شما در پی پال زمان زیادی گذشته باشد و شما از حساب خود استفاده نکرده باشید، احتمال محدود شدن حساب شما وجود دارد. برای برگرداندن حساب پی پال خود، در مرحله اول لاگین کنید، سپس یکی از مدارک هویتی خود (گواهینامه، شناسنامه، پاسپورت ) را ارائه دهید.کاربران ایرانی در صورت چنین مشکلی باید با واسط خود در ارتباط باشند مشورت بگیرند تا از لیمیت شدن حساب جلوگیری کنند.

به دلیل محدودیت کاربران ایرانی در پی پال، بعضی از اقدامات ممکن است برای حساب شما خطرناک باشد، باید با آگاهی کامل این مراحل را طی نمود، تا هیچ خطری حساب شما را تهدید نکند.کافه ارز با کارشناسان مجرب خود توانسته در این زمینه رضایت صددرصدی کاربران خود را جلب کند.

ما مقاله‌ای را برای شما منتشر کرده‌ایم که قصد داریم حساب پی‌پال را با سایر درگاه‌های پرداخت مقایسه کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر، به شما توصیه می‌شود که مقاله مقایسه پی پال و استرایپ را مطالعه نمایید.

مسافرت به خارج از کشور

یکی از دلای مهم که میتواند در لیمت شدن حساب شما دخیل باشد، سفر به خارج کشور است. قبل از اقدام به سفر، یک پروفایل سفر برای اکانت خود ایجاد کنید تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید که این کار را با یک دستگاه قابل اعتماد انجام دهید.

برای اینکار میتوانید به بخش Profile خود رفته گزینه Setting را انتخاب کنید . اطلاعات خود را مربوط به سفر که شامل (تاریخ ، مکان ) وارد کنید .سپس با خیال راحت به مسافرت بروید.

جمع بندی :

ما در این مقاله به مبحث لیمیت شدن حساب پی پال (PayPal account limit)پرداختیم امید است این مطلب برای کاربران مفید باشد. شما میتواند درصورت بروز هرگونه مشکل در حساب خود با تیم حرفه ای کافه ارز در ارتباط باشید تا در کمترین زمان ممکن مشکل شما حل سود.

5/5 - (32 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *