وبلاگ

/

/

ایردراپ memeFi 🪂 بازی تلگرامی ممفای

ایردراپ memeFi 🪂 بازی تلگرامی ممفای

۱۵ خرداد ۱۴۰۳

ایردراپ memFi: در دنیای پر شور و هیجان رمز ارزها و بازی‌های بلاکچینی، نام جدیدی به گوش می‌رسد: ایردراپ معتبر MemeFi. این پروژه نوظهور با ادغام خلاقانه دو عنصر محبوب، یعنی میم‌کوین‌ها و بازی‌های کسب درآمد (Play-to-Earn)، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
اما MemeFi دقیقاً چیست و چه چیزی آن را از سایر پروژه‌های مشابه متمایز می‌کند؟ در این مقاله، به بررسی این موضوع می‌پردازیم و همچنین به شما آموزش می‌دهیم که چگونه ارز ایردراپ memFi را استخراج کرده و سرعت استخراج خود را افزایش دهید و کسب درآمد دلاری را تجربه کنید.

برای دریافت توکن رایگان ایردراپ memFi اینجا کلیک کنید


نام ایرداپآدرس باتروش کسب توکنشخصیت/نهاد اعتبار بخشنسخه وبزمان لیست شدن
میمفایلینکضربه‌ای/ بازیمورد حمایت شبکه بلاک‌چین Lineaنامشخص

معرفی ایردراپ memFi

ایردراپ memFi یک بازی مبتنی بر بلاک‌چین است که در آن بازیکنان می‌توانند با استفاده از شخصیت‌های منحصر به فرد مبتنی بر NFT، با یکدیگر رقابت کرده و کسب درآمد کنند. این بازی از طنز و فرهنگ میم‌کوین‌ها به طور گسترده استفاده می‌کند و تجربه‌ای جذاب و سرگرم‌کننده را برای بازیکنان فراهم می‌کند.
یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این ربات این است که از سکه وسط تصویر خبری نیست و به جای آن یک سری boss هستند که با کلیک بر روی صفحه باید آنها را شکست دهید.
ایردراپ memFi یه پروژه جدید و باحال است که برای متحول کردن دنیای DeFiساخته شده است. این کار را با استفاده از از میم‌ها و فرهنگ عامه انجام می‌دهد.
این پروژه که حسابی در بین جامعه ارزهای دیجیتال سر و صدا کرده، از قدرت میم‌ها برای ساختن یک پلتفرم سرگرم کننده و جذاب استفاده می‌کند.
در MemeFi می‌توانید با انجام کارهای مختلف و بامزه، مثل خرید و فروش، وام گرفتن و وام دادن، و شرکت در بازی های میمی، پول دربیاورید و جایزه بگیرید.
اما چیزی که MemeFi را از بقیه پروژه های DeFi جدا می‌کند، این است که از میم‌ها و شوخی‌های بامزه استفاده کرده تا این کارها را برای شما جذاب‌تر و سرگرم کننده‌تر کند.

برای دریافت توکن رایگان ایردراپ memFi اینجا کلیک کنید

آموزش بازی ایردراپ memFi قدم به قدم

برای شروع این بازی ابتدا باید از طریق لینک تلگرامی وارد ربات آن شوید و گزینه Play & earn را انتخاب کنید.


سپس صفحه‌ای نمایان می‌شود که در آن باید به صورت شخصیت روبه‌رو خود ضربه بزنید تا جایی که قلب پایین صفحه صفر شود و به اصطلاح سلامت جان آن تمام شود.

قسمت‌های مختلف Booster

Turbo: در قسمت توربو، یک شیشه معجون روی تصویر boss نمایان می‌شود که به مدت 10 ثانیه دمیج شما را 10 برابر می‌کند و با سرعت بیشتری به boss ضربه می‌زند. این بخش به صورت روزانه پر می‌شود.
Recharge: در این قسمت نیز که مانند بخش قبل به صورت روزانه پر می‌شود، انرژی روزانه شما را پر می‌کند.
Tap bot: این قسمت به صورت خودکار به صفحه ضربه می‌زند تا زمان‌هایی که آفلاین هستید هم ربات بتواند به صورت خودکار کار خودش را انجام دهد.
Damage: اگر مقداری سکه خرج کنید و این قسمت را ارتقا دهید، با هر بار tap آسیب بیشتری به boss می‌زنید.
Energy club:این قسمت ظرفیت انرژی شما را افزایش می‌دهد.
Recharging speed: هر چقدر لول این قسمت بالاتر باشد، انرژی شما سریعتر پر می‌شود و در نتیجه مقدار بیشتری هم به boss ضربه خواهید زد.

همچنین،اگر به دنبال روش‌های دیگری برای کسب درآمد از طریق ایردراپ‌ها هستید، ایردراپ یس کوین را به شما پیشنهاد می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به مقاله مرتبط با این ایردراپ در وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید.

نقد درامد دلاری

MemeFi Club: نبرد حماسی میم ها در دنیای بلاک چین!

MemeFi Club یک بازی آنلاین مبتنی بر بلاک چین است که دنیای هیجان‌انگیز میم ها را با گیم‌پلی جذاب ترکیب می‌کند. در این بازی، شما به عنوان یک رهبر قبیله میم، با دیگر قبایل در نبردهای PvP و PvE رقابت می‌کنید.
در MemeFi Club، شما می‌توانید شخصیت‌های منحصر به فرد خود را بسازید و آنها را به نیروهای قدرتمندی تبدیل کنید. هر قبیله از یک میم خاص الهام گرفته شده و ویژگی‌ها و توانایی‌های منحصر به فرد خود را دارد.
هدف MemeFi Club این است که با ارائه یک محیط بازی غنی و مبتنی بر اصول Web3، تجربه جدیدی از بازی های بلاک چین را به شما ارائه دهد.

توجه داشته باشید که توکن این بازی با نام memFi coin لیست شده و شما با انجام این ایردراپ می‌توانید توکن آن را جمع آوری کنید.

لیست معتبر ایرداپ‌های معتبر

در دنیای ارزهای دیجیتال، ایردراپ‌ها یکی از روش‌های محبوب برای جذب کاربران جدید و توزیع توکن‌های جدید هستند. در این قسمت لیست ایردراپ‌های معتبر شامل پروژه‌هایی است که از سوی جامعه کریپتو و کارشناسان شناخته شده تایید شده‌اند ما برای شما معرفی کرده‌‌ایم.

جمع بندی :

همچنین، دیگر بازی یا ایردراپ تلگرامی که امروزه سرو صدا به پا کرده می‌توان به ایردراپ w-coin، ایردراپ گیمیتی، ایردراپ Flock.io اشاره کرد. برای آموزش بیشتر پیشنهاد می‌شود به مقاله آن‌ها در وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

نویسنده

الهه فلاحتی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *