وبلاگ

/

/

هوش مصنوعی MURF؛ ابزار تولید محتوای صوتی

هوش مصنوعی MURF؛ ابزار تولید محتوای صوتی

۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

هوش مصنوعی MURF: این روزها بازار داغ هوش مصنوعی رونق گرفته و بسیاری از شرکت‌های کوچیک و بزرگ در حال رونمایی از آخرین و پیشرفته‌ترین محصولات خود در این حوزه هستند؛ محصولاتی که می‌توانند به کمک افراد بیایند و زندگی را برای آن‌ها ساده‌تر کند. استراتژی‌های اغلب شرکت‌های فعال در زمینه تکنولوژی و هوش مصنوعی به گونه‌ای طراحی شده است که ابزارهای هوش مصنوعی در نسخه اولیه و یا به مدت کوتاهی رایگان ارائه می‌شود و پس از آن که تعداد قابل قبولی کاربر از آن استفاده کرد، نسخه پولی آن که پیشرفته‌تر و کاربردی‌تر است، رونمایی می‌شود.

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که می‌خواهید با استفاده از این ابزارها همیشه به روز باشید، اما محدودیت‌های موجود برای پرداخت‌های ارزی ایرانیان شما را می‌ترساند، نگران نباشید. کافه ارز با سال‌ها تجربه در کنار شما است. شما می‌توانید به سادگیخرید اکانت هوش مصنوعی، و خرید اشتراک سایت‌های خارجی را تجربه کنید. در این مقاله به سراغ معرفی هوش مصنوعی MURF رفتیم، ابزاری که به کمک تولیدکنندگان محتوای صوتی میاید و کار را برای آن‌ها ساده می‌کند. برای آشنایی با این ابزار کاربردی تا پایان این یادداشت با ما باشید.

هوش مصنوعی MURF

هوش مصنوعی MURF چه می‌کند؟

روزانه‌ میلیون‌ها محتوای صوتی و ویدئویی در سراسر دنیا به اشتراک گذاشته می‌شود. اما تا به حال به این فکر کردید که چقدر هزینه، امکانات و زمان برای ساخت این ویدئوها لازم است؟ murf همان ابزاری است که بسیاری آرزو می‌کردند پیش از اینها به وجود می‌آمد. این ابزار هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند که محتوای صوتی با کیفیت را بدون نیاز به امکانات خاصی، با صدای طبیعی و با کیفیت بالا تولید کنید. برای ساخت هر محتوای ویدئویی و صوتی که ممکن است جنبه‌ی سرگرمی، آموزشی، تبلیغاتی و … داشته باشد، می‌توانید از این ابزار استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی captions.io

ممکن است گمان کنید که Murf فقط یک ابزار متن به گفتار است. اما این ابزار نه تنها توانایی تبدیل متن به گفتار در 20 زبان و بیش از 100 گویش را دارد بلکه یک مجموعه‌ی کامل برای ساخت صدا ارائه می‌دهد و شما می‌توانید خروجی که murf Ai به شما می‌دهد را با محتوای تصویری ترکیب کنید و در کانال‌ها و پلتفرم‌های مختلف منتشر کنید.

تاریخچه هوش مصنوعی MURF :

Murf.ai که در اکتبر 2020 توسط Sneha Roy، Ankur Edkie و Divyanshu Pandey تأسیس شد. در ابتدای مسیر این شرکت نو تاسیس murf یک ابزار مجهز به هوش مصنوعی معرفی شد، که به کاربران اجازه می‌دهد صداهای «مانند انسان» را برای ویدیوهای خود بدون استخدام صدابردار یا استفاده از هر گونه پیچیده و تجهیزات ضبط صدا تولید کنند.

هوش مصنوعی مورف چیست؟

آیا می‌شود از Murf برای استفاده تجاری استفاده کرد؟

قبل از استفاده از این ابزار احتمالا این سوال برای شما پیش آمده که:

  • آیا می‌توانم از صدایی که با ابزار Murf تولید شده، برای ویدیوهای YouTube استفاده کنم؟
  • آیا حق کپی رایت باعث نمی‌شود که یوتیوب و یا اینستاگرام محتواهای ما را حذف کنند؟

مطمئناً، شما حق استفاده از صداهای تولید شده برای ویدیوها در YouTube یا هر پلتفرم دیگری دارید. تا زمانی که محتوای متنی شما ماهیت اصلی داشته باشد و شما تولید کننده اصلی آن باشید، محتوای شما هیچ گونه تضادی با حق نشر ندارد. این ابزار به گونه‌ای طراحی شده که شما بتوانید در هر پلتفرمی از آن استفاده کرده و حتی کسب درآمد کنید. همچنین، اگر به دنبال هوش مصنوعی تغییر صدا هستید پیشنهاد ما به شما هوش مصنوعی Elevenlabs است، می‌توانید آموزش آن را در وبلاگ کافه ارز ببینید.

هوش مصنوعی MURF

آیا استفاده از MURF رایگان است؟

نسخه اصلی Murf رایگان نیست اما این مجموعه یک طرح رایگان با 10 دقیقه تولید صدای رایگان و 10 دقیقه زمان رونویسی را به کاربران خود ارائه می‌کند و این امکان را به آن‌ها می‌دهد که تمام ویژگی‌های برنامه را به صورت رایگان تست و بررسی کنند. این نسخه محدودیت ندارد، با استفاده از نسخه آزمایشی رایگان Murf، کاربران می‌توانند به تمام 120 صدای هوش مصنوعی موجود در کتابخانه Murf دسترسی داشته باشند و آن‌ها را در مدت معینی که به آن‌ها داده شده امتحان کنند.

پرداخت هزینه هوش مصنوعی MURF

برای استفاده از خدمات این شرکت بسته‌های متنوع سالانه و ماهانه‌ای وجود دارد. شما می‌توانید بر اساس نیاز خود هر کدام از این بسته‌ها را خریداری کنید. murf برای مشتریان خود بسته‌های سالانه را با 33 درصد تخفیف ارائه داده، پیشنهاد می‌شود اگر قصد استفاده طولانی مدت از این ابزار را دارید، با تهیه بسته‌های سالانه در هزنه‌های خود صرفه جویی کنید.

اگر در ایران زندگی می‌کنید و حساب‌های بین المللی ندارید، برای پرداخت هزینه‌های این ابزار و سایر ابزارهای هوش مصنوعی خارجی با مشکلاتی مواجه می‌شوید. اما نگران نباشید با استفاده از خدمات مجموعه‌های معتبری همچون کافه ارز می‌توانید در کمترین زمان ممکن خرید‌های خود را از سای‌های خارجی انجام دهید.

قیمت گذاری murf.Ai

چگونه از Murf AI استفاده کنیم؟

ایجاد حساب کاربری

شروع کار با این ابزار بسیار ساده و آسان است. طراحی وب سایت این شرکت بسیار جذاب است و یک رابط کاربر پسند ارائه می‌دهد. اولین قدم برای ایجاد صداهای شبیه به زندگی با استفاده از این ابزار، ایجاد حساب در Murf است.

به چهار طریق می‌توانید در این سایت حساب کاربری خود را اینجاد کنید:

  • با گوگل ثبت نام کنید.
  • با مایکروسافت ثبت نام کنید.
  • با شناسه ایمیل و رمز عبور ثبت نام کنید.
  • با Slack ثبت نام کنید.

تایید حساب کاربری

پس از ایجاد موفقیت آمیز حساب خود با استفاده از هر یک از روش های ذکر شده در بالا، گام بعدی این است که حساب خود را تأیید کنید تا مطمئن شوند که اطلاعات شما دقیق و به روز است.

برای تأیید حساب شما، یک ایمیل تأیید به آدرس ایمیلی که در هنگام ثبت نام ارائه کرده اید ارسال می‌شود. به سادگی روی لینک ارائه شده در ایمیل کلیک کنید تا آدرس ایمیل خود را تأیید و فرآیند تأیید را تکمیل کنید.

تنظیم حساب کاربری

هنگامی که حساب شما تأیید شد، گام بعدی این است که نام حساب خود را تنظیم کنید و مشخصات خود را وارد کنید.

در نهایت، می‌توانید فضای کاری خود را ایجاد کنید،محتوای خود را سازماندهی کنید، اطلاعات مورد نظر خود را به اشتراک بگذارید و با اعضای تیم خود همکاری کنید. اینجاست که می‌توانید ایده‌هایتان را زنده کنید و با هم برای رسیدن به اهدافتان کار کنید.

 

هوش مصنوعی مورف

 

Murf AI از چه زبان هایی پشتیبانی می‌کند؟

متاسفانه این ابزار زبان فارسی ندارد و شما نمی‌توانید محتوای صوتی به این زبان تولید کنید. اما اگر بخواهید که برای زبان‌های دیگر از murf Ai استقاده کنید، این ابزاردر حال حاضر 20 زبان را پشتیبانی می‌کند، که به شرح زیر هستند:

انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، روسی، پرتغالی، دانمارکی، هلندی، عربی، هندی، تامیلی، چینی، ژاپنی، کره ای، فنلاندی، نروژی، رومانیایی، ترکی و اندونزیایی.

خرید از سایت های خارجی

نتیجه‌گیری:

اگر می‌خواهید در فضای تولید محتوای صوتی و ویدئویی فعالیت کنید، می‌توانید هوش مصنوعی MURF را امتحان کنید. این ابزار به شما کمک می‌کند با صرفه جویی در زمان و هزینه، بدوون نیاز به امکانات خاص صداهای دلخواه خود را بسازید. همچنین برای پرداخت هزینه این ابزار می‌توانید از خدمات ارزی کافه ارز استفاده کنید.

4/5 - (9 امتیاز)

نویسنده

ghazal hamzeh نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاه ها(4)
  1. من می‌خوام صدای جنی را با آهنگ امینم یکی کنم

    1. مهران رباطی گفت:

      برای تغییر صدای خوانندگان می‌تونید از این هوش مصنوعی murf یا voice.ai استفاده کنید. برای این که بهترین تجربه رو از این ابزارها داشته باشید باید اشتراک پرمیوم اون‌ها رو خریداری کنید.

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما. سپاس از توجه ویژه شما همراه گرامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *