وبلاگ

/

/

ویزای عمان |قیمت ویزای عمان برای ایرانیان

ویزای عمان |قیمت ویزای عمان برای ایرانیان

۸ دی ۱۴۰۱

ویزای عمان : باتوجه‌به پیشرفت‌ها و امکانات گسترده‌ای که کشور عمان برای شهروندان خود فراهم می‌سازد، این روزها می‌توان افراد زیادی را دید که متقاضی دریافت ویزای عمان هستند. عمان به‌عنوان یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا طی سال‌های اخیر توانسته است مهاجران زیادی را به خود جذب کند. این کشور کاملاً پیشرفته بوده و همین امر را می‌توان یکی از دلایل محبوبیت آن میان ایرانیان دانست. رداخت هزینه تعیین وقت سفارت ها از جملهپرداخت ارزی مورد نیازی است که برای ایرانیان با مشکلاتی همراه است.شما میتوانید برای پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت هااز طریق سایت کافه ارز بدون هیچ نگرانی اقدام کنید.

جالب است بدانید ایرانیان حدود 10 هزارنفر از جمعیت 6 میلیونی عمان به اختصاص داده‌اند و در حال حاضر نیز افراد زیادی سعی دارند تا به این کشور مهاجرت کنند. دریافت ویزای کشور عمان نیاز به طی نمودن مراحل خاصی داشته و شما بایستی مدارک موردنیاز برای این امر را فراهم کنید. پرسشی که مطرح می‌شود این است که این مدارک به چه صورت هستند؟ چگونه می‌توان به oman-visa دست‌یافت؟oman-visa

شرایط ویزای عمان

برای دریافت ویزای عمان لازم است از مجموعه شرایط خاصی برخوردار باشید. در واقع می‌توان این شرایط را نکاتی دانست که می‌توانند در این راستا به شما کمک‌های قابل‌توجهی نمایند. توجه داشته باشید، برای درخواست ویزای کشور عمان شما بایستی حتماً درخواست خود را از طریق آژانس‌های هواپیمایی و کارگذاری‌ها به‌صورت رسمی ارسال نمایید. برای دریافت این ویزاها کار دشواری در پیش ندارید و لازم به ذکر است که این کشور ویزاهای متنوعی اعم از ویزاهای توریستی ۱ساله، ۱ماهه و حتی 10 روزه را در اختیار شما قرار داده است. نکته‌ای که لازم است بدانید این است که شما طی یک روزکاری با طی‌کردن مراحل مربوطه می‌توانید این ویزاها را دریافت کنید و بایستی طی یک ماه نیز استفاده از ویزای خود را آغاز کنید.

علاوه بر این ویزاهای دو ساله نیز وجود دارند که به عنوان ویزای اقامت عمان شناخته می شود که پس از دریافت این نوع oman-visa می توانید به مدت 2 سال در این کشور ساکن باشید. توصیه داریم حتما برای دریافت ویزای اقامت با زبان این کشور و یا زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید و به صورت تخصصی نیز وارد بازار کار عمان شوید.

مدارک موردنیاز درخواست ویزای عمان

همان گونه که در بخش قبل نیز بیان شد برای دریافت oman-visa لازم است حتماً مدارکی را آماده‌سازی نموده و تحویل دهید. این مدارک شامل موارد زیر می‌شوند.
دو قطعه عکس پرسنلی جدید یا زمینه سفید. این عکس باید حتماً با عکسی که بر روی پاسپورت شما درج شده است مطابقت داشته باشد.
پاسپورت که بایستی حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد و در صفحه آن جای خالی برای مهر دریافت ویزا وجود داشته باشد.
ارائه مدارکی که مشخص می‌کنند که محل اقامت شما در عمان تعیین شده است.
تکمیل فرم ویزا و ارائه آن
پرداخت هزینه‌های مربوط به دریافت ویزا
بلیط رفت‌وبرگشت پرواز
واچر هتل
کارت واکسن دیجیتالی کرونا
تکمیل فرم مربوط به ثبت‌نام سفر به عمان
بیمه مسافرتی با پوشش کرونا

oman-visa

هزینه ویزای عمان چقدر است؟

در راستای هزینه دریافت ویزای عمان نمی‌توان نظر قطعی داد چرا که فاکتورهای خاصی می‌توانند این هزینه‌ها را دستخوش تغییر قرار دهند. اگر بخواهیم اشاره‌ای به این فاکتورها داشته باشیم می‌توان نوع ویزا و مدت‌زمان اقامت شما را نام برد که هرکدام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. لازم به ذکر است اگر قصد دارید تا ویزا 10 روزه دریافت کنید نیازی به پرداخت هزینه خاصی نخواهید داشت؛ اما ویزاهایی که اعتباری بیشتر از 10 روز دارند باتوجه‌به نوع خود شما را متحمل هزینه‌های متفاوتی خواهند کرد.

قیمت ویزا -عمان برای ایرانیان

در حال حاضر قیمت ویزای عمان برای ایرانیان باتوجه‌به اعتبار و ترددی که دارند متفاوت است و این امر را در بخش‌های قبل نیز بیان نمودیم. با این تفاسیر می‌توان نتیجه گرفت قیمت هر visa با دیگر ویزاها متفاوت است و اگر بخواهیم در قالب یک مثال این موضوع را تشریح نماییم می‌توان ویزاهای تفریحی و ویزاهای الکترونیکی کشور عمان را نام برد. شما به‌عنوان یک شهروند ایرانی برای دریافت هرکدام از این ویزاها بایستی هزینه متفاوتی را پرداخت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت oman-visa می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه کافه ارز ارتباط برقرار کنید. ما در سایت کافه ارز شرایطی را برای شما فراهم نموده‌ایم تا به‌راحتی درخواست خود برای ثبت ویزا را ارسال نموده و هزینه‌های آن را نیز پرداخت کنید. مجموعه ما با سال‌ها سابقه درخشان خود یکی از معتبرترین سایت‌ها برای پرداخت‌های ارزی به شمار می‌رود.

ویزای توریستی عمان

ویزای توریستی عمان را می‌توان یکی از نمونه ویزاهای این کشور دانست که مدت اعتبار آن از 10 روز تا 30 روز بوده و شما با دریافت آن می‌توانید این کشور ساکن شوید. توجه داشته باشید پس از دریافت این ویزا شما تنها یکبار می‌توانید در مدت‌زمان تعیین شده به این کشور سفر کنید و امکان تردد دائم برای شما وجود ندارد. اگر قصد تردد مداوم در کشور عمان را دارید بایستی اقدام به دریافت ویزاهای اقامت کنید. کشور عمان ویزاهای توریستی خود را تنها باهدف سفر به این کشور و گردش ارائه می‌نماید و می‌توانید به‌صورت آنلاین نیز اقدام به دریافت ویزای عمان کنید.

باتوجه‌به مطالبی که بیان شد شما پس از دریافت ویزای توریستی عمان می‌توانید نهایتاً تا 30 روز در این کشور اقامت داشته باشند. در واقع به بیان ساده‌تر می‌توان گفت ویزاهای توریستی به دو شکل ویزاهای 10 روزه و ویزاهای ۱ماهه ارائه می‌شوند که پس از دریافت می‌توانید طی 3 ماه از آن استفاده کنید. در صورت عدم استفاده از ویزای صادر شده به‌صورت خودکار باطل می‌شود. تمامی ویزاهای توریستی به‌صورت تک ورودی صادر می‌شوند و شما پس از خروج از این کشور برای ورود مجدد بایستی اقدام به دریافت ویزای جدید کنید.

ویزای-عمان

ویزای کار عمان

باتوجه‌به تحقیقاتی که تاکنون صورت‌گرفته است کشور عمان از نرخ بیکاری بسیار پایینی برخوردار است و همین امر را می‌توان دلیل بسیار مهمی برای علاقه به دریافت ویزای کاری عمان(oman-visa) دانست. این کشور برای شاغلان خود ساعات کاری 40 تا 48 ساعت در هفته را در نظر گرفته است و شما بری دریافت oman-visa بایستی حتماً با شرایط کاری این کشور آشنایی داشته باشید. برای دریافت این ویزا نیاز به طی نمودن مراحل مشخصی است. در گام اول لازم است یک پیشنهاد شغلی از سوی کارفرمایان فعال در این کشور دریافت کنید. توجه داشته باشید کارفرمایی که به‌عنوان جاب آفر به شما پیشنهاد شغلی می‌دهد بایستی حتماً موردتایید اداره کار و پلیس کشور عمان باشد.

شما به‌واسطه این فرد می‌توانید مراحل اخذ oman-visa را راحت‌تر طی کنید. پس از اینکه پیشنهاد شغلی خود را دریافت نمودید لازم است این پیشنهاد را همراه با مدارک و رزومه خود به سفارت خانه عمان ارسال نمایید تا روند بررسی صدور visa طی گردد. لازم است حتماً رزومه تحصیلی خود را برای جاب آفر موردنظر ارسال نمایید تا از سوی این فرد تأیید شوند. علاوه بر این امکان برگزاری یک آزمون نیز برای شما وجود دارد که بایستی این آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارید.

نتیجه :

اگر قصد دریافت ویزای عمان دارید نگران پرداخت هزینه های آن نباشید شما میتوانید به راحتی در صرافی کافه ارز پرداخت خود را انجام دهید در صورت نیاز کارشناسان ما در کافه ارز می‌توانند به شما کمک‌های شایانی نمایند.

 

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *