وبلاگ

/

/

بازی های پی پال کدامند؟ | کسب درآمد با بازی

بازی های پی پال کدامند؟ | کسب درآمد با بازی

۶ فروردین ۱۴۰۲

بازی های پی پال: تا چندین سال پیش بازی‌ یک فعالیت تفریحی برای بچه‌ها بود. اما در دنیای امروز فرصت بازی کردن با گجت‌های هوشمند برای همه افراد در تمام رنج سنی فراهم شده است. بازی کردن یک فرصت عالی برای شما مهیا می‌کند تا بتوانید خود را سرگرم کنید. اما تا حالا به این مسئله فکر کردید که کاش بتوانید در کنار تفریح و بازی کردن درآمد هم کسب کنید؟ برخی از بازی‌ها آرزوی شما را محقق کردند و یک سیستم پاداش طراحی کرده‌اند که با استفاده از آن می‌توانید درآمدزایی واقعی داشته باشید. از آنجا که پرداخت ارزی این پاداش‌ها معمولا با سیستم پی پال انجام می‌شود، این چنین بازی‌ها به عنوان بازی های پی پال نیز شناخته می‌شود.

امروزه افراد زیادی می‌خواهند درآمدهای بیشتری داشته باشند و چه درآمدی شیرین تر از پولی که برای بازی کرن به دست بیاید؟ اما متاسفانه در کشور ما این کار به خاطر محدودیت‌های پرداختی که برای ایرانیان وجود دارد، به سادگی انجام نمی‌گیرد. افرادی که قصد به دست آوردن درآمد از بازی‌ها را دارند، حتما به دنبال نقد کردن پی پال هستند. کافه ارز از معتبر ترین صرافی‌های آنلاین کشور است که می‌تواند در کمترین زمان ممکن، نقد درآمد ارزی بازی PayPal را برای شما انجام دهد. در این مطلب از وب‌سایت کافه ارز می‌خواهیم به بررسی دقیق‌تر بازی های معتبر پی پال بپردازیم و ببینیم شرایط بازی های PayPal چگونه است. اگر شما هم به کسب درآمد از بازی فکر می‌کنید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بازی های معتبر پی پال

اگر نگاهی به شرایط اقتصادی موجود بیندازید، متوجه خواهید شد که کسب درآمد ارزی بهترین راه برای داشتن یک زندگی خوب است. اگر شما درآمد ارزی داشته باشید خواهید توانست که آن را در داخل ایران به ریال تبدیل کنید و زندگی بهتری برای خود بسازید. راه‌های مختلفی برای کسب درآمد دلاری وجود دارد که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. یکی از بهترین روش‌ها برای به‌دست آوردن درآمد ارزی، بازی کردن است. امروزه بازی‌های زیادی با ساختار پاداش‌دهی ایجاد شده‌اند مانند بازی های پی پال که در آن می‌توانید به درآمدهای مناسبی دست پیدا کنید. شاید این مبالغ خیلی زیاد نباشند ولی با توجه به ارزش بالای دلار در ایران، این درآمدها می‌توانند به‌عنوان شغل دوم فرصت خوبی به حساب بیایند.

بازی های پی پال

در بازار بازی‌های متنوعی وجود دارند که با پیشنهادات وسوسه کننده سعی در جلب توجه کاربران دارند، پیشنهاداتی که صرفا برای جذب مخاطب مطرح می‌شود و حقیقت ندارد. اگر شما می‌خواهید در این مسیر قدم بگذارید، در ابتدا باید از درست کار کردن بازی منتخب تان اطمینان کافی حاصل کنید و مطمئن شوید که سیستم پاداش این بازی‌ها با هدف کلاه برداری از کاربران طراحی نشده باشد. پس از پیدا کردن بازی های درآمدزا واقعی، قدم دوم انتخاب یک راه مطمئن برای نقد کردن درآمدهای ارزی ناشی از بازی‌ها است،‌ برای این گام بهتر است که به سراغ سیستم مالی پی پال بروید و با یک افتتاح حساب پی پال رایگان از این روش مطمئن استفاده کنید.

اگر قصد دارید از بازی کسب درامد کنید Notcoin ارز نات کوین، یک بازی رایگان در تلگرام است که با کلیک ساده ارز دیجیتال به کاربران ارائه می‌دهد و در یک هفته اولیه بیش از 5 میلیون کاربر را جذب کرده است.

کسب درآمد با بازی پی پال Swagbucks

بازی های PayPal هر روز در حال افزایش هستند و بسیاری از کاربران به آن علاقه نشان می‌دهند. با توجه به حساسیت‌های خاصی که در این مورد وجود دارد، بهتر است که به سراغ بازی‌های شناخته شده و مطرح بروید. یکی از بهترین پلتفرم‌ها Swagbucks است. شما در این پلتفرم می‌توانید بازی‌های مختلفی را مشاهده کنید. بعضی از این بازی‌ها حالت رایگان دارند و برای برخی دیگر باید هزینه پرداخت کنید. تجربه این موضوع را ثابت کرده است که فعالیت در این پلتفرم می‌تواند بر اساس تلاش شما درآمد ایجاد کند. درآمد متوسط در این پلتفرم به ازای هر ساعت ۲ تا ۴ دلار است که مبلغ قابل توجهی به شمار می‌آید. در حال حاضر این پلتفرم بازی‌های خود را به‌صورت مستقیم بر روی اندروید و iOS اجرا می‌کند.

کسب درآمد با بازی پی پال Swagbucks

اگر به دنبال بهترین روش‌های درآمدزایی از این طریق هستید، حتما از بازی های پیپال Swagbucks نهایت استفاده ممکن را ببرید. برای این‌که بتوانید درآمدهای ناشی از این پلتفرم را نقد کنید، حتما باید یک اکانت پی پال فعال داشته باشید. شما برای ایجاد اکانت خود می‌توانید از خدمات نقد کردن پی پال کافه ارز استفاده کنید. این مجموعه به شما کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن درآمدهای ارزی خود را نقد کنید.

پلتفرم MyPoints؛ بهترین بستر برای بازی های پی پال

اگر به موضوع بازی پی پال واقعی علاقه‌مند شدید، بهتر است که به سراغ سایر پلتفرم‌های محبوب در این زمینه هم بروید. پلتفرم MyPoints یکی از بهترین پلتفرم‌هایی است که در آن می‌توانید بازی های پی پال را مشاهده کنید. نکته جالب این است که در این پلتفرم علاوه بر اندروید و iOS، شما خواهید توانست که از نسخه وب نیز بهره ببرید. در صورتی که به بازی کردن در نسخه وب علاقه دارید، این پلتفرم می‌تواند این امکان ویژه را برای شما به وجود بیاورد.

البته فراموش نکنید که به غیر بازی کردن، با تماشای فیلم و نظرسنجی نیز می‌توانید درآمدهای مناسبی داشته باشید. با توجه به این‌که این سیستم نیز با پی پال فعالیت می‌کند،‌ ارزهای به دست آمده از این راه نیز به حساب پیپال شما واریز خواهد شد. اگر به دنبال یک راه آسان برای نقد کردن درآمدهای ارزی خود هستید، حتما دغدغه خود را با کافه ارز در میان بگذارید تا به شما کمک کند. خوشبختانه تعداد زیادی از افراد از خدمات نقد کردن پی پال کافه ارز در این مورد استفاده می‌کنند چرا که به صورت اتوماتیک و آنی انجام می‌شود.

پلتفرم MyPoints؛ بهترین بستر برای بازی های پی پال

درآمد ارزی با بازی پی پال Mistplay

یکی از بهترین برنامه‌هایی که برای بازی های پی پال به کار می‌رود Misplays است که در سالیان اخیر تعداد کاربران آن در حال افزایش است. البته این برنامه به‌صورت اختصاصی بر روی اندروید ارائه می‌شود و از سایر موارد پشتیبانی نمی‌کند. زمانی که شما این برنامه را باز می‌کنید، یک فهرست از بازی‌های مختلف برای شما به نمایش درمی‌آید که می‌توانید با بازی کردن در آن‌ها به درآمد مناسبی برسید. شما در هنگام بازی کردن در این برنامه، سه نوع ارز به نام‌های GXP، PXP و Unit را دریافت خواهید کرد که هرکدام از آن‌ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. در صورتی که شما در این بستر فعال باشید،‌ ساعتی بین ۳ تا ۵ دلار درآمد خواهید داشت.

با توجه به جذابیت‌هایی که در این بستر وجود دارد، بسیاری از افراد در این بازی‌ها شرکت می‌کنند و از این طریق به درآمدهای مناسبی دست پیدا می‌کنند. اگر شما هم به دنبال بازی پی پال برای کسب درآمد هستید،‌ استفاده از این بستر می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد پس آن‌ را جدی بگیرید.

درآمد ارزی با بازی پی پال Mistplay

حساب پی پال برای بازی

اگر قصد بازی در هر یک از این بازی های PayPal که در بالا معرفی کردیم دارید، و یا قصد دارید از یک بازی کسب درآمد کنید، به یک حساب پی پال برای نقد ردن درآمد بازی نیاز خواهید داشت. داشتن چنین حسابی به شما کمک می‌کند به آسانی و بدون دغدغه درآمد دلاری کسب کنید. اگرچه برای نقد کردن درآمد ارزی خود در ایران با مشکلاتی مواجه خواهید شد. کافه ارز با سال‌ها تجربه در زمینه پرداخت ارزی بین المللی به شما کمک می‌کند هم نسبت به افتتاح حساب پی پال برای بازی اقدام کنید و هم نسبت به نقد کردن درآمد بازی PayPal اقدام کنید. تمامی خدمات در این مجموعه به صورت اتوماتیک و در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

بازی های معتبر پی پال

کافه ارز؛ بهترین بستر برای نقد کردن درآمد

همان‌طور که مشاهده کردید، بازی‌های زیادی برای درآمدزایی شما در نظر گرفته شده‌اند که هرکدام از آن‌ها دارای شرایط خاص خود هستند. در این میان نقد کردن درآمد بازی‌ها یکی از چالش‌های پیش رو در این زمینه است که باید آن را جدی بگیرید. امروزه تحریم‌های اقتصادی زیادی بر علیه ایران وجود دارد که شرکت پی پال نیز چاره‌ای جز احترام گذاشتن به قوانین مربوطه را ندارد. از همین رو استفاده از خدمات پی پال برای ایرانیان بسیار محدود شده است و در صورت شناسایی حساب شما مسدود خواهد شد.

برای اینکه شما بتوانید از این مشکل جلوگیری کنید، حتماً باید به گونه‌ای عمل کنید که پی پال هویت ایرانی شما را شناسایی نکند. اگر شما به دنبال راهی برای فروش ارزهای پی پال خود هستید، بهتر است که برای انجام این کار از سایت کافه ارز کمک بگیرید. برای نقد کردن پی پل خود شما باید در ابتدا ثبت‌نام خود را در کافه ارز انجام دهید.

بعد از این‌که نام‌نویسی خود را کافه ارز به اتمام رساندید، باید کارهای احراز هویت خود را هم صورت دهید. بعد از این مراحل، فقط کافی است که درخواست خود مبنی بر نقد کردن درآمدهای ارزی را ثبت کنید. در این حالت شما موجودی پی پال خود را به حساب پی پال کافه ارز واریز خواهید کرد. سپس مبلغ ریالی آن در حساب کافه ارز شارژ می‌شود و به‌راحتی می‌توانید این مبلغ را در حساب خود برداشت کنید.

نقد کردن درآمد بازی های پی پال

کسب درآمد ارزی از بازی با کافه ارز

کسب درآمد ارزی برای بسیاری از افراد به یک دغدغه تبدیل شده است زیرا می‌تواند شرایط زندگی شما را به‌صورت کلی تغییر دهد. یکی از راه‌های نوین برای کسب درآمد ارزی بازی کردن است. در حال حاضر پلتفرم‌های مختلفی وجود دارند که با کمک آن‌ها می‌توانید به درآمدهای ارزی مناسبی دست پیدا کنید. بعد از اینکه موفق به کسب درآمد از طریق این بازی‌ها شدید، باید راهی برای نقد کردن آن پیدا کنید. در حال حاضر استفاده از خدمات پی پال بهترین روش برای انجام این کار است. اگر دوست دارید فروش ارز پی پال شما به سرعت انجام شود، بهتر است که از خدمات نقد کردن پی پال در کافه ارز به این منظور استفاده کنید.

4.4/5 - (25 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاه ها(14)
  1. می خوام از بازی ها پول دربیارم

    1. مهران رباطی گفت:

      ما در این مسیر کمکت می کنیم

  2. فاضل میرمحمدصادق گفت:

    سلام خسته نباشید ناشنوا هستم میخواهم افتتاح حساب پی پال ثبت نام میکنم چطوره؟
    حساب پی پال برای گوشی بازی میشه؟

    1. مهران رباطی گفت:

      سلام دوست عزیز. برای افتتاح حساب پی پال و نحوه کار با آن به وبسایت cafearz.com برید و در چت آنلاین از پشتیبانی کمک بگیرید

  3. اسماعیل رنجبر گفت:

    سلام خسته نباشید می‌خواستم یک حساب پیپال برای بازی داشته باشم می‌تونیم کمکم کنید ممنون میشم از کمک شما

    1. مهران رباطی گفت:

      سلام وقت بخیر. برای افتتاح حساب پی پال از طریق چت آنلاین سایت اقدام کنید.

  4. سلام خسته نباشید ،یک بازی دارم که در آمد دلاری داره ،حالا باید از کجا بفهمم که درسته و قابل برداشت هست درآمدش ،شما میتونید کمکم کنید،؟و حتما باید حساب پی پل داشته باشم ،؟من پاسپورت ندارم ،یعنی انقضا نداره ،باید اول تمدید کنم بعد به فکر حساب پی پل باشم؟اسم بازی بنویسم شما میتونید بگید درسته یا نه ،میشه از این بازی کسب در امد کرد یا نه؟من به درآمد بازی خیلی احتیاج دارم،واسه هزینه عمل همسرم باید پول جور کنم،

    1. مهران رباطی گفت:

      سلام. متشکرم. کسب درامد از بازی ریسک بالایی دارد و ممکن است در نهایت با شما تسویه نشود. قبل از این که بازی را شروع کنید، سعی کنید کامل درباره آن تحقیق کنید

  5. سلام..خسته نباشید..من دربازیهای اندروید
    مقداری دلار جایزه…گیفت کارت آمازون..هزار دلار دریاندکس مانی..دارم ومیخواهم آنها رانقد کنم در ایران.چگونه به من کمک میکنید…کمیسیون شما به ازای هرصددلار چقدر به ریال میشود؟

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما. با بخش پشتیبانی کافه ارز تماس بگیرید.

      1. حسین جمالی گفت:

        سلام این بازی ها در ایران تحریم است،متاسفانه من چند ماه قبل یه حساب پی پال با هزینه برام ساختند و حتی vps هم گرفتم و من فریب بازیهای فروشگاه پلی را خوردم،هر بازی انجام دادم برداشت نداشت، الان بی فایده حساب پی پال و vps دارم که بدون استفاده گذاشتم کنار.

        1. مهران رباطی گفت:

          درود بر شما. در هنگام انتخاب بازی از قبل کامل تحقیق کنید. حساب پی‌پال خیلی بدردتون میخوره و ممکن است در آینده برای انواع پرداخت‌ها بهش نیاز داشته باشید.

  6. حسین جمالی گفت:

    خوب الان یه بازی معرفی کن که واقعا پول بده با پی پال، من دارم بیخودی برجی ۶۰۰ هزینه وی پی اس می دم چون گفتن باید حداقل هفته ای یک دفعه باید یه سر به پی پالمون بزنیم، من بازی های زیادی نصب کردم که برداشتش با پی پال بوده ولی همش سرکاریه، اگرم اینجا می خوای به صورت راز ی باشه بگو تا ایمیلم بفرستم و روی ایمیلم بفرست، من با این اوصاف باید قید حساب پی پال خود را بزنم, من حدود ۸۰ دلار هزینه دادم جهت ساخت پی پال،حالا این هزینه ش بماند و به کنار، این ماهانه تمدید vps بدتر از همه ش

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما. متاسفانه برخی از بازی‌ها با کاربران ایرانی دچار مشکل می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *