وبلاگ

/

/

همه چیز درباره حساب پی‌پال اجاره‌ای و شرایط استفاده از آن

همه چیز درباره حساب پی‌پال اجاره‌ای و شرایط استفاده از آن

۱۱ بهمن ۱۴۰۲

حساب پی‌پال اجاره‌ای: نوسانات ارزی و محدودیت‌های بانکی باعث شده است تا خیلی از افراد فریلنسر به حساب اجاره‌ای پی‌پال روی آورند. برخی از فریلنسرها برای دریافت دستمزد خود از صرافی‌ها حساب پی پال اجاره می‌کنند. حساب اجاره‌ای پی پال یک موضوع ناشناخته است به همین دلیل تصمیم گرفتیم مطلبی درباره آن آماده کنیم تا پاسخگوی نیازهای شما باشد. اگر می‌خواهید بیشتر با مقوله اجاره حساب آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. اما قبل از هر چیزی اجازه دهید کمی با پی پال آشنا شویم و سپس به سراغ اکانت‌های اجاره‌ای برویم. شایان ذکر است که این مقاله صرفاً جنبه آموزشی داشته و کافه ارز سرویس اجاره حساب پی‌پال را انجام نمی‌دهد. برای بهره‌مندی از خدمات پی‌پال به جای حساب اجاره‌ای می‌توانید از سرویس افتتاح حساب و خرید و فروش پی‌پال کافه ارز استفاده نمایید.

اجاره حساب پی پال در ایران

حساب پی پال چیست؟

پی‌پل یا پی‌پال (PayPal) یک شبکه بین‌المللی برای انتقال وجه است که میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان از آن دارد. این حساب پی پال در زمینه‌های مختلف نظیر ارسال و دریافت پول، خرید از سایت‌های خارجی، پرداخت هزینه هتل و غیره کاربرد دارد. در واقع، پی پال به دلیل گستره خدماتی که ارائه می‌دهد یکی از بزرگترین سرویس‌های پرداختی در دنیا به شمار می‌رود که روز به روز به تعداد کاربران آن افزوده می‌شود.

البته، فراموش نکنید که به دلیل محدودیت‌های اعمال‌شده، کاربران ایرانی به سیستم انتقال وجه پی پال دسترسی ندارند. در حقیقت، اگر پی‌پال متوجه حضور کاربران ایرانی در شبکه خود شود خیلی سریع حساب آن‌ها را مسدود می‌سازد. البته، افرادی زیادی در ایران وجود دارند که برای نقل و انتقالات مالی به حساب پی‌پال نیاز دارند اما از افتتاح حساب پی‌پال و مسدودی آن هراس دارند. شما می‌توانید با سرویس افتتاح حساب پی پال کافه ارز معتبرترین و امن‌ترین حساب را برای خود افتتاح کنید اما با اجاره حساب پی‌پال نیز می‌توانید این محدودیت را برطرف سازید. اما منظور از حساب اجاره‌ای پی‌پال چیست و اصلاً این کار از لحاظ قانونی مشکلی ندارد؟ در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد. همچنین، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دلایل مسدود شدن حساب پی پال می‌توانید به مقاله آن در وبلاگ کافه ارز مراجعه کرده و آن را مطالعه فرمایید در صورت نیاز به مشاوره می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

افتتاح حساب پی پال

منظور از حساب اجاره‌ای پی پال چیست؟

اجاره اکانت پی‌پال paypal یکی از موضوعات جالب و در عین حال ناآشنا است که می‌تواند برای بسیاری از کسب‌و‌کارها ارزشمند و سودآور باشد. روش انجام این کار به این صورت است که برخی از صرافی‌ها، اکانت‌های پی‌پال خود را به افرادی که نیاز به آن دارند، اجاره می‌دهند. فقط کافی است فرد متقاضی، جزئیات اکانت پی‌پال اجاره شده را (شماره حساب، کد پستی، و غیره) دریافت کرده و سپس در درگاه‌های خرید آنلاین یا سایت‌های فریلنسری از این اطلاعات استفاده کند.

خیلی از شرکت‌ها در زمینه اجاره حساب پی‌پال یا حساب پی پال اشتراکی فعالیت دارند. البته، در بیشتر مواقع، کاربر نیازی به سرور مجازی ندارد چون اصلاً قرار نیست اطلاعات حساب به وی داده شود بلکه تنها کافی است اطلاعات مربوط به کسب‌و‌کار و خرید خود را به شرکت اجاره‌دهنده اکانت پی‌پال ارائه دهد. البته برای استفاده از این خدمات، لازم است کاربر هزینه اجاره به همراه کارمزدهای تعیین‌شده را پرداخت کند. توجه داشته باشید که برای این کار باید اعتبار بیزنس خود را به شرکت ارائه‌دهنده این سرویس ثابت کنید، چون پی‌پال روی تراکنش‌های مشکوک خیلی حساس است و ممکن است حساب شرکت را دچار مشکل سازد. به طور کل، بهتر است برای افتتاح حساب پی‌پال اطلاعات کاملی داشته باشید. به همین دلیل، ما یک مقاله آموزشی از ساخت حساب با عنوان چگونه حساب پی‌پال بسازید در وبلاگ کافه ارز منتشر کرده‌ایم که بهتر است آن را مطالعه کنید.

استفاده از حساب اجاره ای paypal

اجاره حساب پی پال در ایران

استفاده از حساب پی‌پال اجاره‌ای برای ایرانیان چالش‌های زیادی را به‌وجود آورده است؛ به همین دلیل برای اجاره حساب پی‌پال باید به ارائه‌دهندگان معتبر مراجعه کنید. بن‌شدن حساب، مسدود شدن تراکنش‌های مالی، و قفل‌شدن موجودی حساب، تنها بخشی از مشکلاتی هستند که ممکن است برای شما پیش بیاید. به طور کلی بهتر است نسبت به افتتاح حساب پی‌پال در کافه ارز اقدام کنید. اگر حساب پی‌پال شما دچار مشکل شده است نیز می‌توانید از سرویس رفع لیمیت پی‌پال که در کافه ارز ارائه می‌شود استفاده کنید. اگر انتقال وجه شما به‌صورت بین‌المللی است یا گردش حساب بالایی دارید، حساب پی‌پال اجاره‌ای یک راه حل امن و مطمئن برای شما به حساب می‌آید. همچنین، اگر علاقه‌مند هستید اطلاعات کامل در زمینه معرفی انواع حساب پی پال PayPal را بدست آورید، تیم کافه ارز آن را به طور جامع در وبلاگ برای شما شرح داده‌ است و برای اطلاعات بیشتر می‌توانید این مقاله را در وبلاگ ما مشاهده کنید.

مزایای استفاده از حساب اجاره‌ای پی‌پال

استفاده از حساب پی‌پال اجاره‌ای یا حساب پی‌پال اشتراکی مزایای زیادی برای کاربران ایرانی مزایای بسیار زیادی در بر دارد. در ادامه مهم‌ترین مزایای استفاده از حساب پی‌پال اجاره‌ای را معرفی خواهیم کرد.

  • دسترسی به شبکه مالی جهانی: همان‌طور که می‌دانید، انجام فعالیت‌های مالی در خارج از کشور با استفاده از حساب ریالی ایران امکان‌پذیر نیست و لازم است تا یک حساب بین‌المللی داشته باشید. پی پال این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا تراکنش‌های مالی خود را به راحتی انجام دهید.
  • کسب درآمد دلاری: بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا به صورت فریلنسری و از طریق اخذ پروژه‌های بین‌المللی کسب درآمد دلاری داشته باشند. به همین دلیل، مهم‌ترین چیزی که فریلنسرها برای دریافت درآمد خود نیاز دارند، یک حساب بین المللی مانند پی‌پال است. البته، شما می‌توانید درآمد ارزی خود را از طریق دیگر سرویس‌های کافه ارز به راحتی نقد کرده و به صورت ریالی در حساب بانکی خود تحویل بگیرید.
  • پرداخت در سایت‌های خارجی: با پی‌پال اجاره‌ای می‌توانید خرید خود از وبسایت‌های خارجی را به راحتی انجام دهید و هزینه آن را به صورت مستقیم از اکانت خود پرداخت کنید. البته، در سایت کافه ارز نیز می‌توانید این کار را انجام دهید. به این گونه که شما لینک محصول مورد نظر را به کارشناسان کافه ارز می‌دهید و آن‌ها خرید را برای شما انجام می‌دهند.

به طور کلی، داشتن یک حساب بین‌المللی مزایای فوق‌العاده‌ای را برای کاربران ایرانی به ارمغان می‌آورد. اما دسترسی به خدمات این شبکه چه از راه افتتاح حساب پی‌پال یا استفاده از پی‌پال اجاره‌ای، معایب و ریسک‌هایی را در ایران به همراه دارد. برای مثال با توجه به محدودیت‌های اعمال‌شده، به محض ورود به شبکه پی‌پال، سیستم‌های پی‌پال با تشخیص آی‌پی ایران حساب شما را مسدود کرده و سرمایه شما را نیز بلوکه می‌کنند. از سوی دیگر انتقال موجودی به حساب بانکی زمان‌بر بوده و باید هزینه تراکنش آن را پرداخت کنید. همچنین، اگر دغدغه لیمیت شدن حساب پی‌پال خود را دارید، کافه ارز این دغدغه و نگرانی را برای شما از بین برده است. برای کسب اطلاعات بیشتر، به مقاله مربوطه در وبلاگ سر بزنید.

نتیجه‌گیری

کاربران ایرانی برای انجام تراکنش‌های مالی به صورت بین‌المللی نیاز مبرمی به حساب‌های ارزی نظیر پی‌پال دارند. متاسفانه به علت محدودیت‌های اعمال‌شده، کاربران ایرانی در زمان افتتاح حساب پی‌پال دچار مشکل می‌شوند چون پی‌پال به محض این که متوجه حضور کاربر با آی‌پی ایران شود، حساب را مسدود کرده و موجودی آن را نیز بلوکه می‌کند. به طور کلی، کافه ارز فعالیتی در زمینه حساب پی پال اشتراکی ل ندارد و بهتر است به جای اجاره حساب از خدمات افتتاح حساب و خرید با پی‌پال کافه ارز استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *