وبلاگ

/

/

خرید اکانت Picsart Gold؛ دنیایی نامحدود از قابلیت‌های ویرایش عکس

خرید اکانت Picsart Gold؛ دنیایی نامحدود از قابلیت‌های ویرایش عکس

خرید اکانت Picsart Gold: خرید اکانت Picsart Gold به کاربران این امکان را می‌دهد که تصاویر و ویدیوهای خود را به بهترین شکل ویرایش کرده و مانند یک شبکه اجتماعی تصاویر را به اشتراک گذاشته و لایک و کامنت دریافت کنید. یکی از مشکلات کار با این ابزار، محدودیت های مربوط به پرداخت ارزی و خرید از سایت های خارجی و خرید اشتراک سایت های حارجی است. نگران نباشید، شما می‌توانید برای رفع محدودیت‌های اکانت پیکس آرت نوع گلد ارائه شده است، برای خرید این اکانت و پرداخت هزینه‌های آن به دلار هم می‌توانید از مجموعه کافه ارز کمک بگیرید.

خرید اکانت picsart gold

معرفی پیکس آرت PicsArt و امکانات آن

قبل از اموزش نحوه خرید پیکسارت گلد بهتر است کمی با ماهیت این ابزار و تاریخچه ان آشنا شویم. پیکس آرت یک شرکت آمریکایی است که در کشور ارمنستان نیز مستقر است. این شرکت در سال 2011 یک نرم افزار حرفه‌ای با انواع فیلترها و ویرایش‌گرهای خاص عکس و ویدئو ارائه کرد که تنها دو سال بعد از تأسیس برنامه آنها بیشتر از 90 میلیون نصب فعال داشت. سال 2014 نسخه ویندوز را ارائه کرد که موجب محبوبیت بیشتر آن شد.

برنامه پیکس آرت به عنوان کامل‌ترین بهترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن است که برای ویرایش تصاویر و ویدئو بر روی گوشی‌های اندروید و ios نصب می‌شود. این برنامه بیشتر از یک میلیارد دانلود داشته و در تمام جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد با استفاده از پیکس آرت بر روی گوشی‌های اسمارت فون خود می‌توانید یک استودیو عکس فوق‌العاده داشته باشید. با کمک ابزارهای بی نظیری که در اختیار کاربر قرار می‌دهند، می‌توانید عکس‌های خود را ادیت کنید. به طور کلی یک ابزار قدرتمند در زمینه افکت گذاری بر روی تصاویر است که با کمک تغییر رنگ نور، آب و استایل عکس و امکان اضافه کردن متن‌ها و افکت‌های مختلف کیفیت عکس‌ها را افزایش می‌دهد.

به عنوان مثال با انتخاب عکس یک منظره انتخاب سایز فیلتر و روشنایی مورد نظر می‌توانید عکس‌های خود با دوستانتان را به این منظره‌ها اضافه کنید. اگر هوشمندانه عکس‌ها را انتخاب کنید، قطعا نتیجه نهایی آن قابل باور و کاملا طبیعی به نظر می‌رسد. مهم این است که اکانت رایگان پیکس آرت امکانات کمتری ارائه می‌دهد و با فراهم آمدن شرایط خرید اکانت Picsart Gold می‌توانید از تمامی امکانات و ویژگی‌های خاص این اپلیکیشن استفاده کنید و در واقع یک آرشیو کامل از امکانات دست پیدا می‌کنید.
همچنین، ما در وبلاگ کافه ارز یک مطلب درباره معرفی سایت iCons8؛ بهترین سایت برای طراحان گرافیک تهیه کرده‌ایم که بهتر است قبل از خرید سرور به مطالعه آن بپردازید.

قابلیت های picsart gold

ویژگی‌های منحصر بفرد اکانت پیکس آرت گلد

با خرید اکانت پیکس آرت گلد به راحتی می‌توانید برای گوشی‌های آیفون و اندروید و ویندوز از آن استفاده کنید و به ابزارها و امکانات منحصر به فرد آن دسترسی دارید.

در نسخه معمولی پیکس آرت امکان ادیت ویدئو و عکس را دارید، اما به بسیاری از امکانات پیشرفته ویژگی‌های حرفه‌ای آن دسترسی پیدا نمی‌کنید. در این شرایط با خرید اکانت Picsart Gold در کوتاهترین زمان می‌توانید به بسیاری از ویژگی‌های خاص این اپلیکیشن دست پیدا کنید. که در ادامه چند مورد مهم آن را ذکر می‌نماییم:

حذف انسان یا شی بدون آسیب به عکس

برخی از مواقع تمایل دارید یک عکس دو نفره یا چند نفره را ویرایش کنید و به گونه‌ای که برخی از افراد را حذف کنید که هیچ آسیبی به عکس وارد نشود. برنامه پیکس آرت به راحتی قسمت مشخص شده را تشخیص داده و بدون کوچکترین سرنخی آن را حذف می‌کند.

فیلترهای متنوع

در اکانت پیکس آرت گلد فیلترهای بسیار جالب و مفید قرار دارد که می‌توانید هر فیلتر را بر روی فیلترهای قبلی نیز اعمال کنید. تمامی این فیلترها توسط تیم حرفه‌ای با پیکس آرت انتخاب و طراحی شده‌اند. به همین جهت می‌تواند به عکس‌ها و ویدیوهای شما روح تازه بدهد.

زیباتر کردن چهره با خرید اکانت picsart gold

ابزار خاصی به نام beautify در این نرم افزار وجود دارد که از آن برای زیباتر کردن چهره در عکس‌ها و فیلم‌ها استفاده می‌شود. این آپشن‌ها ساختار صورت را نشان داده و می‌تواند چشم‌ها و دندان‌ها را درخشان و براق کند و همچنین قابلیت حذف جوش‌های صورت را دارد.

استیکرهای متعدد

در اکانت پیکس آرت گلد به بیشتر از 5 هزار استیکر مختلف دسترسی پیدا می‌کنید، قطعاً از آنها می‌توانید برای زیباتر کردن عکس‌ها استفاده نمایید.

ادیت ویدئو

ادیت ویدئو یکی از مهمترین ویژگی‌های این نرم افزار است که به بهترین شکل ممکن آپشن‌های مختلف را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در واقع تمام کارهایی که با عکس‌ها می‌توانید انجام دهید، با ویدئو هم می‌توانید انجام بدهید.
معرفی سایت iCons8؛ بهترین سایت برای طراحان گرافیک

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از سایت 123RF

خرید اکانت picsart gold

بررسی مزایای پیکس آرت گلد

در صورت آشنایی کامل با ویژگی‌های اکانت پیکس آرت گلد می‌توانید از تمام مزایای آن بهره مند شوید. به همین جهت به افرادی که در حوزه عکس و فیلم فعالیت می‌کنند، یا در شبکه‌های اجتماعی فعالیت‌های زیادی دارند خرید اکانت Picsart Gold پیشنهاد می‌شود. در ادامه بیشتر به مزایای خرید اکانت پیکس آرت گلد در ادیت فیلم و عکس می‌پردازیم:

برخی از مزیت‌های اکانت پیکس آرت گلد برای ادیت عکس:

  • فیلترهای داغ و ترند روز دنیا
  • حذف کردن بک گراند عکس‌ها و جایگزین کردن بک گراند جدید
  • دسترسی به عکس‌های جذاب و خاص و ادیت عکس‌های شخصی
  • امکان اضافه کردن مطالب با کمک ۲۰۰ فونت عالی
  • روتوش کردن عکس‌ها و سلفی‌ها و امکان تغییر رنگ مو
  • امکان برش‌های طولی و عرضی عکس‌ها و تغییر سایز آنها بدون تغییر در کیفیت
  • امکان ساخت استیکر شخصی برای قرار دادن بر روی عکس‌ها
  • پشتیبانی از فونت‌های راست چین مانند فارسی و عربی

برخی از مزیت‌های اکانت پیکس آرت گلد برای ادیت فیلم:

  • قرار دادن موزیک بر روی فیلم‌ها با کمک کتابخانه غنی و پر محتوای پیکس آرت
  • امکان ساخت استوری برای اینستاگرام و تیک تاک
  • قرار دادن افکت‌های جذاب و حرفه‌ای ترند دنیا برای فیلم‌ها
  • امکان برش دادن ویدیوها به راحتی و یا اتصال قطعات مختلف ویدیو به یکدیگر
  • امکان نمایش عکس‌ها به صورت اسلاید
  • امکان ساخت ویدئو کالج و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی

خرید اکانت picsart gold در کافه ارز

نکات مهم در خرید اکانت Picsart Gold

برای خرید اکانت پیکس آرت گلد همه افراد نمی‌توانند به صورت شخصی اقدام کنند. چرا که پرداخت هزینه‌های اشتراکی اکانت به صورت ارزی است و از کارت‌های بانکی داخل کشور پشتیبانی نمی‌کند. به همین دلیل نیاز است که از وب سایت‌های واسط مانند مجموعه کافه ارز کمک بگیرید، تا تمام مراحل خرید اکانت به راحتی طی شود.

بهتر است با انتخاب مراکزی که اکانت را به صورت کاملا قانونی و اختصاصی بر روی ایمیل شخصی شما را راه اندازی می‌کنند، اقدام خرید اکانت Picsart Gold نمایید، تا در حین استفاده از این سرویس هیچ مشکلی ایجاد نشود.

 

مهمترین نکاتی که در هنگام خرید اکانت پیکس آرت گلد باید به آن توجه کنید، شامل موارد ذیل است:

  • در صورت بروز مشکل برای ایمیل، اکانت را بر روی ایمیل دیگری فعال کنید.
  • مراکزی برای خرید انتخاب کنید که تا آخرین روز اشتراک گارانتی برای اکانت در نظر بگیرند.
  • اکانت‌های قانونی قابلیت تغییر اطلاعات ورودی را دارند.

پس از پایان مدت زمان اشتراک picsart gold، اکانت قابل تمدید نبوده و در صورت نیاز باید اکانت جدید ساخته شود.

خرید اشتراک picsart gold برای چه کسانی مناسب است؟

با بررسی کاربری‌های خاص پیکس آرت گلد در می‌یابیم که استفاده کردن از ویژگی‌ها و مزیت‌های این اکانت برای بسیاری از افراد ضرورت دارد. اگر با کاربرد این اکانت آشنایی داشته باشند، بسیاری از روال کاری آنها آسان‌تر می‌شود.

برخی از افراد که لازم است حتما اقدام به خرید اکانت Picsart Gold نمایند، شامل موارد ذیل هستند:

  • افرادی که به دنبال داشتن فیلم‌ها و عکس‌های جذاب برای اشتراک گذاری هستند.
  • افرادی که به دنبال تحسین بقیه در مورد عکس‌ها و فیلم‌های خود هستند.
  • افرادی که ترجیح می‌دهند در زمینه عکس و فیلم حرفه‌ای به نظر برسند.
  • افرادی که تمایل دارند با صرف هزینه کمتر کار با کیفیت بالاتری انجام بدهند.
  • افرادی که به دنبال پیشرفت و حرکت کردن همگام با تکنولوژی هستند.

سخن آخر

خرید اکانت Picsart Gold برای افراد زیادی ضرورت دارد، به همین دلیل آشنایی با مراکز معتبری که می‌توانند در این حوزه خدمات خود را به صورت حرفه‌ای ارائه دهند، لازم است. مجموعه کافه ارز جزء بهترین‌ها بوده که در کوتاهترین زمان ممکن پس از ارائه اطلاعات لازم، شرایط خرید اکانت پیکس آرت را برای شما فراهم می‌کند. این اکانت را می‌توانید به صورت سالانه، ماهانه و حتی سه ماهه خریداری کنید. در صورت نیاز به مشاوره قبل از ثبت سفارش خرید اکانت می‌توانید با کارشناسان کافه ارز تماس برقرار نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *