وبلاگ

/

/

معرفی سایت iCons8؛ بهترین سایت برای طراحان گرافیک

معرفی سایت iCons8؛ بهترین سایت برای طراحان گرافیک

سایت iCons8: برخی از طراحان گرافیک برای جذاب‌تر شدن کارهای خود در برخی از اوقات از یک‌سری طرح‌های آماده استفاده می‌کنند. طرح‌های آماده را می‌توانید هم به‌صورت رایگان از سایت‌های مختلف دانلود کنید و هم برخی از آن‌ها را خریداری کنید. سایت‌هایی نظیر iCons8 امکان دانلود رایگان و خرید طرح‌های گرافیکی بسیار با کیفیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما می‌توانید هزاران طرح آماده، تصاویر استوک، وکتور و محصولات دیگر را به‌صورت رایگان دانلود کرده و در طرح‌های گرافیکی خود استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم، سایت iCons8 را معرفی کرده ویژگی‌های آن را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما قصد دارید برای خرید اشتراک سایت ایکونز اقدام کنید می‌توانید از خدمات خرید اشتراک های خارجی کافه ارز استفاده کنید. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

طرح‌های آماده برای تولیدکنندگان محتوا در سایت icons8

سایت iCons8 چیست؟

ابزار iCons8 یک نرم‌افزار گرافیکی است و دارای یک کتابخانه عظیم شامل 180 هزار آیکون، عکس، تصاویر رابط، وکتور و هزاران ویژگی رایگان دیگر است که به طراحان و گرافیست‌ها در عملی‌کردن ایده‌هایشان کمک شایانی می‌کند. این سایت در سال 2001 در انگلستان راه‌اندازی شد و از آن زمان تا به امروز سرویس‌های بسیار خوبی را به کاربرانی از سراسر جهان ارائه داده است. شما در این سایت می‌توانید از میان 33 سبک مختلف آیکون به راحتی طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و با چند کلیک به آسانی به طرح اصلی خود اضافه کنید. شما همچنین می‌توانید آیکون‌ها را به دلخواه خود رنگ‌آمیزی کنید و فونت مورد نظر خود را نیز به راحتی در آن ایجاد کنید.
اگر می‌خواهید با محیط Picsart Gold آشنا شوید ما در وبلاگ کافه ارز از صفر تا صد آن را برای شما آموزش داده‌ایم که در صورت تمایل می‌توانید مقاله آن را مطالعه کنید.

به‌طورکلی، سایت iCons8 دارای 6 محصول مختلف است که به صورت خدمات آنلاین و برنامه‌های وب به کاربران ارائه می‌شود. در ادامه این 6 محصول را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • Pichon Icons: یک کتابخانه آفلاین رایگان است که به عنوان ویرایشگر آیکون عمل می‌کند.
  • Lunacy: نرم‌افزار طراحی گرافیک است که با منابع داخلی کار می‌کند.
  • Vector Illustrations: یک آرشیو عظیم و رایگان از تصاویر موجود در Dribble است.
  • Photo Creator: یک ابزار ویرایش عکس است که با کمک هوش مصنوعی و کتابخانه‌ای شامل هزاران عکس استوک استودیویی می باشد.
  • Vector Creator: ابزار رایگان برای ساخت وکتورهای سفارشی است.
  • Smart Upscaler: ابزاری که به کمک هوش مصنوعی می‌تواند وضوح تصاویر را بدون افکت کیفیت را افزایش دهد.

خرید اشتراک سایت های خارجی

 

خرید اشتراک iCons8

سایت آیکونز 8 یک طرح رایگان دارد که می‌توانید بدون هیچ هزینه اضافه‌ای از آن استفاده کنید. البته، این طرح محدودیت‌هایی نظیر ذخیره در فرمت‌‌های مختلف و وضوح پایین نیز دارد که ممکن است یک چالش بزرگ برای شما باشد. علاوه بر این، هر زمان که خواستید از محصولات iCons8 در کارهای گرافیکی خود استفاده کنید باید حتماً به آن لینک دهید.

البته، شما با خرید اکانت سایت آیکونز 8 از سایت کافه ارز می‌توانید تمامی محدودیت‌های گفته‌شده را از بین ببرید. شما با خرید اشتراک iCons8 دسترسی به هزاران طرح، کتابخانه، فایل‌های لایه باز و اصلی دسترسی خواهید داشت. شما همچنین با تهیه اشتراک آیکونز8 می‌توانید به مجموعه‌ای از محصولات وکتور، آیکون، تصاویر استوک، آهنگ پس‌زمینه و ابزارهای ویرایش آنلاین دسترسی داشته باشید.
اگر شما در زمینه گرافیک فعالیت می‌کنید ما در وبلاگ کافه ارز به معرفی انواع سایت ها برای گرافیست ها پرداخته‌ایم که می‌توانید آن را مشاهده کنید.

آموزش استفاده از آیکونز8

آیا آیکونز 8 ارزش خرید اشتراک دارد؟

پاسخ به این سوال قطعاً بله است. شما با خرید اکانت می‌توانید با بهره‌گیری از کتابخانه بزرگ سایت iCons8 و الهام‌گرفتن از طرح‌های آماده، ایده‌های خود را به واقعیت تبدیل کنید. این پلتفرم دارای بزرگ‌ترین مجموعه وکتورها در جهان است که بسیاری از آن‌ها توسط برندهای معروفی همچون Apple، Adobe و Intuit استفاده می‌شوند. شما همچنین می‌توانید آیکون‌های مناسب برای هر نوع پروژه‌ای را در این سایت پیدا کنید.

تمامی آیکن‌ها توسط یک تیم حرفه‌ای از طراحان ایجاد شده‌اند که کیفیت بالا و طراحی ثابتی دارند. آیکن‌ها همچنین از دستورالعمل‌های آیکن ویندوز، اندروید و iOS پیروی می‌کنند، بنابراین همواره با نمادهای بومی سیستم‌عامل شما سازگار هستند. اگر به دنبال یک آیکن خاص هستید که در کتابخانه وجود ندارد، با یک کلیک می‌توانید درخواست خود را ارسال کرده و iCons8 آن را بدون هیچ هزینه اضافی برای شما بسازد.

علاوه بر وب‌سایت اصلی که بهترین منبع برای طراحان گرافیکی محسوب می‌شود، iCons8 ابزارها و برنامه‌هایی قابل‌اعتماد نیز ارائه می‌دهد تا طراحان بتوانند ایده‌های خود را به واقعیت تبدیل می‌کند. تمامی موارد در این پلتفرم از طریق دسته‌بندی‌ها و برچسب‌های مختلف و به‌صورت منظم سازماندهی شده‌اند که این امکان را به شما می‌دهد تا به‌راحتی مجموعه دلخواه خود را انتخاب کرده و برای پروژه‌های آینده‌تان از آنها بهره‌مند شوید.

شاید از خود بپرسید که اشتراک سایت iCons8 به درد چه کسانی می‌خورد؟ در جواب به این سوال باید بگوییم که گرافیست‌ها، توسعه‌دهندگان و تولید‌کنندگان محتوا می‌توانند سطح کار خود را با محصولات این سایت به طرز چشمگیری ارتقا دهند. برای مثال، کاربران در پروژه‌هایی مثل طراحی وب‌سایت، توسعه وب، ارائه مقالات و پروژه‌ها و چاپ المان‌های تصویری بیشترین استفاده را از آیکونز 8 می‌برند. یکی از دلایلی که کاربران به سمت این سایت جذب می‌شوند، سهولت استفاده و رابط کاربری آسان آن است. علاوه بر این، کیفیت بالای محصولات که می‌توان از آن‌ها در هر مقیاسی استفاده کرد و در هیچ نمایشگری ضعیف به نظر نمی‌رسند نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن است. همچنین برای آشنایی با محیط کانوا می‌توانید مطلب خرید اکانت پرمیوم canva را در بلاگ کافه ارز مطالعه کنید.

طرح‌های آماده برای گرافیست‌ها

مزایای سایت iCons8

  • افزایش راندمان: شما می‌توانید به‌سرعت آیکون موردنظر را پیدا کرده و از آن در طرح‌های خود استفاده کنید.
  • سازگاری : تمامی آیکون‌ها توسط یک تیم واحد طراحی می‌شوند، بنابراین کیفیت و سبک یکسانی دارند.
  • سهولت: برخی اوقات، پیداکردن و انتخاب یک آیکون کار دشواری است. اما با دسته‌بندی و تگ‌هایی که در سایت آیکونز 8 وجود دارد می‌توانید به‌راحتی به آیتم موردنظر دست پیدا کنید.
  • کپی‌رایت: مالکیت هر محتوایی که با نسخه پریمیوم دانلود می‌کنید به طور کامل در اختیار شما باقی خواهد ماند.

معایب سایت iCons8

  • در نسخه رایگان باید نام و لینک سایت را در زیر طراحی‌های خود قرار دهید.
  • محدودیت زیادی در نسخه رایگان وجود دارد که فقط با خرید اشتراک برطرف می‌شوند.
  • ابعاد محصولات در نسخه رایگان فقط در ابعاد 100*100 PNG در دسترس است.

نتیجه‌گیری

طراحان گرافیک و توسعه‌دهندگان وب در برخی اوقات از طرح‌های آماده برای تولید محتوا استفاده می‌کنند. طرح‌های آماده هم به‌صورت رایگان و هم به‌صورت پولی در فضای آنلاین وجود دارند. سایت iCons8 یکی از سایت‌هایی است که هزاران آیکون، وکتور و عکس را به‌صورت رایگان و پولی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته، پلن رایگان این سایت محدودیت‌های بسیاری در کیفیت، سایز و فرمت دارد؛ بنابراین، بیشتر کاربران ترجیح می‌دهند تا با پرداخت هزینه، اشتراک پریمیوم آن را تهیه کنند. برای خرید اکانت پریمیوم به‌حساب ارزی و بین‌المللی نیاز دارید. همچنین، شما اگر علاقه‌مند هستید برای طراحی سایت می‌توانید با ابزار طراحی سایت فریمر آشنا شوید. اگر به هر دلیلی به‌حساب بین‌المللی دسترسی ندارید، کافه ارز با سرویس‌های خرید اشتراک سایت‌های خارجی در این مسیر به شما کمک خواهد کرد.

5/5 - (3 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *