وبلاگ

/

/

ایردراپ بسیار معتبر Rocky Rabbit🪂مورد حمایت پاول دوروف، بایننس و تلگرام

ایردراپ بسیار معتبر Rocky Rabbit🪂مورد حمایت پاول دوروف، بایننس و تلگرام

۱۰ تیر ۱۴۰۳

ایردراپ Rocky rabbit: بازار ایردراپ‌های تلگرامی رفته رفته و با سرعت زیادی در حال محبوب شدن است. ایردراپ Locky Rabbit یکی از همین ایردراپ‌هاست که توانسته به سرعت محبوبیت چشمگیری را بین کاربران پیدا کند. با ما همراه باشید تا راجع به این بازی تلگرامی توضیح دهیم.

معرفی ایردراپ Locky rabbit

برای دریافت توکن 🎁رایگان ایردراپ Locky rabbit اینجا کلیک کنید


نام ایرداپآدرس باتروش کسب توکنشخصیت/نهاد اعتبار بخشنسخه وبزمان لیست شدن
Rocky rabbitلینکضربه‌ای/ ماینمورد حمایت پاول دوروف، CoinMarket cap و تلگرامنامشخص

Rocky Rabbit یک بازی جدید در تلگرام است که شباهت زیادی به همستر کامبت دارد. در این بازی، شما با کلیک کردن روی دکمه‌ها، توکن‌های بازی را استخراج می‌کنید. علاوه بر آن، امکان ماین کردن نیز در این بازی وجود دارد.
با خرید و ارتقای کارت‌های داخل بازی، می‌توانید سود خود را افزایش دهید و سکه‌های بیشتری را استخراج نمایید.
Rocky Rabbit به سرعت در حال جذب کاربران است و به نظر می‌رسد که یکی از ایردراپ‌های معتبر در آینده باشد.
این پروژه توسط CoinMarketCap و پاول دوروف مورد حمایت قرار گرفته است. با وجود چنین اعتباری توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان این بازی را دست کم نگیرید. علاوه بر آن‌ها، بایننس و تلگرام نیز این ایردراپ را تایید کرده‌اند.
با توجه به موارد گفته شده، شرکت در این ایردراپ را اصلا دست کم نگیرید.

آموزش شرکت در ایردراپ Rocky rabbit

همانطور که گفتیم، ایردراپ راکی ربیت شباهت زیادی به بازی همستر کامبت دارد و اگر با فضای کلی همستر آشنا باشید، درک کلی این بازی نیز برایتان راحت خواهد بود.
در اولین مرحله از بازی باید با استفاده از لینک ربات تلگرامی وارد بازی شوید و ربات را Start کنید. بعد از آن تصویری را مشاهده می‌کنید که مربوط به انتخاب کاراکتر دختر یا پسر است. یکی از آنها را انتخاب کنید.
حالا وارد صفحه اصلی بازی شدید. از قسمت‌های بالا سمت راست گزینه Hourly دقیقا مانند profit در بازی همستر عمل می‌کند. با ضربه زدن روی کاراکتر خرگوش وسط صفحه می‌توانید توکن بازی راکی ربیت را جمع آوری کنید.

ایردراپ رراکی ربیت

بخش‌های مختلف ایردراپ راکی ربیت

همچنین، اگر روی گزینه Earn پایین صفحه کلیک کنید، با یک سری Task مواجه می‌شوید که با انجام دادن آنها توکن بیشتری جمع آوری می‌کنید. این وظایف شامل دنبال کردن اکانت توییتر، تلگرام، یوتیوب و .. است.
ایردراپ رایگان راکبی ربیت

برای دریافت توکن 🎁رایگان ایردراپ Locky rabbit اینجا کلیک کنید

در پایین صفحه قسمتی به‌نام Boost وجود دارد که شامل سه گزینه است:
Full energy: با انتخاب این گزینه، روزانه تا 6 مرتبه می‌توانید انرژی خود را پر کنید. توجه داشته باشید که با هر بار استفاده باید یک ساعت صبر کنید و مجددا روی آن ضربه بزنید.
Multitap: در صورت ارتقا این گزینه، با هر بار tap سکه بیشتری بدست می‌آورید.
Energy Limit: این گزینه مخصوص بالا بردن ظرفیت انرژی شماست.
بازی تلگرامی راکی ربیت
در ادامه می‌خواهیم به بررسی هر یک از گزینه‌های پایین صفحه بپردازیم و هر کدام را توضیح دهیم.

Mine
در این قسمت کارت‌هایی را مشاهده می‌کنید که برای افزایش درآمد ساعتی در بازی برایتان مفید خواهد بود. در اصل، سه سربرگ به اسم Fighter،Coach و Tournaments در بالای صفحه وجود دارد که مخصوص همین کارت‎هاست. در واقع، شما می‌توانید با پرداخت کمی سکه کارت‌های مختلف را خریداری کنید.
توجه داشته باشید که در بخش Fighter و coach گزینه‌ای به اسم Claim وجود دارد که از طریق آن می‌توانید روزانه مقداری سکه جمع آوری کنید. با این کار، می‌توانید سکه‌های جمع شده خود را در تب Tournaments برای ارتقا کارت‌های خود استفاده کنید.
ایردراپ Rocky rabbit

Battle
این قسمت هنوز فعال نشده است و احتمالا به‌زودی و با فعالسازی آن بتوان در آن جنگید و بازی کرد.
rocky rabbit airdrop
Friends
در این قسمت نیز همانطور که حدس می‎زنید، با دعوت از دوستان و به اشتراک گذاشتن لینک دعوت خود می‌توانید توکن بیشتری جمع آوری کنید. به ازای دعوت هر نفر، 5000 سکه و 0.001 TON دریافت می‌کنید. در صورت داشتن تلگرام پریمیوم مقدار جوایز به 25000 سکه و 0.002 TON افزایش می‌یابد.
ایردراپ معتبر راکی ربیت

برای دریافت توکن 🎁رایگان ایردراپ Locky rabbit اینجا کلیک کنید

Airdrop
در قسمت آخر نیز با یک نقشه راه مختصر و مفید مواجه می‌شوید. نقشه راه این بازی به این صورت است که در مرحله اول بازی لانچ شده است. در مرحله دوم جوایز تون برای رفرال گیری لانچ شده است. در مرحله سوم نیز می‌توانید از بخش Battle که در زمان نگارش این مقاله هنوز فعال نشده است، توکن بدست بیاورید. مرحله چهارم، مخصوص به ایردراپ توکن Rabbit coin است. در نهایت مرحله آخر، زمان لیست شدن توکن بازی فرا می‌‎رسد.
در پایین صفحه نیز می‌توانید کیف پول خود را به بازی وصل کنید که در زمان نگارش این مقاله هنوز این قابلیت فعال نشده است.
بازی معتبر Rocky rabbit

لیست معتبر ایرداپ‌های معتبر

در دنیای ارزهای دیجیتال، ایردراپ‌ها یکی از روش‌های محبوب برای جذب کاربران جدید و توزیع توکن‌های جدید هستند. در این قسمت لیست ایردراپ‌های معتبر شامل پروژه‌هایی است که از سوی جامعه کریپتو و کارشناسان شناخته شده تایید شده‌اند ما برای شما معرفی کرده‌‌ایم.

جمع بندی
با توجه به نقشه راه این پروژه و اعتبار بالای آن امکان لیست شدن توکن بازی بسیار بالاست. به همین علت، توصیه می‌کنیم شرکت در بازی تلگرامی Rabbit coin را از دست ندهید. همچنین، از آنجایی که این پروژه اول راه خود می‌باشد، می‌توانید جز اولین کسانی باشید که در این ایردراپ شرکت کرده‌اند. همچنین، دیگر ایرداپ های جدیدی که ما در وبلاگ کافه ارز به آن پرداخته‌ایم می‌توان به ایردراپ Cyber Base، ایردراپ Cat Gold Miner، ایردراپ BUMP، ایردراپ Matchain، ایردراپ Toon Nation، ایردراپ Diamore اشاره کرد.

4.5/5 - (26 امتیاز)

نویسنده

الهه فلاحتی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *