وبلاگ

/

/

فروش در سایت ebay

فروش در سایت ebay

فروش در سایت ebay: ای بی یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های فروش تجارت الکترونیک آنلاین در اینترنت است. شروع فروش در ebay بسیار آسان است و با راه‌اندازی یک حساب کاربری انجام می‌شود. به دلیل وجود دسته‌بندی‌های منظم در سایت برای کالاها و محصولات، این امکان برای خریداران ایجاد می‌شود که به راحتی با جستجوی ساده کلمات کلیدی کالای موردنظر خود را پیدا کنند. این سایت خرید و فروش، یک راه عالی برای کسب درآمد از وسایل اضافی است که در اطراف خانه دارید، مانند لباس، ابزارآلات، وسایل دست‌ساز و هر کالای دیگری که دیگر به آن نیازی ندارید و امکان عکسبرداری از آن را داشته باشید. پیش از این گفته بودیم که برای خرید از بسیاری از سایت‌ها نیاز به پرداخت ارزیخواهید داشت اما با استفاده از خدماتخرید از سایت های خارجیدر کافه ارز به آسانی می‌توانید نسبت به خرید از ایبی اقدام کنید. فروش محصولات در ebay هم نیاز به حساب پی پال دارد که با کمک خدمات کافه ارز می‌توانید هم درآمد خود را دریافت کنید و هم آن را نقد کنید.

همچنین اگر در فکر راه‌اندازی یک کسب و کار آنلاین هستید و قصد فروش چندین محصول را دارید، در این سایت ابزارها و قابلیت‌هایی وجود دارند که به شما کمک خواهند کرد. بد نیست بدانید بسیاری از کارآفرینان ثروت خود را از فروش در ebay به دست آورده‌اند.

سایت ebay چیست؟

سایت ای بی یک از موفق‌ترین و شناخته شده‌ترین سایت‌های خرید و فروش آنلاین در تمام دنیا است که کاربران بسیار زیادی دارد. این سایت، خرید و فروش انواع کالا و محصولات نو و دست دوم را به صورت خرید و فروش با قیمت مشخص، حراجی و مزایده برگزار می‌کند. سایت eBay به دلیل ایجاد یک تعامل پویا و سازنده بین خریداران و فروشندگان در تمام دنیا، امروز یکی از بهترین سایت‌های تجارت الکترونیک آنلاین است.

فعالیت این سایت که در ابتدا آکشن وب (Auction Web) نام داشت، با فروختن یک دستگاه لیزر دست دوم و آسیب‌دیده که بدون استفاده در گوشه کارگاه مالک این سایت افتاده بود، شروع شد. پیر امیدیار کارآفرین فرانسوی به تدریج این سایت را گسترش داد و پس از دو سال از شروع فعالیت در سال 1997 نام آن را به ebay تغییر داد و دامنه ebay.com را برای آن خریداری کرد. حال بسیاری از افراد مشغول فروش در سایت ebay هستند و خرید از ایبی نیز در دنیا بسیار محبوب است.

بیشتر بخوانید: معرفی سایت ای بی (eBay)

فروش در ebay

مزایای فروش کالا در ebay چیست؟

با فروش محصولات در ebay که می‌تواند ساخته دست خودتان باشد و یا هر محصول دیگری که قصد دارید به فروش برسانید، می‌توانید کسب و کار خود را ایجاد کنید و توسعه دهید. مزیت‌های فروش در سایت ebay نسبت به سایر راه‌های فروش شامل موارد زیر است:

  • دسترسی به میلیون‌ها خریدار جهانی بالقوه در دور و نزدیک و در تمام نقاط جهان
  • داشتن تیم پشتیبانی و نظارت برای ایمن نگهداشتن فروشندگان و محافظت از آن‌ها
  • داشتن ارتباط با سایر فروشندگان

آیا فروش کالا در ebay هزینه دارد؟

این سایت برای فروش انتخاب بسیار خوبی است، فهرست کردن اقلام شما برای فروش در این سایت هیچ هزینه ای ندارد. برای فروش در سایت ebay هنگامی که کالای شما فروخته شد، معمولاً 10-15 درصد از ارزش نهایی به سایت تعلق می‌گیرد. در هر ماه لیست کردن 250 کالای اول شما رایگان است و بیشتر از آن، هزینه درج برای هر فهرست 0.35 دلار است. اگر فقط چند مورد کالا برای فروش محصولات در ebay دارید، احتمالا eBay انتخاب بسیار خوبی است.

نحوه فروش کالا در ebay چگونه است؟

آغاز فروش در سایت ebay کار آسانی است و با ثبت‌نام و ایجاد یک حساب کاربری تجاری انجام می‌شود. می‌توان نحوه فروش کالا در ایبی را مطابق با مراحل زیر در نظر گرفت.

  • ایجاد یک حساب فروش تجاری در سایت که این مرحله نیازمند داشتن اطلاعات حساب بانکی بین‌المللی و یا کارت اعتباری معتبر بین‌المللی است.
  • تنظیمات این حساب فروش را که شامل راه‌های حمل و نقل کالا، بازگشت کالا و پرداخت و دریافت هزینه فروش کالا است را انجام دهید. این تنظیمات در مراحل بعدی برای لیست‌های فروش شما مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • در مرحله آخر می‌توانید از ابزارهای موجود در سایت برای آپلود محصولات موجود خود و گذاشتن عکس‌های باکیفیت برای شروع فروش خود استفاده کنید.
بیشتر بخوانید: چگونه از سایت eBay خرید کنیم؟

فروش محصولات در ebay

چگونه در سایت eBay یک فروش موفقیت آمیز داشته باشیم؟

پس از فراگرفتن اصول اولیه آموزش فروش در ebay لازم است تا تکنیک‌هایی برای موفقیت در این فروش و کسب و کار جدید خود داشته باشید. در اینجا پنج راه برای آماده‌سازی یک لیست عالی برای محصولات خود و موفقیت در فروش آورده شده‌است که مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  1. هنگام فروش در سایت ebay برای کالاهای خود از عناوین و نام‌های برجسته استفاده کنید، به طور معمول سایت ایبی عبارات جستجویی را که خریداران اغلب استفاده می‌کنند را به شما توصیه می‌کند. سعی کنید این عناوین پیشنهادی را حتما در مورد کالای خود به کار ببرید. بیشتر روی جزئیات خاص مانند برند، مدل، اندازه و رنگ تمرکز کنید و از کلی‌گویی پرهیز کنید.
  2. هنگام فروش محصولات در ebay از کالاها و محصولات خود عکس‌هایی با کیفیت بگیرید و از چندین زاویه مختلف در عکس‌برداری خود استفاده کنید. اگر کالای شما دست دوم است و نقص‌ها و ایراداتی دارد حتما آن‌ها را در عکس‌برداری به طور شفاف نشان دهید. در برنامه eBay، می‌توانید تصاویر خود را ویرایش کرده و پس‌زمینه سفید اضافه کنید.
  3. هنگام فروش در ebay برای کالاهای خود یک قالب خرید انتخاب کنید، به این معنی که اگر قصد دارید کالای خود را به سرعت به فروش برسانید از قالب اکنون آن را بخرید استفاده کنید، در غیر اینصورت می‌توانید قالب حراجی یا مزایده را در مورد کالای خود انتخاب کنید و آن را با بالاترین قیمت پیشنهادی بفروشید.
  4. قیمتی مناسب برای کالای خود پیشنهاد کنید، در این مورد سایت ایبی قیمتی را بر اساس فروش اخیر اقلام مشابه، به شما توصیه می‌کند که می‌توانید با توجه به آن کالای خود را قیمت‌گذاری کنید. حتی می‌توانید جستجو کنید که فروشندگان دیگر چگونه اقلام خود را قیمت‌گذاری کرده‌اند، یا از بهترین پیشنهاد برای مذاکره و فروش سریع استفاده کنید.
  5. هنگام فروش در سایت ebay نحوه ارسال کالای خود را آسان انتخاب کنید، و از توصیه‌‌های تحویل که توسط خود سایت ارائه می‌شود و همچنین برچسب‌های تحویل eBay برای صرفه‌جویی در حمل و نقل استفاده کنید.
بیشتر بخوانید: کسب درآمد از eBay

همکاری در فروش ebay چگونه امکانپذیر است؟

سایت eBay یکی از وبسایت‌هایی است که از امکان همکاری در فروش برخوردار است، اما این همکاری در فروش چیست و چگونه انجام می‌شود؟ همکاری در فروش در واقع نوعی از بازریابی است که توسط انجام تبلیغات یک کالا در وبلاگ شما انجام می‌شود، یعنی خریدار بعد از دیدن این تبلیغات کالایی که تبلیغ شده‌است را خریداری می‌کند و کارمزدی از این خرید و فروش در ebay به شما به عنوان وبلاگ‌نویس داده می‌شود.

نحوه عمل و روش‌های اشتراک در فروش در این سایت بسیار آسان است و تنها کافی است لینک اشتراک‌گذاری را از سایت دریافت کنید و با انجام خرید از طریق این لینک، به صورت درصدی از این معامله، درآمد کسب کنید.

فروش کالا در ebay

فروش در سایت ebay به عنوان وبسایتی معروف و موفق در زمینه انجام خرید و فروش آنلاین در دنیا می‌تواند یکی از گزینه‌های کسب درآمد برای شما باشد. این سایت به دلیل ویژگی‌هایی مانند برخورداری از جمعیت زیادی از خریدار بالقوه در جهان، تیم پشتیبانی قوی و نظارت بر خرید و فروش محصولات، و امکان ایجاد تعامل و ارتباط با سایر فروشندگان یکی از بهترین سایت‌ها در زمینه فروش محصولات در ebay است. اما با وجود محدودیت‌هایی که سایت‌های خارجی برای ورود و خروج کالا از ایران اعمال کرده‌اند، قبل از ورود به این قبیل کسب و کارها و فروش کالا در ایبی از ایران لازم است از مشاوره کسانی که اطلاعات لازم را در این زمینه دارند، برخوردار شوید. کافه ارز با سال‌ها تجربه در زمینه پرداخت های ارزی، امکان خرید از سایت های خارجی همچون خرید از ایبی و همچنین نقد کردن درآمد از ebay به شما یاری خواهد رساند.

4.6/5 - (13 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاه ها(1)
  1. عبدالباسط گفت:

    سلام علیکم نحوه برداشت پول از EBay چگونه است کدام یکی از بخش ها را انتخاب کنیم در داخل EBay تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *