وبلاگ

/

/

مراحل انتقال پول با وسترن یونیون به سراسر جهان

مراحل انتقال پول با وسترن یونیون به سراسر جهان

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

انتقال پول با وسترن یونیون: وسترن یونیون (Western Union) یک سرویس انتقال پول و نامی آشنا در پرداخت های ارزی است که امکان ارسال سریع پول به سراسر دنیا را برای کاربران خود فراهم می‌کند. گرچه حواله پول با وسترن یونیون عاری از ریسک نیست اما روشی قابل اعتماد برای ارسال پول به دوستان و خانواده به سراسر دنیا محسوب می‌شود. با استفاده از وسترن یونیون، می‌توانید پول را به کشورهای مختلفی از جمله آمریکا و اروپا انتقال دهید. وسترن یونیون یک شرکت بین‌المللی خدمات پولی است که به صورت گسترده در سراسر جهان فعالیت دارد و این امکان را فراهم می‌کند که مبالغ پولی را به سراسر جهان انتقال دهید. در این راهنما مراحل ارسال پول با سرویس وسترن یونیون آورده شده است.

۷ گام برای انتقال پول با وسترن یونیون

۷ گام برای انتقال پول با وسترن یونیون

همان‌طور که می‌دانید استفاده از این سرویس مستلزم پیروی از مراحلی است که به انتقال ایمن پول و تکمیل فرآیند آن می‌انجامد.

۱. دریافت کننده را بشناسید

انتقال پول با وسترن یونیون روشی محبوب برای کلاهبرداران است تا به راحتی پول قربانیان خود را به سرقت ببرند. بنابراین کاملا مطمئن شوید که فرد دریافت‌کننده پول را می‌شناسید و می‌دانید که آن پول قرار است صرف چه چیزی شود. وسترن یونیون دستورالعمل‌های زیر را برای اجتناب از ارسال پول، ارائه داده است:

  • هرگز برای پیشامدهای اضطراری که شخصا از طریق روش‌ها و منابع قابل اعتماد از آن مطمئن نشده‌اید برای نوه، اعضای خانواده یا دوستان خود پول ارسال نکنید.
  • هرگز برای کسی که آشنایی شما صرفا به صورت آنلاین بوده است پول ارسال نکنید.
  • هرگز از وسترن یونیون برای خرید‌های اینترنتی استفاده نکنید (هیچ تضمینی وجود ندارد که آن شخص، کالای خریداری شده را برای شما ارسال کند).
  • هرگز برای دریافت فرصت‌های شغلی پولی را از طریق وسترن یونیون ارسال نکنید. اگر در شغلی استخدام شده باشید برای شما ایمیل ارسال خواهد شد.

۲. صحت نام و موقعیت مکانی دریافت کننده را تایید کنید

برای این که بدانید حواله ارزی با وسترن یونیون به کدام منطقه از دنیا ختم می‌شود باید موقعیت مکانی دریافت‌کننده را بدانید. حتما نامی که روی کارت شناسایی فرد درج شده است را بدانید چون مطمئن می‌شوید که پول به حساب شخص درستی واریز می‌شود. حتما شخص دریافت کننده نزدیک به شعبه‌ای از وسترن یونیون باشد و شما بتوانید پول را مستقیما به آن شعبه واریز کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی روش های امن انتقال پول

ارسال پول با وسترن یونیون

۳. پول را از یکی از شعب وسترن یونیون پرداخت کنید

شعبه نزدیک محل زندگی خود را پیدا کرده و فرم‌های لازم را برای انتقال پول با وسترن یونیون پر کنید. شما می‌توانید به روش‌های مختلف پشامل پول نقد، کارت اعتباری یا کارت بدهی، حساب بانکی به حساب بانکی، پول را از یک شعبه ارسال کنید. استفاده از کارت اعتباری برای شما کامزد به همراه خواهد داشت. این کارمزد با توجه به روش پرداخت، موقعیت مکانی شما و موقعیت مکانی دریافت کننده، متفاوت خواهد بود.

اگر از یک حساب بانکی به حساب بانکی دیگر ارسال کنید، نیاز به نام بانک و کد معرف بانک دریافت کننده و شماره بین‌المللی حساب بانکی و شماره حساب وی دارید. برخی از کشورها نیاز به دریافت اطلاعات دیگری هم دارند. پول ارسال ظرف مدت چنددقیقه یا چند روز در حساب فرد دریافت‌کننده خواهد بود. کد رهگیری را بنویسید. این کد در زمان دریافت توسط دریافت‌کننده، باید ارائه شود.

۴. انتقال پول از طریق وب سایت وسترن یونیون

روی لینک انتقال پول با وسترن یونیون در صفحه اصلی وب‌سایت آن کلیک کنید. گزینه Send Online را انتخاب کرده و فرم نمایش داده شده را پر کنید، روش پرداخت را انتخاب کنید. می‌توانید پول را با کارت اعتباری، بدهی یا حساب بانکی خود پرداخت کنید. دریافت کننده می‌تواند پول را در یکی از شعب وسترن یونیون برداشت کرده یا آن را به حساب بانکی خود واریز کند. برای استفاده از سرویس انتقال پول آنلاین باید در سایت وسترن یونیون حساب کاربری ایجاد کنید. کارمزد انتقال پول به روش پرداخت، مبدا و مقصد تراکنش بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: کارمزد انتقال پول به خارج از کشور

انتقال پول با وسترن یونیون

۵. انتقال پول به صورت تلفن

با شماره بدون هزینه وسترن یونیون تماس بگیرید. این شماره در وب‌سایت قرار داده شده است. اطلاعات دریافت‌کننده را به کارمند مربوطه ارائه داده و هزینه را با کارت اعتباری یا کارت بدهی پرداخت کنید. انتخاب کارت اعتباری مشمول کارمزد می‌شود. کارمزد حواله پول با وسترن یونیون به روش پرداخت و مبدا و مقصد تراکنش بستگی دارد. کد رهگیری را برای استفاده‌های بعدی یادداشت کنید.

۶. استفاده از اپلیکیشن موبایل وسترن یونیون

اپلیکیشن موبایل وسترن یونیون امکان ارسال پول، رهگیری پول ارسال شده و پرداخت صورت‌حساب را از طریق گوشی موبایل فراهم کرده است. این اپلیکیشن برای هر دو پلتفرم iOS و اندروید قابل دسترسی است.

۷. تماس مجدد با دریافت کننده

حتما پس از انتقال پول با وسترن یونیون با دریافت‌کننده تماس گرفته و کد رهگیری را در اختیار آنها قرار دهید تا بتوانند با استفاده از آن پول را از شعب دریافت کنند. حتما یادآوری کنید که برداشت پول مستلزم همراه داشتن کارت شناسایی قانونی با نامی است که در زمان ارسال به عنوان دریافت‌کننده اعلام کرده‌اید.

بیشتر بخوانید: انتقال پول با پایونیر

انتقال پول با وسترن یونیون

وسترن یونیون (Western Union)

حالا که به طور کامل در مورد مراحل انتقال با پول وسترن یونیون صحبت کردیم، کمی به عقب تر برگردیم و نگاهی به تاریخجه این شرکت بیندازیم. Western Union یک شرکت بین‌المللی خدمات پولی است که امکان انتقال وجه بین کشورها را فراهم می‌کند. این شرکت در سال 1851 تأسیس شده و در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های خدمات پولی در جهان شناخته می‌شود.

وسترن یونیون خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد که شامل انتقال پول، پرداخت قبوض، خرید کارت هدیه و غیره می‌شود. این شرکت امکان انتقال وجه به صورت نقدی از طریق دفاتر خود و همچنین با استفاده از اینترنت و تلفن همراه را فراهم می‌کند.

برای حواله پول با وسترن یونیون، شما می‌توانید به یکی از دفاتر این شرکت مراجعه کنید و پول خود را به صورت نقدی واریز کنید. همچنین، شما می‌توانید با استفاده از سایت وسترن یونیون یا اپلیکیشن تلفن همراه این شرکت، پول خود را از طریق اینترنت انتقال دهید.

 انتقال پول با وسترن یونیون

نتیجه گیری:

در کل، وسترن یونیون یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های خدمات پولی در جهان است که به دلیل ارائه خدمات متنوع و کیفیت بالای خدمات، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بازار خدمات پولی جهانی به خود اختصاص دهد.

اگر شما هم نیاز به داشتن یک حساب بین‌المللی دارید، با استفاده از خدمات متنوع کافه ارز می‌توانید حساب خود را بسازید و یا از سایر خدمات مجموعه‌ی ما بهره ببرید.

تمامی خدمات مجموعه کافه ارز به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می‌شود. برای مثال افتتاح حساب پی پال یا حساب وسترن یونیون کافه ارز ، تنها با چند گام ساده می‌توانید یک حساب بین‌المللی داشته باشید و نقل و انتقالات پول را به‌ آسانی انجام دهید.

اگر چنانچه سوالی در خصوص انتقال پول با وسترن یونیون داشتیئ می‌توانید، به صورت مستقیم با کارشناسان ما درارتباط باشید. کافی است که با این شماره‌ها تماس بگیرید: (02191014920 – 07132320715) تیم مجرب ما آماده است تا 24 ساعته خدمات پشتیبانی را به شما عزیزان ارائه دهد.

5/5 - (2 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *