وبلاگ

/

/

هوش مصنوعی voice ai | هوش مصنوعی تغییر صدا به افراد مشهور

هوش مصنوعی voice ai | هوش مصنوعی تغییر صدا به افراد مشهور

۷ آبان ۱۴۰۲

هوش مصنوعی voice ai : صنعت موسیقی و مهندسی صدا مانند صنایع دیگر تحت تاثیر تکنولوژی هوش مصنوعی قرار گرفته است. حتماً فیلم‌های ترند این روزهای‌های اینستاگرام را دیده‌اید که آهنگ یک خواننده با صدای خواننده دیگری خوانده می‌شود. برای مثال، معروف‌ترین آهنگی که این روزها شنیده‌اید، موزیک تماشا شادمهر با صدای مهستی است. خیلی از شما بار اولی که این موزیک را شنیدید فکر کردید که مرحوم مهستی این آهنگ را خوانده است اما این آهنگ در اصل با هوش مصنوعی تغییر صدا voice ai ساخته شده است. این هوش مصنوعی امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد به طوری که می‌توانید صدای هر فردی که را که بخواهید با فرد دیگری ترکیب کنید.

استفاده از نرم افزار هوش مصنوعی تغییر صدا voice.a برای فایل‌های 15 ثانیه‌ای رایگان است اما برای استفاده صحیح و کامل از این هوش مصنوعی باید اشتراک آن را تهیه کنید. خرید اشتراک هوش مصنوعی voice ai از طریق حساب‌های بین‌المللی و پرداخت ارزی انجام می‌شود. برای انجام پرداخت ارزی و خرید اشتراک دیگر محصولات هوش مصنوعی می‌توانید از سرویس‌های خرید اکانت هوش مصنوعی، کافه ارز استفاده کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

"</p

هوش مصنوعی voice ai چیست؟

هوش مصنوعی تغییر صدای خوانندگان که این روزها بسیار معروف شده است، Voice ai نام دارد که مدل تکامل‌یافته اپلیکیشن‌های سنتی تغییر صدا است. مقایسه برنامه‌های قدیمی تغییر صدا و Voice ai مقایسه فیل و فنجان است. در حقیقت، امکاناتی که ابزار هوش مصنوعی vopice ai در اختیار ما قرار می‌دهد در برابر آپشن‌های اپلیکیشن‌های قدیمی بسیار بیشتر است. با استافده از هوش مصنوعی VOICE می‌توانید صدای یک خواننده را بر روی آهنگ یک خواننده دیگر بگذارید.

با این تفاوت که امکانات بسیار زیادی همچون voice Ai تکامل تغییر دهنده های صوتی آنلاین هستند. قدرتمندتر از فیلترهای صوتی ساده، به شما این امکان را می دهند که صدای خود را به طور کامل به هر چیزی که می خواهید تغییر دهید. برخلاف اپلیکیشن‌های سنتی تغییر صدا، امکانات این نرم‌افزار فقط به تغییر صدای زن به مرد یا برعکس محدود نمی‌شود. در واقع، این برنامه به شما آزادی کامل می‌دهد تا صدای مورد علاقه خود را بسازید. چه بخواهید صدای خنده‌داری برای شوخی کردن با دوستانتان داشته باشید یا صدای جدیدی بسازید تا هویت آنلاین خود را بهتر نشان دهید، تغییر صدای هوش مصنوعی voice ai این امکان را فراهم می‌کند که صدای م.ورد علاقه خود را داشته باشد. راه‌اندازی و استفاده از این هوش مصنوعی بسیار ساده است و به شما این امکان را می‌دهد تا در تولید محتوا، تولید پادکست، پخش زنده یا بازی‌های کامپیوتری از آن استفاده کنید.

خرید اکانت هوش مصنوعی

هوش مصنوعی‌های تغییر دهنده صدا

هوش مصنوعی های تغییر دهنده های صدا به نرم افزارهایی همچون هوش مصنوعی Voice AI گفته می‌شود که با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته یادگیری عمیق، قادر به تغییر صدای یک فرد به شکلی دلخواه هستند. این نوع از هوش مصنوعی‌ها می‌توانند به شکل خودکار و آنی صدای فرد را تغییر دهند و باعث شبیه‌سازی صداهای مختلف شوند. به عنوان مثال، یک هوش مصنوعی تغییر دهنده صوتی می‌تواند صدای یک مرد را به صدای یک زن تغییر دهد یا با اعمال تغییراتی بر روی این صدا، آن را به صدای یک شخص مشهور یا حیوان تبدیل کند. این نوع از هوش مصنوعی‌ها برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال، در صنعت سرگرمی، این تکنولوژی برای تولید برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی استفاده می‌شود. همچنین، در حوزه تبلیغات، این تکنولوژی برای تولید تبلیغات صدا و تبلیغات ویدیویی استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی 2short.ai| پردازنده زبان و تجزیه و تحلیل صدا

"کاربردهای

کاربرد هوش مصنوعی voice ai

هوش مصنوعی های تغییر دهنده صوتی به دلیل قابلیت تغییر صدای فرد به شکلی دلخواه، می‌توانند در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار گیرند. علاوه بر کاربردهایی که ذکر شد، هوش مصنوعی های تغییر دهنده صدا برای کاربردهای دیگری نیز می‌توانند استفاده شوند که در ادامه هر یک را تضویح خواهیم داد.

  • افزایش خلاقیت: در برخی از زمینه‌های کاری فرد نیاز به خلاقیت دارد. برای مثال، شغل‌هایی نظیر طراحی صدا، آهنگسازی و فیلم‌سازی صنایعی هستند که شما باید برای جذاب‌تر کردن محتوا از خود خلاقیت نشان دهید. برای مثال، در صنعت فیلم‌سازی می‌توانید صدای شخصیت‌های معروف تاریخ را در Voice ai شبیه‌سازی کنید.
  • استفاده در نرم افزارهای دیگر: به طور کلی، امکان ادغام هوش مصنوعی Voice ai با اپلیکیشن‌های دیگر در اختیار کاربران قرار دارد. به عبارت دیگر، شما می‌توانید از این نرم افزار در اسکایپ، فورتنایت، گوگل میت، ماینکرافت و تلگرام استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی Let’s Enhance

برنامه های هماهنگ با voice ai

  • بازی‌های ویدیویی:برخی از بازی‌های ویدیویی از نرم افزار voice ai پشتیبانی می‌کنند. به عبارت دیگر، شما می‌توانید به صورت زنده صدای خود را در بازی‌های ویدیویی تغییر دهید. برای مثال، بازی آنلاین Among Us که امکان صحبت‌کردن بازیکنان در آن وجود دارد یکی از برنامه‌هایی است که از Voice ai پشتیبانی می‌کند.
  • تولید موسیقی: برخی از بلاگرهای موسیقی با استفاده از هوش مصنوعی تغییر صدا آثار هنری بسیار جذابی تولید کرده‌اند. برای مثال، شما می‌توانید صدای خوانندگان ایرانی را بر روی یک خواننده خارجی بارگذاری کرده و آهنگ‌های بسیار جذابی را تولید کنید.
  • تولید صداهای تبلیغاتی: هوش مصنوعی تغییر صدا این امکان را به شما می‌دهد تا یک صدای جذاب بر روی تیزرهای تبلیغاتی خود بگذارید. علاوه بر این، اگر می‌خواهید برای انیمیشن یا موشن‌گرافی صدای جذاب تولید کنید، هوش مصنوعی voice ai هوش مصنوعی های تغییر دهنده صدا می‌توانند برای تولید صداهای تبلیغاتی و نمایشی به کار گرفته شوند.
بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی Copy.ai؛ کپی رایتر و نویسنده محتوا

نحوه راه اندازی Voice.ai

نحوه راه اندازی Voice ai

Voice ai یک تغییر صدا است که برای هر برنامه رایانه شخصی، از جمله بازی‌ها و نرم افزارهای ارتباطی، رایگان است. شروع به کار با Voice ai ساده است و شما تنها با چند گام ساده می‌توانید از قابلیت‌های این برنامه استفاده کنید:

  • نصب کننده هوش مصنوعی صوتی را دانلود کنید. برای این کار بر روی گزینه Platforms در بالای صفحه کلیک کنید و نسخه این برنامه در سیستم‌های مختلف نظیر اندروید و ویندوز را دانلود کنید.
  • برنامه را بازکنید و در آن یک حساب کاربری ایجاد کنید.
  • شما می‌توانید به صورت محدود از این برنامه اضافه کنید.

کارکردن با Voice ai هوش مصنوعی تغییر صدا

در بالا روش نصب و استفاده از voice ai را به شما نشان دادیم. در تکمیل مراحل بالا در ادامه نحوه کار کردن با هوش مصنوعی voice ai را به صورت گام به گام با با یکدیگر مرور خواهیم کرد. سعی کنید در هنگام کار کردن با این هوش مصنوعی از یک دستگاه پرقدرت که به اینترنت پرسرعت نیز مجهز است استفاده کنید. ابتدا که برنامه را باز می‌کنید با صفحه لاگین (Login) روبرو می‌شوید. برای ثبت نام باید یک ایمیل و رمز عبور در برنامه ثبت کرده و پس از دریافت کد تاییدیه در ایمیل وارد برنامه شوید.

پس از ورود به برنامه یک جدول قیمت به شما نمایش داده می‌شود که معمولاً شما را در جریان تخفیف‌های مناسبتی نیز می‌گذارد. برای مثال در حال حاضر، قیمت اشتراک یک ماهه با 15 آهنگ 84 دلار است که در تخفیف به قیمت 29 دلار می‌توان اشتراک آن را تهیه کرد. یکی دیگر از پلن‌های قیمتی اشتراک 6ماهه Plus است که امکان تولید 25 اهنگ را در اختیارتان قرار می‌دهد و قیمتش 205 دلار است که در تخفیف 59 دلار بیشتر قیمت‌گذاری نشده است. پلن Pro نیز 456 دلار قیمت دارد که در تخفیف 89 دلار است و امکان تولید 60 آهنگ را در عرض یکسال در اختیار شما می‌گذارد. همچنین، اگر به دنبال جدیدترین هوش مصنوعی گوگل ینام Gemini AI هستید ما آن را در وبلاگ کافه ارز معرفی کرده‌ایم شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به مقاله آن مراجعه کرده و آن را مطالعه کنید.

هزینه خرید voice ai

علاوه بر این، اگر خرید اشتراک را انجام ندهید باید برای هر ادیت مقداری کوین یا همان سکه خریداری کنید. شما با افتتاح حساب 5000 سکه دریافت می‌کنید. ساخت هر آهنگ 4500 سکه هزینه داردو به عبارت دیگر، شما فقط یک تغییر صدا بر روی آهنگ را می‌توانید انجام دهید. هزینه خرید سکه‌ کمی بالا است و بهتر است اگر می‌خواهید با این هوش مصنوعی کار کنید بهتر است که اشتراک آن را تهیه کنید. برای مثال، برای پرداخت 5000 سکه (1 اهنگ) باید مبلغ 5 دلار پرداخت کنید که صرفه اقتصادی ندارد.

پرداخت ارزی

استفاده رایگان از هوش مصنوعی voice ai

استفاده از برنامه تغییر صدا با هوش مصنوعی VoiceAI رایگان است اما نامحدود نیست! برای استفاده از این قسمت‌های مختلف این برنامه نیاز است که شما از کوین‌های مختص این برنامه استفاده کنید. در ابتدای کار پس از ثبت حساب کاربری 5000 کوین به شما داده می‌شود. علاوه بر این، شما به چند طریق دیگر نیز می‌توانید کوین دریافت کنید.

پاداش دادن به کاربران voice ai

  • بسته‌های پیشنهادی مختلفی در این برنامه وجود دارد که شما می‌توانید با پرداخت هزینه مقدار مشخصی کوین خریداری کنید.
  • علاوه بر این، شما به ازای دعوت دوستانتان مقدار قابل‌توجهی کوین دریافت کنید.
  • در نهایت به ازای مدت زمانی که در این برنامه سپری کنید، مقداری کوین به شما پاداش داده می‌شود. در حقیقت، سیستم مرکزی این هوش مصنوعی برای پردازش داده‌های مربوط به میلیون‌ها نمونه صدا از قدرت سیستم کامپیوتری ما استفاده می‌کنند و در ازای این کار به ما مقداری سکه پاداش می‌دهند.

تنظیمات تغییر صدا با هوش مصنوعی

هنگامی که می‌خواهید هوش مصنوعی تغییر صدا را اجرا کنید، نیاز است که یک سری تنظیمات را اعمال کرده تا بتوانید خروجی دلخواه‌تان را بگیرید.

نحوه تغییر صدا را انتخاب کنید: انتخاب کنید که می‌خواهید تغییر صدای خود را به صورت زنده انجام دهید و یا در نظر دارید یک صدای ضبط شده را عوض کنید.

شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید: به صورت پیش فرض صدای بیش از 1000 شخصیت فرضی و یا مشهور و شناخته شده جمع آوری شده است. شما می‌توانید یکی از این شخصیت‌ها را انتخاب کنید و صدای خود را به آن تغییر دهید. در کنار هر صدا میانگین امتیازاتی که سایر کاربران به هر کدام را دادند، می‌توانید مشاهده کنید. اگر چنانچه قصد دارید که صدایی به جز صداهای پیش فرض انتخاب کنید، کافی است یک نمونه ضبط شده از صدای مورد نظر را پخش کنید تا هوش مصنوعی تغییر صدا بتواند آن را آنالیز کند و صدای شما را به آن تغییر بدهد.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی Let’s Enhance

هوش مصنوعی تغییر صدای خواننده

سرعت تولید خروجی را انتخاب کنید: تنظیم کنید که مایل هستید که این تغییر صدا با چه سرعتی انجام شود. دقت کنید که هر پقدر سرعت بالاتری را انتخاب کنید، ممکن است کیفیت خروجی شما پایین تر از حد معمول باشد. پیشنهاد می‌شود که سرعت را بر روی 50 بگذارید که یک سذعت معقول برای این برنامه است.

میکروفن خود را انتخاب کنید: تنظیم کنید که می‌خواهید به چه طریق صدای خود را به این نرم افزار برسانید. این کار به شما کمک می‌کند که با کیفیت ترین میکروفن خود را برای شبیه ساز صدا با هوش مصنوعی انتخاب کنید و با کم ترین صدای اضافی خروجی دلخواه خود را از این نرم افزار دریافت کنید.

پلتفرم های پشتیبانی شده توسط Voice AI

  • windows
  • Mac
  • ios
  • Android

 Voice.ai

کیفیت صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی voice ai

تفاوتی بین کیفیت صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی های تغییر دهنده صوتی و صداهای اصلی وجود دارد. این تفاوت در کیفیت صداها به دلیل ماهیت عملکرد هوش مصنوعی های تغییر دهنده صوتی و محدودیت های موجود در الگوریتم های استفاده شده برای تغییر دادن صداها است. بعضی از هوش مصنوعی های تغییر دهنده صوتی ممکن است به دلیل عدم امکان تشخیص و توجه به جزئیات ریز صدای اصلی، باعث تغییر اجزای صدای اصلی و در نتیجه تغییر کیفیت صدا شوند. به عنوان مثال، در برخی موارد، صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی های تغییر دهنده صوتی ممکن است شامل نویزها یا افت کیفیت باشند.

با این حال، با پیشرفت تکنولوژی هوش مصنوعی، الگوریتم های بهتری برای تغییر دادن صداها طراحی شده‌اند. برای مثال، در حال حاضر الگوریتم های پیشرفته‌تری برای تغییر دادن صداها با استفاده از شبکه‌های عصبی بازگشتی (Recurrent Neural Networks) و شبکه‌های مولد مقابله‌ای (Generative Adversarial Networks) در دسترس هستند که بهبود کیفیت صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی را فراهم می‌کنند. به طور کلی، هرچند کیفیت صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی های تغییر دهنده صوتی در برخی موارد ممکن است کمتر از کیفیت صداهای اصلی باشد، اما با پیشرفت تکنولوژی، این تفاوت کیفیت در هوش مصنوعی Voice AI به شدت کاهش یافته است. اگر می‌خواهید نرم افزار voice ai برای اندروید، ios، ویندوز و mac را دانلود کنید به وب‌سایت رسمی Voice.ai مراجعه کنید.

استفاده از هوش مصنوعی های تغییر دهنده صدا قانونی است؟

هوش مصنوعی های تغییر دهنده صوتی به دلیل قابلیت تغییر صدای فرد به شکلی دلخواه، ممکن است در برخی موارد برای استفاده نادرست استفاده شوند، مانند تقلید از صدای شخص دیگر بدون اجازه و یا استفاده برای تقلید از صدای یک شخص در جریان انجام جنایت. به همین دلیل، بسیاری از کشورها قوانین سختی برای محدود کردن استفاده از این نوع از هوش مصنوعی‌ها تعریف کرده‌اند.

هوش مصنوعی های تغییر دهنده صدا

نتیجه گیری

هوش مصنوعی voice ai برای تولید صداهای خاص،در حوزه های مختلفی مانند صنعت سینما و تلویزیون، بازی‌های ویدیویی، صنعت موسیقی و تبلیغات، به کار می‌روند. در صنعت سینما و تلویزیون، می‌توان از این تکنولوژی برای تولید صداهای خاص مانند صداهای خارق‌العاده و تأثیرات صوتی در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی استفاده کرد. در بازی‌های ویدیویی، هوش مصنوعی های تغییر دهنده صوتی می‌توانند برای تولید صداهای شخصیت‌های مختلف به کار گرفته شوند. همچنین، در صنعت موسیقی می‌توان از این تکنولوژی برای تولید صداهای خاص و جالب در آثار موسیقی استفاده کرد.

در نهایت، در سیستم های شناسایی صدای فردی، هوش مصنوعی های تغییر دهنده صوتی می‌توانند برای افزایش امنیت و شناسایی دقیق تر فرد، به کار گرفته شوند. به طور کلی، هوش مصنوعی های تغییر دهنده صدا در بسیاری از صنایع و حوزه های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و به دلیل قابلیت تولید صداهای مختلف و تغییر صدای فرد به شکلی دلخواه، از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند.

4.6/5 - (45 امتیاز)

نویسنده

ghazal hamzeh نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاه ها(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *