وبلاگ

/

/

هوش مصنوعی Article Forge | هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله

هوش مصنوعی Article Forge | هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

هوش مصنوعی Article Forge: این روزها هوش مصنوعی در حال ایجاد یک انفجار بزرگ در دنیای واقعی ما است. شرکت‌هایی همچون Dall-E، Stable Diffusion، GPT-3، OpenAI، Hugging Face و صدها پروژه، استارت‌آپ و سازمان دیگر در حال پرورش موتورهای هوش مصنوعی هستند. ابزارهایی که هنر خلق می‌کنند، موسیقی می‌سازند، از کلمات و متن ویدئو را تولید می‌کند و در تلاش هستن که تصورات ما را از خلاقیت، هنر، مالکیت عمومی، حق چاپ و ماهیت واقعیت تغییر دهند. در این مقاله به سراغ معرفی هوش مصنوعی Article Forge رفتیم که کمک می‌کند تنها با یک کلیک یک مقاله با کیفیت و منحصر به فرد ساخت. استفاده از این ابزار رایگان نیست و باید هزینه‌ی استفاده از آن را بپردازید. اگر شما قصد تولید محتوا با این ابزار را دارید می‌توانید پرداخت‌های ارزی از جمله پرداخت‌های مربوط به خرید اکانت هوش مصنوعی،و خرید اشتراک سایت‌های خارجی را به کمک کافه ارز انجام دهید.

هوش مصنوعی Article Forge

هوش مصنوعی Article Forge

بسیاری از سایت‌ها در ابتدا و انتهای مقالات خود نام نویسنده و یا نویسندگان اثر را می‌نویسند. عده‌ی بسیاری معتقدند که این کار باعث جلب اعتماد مخاطب می‌شود. اما این روزها ممکن است با مقالاتی رو به رو شوید که اسامی نویسندگان نداشته باشد، یعنی محتواهایی که توسط انسان‌ها نوشته نشده باشند. در طول ماه‌های گذشته از ابزارهای مختلفی رو نمایی شد که از طریق هوش مصنوعی می‌توانند انواع محتواها را تولید کنند.

  • چقدر احتمال می‌دهید که مقاله‌ای که در اینترنت می‌خوانید توسط هوش مصنوعی نوشته شده باشد؟

برنامه‌های نرم‌افزاری هوش مصنوعی که متن تولید می‌کنند به اندازه‌ای پیچیده می‌شوند که خروجی آن‌ها اغلب از آنچه مردم می‌نویسند قابل تشخیص نیست. تعداد فزاینده‌ای از شرکت ها به دنبال استفاده از این فناوری برای ایجاد خودکار اطلاعاتی هستند که ممکن است به آنها تکیه کنیم، به گفته سازندگان این ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی، شرکت های بسیاری در حال گسترش انواع ابزارهای تولید کننده خودکار محتوا هستند.

یکی از شرکت‌های مطرح در این حوزه Article Forge است که ادعا دارد سریع‌ترین تولید کننده‌ی مقالات اصیل بر اساس اصول سئو است.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی Poised؛ دستیار شما در گفتگوهای روزانه

Article Forge

محتوای بهینه شده‌ سئو با Article Forge

گوگل از هوش مصنوعی برای قضاوت در مورد کیفیت و مرتبط بودن محتوا استفاده می کند. بنابراین، بهترین راه برای اطمینان از بهینه‌سازی محتوای شما برای این الگوریتم‌ها این است که خودتان از یک ابزار هوش مصنوعی استفاده کنید.

تولید کننده محتوای هوش مصنوعی Article Forge از همان نوع مدل‌های یادگیری عمیق برای نوشتن محتوا استفاده می‌کند که گوگل برای ارزیابی محتوا استفاده می‌کند. بنابراین Article Forge نه تنها محتوایی با کیفیت بالا، غنی و مفید می‌نویسد، بلکه محتوا نیز به گونه‌ای نوشته می‌شود که الگوریتم‌های گوگل به طور طبیعی دوست داشته شوند و رتبه‌بندی شوند.

همچنین، این ابزار تضمین می‌کند که تمامی مقالات نوشته شده توسط هوش مصنوعی این شرکت همه مقالات کاملا منحصر به فرد هستند و حتی برای تضمین ادعای خود، به ما این امکان را می‌دهد که اگر چنانچه از این ابزار استفاده کردید و محتوای دلخواه خود را نتوانستید به دست بیاوردید، هزینه خرید اشتراک شما را تا 30 روز بازگشت می‌دهد. همچنین، شما می‌توانید با هوش مصنوعی پروژه های خود را مدیریت کنید نحوه استفاده از این هوش مصنوعی می‌توانید به مقاله هوش مصنوعی نوشن در وبلاگ کافه ارز سر بزنید.

مزایای استفاده از Article Forge

مزایای استفاده از Article Forge

چه خودتان می‌نویسید، چه دیگران را استخدام می کنید یا حتی از دستیار نوشتن هوش مصنوعی استفاده می کنید، تولید محتوای طولانی می‌تواند گران و زمان بر باشد.

شرکت Article Forge ادعا دارد که با پشتوانه بیش از ده سال تحقیق در زمینه هوش مصنوعی،اولین و تنها ابزاری را تولید کرده که می‌تواند به طور خودکار محتوای طولانی را بر اساس نیاز کاربر بنویسد.

با استفاده از این هوش مصنوعی تنها با یک کلیک می‌توانید یک مقاله کامل با بیش از 1500 کلمه را دریافت کنید، که منحصر به فرد، روان و بدون غلط نوشته شده باشد. از اصلی‌ترین مزایای استفاده از این ابزار می‌تواند صرفه جویی در وقت و انرژی باشد زیرا این ابزار زمان و هزینه مورد نیاز برای ایجاد محتوا را به شدت کاهش می دهد.

چگونه با هوش مصنوعی Article Forge مقاله بنویسیم؟

Article Forge یکی از ابزارهای تولید محتوای خودکار است که با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی، متن‌هایی را تولید می‌کند که به نظر می‌رسند توسط انسان نوشته شده‌اند. به طور کلی، استفاده از Article Forge می‌تواند به شما در صرفه جویی در زمان و هزینه و همچنین افزایش سرعت و دقت در تولید محتوای متنی کمک کند. در اینجا شما چگونگی استفاده از Article Forge را خواهید آموخت:

  • ساخت حساب کاربری: ابتدا از طریق این لینک وارد وبسایت Article Forge شود. اگر حساب کاربری ندارید، با ایمیل خود یک اکانت بسازید و در نهایت وارد حساب کاربری خود شوید.
  • شروع به نوشتن مقاله: زبان مورد نظر، کلمه کلیدی، طول مقاله و هر دستورالعمل یا سایر سفارشی سازی‌های اختیاری خود را در سیستم Article Forge وارد کنید.
  • تولید مقاله: 60 ثانیه صبر کنید. در طول این 60 ثانیه، Article Forge به طور هوشمندانه تحقیق، برنامه ریزی و نوشتن یک مقاله کامل با کیفیت بالا و کاملاً منحصر به فرد را به صورت خودکار انجام می دهد.
  • دریافت مقاله: مقاله شما آماده است آن را دریافت کنید. مقاله شما با کیفیت و اصیل است، می‌توانید آن را در هر وبسایت منتشر کنید.

پرداخت هزینه Article Forge

پرداخت هزینه هوش مصنوعی Article Forge

این سرویس به تمامی کاربران خود اجازه می‌دهد که به مدت 5 روز به صورت رایگان از این ابزار استفاده کنند و مقالات خود را در این مدت به صورت رایگان تولید کنند. اما پس از مهلت 5 روزه کاربرانی که قصد استفاده بیشتر از آن را دارند باید هزینه‌ای را بپردازند. شرکت Article Forge دو بسته قیمتی را به دو صورت سالانه و ماهانه ارائه می‌دهد. بسته عادی که با قیمت پایین‌تری نسبت به بسته دیگر در دسترس است، محدودیت‌هایی دارد از جمله محدودیت در تعداد کلمات نوشته شده و تعداد کاربر به صورتی که تنها یک کاربر می‌تواند از آن استفاده کند و اجازه استفاده همزمان چندین کاربر را نمی‌دهد. بسته بیزینسی با محدودیت‌های کمتری اما با قیمت بالاتری در دسترس است. اگر شما قصد خرید و استفاده از این ابزار را دارید، برای پرداخت هزینه‌های آن لازم است که از یک حساب بین المللی استفاده کنید. که متاسفانه به خاطر محدودیت‌های موجود برای ایرانیان، انجام این کار به تنهایی برای شما امکان پذیر نیست. اما نگران نباشید، شما می‌توانید برای تمامی پرداخت‌های ارزی از خدمات کافه ارز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی syllaby.io | نوشتن استراتژی شبکه های اجتماعی

تولید مقاله با هوش مصنوعی Article Forge

امروزه استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله بسیار متداول شده است. تا جایی که بسیاری از افراد تولید مقاله با هوش مصنوعی را به تولید مقاله با استفاده از نویسندگان ترجیح می‌دهند. اما چیزی که مشخص است در حال حاضر هوش مصنوعی نمی‌تواند به صورت کامل جایگزین انسان در تولید مقاله شود و همچنین مقالات تولید شده توسط هوش مصنوعی نیاز به ویرایش و بهبود کیفیت دستی دارد. حتی با این وجود به دلایل زیر بهتر است از هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله استفاده کنید:

سرعت بالا

با استفاده از هوش مصنوعی، تولید مقاله بسیار سریع و به سرعت بالا صورت می‌گیرد. در حالی که تولید مقاله توسط انسان ممکن است مدت زمان زیادی را از طریق تحقیقات، نوشتن و ویرایش مقاله اختصاص دهد.

دقت بالا

الگوریتم‌های هوش مصنوعی، برای تولید مقاله از داده‌های بسیار زیاد و پایگاه‌داده‌های بزرگی استفاده می‌کنند که باعث افزایش دقت در تولید مقاله می‌شود. همچنین، به دلیل استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته یادگیری عمیق، هوش مصنوعی می‌تواند الگوهای موجود در مقالات موجود در اینترنت را تشخیص داده و بر اساس آنها، مقاله جدیدی تولید کند.

افزایش بهره‌وری

تولید مقاله با هوش مصنوعی می‌تواند به صرفه‌جویی در زمان و هزینه منجر شود. به عنوان مثال، با استفاده از ابزارهای تولید مقاله خودکار، می‌توان در کمترین زمان ممکن، مقاله بیشتری را تولید کرد و همچنین از نیروی انسانی کمتری برای تولید مقاله استفاده کرد. این کار باعث افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های تولید مقاله می‌شود.

تولید مقاله با تنوع بالا

هوش مصنوعی می‌تواند مقالات با تنوع بالا تولید کند. به عنوان مثال، مقالات تولید شده می‌تواند با سبک نوشتاری، سطح دشواری، حجم و تنوع کلمات کلیدی مختلف، تفاوت داشته باشد. این تنوع می‌تواند بهبود جذابیت و کیفیت مقاله را به همراه داشته باشد. همچنین، اگر علاقه‌مند هستید طراحی بنر و پوستر با هوش مصنوعی انجام دهید پیشنهاد می‌شود به مطلب هوش مصنوعی طراحی بنر و پوستر دروبلاگ کافه ارز مراجعه کنید.

خرید از سایت های خارجی

اطلاعات به روز

هوش مصنوعی می‌تواند از پایگاه‌داده‌های به روز و جدید استفاده کندهد و مقالات جدیدی با اطلاعات به روز تولید کند. با این کار، مقالات تولید شده توسط هوش مصنوعی می‌تواند حاوی اطلاعات جدید و به روز باشد که به کاربران و خوانندگان جذابیت بیشتری ارائه می‌دهد.

پوشش گسترده

با استفاده از هوش مصنوعی، می‌توان مقالات با پوشش گسترده‌تری تولید کرد. به عنوان مثال، می‌توان مقالاتی با موضوعات مختلف و در زمینه‌های مختلف، مانند علوم انسانی، فناوری، پزشکی، محیط زیست و غیره تولید کرد.

مقالات چندزبانه

هوش مصنوعی می‌تواند مقالات چندزبانه را تولید کند. با استفاده از تکنولوژی ترجمه خودکار، می‌توان مقالات را به زبان‌ها و فرهنگ‌های مختلف ترجمه کرد و باعث گسترش بین‌المللی مقالات و ارتباط بیشتر بین کاربران و خوانندگان شد.

بیشتر بخوانید: با هوش مصنوعی D-ID، امنیت تصاویر خود را تضمین کنید!

هوش مصنوعی Article Forge
نتیجه‌گیری:

ایجاد محتوا یک کار پرهزینه و زمان بر است، اما با توجه به تکنولوژی‌های موجود لزومی ندارد که برای هر محتوا هزینه و زمان زیادی صرف شود. اگر شما جزو کسانی هستید که به تولید مقاله برای گوگل نیاز دارید، می‌توانید Article Forge را امتحان کنید.

Article Forge مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند با کیفیت ترین مقالات مبتنی بر یک کلمه کلیدی مشخص را در کمتر از 60 ثانیه تولید کند. زمان 60 ثانیه‌ای تولید مقاله توسط این ابزار به این معنی است که هیچ راه سریع تری برای رسیدن به یک مقاله کاملا منحصر به فرد در هر موضوعی وجود ندارد.

همچنین برای پرداخت هزینه این سرویس و تمامی سرویس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی خارجی می‌توانید از خدمات پرداختی کافه ارز استفاده کنید. کافه ارز با سال‌ها تجربه در کنار شماست تا موانع و محدودیت‌ها سد اهداف شما نشوند.

5/5 - (2 امتیاز)

نویسنده

ghazal hamzeh نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *