وبلاگ

/

/

معرفی بهترین هوش مصنوعی برای طراحی بنر و پوستر

معرفی بهترین هوش مصنوعی برای طراحی بنر و پوستر

۵ فروردین ۱۴۰۳

هوش مصنوعی برای طراحی بنر و پوستر: امروزه، اکثر کسب و کارها سعی دارند که فرآیند خودکارسازی را در بخش‌های مختلف خود پیاده‌سازی کنند. استفاده از هوش‌مصنوعی به دلیل این‌که سرعت کارها را بالا برده و به طور کلی عملکرد سیستم را تقویت می‌کند، در بسیاری از صنایع و کسب‌وکارها استفاده می‌شود. یکی از زمینه‌هایی که الگوریتم‌های هوش مصنوعی در آن بسیار خوب عمل می‌کند، حوزه گرافیک و طراحی است. طراحی بنر، پوستر، کارت پستال و دیگر طرح‌های گرافیکی از جمله فعالیت‌هایی هستند که افراد و کسب‌وکارها از هوش مصنوعی برای انجام آن استفاده می‌کنند. امروز در این مطلب قصد داریم، بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای طراحی بنر و پوستر را به شما معرفی کنیم‌. همچنین، شما می‌توانید از طریق سایت کافه ارز برای خرید اکانت هوش مصنوعی اقدام کنید. پس تا انتها با ما همراه باشید.

طراحی بنر و پوستر با هوش مصنوعی

طراحی بنر و پوستر با هوش مصنوعی

در حوزه طراحی گرافیک، هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار موثر وارد صحنه شده است، به طوری که افراد بدون تخصص در این زمینه نیز قادرند با استفاده از قابلیت‌های آن، بنرهای مورد نظر خود را بسازند. به همین دلیل، هوش مصنوعی نه تنها به عنوان یک دستیار قوی برای طراحان و گرافیست‌ها عمل می‌کند، بلکه برای افراد عادی و مبتدی نیز به عنوان یک تکنولوژی مفید و کارآمد در طراحی بنرها شناخته می‌شود. با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی و ابزارها و قالب‌های آماده آن، تمام علاقه‌مندان با چند کلیک ساده، می‌توانند بنرهای با کیفیت و جذابی را طراحی و ایجاد کنند. این بنرها می‌توانند برای اهداف مختلفی مانند تبلیغات، اطلاع‌رسانی، معرفی، قدردانی و سایر موارد استفاده شوند؛ البته، فراموش نکنید که برای این که طراحی با هوش مصنوعی جذاب از آب دربیاید باید تا حد زیادی خلاقیت و سلیقه را در آن به‌کار بگیرید. همچنین، یکی دیگر از ابزارهای هوش مصنوعی که به عنوان رفیق صمیمی گرافیست‌ها می‌توان از ان نام برد، هوش مصنوعی Let’s Enhance است. برای آموزش نحوه کار با این هوش مصنوعی می‌توانید به مطلب آن در وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید.

به طور کلی، اگر بخواهیم از فواید طراحی بنر و پوستر با هوش مصنوعی صحبت کنیم، باید بگوییم که با استفاده از ابزارهای طراحی بنر مبتنی بر هوش مصنوعی، افراد قادرند پروژه‌های خود را با سرعت و کیفیت بیشتری به انجام برسانند و با هزینه کمتر، ایده‌های خود را به واقعیت نزدیک کنند. علاوه بر این، هوش مصنوعی با ارائه ایده‌های خلاقانه به طراحان، آن‌ها را در ایجاد بنرهای دلخواهشان کمک می‌کند. برای طراحی بنرهای با کیفیت، کاربران نیازمند آشنایی با ابزارهای مورد نیاز و روش‌های ساخت بنر با استفاده از این امکانات هستند. این ابزارها شامل سایت‌ها و برنامه‌های طراحی بنر با هوش مصنوعی می‌شوند که در بخش‌های بعدی مقاله به طور جامع مورد بررسی قرار گرفته است.

بهترین سایت‌های طراحی بنر و پوستر با هوش مصنوعی

افرادی که در زمینه طراحی گرافیک، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت می‌کنند، می‌توانند با استفاده از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی، به راحتی و با بالاترین کیفیت، بنرهای جذاب و دلخواه خود را تولید کنند. بهره‌گیری از این ابزارها منجر به تسریع در انجام پروژه‌ها و افزایش کیفیت در ساخت بنرها و انواع دیگر طرح‌های گرافیکی می‌شود. در ادامه سعی کرده‌ایم تا بهترین سایت‌های طراحی بنر و پوستر با هوش مصنوعی را به صورت کامل به شما معرفی خواهیم کرد.

سایت Designs.ai

وب‌سایت Designs.ai در دو نسخه رایگان و پولی، به کاربران این امکان را می‌دهد که با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی، تمام ابزارهای لازم برای طراحی بنرهای با کیفیت و جذاب را در اختیار داشته باشند. این وب‌سایت قابلیت‌هایی را ارائه می‌دهد که به هرکسی، از حرفه‌ای‌ترین طراح گرافیک تا فردی که اندکی با طراحی آشنا است، امکان طراحی بنرهای مورد نظر را می‌دهد.

سایت Deep Dream Generator

افرادی که تمایل به خلق تصاویر منحصر به فرد و جذاب دارند و می‌خواهند از این تصاویر در ساخت بنر خود استفاده کنند، می‌توانند از وب‌سایت Deep Dream Generator استفاده کنند. این وب‌سایت در دو نسخه رایگان و پولی در دسترس کاربران قرار دارد و با بهره‌گیری از قابلیت‌های هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی، این امکان را در اختیار طراحان قرار می‌دهد که با هزینه کم و سرعت بالا، بنرهای بسیار جذابی را تولید کنند.

وب‌سایت designer.microsoft

کاربران با استفاده از تعداد زیادی قالب پیش‌فرض و الگوی از پیش آماده شده می‌توانند رابط کاربری پروژه‌های طراحی سایت خود را به‌راحتی انجام دهند. علاوه بر این، سایت مایکروسافت دیزاینر به گونه‌ای برنامه‌نویسی شده که الگوهایی نزدیک به چیزی که می‌خواهید را به شما پیشنهاد داده و شما می‌توانید از این کامپوننت‌ها برای طراحی خود استفاده کرده و زمان تحویل پروژه را تا حد چشمگیری کاهش دهید. همچنین، اگر علاقه‌مند هستید می‌توانید با هوش مصنوعی مایکروسافت آشنا شوید برای کسب اطلاعات بیشتر به مطلب آن مراجعه کنید.

سایت Vengage؛ بهترین ابزار برای طراحی بنر با هوش مصنوعی برای مبتدیان

افرادی که تاکنون تجربه طراحی نداشته و در حوزه گرافیک تخصصی ندارند، با استفاده از این وب‌سایت می‌توانند به ساخت بنر و طرح‌های گرافیکی دلخواه خود بپردازند. در واقع، مبتدی‌ترین افراد هم با استفاده از قالب‌ها و طرح‌های آماده موجود در این وب‌سایت، می‌توانند با کمی خلاقیت طرح‌های گرافیکی قابل‌قبولی را تولید نمایند.

وب‌سایت Fotor

این ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی، یک ابزار حرفه‌ای در زمینه تصویرسازی است که امکان ایجاد محصولات دیجیتالی و طرح‌های گرافیکی جذاب و منحصربه‌فرد را فراهم می‌کند. کاربران بدون آشنایی با نحوه ساخت بنر، می‌توانند با استفاده از قالب‌های آماده و الگوهای پیش‌فرض موجود در این سایت، بنرهایی خاص و جذاب طراحی کنند. البته، بهتر است قبل از کار با سایت Fotor، برخی از دستورالعمل‌ها و اصول طراحی گرافیک به خصوص ساخت بنر و پوستر را مطالعه کنید تا کار با آن برایتان راحت‌تر شود.

سایت Adobe Firefly

کمپانی Adobe که با ابزارهایی نظیر فوتوشاپ، افترافکت و پریمیر شناخته می‌شود در همراهی با دیگر شرکت‌ها، از ابزار هوش مصنوعی خود به نام هوش مصنوعی Adobe firefly رونمایی کرد. کاربران با ورود به این سایت، می‌توانند با استفاده از تصاویر خود، محصولات هنری زیبا را خلق کنند. علاوه بر این، قالب‌های آماده موجود در این سایت به طراحان کمک می‌کند تا بتوانند طرح‌های گرافیکی دلخواه خود را به راحتی ایجاد کنند.

بهترین هوش مصنوعی برای طراحی بنر و پوستر

برنامه‌های طراحی بنر با هوش مصنوعی

در کنار سایت‌هایی که در بالا معرفی کردیم، برنامه‌ها و نرم‌افزارهایی نیز در بازار هستند که امکان ساخت بنر و پوستر با هوش مصنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در واقع، کاربران با استفاده از این نوع نرم‌افزارها می‌توانند به صورت آفلاین و با کمک قابلیت‌ها و ابزارهای مبتنی بر AI آن‌‌ها در کوتاه‌ترین زمان و بدون داشتن تخصص و مهارت، بنر دلخواه خود را طراحی کنند. در ادامه این بخش از مقاله، برخی از بهترین نرم‌افزارهای طراحی بنر مبتنی بر هوش مصنوعی را به با یکدیگر مورد بررسی قرار می‌دهیم.

نرم‌افزار Looka

این برنامه یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن طرح‌های گرافیکی خود مانند لوگو و بنر را در سریع‌ترین زمان ممکن و با هزینه‌ای بسیار پایین تولید کنند. در حقیقت، می‌توان گفت که حتی مبتدی‌ترین کاربران که دانش خاصی در زمینه گرافیک ندارند نیز می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن به‌راحتی طرح‌های مدنظر خود را ایجاد کند.

برنامه Canva

اپلیکیشن Canva یکی از ابزارهای تولید محتوای دیجیتال برای اینستاگرام و فضای مجازی به شمار می‌رود. همچنین، کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند بنر و پوسترهای جذاب تولید کنند. این ابزار، قابلیت هوش مصنوعی نیز دارد و شما می‌توانید با کمک الگوریتم‌های بسیار پیشرفته هوش مصنوعی آن، بهترین طرح‌های گرافیکی را تولید کنید.

اپلیکیشن Khroma

این ابزار برای تولید ترکیب‌های مختلف رنگی به کار می‌رود و بر اساس الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی عمل می‌نماید. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند یک پالت شخصی از ترکیب ده‌ها رنگ را در اختیار داشته و از آن در ساخت طرح‌های گرافیکی خود استفاده نمایند. این اپلیکیشن بیشتر برای افرادی که تجربه کافی در زمینه طراحی گرافیکی را دارند مناسب است.

مزایای و معایب هوش مصنوعی برای طراحی بنر و پویتر

مزایا و معایب طراحی بنر و پوستر با هوش مصنوعی

استفاده از سایت‌ها و برنامه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و خودکارسازی در نحوه ساخت بنر و سایر طرح‌های گرافیکی، مزایای بسیاری را برای طراحان، گرافیست‌ها، کارشناسان تولید محتوا و سایر افراد علاقه‌مند فراهم کرده است. از جمله مزایای استفاده از ابزارهای طراحی بنر با هوش مصنوعی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

۱. خودکارسازی فرآیندها و ساخت چندین طرح به صورت همزمان و خودکار به راحت‌ترین روش
۲. به حداقل رساندن کار دستی و همچنین جستجو برای ایده‌ها و پیشنهادات
۳. داشتن تحلیل مناسبی از داده‌های ورودی
۴. افزایش دقت در انجام پروژه‌ها و کاهش هزینه‌های طراحی و ساخت بنر
۵. ارائه ایده‌های خلاقانه به طراحان و در نتیجه افزایش خلاقیت در طرح‌های ایجاد شده
۶. امکان تبدیل عکس‌های بی‌کیفیت به تصاویر با کیفیت و قابل استفاده در طراحی بنر
۷. امکان طراحی بنرها با لوگو و برند دلخواه کاربران

با وجود تمامی مزایای مطرح شده و دیگر مزایایی که طراحان و افراد علاقه‌مند را به استفاده از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در ساخت بنر تشویق می‌کند، بهره‌گیری از هوش مصنوعی در طراحی بنر و طرح‌های گرافیکی، همانند سایر فناوری‌ها، معایبی نیز دارد که طراحان باید از آنها آگاه باشند. همچنین، ما در وبلاگ کافه ارز یک ابزار به نام هوش مصنوعی ideogram معرفی کرده‎‌ایم که به صورت رایگان تبدیل تبدیل متن به تصویر را برای شما انجام می‌دهد.
معایب استفاده از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در ساخت طرح‌های گرافیکی و محصولات دیجیتال از جمله بنر، ممکن است شامل موارد زیر باشد.

۱. عدم درک‌شدن عواطف و احساسات انسانی توسط الگوریتم‌های هوش مصنوعی
۲. عدم تطابق کامل الگوریتم‌های هوش مصنوعی با منطق و سلیقه طراحان
۳. هزینه بالای توسعه الگوریتم‌های هوش مصنوعی
۴. عدم انعطاف‌پذیری کافی در برخی موارد خاص
۵. هنگ‌کردن یا کندی پردازش برخی از درخواست‌های پیچیده کاربران

نحوه خرید اشتراک هوش مصنوعی طراحی بنر و پوستر

اگرچه بیشتر ابزارهای هوش مصنوعی طراحی بنر و پوستر امکان استفاده رایگان را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، اما با خرید اشتراک پرمیوم این ابزار‌ها می‌توانید به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشید. برای خرید اکانت هوش مصنوعی باید هزینه آن را به صورت دلاری یا یورو پرداخت کنید. متاسفانه به دلیل محدودیت‌های که برای کاربران ایرانی ایجاد شده است، امکان پرداخت بین‌المللی با استفاده از حساب‌‌هایی نظیر پی‌پال یا ویزاکارت و مسترکارت امکان‌پذیر نیست. سایت کافه ارز راه‌حل بسیار کاربردی برای این موضوع ارائه داده است. کاربران می‌توانند با ثبت‌نام در سایت کافه ارز و ارائه مدارک هویتی، به‌راحتی هزینه اشتراک پرمیوم ابزارهای هوش مصنوعی را پرداخت کنید.

نتیجه‌گیری

در این مطلب سعی کردیم بهترین ابزارهای طراجی بنر و پوستر با هوش مصنوعی را به شما معرفی کنیم. استفاده از این ابزارها رایگان است اما برای این که بتوانید به تمامی امکانات آن‌ها دسترسی داشته باشید، باید اشتراک پرمیوم آن‌ها را خریداری کنید. برای خرید اشتراک و اکانت هوش مصنوعی می‌توانید پس از ثبت‌نام در سایت کافه ارز از سرویس‌های پرداختی کافه ارز استفاده کنید.

 

5/5 - (3 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *