وبلاگ

/

/

گیفت کارت نینتندو چیست و نحوه خریداری آن چگونه است؟

گیفت کارت نینتندو چیست و نحوه خریداری آن چگونه است؟

۱۵ بهمن ۱۴۰۲

گیفت کارت نینتندو: گیمرهای دهه شصتی با نام نینتندو آشنایی دارند و هر بار که نام آن به گوششان می‌خورد حس نوستالژی شیرینی از دوران بچگی در ذهن آن‌ها شکل می‌گیرد. برای خیلی از ما، کنسول بازی Nintendo یادآور مرد سیبیلوی قهرمان به اسم سوپر ماریو یا همان قارچ‌خور معروف است که دوست مجازی تمام هم‌دوره‌های ما به شمار می‌رفت. امروزه با ظهور کنسول جدید و گیفت‌کارت نینتندو، این قهرمان‌های قدیمی دوباره از خاکستر خود برخواسته‌اند و قرار است همان حس ناب کودکی را درون ما بیدار کنند. امروز قصد داریم به بررسی خرید گیفت کارت نینتندو بپردازیم و نخوه خرید آن را نیز به شما آموزش دهیم، پس اگر شما هم به دنبال تجربه دوباره آن حس شیرین هستید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

بازی ماریو قارچ‌خور در نینتندو

کنسول بازی نینتندو سوئیچ چیست؟

کنسول نینتندو سوئیچ از جمله کنسول‌های کوچک و سبک بازار است و به راحتی می‌توانید آن را با خود به هر جایی که دوست دارید ببرید. این کنسول کاملاً دستی و قابل حمل است که ظاهری شبیه با دستگاه PSP دارد. نینتندو در حال حاضر جزو بهترین کنسول‌های خانگی به شمار می‌رود که از قابلیت‌های بی‌نظیر آن می‌توان به امکان اتصال آن به تلویزیون اشاره کرد. بد نیست بدانید که کنسول نینتندو اخیراً بازی‌ نوستالژی Mario را با نام ماریوپارتی روانه بازار کرده است. شما با استفاده از گیفت کارت نینتندو می‌توانید به راحتی می‌توانید از تمام بازی‌های آن لذت ببرید. اما گیفت کارت نینتندو چیست و چطور می‌توان آن را در ایران خریداری کرد؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوالات را دریافت کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین گیفت کارت‌های بازی، به وب‌سایت‌های معتبر مانند “کافه ارز” که در حوزه گیفت‌کارت‌های بازی فعالیت دارند، مراجعه کنید.

گیفت کارت نینتندو چیست؟

گیفت کارت Nintendo یا همان کارت هدیه نینتندو، یک کارت اعتباری است که به کاربران امکان استفاده از خدمات ویژه نینتندو را می‌دهد. این خدمات ویژه شامل امکان بازی‌های آنلاین و خرید از فروشگاه آنلاین نینتندو می‌شود. عملکرد گیفت کارت نینتندو کاملاً شبیه به کارت شارژ تلفن‌های همراه است. درست مثل زمانی که شما یک کارت شارژ به مبلغ 10 هزار تومان برای شارژ تلفن همراه خود خریداری می‌کنید، اعتبار گیفت کارت نینتندو نیز این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به اندازه مبلغ شارژ این کارت از نینتندو خرید کنید.

خرید گیفت کارت بازی

خرید از فروشگاه آنلاین Nintendo

بسیاری از کاربران علاقه دارند تا بازی‌های مورد علاقه خود را از فروشگاه آنلاین نینتندو خریداری کنند. برای این دسته از گیمرها، هیچ چیز بهتر از گیفت کارت نینتندو نیست چون با استفاده از اعتبار آن و بدون نیاز به حساب‌های بین‌المللی می‌توانند خریدهای خود را انجام دهند. گیفت کارت Nintendo قابلیت فراهم‌کردن امکان خرید بازی‌های محبوب نینتندو، DLCها و اشتراک‌های ویژه را به گیمرها ارائه می‌دهد. حتی اگر خود شما از بازی‌های آنلاین کم استفاده می‌کنید، می‌توانید گیفت کارت نینتندو را به دوست گیمر خود هدیه دهید تا با استفاده از اعتبار آن، لذت ببرد. اگر می‌خواهید با یکی دیگر از بهترین گیفت‌کارت‌های بازی به نام گیفت کارت استیم نیز آشنا شوید می‌توانید مقاله مرتبط با ان را در وبلاگ کافه ارز مطالعه کنید.

خرید گیفت کارت Nintendo از کافه ارز

بازی‌کردن آنلاین در نینتندو

یکی از کاربردهای دیگر اعتبار گیفت کارت Nintendo، امکان بازی آنلاین است. با استفاده از اعتبار گیفت کارت نینتندو، می‌توانید اشتراک ۱۲ ماهه یا ۳ ماهه سرویس Nintendo Switch Online را تهیه کنید و به عضویت خانواده بزرگ نینتندو سوئیچ دربیایید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد حساب‌ها را با حداکثر ۸ نفر دیگر از دوستان یا اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. گیفت کارت نینتندو در ۴ قیمت مختلف با ارقام ۱۰، ۲۰، ۳۵ و ۵۰ دلاری در دسترس گیمرها قرار دارد.

بازی آنلاین در دنیای نینتندو، به شما دسترسی به بازی‌های اختصاصی این کنسول که به بازی‌های NES (Nintendo Entertainment System) معروف است را می‌دهد. همچنین، با خرید این نوع از بازی‌ها می‌توانید از فضای ذخیره‌سازی ابری برای بک‌آپ گرفتن استفاده نمایید. گیفت کارت Nintendo همچنین امکان چت صوتی با دیگر گیمرها را ارائه می‌دهد که این قابلیت همراه با اشتراک‌های نینتندو سوئیچ قابل استفاده است. همچنین، می‌توانید از گیفت کارت Red Dead Redemption 2 برای تهیه آنلاین بازی استفاده کنید و از تجربه‌ این بازی محبوب لذت ببرید.

فروشگاه‌های آنلاین خرید گیفت کارت نینتندو

نوع و مقدار اعتبار گیفت کارت Nintendo بسته به منطقه محل سکونت کاربران یا پلتفرم خرید متغیر است. به عنوان مثال، گیفت کارت‌های جدید معمولاً در سایت آمازون در دسترس هستند و سپس در دیگر فروشگاه‌های آنلاین موجود می‌شوند. در زیر، لیستی از برخی از پلتفرم‌هایی که گیفت کارت Nintendo را عرضه می‌کنند را ارائه کرده‌ایم.

1. فروشگاه بزرگ و معتبر آمازون
2. فروشگاه آنلاین Best Buy
3. سایت اینترنتی مخصوص گیمرها GameStop
4. پلتفرم معتبر و مشهور Target
5. فروشگاه آنلاین Walmart

نحوه خرید گیفت کارت نینتندو

همان‌طور که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم، امکان خرید گیفت کارت Nintendo از طریق سایت‌ها، پلتفرم‌ها، و فروشگاه‌های اینترنتی معتبر وجود دارد. اگر حساب پی‌پال دارید می‌توانید به راحتی گیفت کارت نیتنتدو را از این فروشگاه‌ها خریداری کنند. استفاده از پی‌پال برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نیست و چالش‌های پرداخت ارزی نیز برای آنان وجود دارد. این مشکلات باعث می‌شود که کاربران ایرانی قید بازی به صورت آنلاین را بزنند و فقط به صورت آفلاین به بازی بپردازند. خوشبختانه شما می‌توانید گیفت کارت Nintendo را از داخل ایران نیز خریداری کنید. برای این کار باید در سایت کافه ارز ثبت نام کرده و پس از پرداخت ریالی، این گیفت‌کارت را خریداری کنید.

آموزش ردیم کردن گیفت کارت نینتندو

ردیم کردن گیفت کارت نینتندو

برای شروع باید با توجه به نیاز دلاری خود یک گیفت کارت نینتندو از سایت کافه ارز خریداری کنید. قیمت گیفت کارت Nintendo از 5 دلار تا 50 دلار در کافه‌ارز موجود است. پس از خرید وارد سایت نینتندو شوید و هر بازی که مد نظرتان است را برای خرید انتخاب کنید. سپس باید بر روی دکمه Buy Digital یا خرید ورژن دیجیتال کلیک کنید. در مرحله بعدی باید گیفت کارتی که از کافه ارز خریداری کرده‌اید را در سایت ردیم (Redeem) کنید. برای این کار باید به بخش Nintendo eShop Card بروید. سپس با انتخاب گزینه Please Enter Your Code کد 16 رقمی گیفت کارت را در آن وارد نمایید. کافه ارز، خدمات خرید گیفت کارت بازی League of Legends را نیز ارائه می‌دهد. با استفاده از این خدمات می‌توانید به راحتی و آنلاین گیفت کارت‌های بازی را تهیه کرده و از تجربه‌ی جذاب این بازی بیشتر لذت ببرید.

نکات مهم در رابطه با گیفت کارت نینتندو

حالا که با دنیای جذاب نینتندو سوییچ و گیفت کارت آن آشنا شدید، شاید یک‌سری سوال در ذهنتان شکل گرفته باشد. نگران نباشید. بسیاری از این سوالات، پرسش هزاران کاربر از سراسر جهان نیز بوده است. بنابراین ما تصمیم گرفتیم برخی از سوالات متداول علاقه‌مندان به نینتندو را در ادامه این مطلب مطرح کرده و پاسخ مناسبی به آن‌ها ارائه دهیم.

آیا گیفت کارت نینتندو تاریخ انقضا دارد؟

خیر. گیفت‌ کارت Nintendo در هر زمانی قابل استفاده و ردیم‌کردن هستند.

چرا گیفت کارت Nintendo من کار نمی‌کند؟

ابتدا باید بررسی کنید که کد 16 رقمی را درست وارد کرده‌ باشید. علاوه بر این، شما باید مطمئن شوید که کشور و ریجن گیفت کارت را در تنظیمات فروشگاه درست وارد کرده‌اید. اگر با بررسی این موارد باز هم دچار مشکل بودید، نگران نباشید چون بعد از 24 ساعت می‌توانید مجدداً فرآیند ردیم کردن را انجام دهید و مشکلتان به احتمال خیلی زیاد حل خواهد شد.

آیا می‌شود گیفت کارت نینتندوی خریداری‌شده را پس داد؟

فروشگاه‌های آنلاین معمولاً گیفت کارت‌های مجازی که فروختند را پس نمی‌گیرند. اما اگر محصول اشتباهی خریداری کرده‌اید می‌توانید با بخش پشتیبانی کافه ارز به شماره 91014920-021 تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

چطور می‌توانم موجودی گیفت کارت را مشاهده کنم؟

شما با وارد کردن کد گیفت کارت در فروشگاه Nintendo می‌توانید موجودی باقی‌مانده در آن را مشاهده کنید. همجنین، برای خرید گیفت کارت فری فایر می‌‎توانید از طریق خدمات ارزی کافه ارز اقدام کنید. قبل ارز خرید این گیفت کارت حتما به مطلب آن در وبلاگ کافه ارز سر بزنید

نتیجه‌گیری

کنسول بازی نینتندو با خاطرات شیرین کودکی ما گره خورده است. حالا این کنسول بسیار پیشرفت کرده و با بازی‌های جدیدی که دارد می‌تواند تمام اعضای خانواده را سرگرم کند. گیفت کارت نینتندو یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که امکان وصل‌شدن به فروشگاه آنلاین Nintendo را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. خرید گیفت کارت به صورت عادی برای گیمرهای ایرانی دشوار است اما خرید آن در سایت کافه ارز بسیار راحت است. شما می‌توانید با ثبت‌نام و احراز هویت در سایت کافه ارز به راحتی گیفت کارت خود را خریداری کنید و پس از ردیم کردن آن در فروشگاه نینتندو، بازی‌های مورد نظر خود را خریداری کنید.همچنین، شما برای خرید گیفت کارت دیزنی از کافه ارز کافیست درخواست خود را ثبت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *