وبلاگ

/

/

گیفت کارت ریزرگلد چیست و خرید آن چه مزایایی دارد؟

گیفت کارت ریزرگلد چیست و خرید آن چه مزایایی دارد؟

۱۰ بهمن ۱۴۰۲

گیفت کارت ریزرگلد: گیفت کارت Razer Gold برای خرید بازی و اعتبار درون بازی به صورت آنلاین مورد استفاده گیمرها قرار می‌گیرد. در واقع، شما با استفاده گیفت کارت ریزرگلد می‌توانید بازی و خریدهای درون بازی را به‌راحتی و بدون نیاز به حساب‌های بین‌المللی انجام دهید. البته، برای خرید انواع گیفت کارت نظیر گیفت کارت ریزرگلد، گیفت کارت ایکس‌باکس و گیفت کارت پلی‌استیشن باید یک سایت معتبر را انتخاب کنید. سایت کافه ارز با سال‌ها تجربه در زمینه سرویس‌های ارزی، بهترین گزینه برای خرید گیفت کارت Razer Gold به شمار می‌رود. با ما همراه باشید تا این گیفت کارت را به صورت مفصل مورد بررسی قرار دهیم.

خرید گیفت مارت ریزرگلد در ایران

گیفت کارت ریزرگلد چیست؟

برند ریزر (Razer) به منظور سرویس‌دهی به گیمرها در سراسر جهان، یک گیفت کارت طراحی کرده است. در حقیقت، با استفاده از این می‌توانید پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای را بدون نیاز به حساب بین‌المللی مثل پی‌پال انجام دهید. ریزر یک پلتفرم عظیم از بازی است که بیش از ۲۰۰۰ بازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گیفت کارت Razer Gold این امکان را در اختیار شما گیمرها قرار می‌دهد تا به‌راحتی انواع بازی ملزومات مربوط به بازی را خریداری نمایید. برای مثال، شما می‌توانید با استفاده از گیفت کارت ریزرگلد به‌راحتی الماس‌های بازی کلش آف کلنز را خریداری کنید. یکی از ویژگی‌های کارت هدیه ریزرگلد این است که تاریخ انقضا ندارد و شما پس از خرید برای استفاده از آن محدودیت زمانی نخواهید داشت.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین گیفت کارت‌های بازی، می‌توانید به وب‌سایت‌های معتبر مانند “کافه ارز”، که در زمینه گیفت‌کارت‌ بازی‌ها فعالیت دارند، مراجعه کنید.

گیفت کارت ریزر یک کارت هدیه مجازی یا فیزیکی است که یک کد چند رقمی بر روی آن قرار دارد. این کد خیلی مهم است چون کاربران با واردکردن این کد در برنامه‌ها و بازی‌های مورد نظر می‌توانند اکانت خود را به اندازه ارزش کارت شارژ کنند. شما در صورت خرید این گیفت کارت می‌توانید آیتم‌های مورد نظر خود در سایت Razor را به صورت آنی خریداری کنید. اما شاید برای شما سوال پیش‌ آید که خود این گیفت کارت را باید از کجا خریداری کرد؟

خرید گیفت کارت ریزرگلد از کافه ارز

همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم، گیفت کارت ریزرگلد امکانات بسیار زیادی را در اختیار گیمرها به خصوص گیمرهای ایرانی قرار می‌دهد. در واقع، آن‌ها بدون این که حساب بین‌المللی داشته باشند می‌توانند با استفاده از کد کارت هدیه به‌راحتی خرید خود را نهایی کنند. برای خرید آن از سایت کافه ارز فقط باید در سایت ثبت‌نام کرده و بعد از احراز هویت سفارش خود را ثبت کنید. لازم به ذکر است که خرید گیفت کارت در کافه ارز کارمزد ندارد و شما فقط به اندازه ارزش دلاری کارت پول پرداخت خواهید کرد. گیفت کارت ریزرگلد از قیمت 5 دلار تا 480 دلار موجود در سایت کافه ارز موجود است.
همچنین، می‌توانید تجربیات و نظرات کاربران درباره استفاده از گیفت کارت‌های بازی مانند گیفت کارت استیم را مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری برای انتخاب بهتر در خرید به دست آورید.

مزایای گیفت کارت Razer Gold

مزایای گیفت کارت Razer Gold

گیفت کارت‌های بازی یکی از بهترین ابزارهایی است که تاکنون برای گیمرها تولید شده است. در حقیقت، گیمرها با در دست‌داشتن گیفت کارت می‌توانند تمام ملزومات بازی‌های مورد علاقه خود را از پلتفرم‌هایی نظیر Razer خریداری کنند. به طور کلی، گیفت کارت ریزرگلد مزایای زیر را برای گیمرها به ارمغان می‌آورند.

  • خرید آیتم‌های بازی: اگر اهل گیم و بازی باشید، این موضوع را می‌دانید که هر چه مراحل جلوتر می‌روند، بازی سخت‌تر شده و نیاز شما به خرید آیتم‌های خاص درون بازی نیز بیشتر می‌شود. در حقیقت، شما برای پیشرفت در بازی نیاز دارید که آیتم‌هایی نظیر الماس، اسلحه یا لباس‌های پیشرفته را خریداری کرده و به بازی اضافه کنید. اگر این آیتم‌ها را نداشته باشید، لذت بازی نیز برای شما کمتر می‌شود. خرید این موارد نیازمند این است که شما با حساب ارزی یا کارت‌های اعتباری بین‌المللی داشته باشید اما با خرید گیفت کارت دیگر به آن‌ها نیاز نخواهید داشت.
  • امنیت در پرداخت: وقتی می‌خواهید آیتم‌های درون بازی را به صورت مستقیم و از طریق حساب‌های بین‌المللی خود خریداری کنید اطلاعات حساس مانند شماره حساب بانکی خود را وارد می‌کنید که این روش خطراتی را به همراه دارد. اما با یک گیفت کارت ساده، می‌توانید به راحتی کد گیفت کارت را وارد کرده و خرید خود را انجام دهید، بدون نیاز به اشتراک اطلاعات شخصی. گیفت کارت‌ها، از شما در برابر خطرات دزدی اطلاعات در فضای مجازی و کلاهبرداری‌ها محافظت می‌کنند.
  • راحتی در استفاده: استفاده از گیفت کارت‌ها بسیار ساده است. کافیست کد گیفت کارت خود را در درگاه پرداخت وارد کنید. این کد روی خود گیفت کارت قرار دارد. در واقع، با انجام همین کار ساده می‌توانید با مبلغ شارژ گیفت کارت، هر محصول یا خدماتی که می‌خواهید را از ریزر خریداری کنید.
  • استفاده از تمام بازی‌ها: بعضی از گیفت کارت‌ها فقط برای بازی‌های خاص قابل استفاده هستند. به عنوان مثال، گیفت کارت‌های مرتبط با ایکس باکس تنها برای بازی‌های این کنسول مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما برخی از گیفت کارت‌ها نیز وجود دارند که در بازی‌های دیگر نیز قابل ردیم کردن هستند. گیفت کارت‌های ریزر گلد جز این دسته از گیفت کارت‌ها هستند. در حقیقت، با در دست‌داشتن یک گیفت کارت ریزرگلد می‌توانید خریدهای خود را در بازی‌های مختلف نظیر وارکرفت، کلش رویال یا کال آف دیوتی انجام دهید. شرکت ریزر به عنوان یکی از بزرگترین فعالان در صنعت بازی‌های رایانه‌ای شناخته می‌شود. این شرکت همواره با ناشران معروف بازی‌ها قرارداد دارد تا افراد بتوانند از گیفت کارت‌هایشان در این بازی‌ها بهره‌مند شوند. شما می‌توانید در بیش از 30 هزار بازی از گیفت کارت ریزرگلد استفاده کرده و آیتم‌های متنوعی را تهیه کنید.

به علاوه، می‌توانید از گیفت کارت Red Dead Redemption 2 برای تهیه بازی Red Dead Redemption 2 استفاده نمایید. این کارت به شما این امکان را می‌دهد که بازی را به صورت آنلاین یا از طریق فروشگاه‌های مجازی مانند PlayStation Store یا Xbox Store تهیه کرده و از تجربه‌ی این بازی محبوب لذت ببرید.

قیمت گیفت کارت ریزرگلد

  • صرفه‌جویی در هزینه: زمانی که از گیفت کارت برای پرداخت‌های درون بازی استفاده می‌کنید، نیازی به پرداخت هزینه اضافی یا کارمزد ندارید. به عبارت دیگر، می‌توانید بدون هیچ هزینه اضافی یا کارمزدی، هر آیتم یا سرویس را در بازی خریداری کنید، بدون این که هزینه اضافی‌ پرداخت کرده باشید. با خرید گیفت کارت گلد ریزر دیگر نیازی به نگرانی درباره هزینه‌های اضافی خرید آیتم‌های درون بازی نخواهید داشت.
  • نداشتن تاریخ انقضا: شما با خرید گیفت کارت ریزرگلد یک کارت هدیه ابدی خواهید داشت. در حقیقت، گیفت‌کارت Razer Gold هیج تاریخ انقضایی ندارد و تا زمانی که اعتبار درون آن‌ها وجود داشته باشد می‌توانید از آن‌ها برای خرید استفاده کنید. در واقع، شما با داشتن یک گیفت کارت نیازی نیست نگران سررسیدن تاریخ انقضا و هدر رفتن پول خود باشید.
  • نداشتن محدودیت جغرافیایی:گیفت کارت ریزرگلد محدودیت جغرافیایی ندارد و شما هر کجای دنیا که باشید می‌توانید از آن استفاده کنید. در حقیقت، برخلاف گیفت‌کارت‌های دیگر که باید با به ریجن یا منطقه آن‌ها توجه کرد، گیفت کارت Razer Gold مشکلی با محل زندگی شما نخواهد داشت. به همین دلیل، این گیفت کارت یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های کارت هدیه بازی در ایران به شمار می‌رود.
  • یکبار مصرف‌بودن: اگرچه گیفت کارت ریزرگلد هیچ تاریخ انقضایی ندارد اما فقط یکبار می‌توانید از کد هر گیفت کارت استفاده کنید. بنابراین در زمان وارد کردن کد دقت داشته باشید چون تعداد حروف و اعداد موجود در کد گیفت کارت زیاد است احتمالاً دچار مشکل و حواس‌پرتی می‌شوید.

نتیجه‌گیری

خرید گیفت کارت ریزرگلد یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای خرید آیتم‌های درون بازی‌‌ها محسوب می‌شود. ریزر (Razer) یک فروشگاه بسیار بزرگ است که تمام آیتم‌ها و ملزومات بیش از 3000 بازی را در این فروشگاه پیدا کنید. خرید از این سایت ملزم به داشتن حساب‌ بین‌المللی پی‌پال یا کارت‌های اعتباری مثل مسترکارت یا ویزاکارت است. کاربران ایرانی به چنین سرویس‌هایی دسترسی ندارد و با گیفت کارت می‌توانند به راحتی از فروشگاه ریزر خرید کنند. برای خرید گیفت کارت ریزرگلد می‌توانید از سرویس‌های گیفت کارت کافه ارز استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *