وبلاگ

/

/

هوش مصنوعی RunwayML؛ هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدیو

هوش مصنوعی RunwayML؛ هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدیو

۱۸ بهمن ۱۴۰۲

هوش مصنوعی RunwayML: نیاز به ابزارهای هوش مصنوعی روز‌به‌روز بیشتر می‌شود و افرادمختلف نظیر هنرمندان، طراحان و سازندگان محتوای ویدیویی و سینمایی نیز می‌توانند برای بهبود آثار خود از هوش مصنوعی کمک بگیرند. ادغام محتوای تولید‌شده توسط انسان با محتوای تولید‌شده توسط هوش مصنوعی کار چندان آسانی نیست. البته، هوش مصنوعی RunwayML با خصوصیت یادگیری ماشینی می‌تواند به ما کمک کند که از طریق چند کلیک ساده این مشکل را حل کنیم و از قابلیت هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدیو نهایت استفاده را ببریم. در این مطلب قصد داریم، قابلیت‌های این هوش مصنوعی را مورد بررسی قرار دهیم. همچنین، برای خرید اکانت هوش مصنوعی می‌توانید از سرویس‌های پرداخت ارزی کافه ارز استفاده کنید. پس اگر به دنبال بهترین ابزار برای تبدیل متن به ویدیو هستید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

تبدیل متن به ویدیو با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی RunawayML چیست؟

هوش مصنوعی Runaway AI یک پلتفرم بسیار پیشرفته است که در زمینه تلفیق تکنولوژی یادگیری ماشینی با مقوله هنر و طراحی توسعه‌داده شده است. هدف اصلی این ابزار این است که قابلیت‌ تولید ویدیو از متن در دسترس عموم افراد قرار بگیرد. با بیش از 30 ابزار فوق‌پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی، پلتفرم RunwayML به تولیدکنندگان محتوا کمک می‌کند تا به راحتی و با استفاده از متن یا تصاویر، ویدیوی دلخواه خود را تولید کنند و حتی این هوش مصنوعی را به روش‌های مختلف آموزش دهند. این ابزار مصداق بارز تاثیر هوش مصنوعی در کسب و کار ها است که می‌توانید از آن به بهترین شکل استفاده کنید.

هوش مصنوعی رانوی برای کمک به افراد فعال در حوزه‌های مختلف از جمله تیک‌تاکرها و یوتیوبرها، سازندگان فیلم و هنرمندان طراحی شده است. رابط کاربری ساده و قابلیت‌های گسترده این ابزار به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سرعت تصاویر و ویدئوهای خود را با افکت‌ها، فیلترها و لایه‌های گوناگون بهبود ببخشند. به طور کلی، مزایا و قابلیت‌های هوش مصنوعی RunwayML به شرح زیر است.

تبدیل متن به ویدیو

شما با هوش مصنوعی رانوی می‌توانید به روش جادویی متن خود را به یک ویدیو با کیفیت تبدیل کنید. در این روش، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک توضیح ساده از طراحی مورد نظر خود را نوشته و به هوش مصنوعی اجازه دهید یک ویدیو با کیفیت بر اساس آن تولید کند. در واقع، در عرض چند ثانیه می‌توانید هر نوع ویدیویی نظیر انیمیشن، مستندهای طبیعت و کنفرانس‌های تحصیلی را به راحتی تولید کنید.

تبدیل متن به تصویر

شما همچنین می‌توانید با استفاده از متن، تصاویر بسیار با کیفیتی تولید کنید. در حقیقت، این ابزار متن شما را به تصاویر بسیار زیبایی تبدیل می‌کند و این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا ایده‌های هنری خود را به راحتی بیان کنید. همچنین، هوش مصنوعی Ideogram یکی دیگر از هوش‌های مصنوعی است که شما در ان به صورت حرفه ای می‌توانید متن را به تصویر تبدیل کنید.

هوش مصنوعی تبدیل متن و عکس به ویدیو

سبک‌های مختلف

شما می‌توانید انواع سبک تولید محتوای ویدیویی را در متن یا تصویر بیان کنید. در حقیقت، رابط کاربری ساده هوش مصنوعی RunwayML، این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از سبک‌های متنوع نظیر Vintage یا Retro به راحتی در ویدیوی مورد نظر خود استفاده کنید. شما با این قابلیت می‌توانید ویدیوی خود را بر اساس دیدگاه و سلیقه خود شخصی‌سازی کنید. البته، به این نکته توجه داشته باشید که با ابزار تشخیص محتوای هوش مصنوعی به راحتی میتوانید محتوای تولید‌شده توسط بات و هوش مصنوعی تشخیص داد.

تبدیل عکس به عکس

یکی دیگر از قابلیت‌های هوش مصنوعی رانوی این است که می‌توانید به راحتی یک عکس را با استفاده از یک متن به عکس دیگری تبدیل کنید. این قابلیت باعث می‌شود که بدون نیاز به نرم‌افزارهای پیشرفته و اتلاف وقت، خیلی ساده عکس جدیدی تولید کنید.

خرید اکانت هوش مصنوعی

پاک‌کردن اشیا از ویدیو

شما با استفاده از هوش مصنوعی RunwayML و قابلیت Brush می‌توانید به راحتی افراد یا اشیا را از ویدیوها حذف کنید. در حقیقت، شما می‌توانید موارد ناخواسته و اضافی را از ویدیو تولیدشده حذف کنید یا بر روی یک گزینه به خصوص فوکوس کنید.

قابلیت اسلوموشن ویدیوها

ویژگی Super Slow Motion در هوش مصنوعی رانوی، این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا ویدیوهای با فریم پایین را به صورت خودکار به ویدیوهای اسلوموشن تبدیل کنید. در حقیقت، با این ویژگی می‌توانید فیلتر دراماتیکی به آثار خود اضافه کرده و اتفاقات روزمره را با جزییاتی نمایش دهید که هیچ‌کس تا به حال به آن‌ دقت نکرده است.

حذف بک‌گراند

قابلیت پرده سبز هوش مصنوعی RunwayML، امکان حذف و تغییر بک‌گراند ویدیو را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در حقیقت، این ابزار به صورت خودکار، بک‌گراند سبز را شناسایی و حدف می‌کند. علاوه بر این، شما می‌توانید بک‌گراند دلخواه خود را به این فایل ترنسپرنت اضافه کنید. برای استفاده از این قابلیت باید ویدیوی مورد نظر خود را در این ابزار آپلود کرده و بر روی گزینه Green Screen کلیک کنید. سپس با گزینه Brush، بک‌گراندی که مشخص شده است را پاک کنید.

نحوه استفاده از هوش مصنوعی RunwalML

نحوه استفاده از هوش مصنوعی RunwayML

شما می‌توانید در رانوی AI ثبت‌نام کرده و از بیش از 30 ابزار جادویی هوش مصنوعی برای آپلود تصاویر، ویدئوها یا توضیحات متنی خود استفاده کنید. به طور کلی، این ابزار در عرض 30 دقیقه و بر اساس دستورات متنی و کلمات کلیدی که به آن ‌می‌دهید، به راحتی از شما یاد می‌گیرد و مدل جدید از خود می‌سازد. آموزش مدل با استفاده از واژگان یا توضیحات حدود 30 دقیقه طول می‌کشد. شما می‌توانید محتوای تولیدی خود را سفارشی‌سازی کرده، آن را دانلود کنید یا در دارایی‌های رانوی خود برای استفاده در آینده ذخیره کنید. به طور کلی، شما برای انجام کارهای زیر می‌توانید از هوش مصنوعی RunwayML استفاده کنید. اگر در زمینه تولید محتوای متنی به دستیار احتیاج دارید، با هوش مصنوعی Article Forge می‌توانید فقط با چند کلیک یک مقاله منحصر‌به‌فرد تولید کنید.

تولید محتوای تیک‌تاک و یوتیوب

اگر در زمینه تولید محتوای تیک‌تاک یا یوتیوب فعالیت می‌کنید می‌توانید با استفاده از RunwayML زمان انجام کارهای تکراری را به‌طور چشمگیری کاهش دهید. در حقیقت، امکانات این ابزار نظیر تبدیل متن به ویدئو، تغییر ویدئو، اسلوموشن، حذف بک‌گراند و موارد دیگر به شما کمک می‌کنند تا خیلی ساده محتوای ویدیویی برای شبکه‌های اجتماعی خود تولید کنید. علاوه بر این، حذف اشیا و قابلیت تشخیص صحنه به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی ویدئوهای خود را به قسمت‌های کوچکتر تقسیم کرده و ویرایش ویدئوهای YouTube و تیک‌تاک را آسان کنید.

ویرایش محتوای شبکه‌های اجتماعی

استفاده از ویژگی‌هایی نظیر تبدیل متن به تصویر، تغییر تصویر، ویرایش تصویر، حذف و جایگزینی اشیا، حذف پس‌زمینه و موارد دیگر، به شما این امکان را می‌دهد که زمان مورد نیاز برای کارهای تکراری و خسته‌کننده در ساخت پست‌های رسانه‌های اجتماعی را به حداقل برسانید.

ساخت آواتار شخصی

هوش مصنوعی RunwayML به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از قابلیت تبدیل عکس به عکس به راحتی آواتار شخصی خود را خلق کنید.

بهینه‌سازی ویدیو

با استفاده از هوش مصنوعی RunwayML می‌توانید به آسانی زیرنویس برای ویدیو تولید کنید، سکوت‌های بی‌مورد را حذف کنید و کیفیت صدا را به طرز چشمگیری افزایش دهید. این ویژگی‌ها به طرز چشم‌گیری دسترسی به ویدئو را بهبود می‌بخشند و حتی برای مخاطبینی که مشکلات شنوایی دارند نیز تجربه کاربری لذت‌بخشی را به ارمغان می‌آورند. همچنین، دیگر هوش مصنوعی برای ویرایش ویدیو و صوت و عکس می‌‌توان به هوش مصنوعی media.io اشاره کرد. شما برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به مقاله آن در وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید.

 

ساخت کاراکترهای 3 بعدی

شما در ابزار هوش مصنوعی رانوی می‌توانید با استفاده از توضیحات متنی تکسچرهای سه‌بعدی تولید کنید. این تکسچرها می‌توانند به شما در ساخت کاراکترهای سه‌بعدی برای بازی‌های ویدیویی، ویدیوهای انیمیشینی و برنامه‌های مختلف دیگر استفاده کنند.

ساخت ویدیوهای انیمیشنی

قابلیت‌های بسیار پیشرفته هوش مصنوعی RunwayML نظیر متن به ویدیو، تبدیل ویدیو، ساخت فریم و ویژگی‌های دیگر امکان ساخت ویدیوهای انیمیشنی و حتی انیمیشنی‌کردن ویدیوها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بازیابی تصاویر سیاه و سفید و قدیمی

هوش مصنوعی رانوی، امکاناتی دارد که شما با استفاده از آن می‌توانید تصاویر قدیمی و سیاه و سفید خود را بازیابی کنید. در حقیقت، این موضوع که بتوانید با چند کلیک ساده تصاویر قدیمی خود را نوسازی کنید، هیچ‌وقت به این آسانی نبوده است. این مزیت به لطف ویژگی‌های نامحدود این هوش مصنوعی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اگر به دنبال ابزار دیگری در زمینه تولید محتوای صوتی و تصویری هستید، ما به شما هوش مصنوعی fliki را پیشنهاد می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله این هوش مصنوعی را می‌توانید در وبلاگ کافه ارز مشاهده کنید.

خرید اکانت هوش مصنوعی runway

خرید اکانت هوش مصنوعی RunwayML

Runway AI چهار طرح قیمت‌گذاری برای محصولات خود ارائه می‌دهد. طرح‌های ابتدایی، استاندارد، حرفه‌ای و نامحدود، هستند. اگر بخواهید هر کدام از طرح‌های این ابزار را به صورت سلاناه پرداخت کنید، 20% تخفیف برای شما اعمال خواهد شد. طرح ابتدایی و و مبتدی این هوش مصنوعی رایگان است که شامل 125 اعتبار ماهیانه برای تولید تصویر، 3 پروژه ویدئو، 10 ابزار جادویی هوش مصنوعی، 5 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و خروجی‌گرفتن با کیفیت 720 را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ابزارهای زیادی وجود دارند که در زمینه تولید ویدیو، عکس و محتوای صوتی به شما کمک می‌کنند. یکی از این ابزارها هوش مصنوعی letsenhance.io که در بهبود کیفیت و افزایش اندازه تصاویر می‌تواند به شما کمک کند.

طرح استاندارد با هزینه 15 دلار در ماه به ازای هر کاربر شروع می‌شود. این طرح شامل 625 اعتبار ماهیانه، امکان خرید بیشتر اعتبار،ساخت ویدئو نامحدود، صدور با کیفیت 4K، و 100 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارایی و پنج ویرایشگر است. این طرح همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا یک مدل هوش مصنوعی سفارشی را آموزش دهید.

. طرح حرفه‌ای با هزینه 35 دلار در ماه به ازای هر کاربر است. این شامل 2,250 اعتبار ماهیانه برای 500 تصویر، ساخت ویدئو نامحدود، تمام ابزارهای جادویی هوش مصنوعی، صدور ویدئو با کیفیت 4K و 500 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارایی و ده ویرایشگر است. طرح نامحدود نیز تمام قابلیت‌های حرفه‌ای را در بالاترین سطح در اختیار کاربران قرار می‌دهد که با پرداخت هزینه 95 دلار در ماه فعال می‌شود.

نتیجه‌گیری

ابزازهای هوش مصنوعی این روزها در زمینه‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. ساخت آثار ویدیویی و هنری با هوش مصنوعی، یکی از ترندهای این دوران به شمار می‌رود که خیلی از کاربران را به خود جذب کرده است. هوش مصنوعی RunwayML یکی از بهترین ابزارهای تبدیل متن به ویدیو است که ویژگی‌های منحصربفردی نظیر حذف بک‌گراند و انمیشنی‌کردن ویدیوها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای استفاده از تمام امکانات باید اکانت پرمیوم این ابزار را خریداری کنید. برای خرید اکانت هوش مصنوعی RunwayML می‌توانید از سرویس‌های پرداختی کافه ارز استفاده کنید.

1/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *