وبلاگ

/

/

💵 همه چیز درباره ی نقد کردن درآمد دلاری از صفر تا صد

💵 همه چیز درباره ی نقد کردن درآمد دلاری از صفر تا صد

۳ آبان ۱۴۰۲

نقد کردن درآمد دلاری:

امروزه اکثر افراد به دنبال کسب درآمد دلاری برای درآمد بیشتر هستند.خوشبختانه به دست آوردن درآمد ارزی برای کاربران ایرانی خیلی راحت‌تر از قبل شده است.هر شخصی می‌تواند با گوشی یا لپ‌تاپ و یک اینترنت پرسرعت باتوجه‌به تخصص خود از سایت‌های خارجی درآمد دلاری داشته باشد.

البته، همان قدر که پیداکردن پروژه‌های خارجی ساده‌تر شده، نقد کردن درآمد ارزی مشکل‌تر شده و کاربران ایرانی برای این‌که دستمزد خود را از کارفرما دریافت و به ریال تبدیل کنند با مشکلات بسیار زیادی روبرو می‌شوند.از این رو روش‌های زیادی برای پرداخت ارزی بین المللی و کسب درآمد ارزی وجود دارد.

در این مطلب ما به تمام دغدغه و نگرانی که کاربران برای نقد کردن درآمد دلاری دارند، پاسخ داده ایم. با من همراه باش تا بتونی به تمام این نگرانی ها جواب بدی !!!

کافه ارز این مشکل را به طور کامل برطرف کرده است و شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان و فقط با چند کلیک ساده، درآمد دلاری خود را به‌صورت قانونی در کارت‌بانکی خود دریافت کنید.
درآمد دلاری

درآمد ارزی از تو ؛ نقدش با ما

شرایط اقتصادی در ایران به گونه‌ای است که قیمت دلار نوسان بسیار زیادی در بازار دارد. وضعیت زندگی مردم نیز با توجه به این شرایط پیچیده بالا و پایین می‌شود. این وضعیت برای بسیاری از مردم مشکل‌آفرین است اما برخی از افراد که تخصص‌هایی نظیر برنامه‌نویسی، تولید محتوا و اجرای کارهای هنری دارند با کسب درآمد دلاری در این وضعیت نیز به مشکل مالی نمی‌خورند.

توجه داشته باشید که کسب درآمد دلاری در ایران به این شکل نیست که از همان اول پول به سمت شما سرازیر شود. در واقع، برای رسیدن به درآمد رویایی باید تمام تلاش و اراده خود با به کار بگیرید. با این‌ حال خیلی از افرادی که در این راه پا می‌گذارند بعد از کسب تجربه به درامد دلاری مورد نظر خود می‌رسند.

تورم در اقتصاد ایران با پایین آمدن ارزش ریال همراه شده، که موجب کاهش قدرت خرید مردم می‌شود. بنابراین، بسیاری از افراد به درآمد ارزی، به خصوص دلار، روی می‌آورند تا از ارزش پایین ریال جلوگیری کنند.

برای انجام این کار، می‌توان از روش‌های مختلفی مانند انتقال ارز از خارج به دلار یا تبدیل ارز به ریال از طریق شرکت‌های واسطه و تبادل گران ارزی استفاده کرد. این موضوع باعث شد که خیلی از مردم دلار را به‌عنوان یک منبع درآمد استوارتر از ریال قبول کنند.

نقد کردن درآمد ارزی در کافه ارز

آیا می خواهید بدانید که نقد کردن درآمد دلاری چگونه انجام می شود ؟

ممکن است انتقاد از کسب و کارهای آنلاین و درآمد ارزی در ایران چالش‌برانگیز به نظر آید. با وجود تحریم‌ها و محدودیت‌های مالی بین‌المللی، مخصوصاً برای کسب‌وکارهای آنلاین و کاربران فریلنسر، نقد کردن درآمد دلاری به نظر می‌رسد که به سختی امکان‌پذیر باشد.

کاربران می‌توانند از طریق روشهای مختلفی مانند; صرافی های آنلاین برای نقد کردن درآمدهای خود به صورت آنلاین اقدام کنند.با این روش‌ها، امکان نقد کردن درآمد دلاری وجود دارد، حتی در شرایط مشکل مالی و تحریم‌های بین‌المللی.

مشکلات فریلنسر ها برای نقد درآمدشان چیه؟

قبل از نقد کردن درآمد دلاری، فریلنسرها با چالش‌های متعددی روبه‌رو می‌شوند که از آن جمله می‌توان به تحریم‌های اعمال شده توسط سایت‌های فریلنسری خارجی به کشورمان اشاره کرد.

این تحریم‌ها مانع دسترسی آسان به این سایت‌ها می‌شوند و روند ثبت‌نام و تایید حساب کاربری فریلنسر در این پلتفرم‌ها نیز بسیار پیچیده و وقت‌گیر است. حتی ممکن است یه خاطر ایرانی بودن کاربران نتوانند ثبت نام کنند.

همچنین، سایت‌های فریلنسری درآمدهای ارزی را به وسیله درگاه‌های پرداختی منتقل می‌کنند که متاسفانه بسیاری از این درگاه‌ها نیز به اثرات تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران تحت تاثیر قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: نکات مهم قبل از فریلنسر شدن

آیا میتوانم از سایت‌های فریلنسری درآمد خودم را نقد کنم؟

بله فقط باید به شرایط پرداخت سایت فریلنسری که همکاری دارید توجه کنید.قبل از ثبت نام قوانین را برای دریافت درآمد دقیق بررسی کنید .

برخی از مشاغل فریلنسری نهایتاً چند روز طول می‌کشند و دستمزد کمتری نیز دارند. درحالی‌که برخی از پروژه‌های فریلنسری در مدت‌زمان بیشتر و با دستمزد بیشتری همراه هستند. به‌طورکلی، سایت‌هایی در دنیا وجود دارند که واسط میان کارفرما و فریلنسر هستند.

برای مثال، سایت‌هایی نظیر Freelancer، Fiverr و Upwork جزو معتبرترین پلتفرم‌های کاریابی برای فریلنسرها به شمار می‌روند که شما با عضویت در آن‌ها می‌توانید به میلیون‌ها پروژه خارجی دسترسی پیدا کنید. عضویت در این سایت‌ها رایگان است و به‌راحتی می‌توانید پروژه‌ای مربوط به مهارت خود در آن پیدا کنید.

تا به اینجا همه چیز خوب پیش می‌رود و مشکل زمانی اتفاق می‌افتد که بخواهید دستمزد خود را از کارفرمای خارجی دریافت کنید. به‌طورکلی، کارفرمایان خارجی برای تسویه‌حساب با شما از حساب‌های بین‌المللی مثل پی پال، وایز، وب مانی و پایر استفاده می‌کنند. علاوه بر این، برخی از صاحب‌کاران برای پرداخت دستمزد حساب پرفکت مانی را ترجیح می‌دهند.

بیشتر بخوانید: شغل فریلنسری پردرآمد در ایران

نقد درآمد ارزی فریلنسرها چگونه است

صرافی معتبر برای نقد درامد دلاری در ایران کدام است؟

برای نقد درامد دلاری در ایران باید به نکات مهمی توجه کنید. امروزه با درخواست بالای کاربران سایت‌های زیادی هستند که در این زمینه فعالیت می‌کنند. اما همه این سایت‌ها معتبر نیستند. ممکن است شما به این سایت ها اعتماد کنید و خدمات خود را به آنها بسپارید، سپس با مشکلات زیادی روبرو شوید یا حتی پول خود را از دست بدهید.

صرافی کافه ارز یکی از معتبرترین صرافی‌ها برای کاربران ایرانی در ایران است که توانسته رضایت ۱۰۰ درصدی مشتریان خود را در این زمینه جلب کند. اگر شما فریلنسر، گیمر، یا فروشگاه اینترنتی بین‌المللی و … دارید. بدن هیچ نگرانی می‌توانید نقد درآمد خود را در کمترین زمان با پایین‌ترین نرخ بازار نقد کنید.

امکان نقد درآمد ارزی از هر کشوری وجود دارد؟

بله، برای نقد درآمد ارزی در ایران در کافه ارز می‌توانید از هر کشوری این خدمات را انجام دهید. باید توجه کنید که سایت موردنظر از چه درگاهی برای پرداخت پشتیبانی می‌کند.

گیمرها در ایران چگونه می‌توانند درآمد دلاری خود را نقد کنند؟

نقد کردن این نوع درآمد ارزی در ایران به دلیل وجود تحریم‌ها آسان نیست. با کافه ارز به‌راحتی و بدون دغدغه فقط با چند کلیک می‌توانید نقد از بازی را انجام دهید. این نکته را به‌خاطر داشته باشید؛ باید سایت‌های بازی معتبر باشند تا بتوانید نقد کنید.

بدون حساب ارزی یا بین‌المللی می‌توانم نقد درآمد ارزی یا دلاری انجام بدم؟

بله در کافه ارز شما برای نقد درآمد نیاز به‌حساب ارزی یا بین‌المللی ندارید. فقط کافیه بروکر سایت را برای ما ارسال کنید.زیر 30 دقیقه درامد خود را نقد کنید .

برای نقد کردن درآمد دلاری نیاز به چه مدارکی دارم؟

برای این کار کاربران باید در پنل کاربر سطح ۳ باشند و کامل احراز هویت کنند برای احراز هویت سطح ۲ به ارسال کارت‌بانکی و کارت ملی نیاز است.

حداقل و حداکثر درآمدی که می‌توانم نقد کنم چقدر است؟

در کافه ارز می‌توانید حداقل ۲۰ دلار؛ اما محدودیتی برای حداکثر مبلغ برای نقد ندارند.

درامد رو با پی پال نقد کن

برای نقد درآمد دلاری عکاسان از کجا اقدام کنم ؟

عکاسی یکی از کارهای پردرآمد در جهان است و عکاسانی که سبک و سیاق جذاب دارند می‌توانند آثار هنری خود را با قیمت دلاری بالا به فروش برسانند. البته، برای این کار باید در پلتفرم‌هایی نظیر shutterstock و alamy عضو شوید و عکس‌های خود را به فروش برسانید.

شاید از خود بپرسید که چه کسانی این تصاویر را از شما می‌خرند. در جواب این سوال باید بگوییم که بیشتر خریداران تصاویر را توسعه‌دهندگان و وبلاگ‌نویسان تشکیل می‌دهند. در واقع، آن‌ها وقت کافی برای عکاسی ندارند و ترجیح می‌دهند تصاویر را خریداری کنند.

البته، باید توجه داشته باشید که پس از خرید تصاویر توسط مشتریان خارجی باید سودی که به دست می‌آورید را به ریال تبدیل کنید. در حقیقت، سایت‌هایی که برای فروش عکس در آن‌ها عضو شده‌اید برای تسویه‌حساب از شما می‌خواهند یک حساب بین‌المللی به آن‌ها معرفی کنید. ازآنجایی‌که ساخت حساب‌های بین‌المللی مثل پی پال برای ایرانیان امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین نقد کردن دستمزد در این سایت‌ها چالشی بزرگی برای کاربران به شمار می‌رود.

نگران نباشید، کافه ارز برای عکاسانی که می‌خواهند درآمد ارزی خود از فروش عکس را نقد کنند، سرویس‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است. شما می‌توانید با ثبت‌نام در سایت کافه ارز و گذراندن مراحل احراز هویت به‌سادگی درآمد خود را از فروش عکس دریافت کنید.

نقد درآمد ارزی

چگونه میتوانم نقد درآمد ارزی تم فارست انجام بدم؟

تام فارست (Themeforest) بزرگ‌ترین بازار خریدوفروش قالب‌های وردپرس است که محصولاتی که در این سایت وجود دارند قیمت کمتری نسبت به سایت‌های دیگر دارند. مهم‌ترین نکته‌ای که باید در نقد کردن درآمد تم فارست به آن توجه داشته باشید این است که شرکت Envato که طراحی تم فارست است هیچ‌گونه خدمات مالی به کاربران ایرانی ارائه نمی‌دهد.

برای نقد کردن درآمد تم فارست می‌توانید یک حساب پی پال افتتاح کنید و از این طریق دستمزد خود را از تم فارست برداشت کنید. سپس می‌توانید با فروش پی پال به کافه ارز، معادل ریالی درآمد خود را در کارت بانکی‌تان تحویل بگیرید.

نقد کردن درآمد ارزی با حساب وایز

 

انواع روش نقد درآمد ارزی کدام است؟

نقد درآمد دلاری فریلنسرها با پی پال

پی پال (PayPal) یک حساب بین‌المللی امن و مطمئن محسوب می‌شود که ماهیتش شبیه به یک کیف پول الکترونیکی است. اگر شما حساب پی پال دارید به‌راحتی می‌توانید دستمزد خود را از کارفرمای خارجی دریافت کنید.

تبدیل پی پال به ریال

در حقیقت، حساب پی‌پال یک حساب مجازی به شمار می‌رود که موجودی آن می‌تواند به دلار، پوند و یورو باشد. البته، اغلب نقل‌وانتقالات در حساب پی پال با دلار انجام می‌شود که در ایران به دلار پی پال معروف است. اگر اکانت پیپال ندارید می‌توانید با استفاده از سرویس‌های کافه ارز، یک حساب پی پال وریفای شده برای خود افتتاح کنید.

نقد درآمد ارزی Feelancerها با وایز

حساب وایز (Wise) یکی از بهترین روش‌ها برای دریافت درآمد فریلنسری است. این شرکت در سال ۲۰۱۱ شعار انتقال آسان پول به سراسر جهان شروع به کارکرد و از آن زمان تا به امروز محبوبیت بسیار زیادی بین کاربران دست‌یافته است.

وایز این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به‌راحتی از هر جای دنیا که خواستید پول دریافت کنید. یکی دیگر از مزایای وایز این است که نقل‌وانتقال پول در آن با کارمزد بسیار کمی انجام می‌شود. اگر حساب وایز دارید و می‌خواهید موجودی آن را نقد کنید، بهترین و سریع‌ترین گزینه برای شما وب‌سایت کافه ارز است.

نقد درآمد ارزی با وب مانی

دریافت درامد ارزی با وب مانی (Webmoney) نیز یکی دیگر از روش‌های آسان برای فریلنسرها محسوب می‌شود. وب مانی یک حساب ارزی است که از سمت کشور روسیه پشتیبانی می‌شود. افتتاح حساب وبمانی هیچ هزینه‌ای ندارد و شما با داشتن یک حساب وب مانی می‌توانید دستمزد دلاری خود را در آن دریافت کنید.

نقد کردن موجودی وب مانی در کافه ارز امکان‌پذیر است و شما با ثبت‌نام در سایت ما می‌توانید به‌راحتی و در عرض چند ساعت موجودی دلاری حساب وبمانی خود را به ریال تبدیل کنید.

نقد کردن درآمد دلاری فریلنسرها با حساب پرفکت مانی

پرفکت مانی یک حساب مجازی است که طرف‌داران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. نکته مثبت درباره پرفکت مانی این است که هیچ مشکلی با کاربران ایرانی ندارد و به‌راحتی می‌توان در آن یک حساب وریفای شده ایجاد کرد.

نقد پرفکت مانی

البته، پرفکت مانی محبوبیت پی پال یا دیگر سیستم‌های پرداختی را ندارد و خیلی از کارفرمایان واریز وجه به‌حساب پرفکت مانی را قبول نمی‌کنند. بااین‌حال، اگر فردی به شما گفت که می‌خواهد دستمزدتان را به حساب پرفکت مانی واریز کند، بی‌درنگ آن را قبول کنید؛ چون نقد کردن پرفکت مانی در کافه ارز ارزان‌تر از بقیه حساب‌ها است و به‌صورت آنی انجام می‌پذیرد

نقد موجودی حساب پایر

نقد کردن درآمد ارزی freelancerها با پایر

پایر (Payeer) یکی از سیستم‌های پرداخت بین‌المللی محبوب به شمار می‌رود که استفاده از آن بسیار راحت است. برخی از سایت‌های خارجی تنها حالت برداشت وجه را با درگاه پایر واریز می‌کنند.

علاوه بر این، پایر امکانات جانبی بسیار جذاب در اختیار کاربران قرار می‌دهند. فروش دلار پایر نیز در ایران ساده است و شما با ثبت‌نام در کافه ارز می‌توانید به‌راحتی درآمد ارزی خود را نقد کنید. نقل‌وانتقالات با حساب پایر با کارمزد پایین و سرعت بالا انجام می‌شود.

نقد درآمد ارزی از معاملات ارزهای دیجیتال

یکی از راه‌های کسب درآمد دلاری در ایران معامله در بازار ارزهای دیجیتال است. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال انواع مختلفی دارد. برای مثال، شما می‌توانید با خرید ارزهای دیجیتالی نظیر بیت کوین و نگهداری آن برای چند ماه از نوسانات بازار سود کنید. علاوه بر این، شما با انجام اصولی ترید یا همان معامله‌گری می‌توانید از نوسانات کوتاه‌مدت ارزهای دیجیتال کسب درآمد کنید.

نکته مهم در اینجا مشکل نقد کردن درآمد دلاری است. شما می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را به تتر تبدیل کرده و در صرافی‌هایی نظیر کافه ارز به فروش برسانید. شما همچنین می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را به‌صورت مستقیم در کافه ارز به فروش برسانید و معادل ریالی آن را به‌صورت آنی در کارت‌بانکی خود تحویل بگیرید. روش‌های دیگری برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال وجود دارند که در ادامه هر یک را به‌صورت خلاصه توضیح خواهیم داد

کسب درامد از بازی در ایران

کسب درآمد از بازی‌های ارز دیجیتال

بازی‌هایی در اینترنت وجود دارند که با فعالیت‌ها در آن‌ها می‌توانید به‌صورت رایگان ارز دیجیتال دریافت کنید. این روش برای افرادی که به بازی علاقه دارند بسیار گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

برای مثال، بازی Axie Infinity این امکان را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد تا NFTهای بسیار جذابی را به‌صورت رایگان دریافت کنید. شما همچنین می‌توانید NFT را با ارز درون بازی تبادل کنید. سپس ارز دیجیتال بازی را برای فروش در کافه ارز انتقال دهید

کسب درآمد دلاری از استیک کردن ارزهای دیجیتال

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد دلاری در ایران این است که دارایی‌های دیجیتال خود را در شبکه بلاک‌چینی سپرده‌گذاری کنید. در این روش که استیک کردن (Staking) نام دارد، شما مقداری مشخصی از ارز دیجیتال را برای مدت تعیین‌شده‌ای در شبکه قفل می‌کنید و در ازای این کار پاداشی از همان ارز دیجیتال را دریافت می‌کنند. شما می‌توانید سودی که از استیک دریافت کرده‌اید را برای نقد کردن به کافه ارز منتقل کرده و به‌ازای آن تومان دریافت کنید.

کسب درآمد دلاری از ایردراپ

بسیاری از پروژه‌های ارز دیجیتال، زمانی که می‌خواهند وارد بازار شوند از طریق ایردراپ توکن‌های خود را در بازار عرضه می‌کنند. در حقیقت، ایردراپ بزرگ‌ترین تبلیغ برای یک پروژه است. شرکت در ایردراپ‌ها در خیلی از مواقع سودآور است؛ چون توکنی که در ابتدا با قیمت پایین خریداری کرده‌اید باگذشت زمان گران‌تر می‌شوند.

شما می‌توانید توکن‌های خریداری شده در ایردراپ را در صرافی‌های داخلی به فروش برسانید. البته، توجه داشته باشید که فقط ارزهایی را می‌توانید در کافه ارز به فروش برسانید که در صرافی‌های معتبر نظیر بایننس و کوکوین فهرست شده باشند.

 

درآمد عکاسان با پی پال

 

نتیجه‌گیری

امروزه کسب درآمد دلاری ساده‌تر شده و خیلی از افراد می‌توانند باتوجه‌به تخصص و مهارت خود با کارفرمایان خارجی در ارتباط باشند. کسب درآمد دلاری باعث می‌شود که در برابر تورم خیلی به شما فشار نیاید و حتی در برخی از مواقع با گران‌تر شدن دلار، دارایی شما بیشتر شود.

البته، پیداکردن درامد دلاری خیلی سخت نیست؛ اما نقد درامد دلاری چالش‌برانگیز است. روش‌های زیادی برای نقد کردن درآمد دلاری وجود دارد که همه آن‌ها در کافه ارز انجام می‌شوند. شما می‌توانید با ثبت‌نام و احراز هویت در کافه ارز به‌راحتی می‌توانید درآمد ارزی خود را دریافت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *