وبلاگ

/

/

بهترین سایت‌های خرید VPS

بهترین سایت‌های خرید VPS

بهترین سایت های خرید VPS:‌ سرور مجازی شخصی (VPS) یک گام فراتر از سرویس هاست مشترک است. گرچه هاست مشترک برای وب‌سایت‌ها و کسب و کارهای آنلاین که در ابتدای راه هستند مقرون به صرفه است، اما وقتی ترافیک وب‌سایت شما افزایش یافت، این روش برای شما کارایی نخواهد داشت. همان‌طور که اندازه سایت شما تغییر می‌کند، نیازهای آن به هاست هم تغییر خواهد کرد. در همین زمان است که باید از روش دیگری استفاده کنید که آن هم نیاز به پرداخت ارزی دارد. یافتن بهترین طرح هاست VPS می‌تواند پروسه اضطراب‌آوری باشد. سرویس‌دهندگان بسیاری این امکان را ارائه می‌دهند و بررسی تمام آن‌ها چندین روز زمان خواهد برد. در این راهنما با بهترین سایت های خرید VPS در سال ۲۰۲۲ آشنا خواهید شد که کار انتخاب بهترین طرح را برای شما ساده می‌کند. همچنین خدمات خرید هاست خارجیدر کافه ارز به شما جهت خرید هاستینگ خارجی یاری خواهد رساند.

۸ مورد از بهترین سایت های خرید VPS

ما در این راهنما به بررسی کامل هاست‌های VPS پرداختیم و علاوه بر قیمت، مزایا و معایب هر یک از گزینه‌ها را نیز بررسی کرده‌ایم.

۱. کاماترا – بهترین هاست VPS برای تغییر سایز فوری

سرویس دهنده VPS کاماترا

– مقیاس‌پذیری فوری

– بیش از ده سرور در سراسر جهان

– شروع قیمت از ماهانه ۴ دلار

– دوره آزمایشی ۳۰ روزه رایگان

کاماترا (Kamatera) یکی از بهترین سایت های خرید VPS است که طیف گسترده‌ای از روش‌های ابری را برای هاستینگ سرور مجازی شخصی ارائه می‌دهد. با استفاده از این هاست علاوه بر امکان ذخیره نامحدود، می‌توانید در زمان نیاز، سرورهای جدید اضافه کنید، در زمان دلخواه آن‌ها را خاموش و روشن کنید و دیتابیس‌های جدید را در زمان نیاز اضافه کنید. در واقع کاماترا یکی از مقیاس‌پذیرترین سرویس‌های VPS موجود است.

شما می‌توانید تنها در عرض چند دقیقه تعداد سرورهای خود را افزایش دهید. این ویژگی برای تمام استارتاپ‌های رو به رشد که نیاز به افزایش قدرت وب‌سایت خود به مرور زمان دارند، مناسب است. انتخاب کاماترا یعنی می‌توانید انواع سرورهایی که برای هاست VPS خود می‌خواهید را انتخاب کنید. شبکه بین‌المللی پشتیبانی فنی آنها به صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته در سراسر جهان خدمت‌رسانی کرده و چندین دیتاسنتر در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و خاورمیانه دارند. طرح‌های این سایت از ماهی ۴ دلار شروع می‌شوند که کاملا مقرون به صرفه است..

بیشتر بخوانید: خرید هاست از GoDaddy (گوددی)

۲. Bluehost VPS – بدون مشکل‌ترین نسخه پیشرفته از هاست مشترک

بهترین سایت های خرید VPS

– شروع قیمت از ماهی ۲۹.۹۹ دلار

– دامنه و گواهینامه SSL رایگان

– SSD رایگان برای بالاترین حد سرعت

-تضمین بازگشت وجه تا ۳۰ روز

وب‌سایت Bluehost (سایت بلو هاست) یکی دیگر از بهترین سایت های خرید VPS و پیشرو در صنعت فضای هاست در اینترنت است. طرح‌های VPS آن‌ها طیف گسترده‌ای گزینه‌های هاستینگ را برای انطباق با نیازهای تقریبا تمام وب‌سایت‌ها ارائه می‌دهند. دلیل متمایز و برجسته بودن Bluehost این است که این سایت انتخابی فوق‌العاده برای افرادی است که با هاستینگ سرور مجازی شخصی آشنایی ندارد یا کلا با مبحث هاست نا‌آشنا هستند.برای شناخت سرور مجازی Time4VPS میتوانید این مطلب دنبال کنید.

وب‌سایت Bluehost نه تنها پایگاه دانش گسترده‌ای دارد که به شما امکان یادگیری هر مطلبی در مورد هاستینگ VPS را می‌دهد، بلکه تیم پشتیبانی فوق‌العاده‌ای دارند که می‌توان از طریق تلفن، ایمیل و چت زنده به صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته با آنها ارتباط برقرار کرده و مشکلات و سوالات خود را مطرح کرد. این سایت امکان مدیریت چند سرور را فراهم کرده است یعنی شما می‌توانید در هر زمان که بخواهید، فضای بیشتری به طرح انتخابی خود اضافه کنید. این برای وب‌سایت‌هایی خوب است که نیاز به امکان تغییر سایر در لحظه، بدون کمترین تاخیر دارند. Bluehost چندین طرح قدرتمند با قیمت‌گذاری شفاف دارد. هیچ هزینه پنهانی وجود ندارد و حتی یک نام دامنه رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

طرح VPS استاندارد:

– شروع قیمت از ۱۸.۹۹ دلار در ماه

– CPU دو هسته‌ای

– ۳۰ گیگابایت SSD

– ۲ گیگابایت RAM

– ۱ ترابایت پهنای باند

طرح VPS پیشرفته

– شروع قیمت از ۲۹.۹۹ دلار در ماه

– CPU دو هسته‌ای

– ۶۰ گیگابایت SSD

– ۴ گیگابایت RAM

– ۲ ترابایت پهنای باند

طرح VPS جامع

– شروع قیمت از ۵۹.۹۹ دلار به صورت ماهانه

– CPU چهار هسته‌ای

– ۱۲۰ گیگابایت SSD

– ۸ گیگابایت RAM

– ۳ ترابایت پهنای باند

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، بلو هاست قیمت‌ها و منابع مختلفی برای تمام انواع وب‌سایت‌ها از لحاظ شکل و اندازه، ارائه می‌دهد. حتی اگر اولین بار است که قصد استفاده از VPS را دارید توصیه می‌شود که با طرح پیشرفته شروع کنید که با پرداخت تنها ۱۰ دلار بیشتر، امکاناتی دو برابر روش استاندارد در اختیار شما قرار می‌گیرد. تمامی طرح‌ها با ضمانت ۳۰ روزه بازگشت وجه ارائه می‌شوند. شما با پرداخت یک مبلغ نسبتا پایین از منابع، پشتیبانی و زمان فعال بودن بالاتری نسبت به بقیه گزینه‌های موجود در بازار دریافت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: خرید پروکسی سرور اختصاصی

۳. Liquidweb VPS – بهترین هاستینگ خودکار با حافظه و ذخیره بالا

بهترین سایت های خرید VPS

– شروع قیمت از ماهانه ۳۰ دلار

– سرویس‌های تماما مدیریت شده

– سرورهای SSD ارتقایافته

– تضمین پشتیبانی در تنها ۵۹ ثانیه

وب‌سایت LiquidWeb یکی از سرویس‌های هاستینگ VPS است که خیلی کمتر از آنچه که باید، به آن توجه شده است اما با این حال جایگاه سوم از فهرست بهترین سایت های خرید VPS را به خود اختصاص داده است. تمام طرح‌های VPS این سایت کاملا مدیریت‌شده هستند. یعنی سخت‌افزار و شبکه شما تحت مدیریت سایت قرار دارد. ادمین‌های سایت تمام به‌روزرسانی‌های امنیتی را انجام داده و از سیستم عامل‌ها و تمام نرم‌افزارها پشتیبانی می‌کند.

هر یک از سرورهای شخصی مجازی این سایت از پهنای باند ۱۰ ترابایت برخوردار هستند. این بیشترین پهنای باندی است که تا به حال وجود داشته است. طرح ۱۶ گیگابایت RAM دارای ۲۰۰ گیگابایت فضای دیسک SSD است که باز هم بیشتری فضای ممکن تا به امروز است. برای آنکه این اعداد را برای شما ملموس‌تر کنیم، ۱۶ گیگابایت یعنی دو برابر مقدار بالاترین طرح‌هایی که توسط Bluehost و InMotion) ارائه می‌شوند و همچنان در سطح خود بی‌نظیر هستند.

برخلاف سایر ارائه‌دهندگان سرویس هاست که تا به حال دیده‌ایم، LiquidWeb هیچ نام خاص و جذابی برای طرح‌های خود ندارد. اساسا شما بابت منابع دریافتی، پول پرداخت می‌کنید:

– ۲ گیگابایت RAM : ۳۰ دلار در ماه

– ۴ گیگابایت RAM : ۵۵ دلار درماه

– ۸ گیگابایت RAM: ۱۰۹ دلار در ماه

این قیمت‌ها برای قراردادهای سالانه است اما درصورتی که قصد پرداخت ماه به ماه را دارید، باید مبلغ بیشتری پرداخت کنید. طرح دوساله LiquidWeb هم طبق درخواست، موجود است اما باید با تیم خدمات مشتریان که ۲۴ ساعت شبانه روز در هفت روز هفته از طریق تلفن، ایمیل و چت زنده قابل دسترسی هستند، صحبت کنید تا بهترین نرخ را برای وب‌سایت شما پیدا کنند. این سرویس‌دهنده برای زمانی عالی است که شما به پهنای باند و فضای دیسک بالایی نیاز دارید. این وجه تمایز کلیدی بین سایت‌هایی با حجم بالای ویدیو، تصاویر واکشی شده یا عناصر تعاملی است.

بیشتر بخوانید: معرفی سایت VPSDime

۴. Scala Hosting – بهترین سرویس دهنده برای دریافت ترکیبی از منابع مختلف

سرویس هاستینگ Scala

– منابع کاملا قابل تغییر بر اساس نیاز مشتری

– دارای ۲۴ هسته CPU، ۱۲۸ گیگابایت RAM و ۲ ترابایت فضای دیسک

– انتخاب دیتاسنتر و سیستم عامل

– ۲۴ افزونه مفید و کاربردی

سرور مجازی شخصی منابع– RAM، فضای دیسک و هسته‌های CPU – بیشتری از هاستینگ مشترک یا ابری در اختیار شما قرار می‌دهد. اما گاهی این پکیج‌های VPS دقیقا همان مقدار منابعی که کسب و کار شما نیاز دارد فراهم می‌کنند. یکی از بهترین سایت های خرید VPS وب‌سایت Scala Hosting به شما این امکان را می‌دهد که سرورهای VPS خود را تغییر داده تا با مشخصاتی که برای سایت خود نیاز دارید، مطابقت کنند.

می‌توانید از اسلایدرها برای تنظیم تعداد هسته‌های CPU (از ۱ تا ۲۴ عدد)، میزان RAM (۲ تا ۱۲۸ گیگابایت) و فضای ذخیره SSD (۵۰ تا ۲۰۰۰ گیگابایت) استفاده کنید. تنظیماتی که برای وب‌سایت خود نیاز دارید را وارد کنید و Scala قیمت را برای اشتراک ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و سالانه برای شما نمایش می‌دهد. طرح‌های مدیریت شده VPS به صورت دوساله و سه ساله هم ارائه می‌شوند.

مثلا فرض کنید شما یک سایت شبکه اجتماعی دارد که افراد می‌توانند تصاویر و ویدیوهای خود را به اشتراک گذاشته و هرچقدر که می‌خواهند در آن محتوا تولید کنند. این سایت یک جامعه کوچک اما فعال از اعضا را دارد بنابراین خیلی نگرانی در مورد افزایش ترافیک نخواهید داشت اما باید زمانی که چندین نفر هم‌زمان در حال انتشار محتوا یا چرخیدن در سایت هستند، سایت روان کار کند. بنابراین شما باید فضای ذخیره را برای محتوایی که آنها پست می‌کنند، افزایش دهید.

بنابراین باید یک طرح VPS در Scala انتخاب کنید که دارای چهار هسته CPU، ۱۰ گیگابایت حافظه و ۴۰۰ گیگابایت فضای ذخیره باشد. با خرید اشتراک سالانه، فقط ماهی ۶۹ دلار برای سرویس VPS مدیریت نشده پرداخت خواهید کرد. این رقم فقط ۹ دلار بیشتر از پکیج کامل Bluehost است که در آن همین مقدار هسته CPU اما ۲ گیگابایت حافظه کمتر و ۲۸۰ گیگابایت فضای SSD کمتری ارائه می‌دهد.

همین پکیج VPS Scala اما به صورت مدیریت شده ماهانه با قیمت رقابتی ۱۱۹.۹۵ دلار ارائه می‌شود. همچنین می‌توانید دیتاسنتر مورد نظر خود را بدون پرداخت هزینه اضافه از میان نیویورک، دالاس یا اروپا انتخاب کنید. در طرح‌های مدیریت نشده می‌توانید یکی از هشت سیستم عامل موجود را انتخاب کنید. برای پکیج‌های مدیریت شده می‌توانید تصمیم بگیرید که برای کنترل پانل خود برای پنج تا ۱۰۰۰ حساب کاربری، Spanel یا cPanel را انتخاب کنید.

تهیه پکیج سفارشی در اینجا تمام نمی‌شود. می‌توانید از میان ۲۴ افزونه مختلف، افزونه‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر قصد ایجاد پکیج خود را ندارید می‌توانید از پکیج‌های VPS مدیریت نشده که از ماهانه ۱۰ دلار شروع می‌شوند و پکیج‌های مدیریت شده که از ماهانه ۹.۹۵ دلار شروع می‌شوند، استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین سرورهای DNS

۵. HostGator – بهترین VPS از نظر بخش پشتیبانی مشتریان

سرویس هاستینگ hostgator

– تیم پشتیبانی عالی

– گزینه‌های انعطاف‌پذیر در انتخاب نرم‌افزارها

– امکانات پیشرفته سرور

– تضمین بازگشت پول تا ۴۵ روز پس از خرید

وب‌سایت HostGator (سایت هاست گیتور) نام محبوب دیگری در دنیای وب هاستینگ است. طرح‌های VPS این سایت بابت قیمت‌های فوق‌العاده‌ای که دارند، بسیار پرطرفدار هستند. آنچه که باعث درخشش این تیم می‌شود، خدمات فوق‌العاده پشتیبانی از مشتریان است. برای مثال اگر از یک هاست دیگر به هاست‌های این کمپانی مهاجرت کنید، انتقال محتوا به صورت رایگان انجام می‌شود. این سرویسی است که در حالت طبیعی باید صدها دلار بابت آن پرداخت کنید.

اما HostGator «فایل های وب‌سایت، دیتابیس‌ها، کدها و ثبت دامنه آزاد» را بدون هیچ هزینه‌ای برای شما انجام می‌دهد. فقط باید این کار را طی ۳۰ روز پس از ثبت‌نام انجام دهید. این پشتیبانی در حد کلاس جهانی است. تیم خدمات مشتریان این سایت به صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته از طریق تلفن، ایمیل و چت زنده قابل دسترسی هستند.

طرح Snappy 2000

– شروع قیمت از ۱۹.۹۵ دلار به صورت ماهانه

– ۲ گیگابایت حافظه

– CPU دو هسته‌ای

– ۱۲۰ گیگابایت فضای دیسک

– ۱.۵ ترابایت پهنای باند

طرح Snappy 4000

– شروع قیمت از ۲۹.۹۵ دلار به صورت ماهانه

– ۴ گیگابایت حافظه

– CPU دو هسته‌ای

– ۱۶۵ گیگابایت فضای حافظه

– ۲ ترابایت پهنای باند

طرح Snappy 8000

– شروع قیمت از ۳۹.۹۵ دلار در ماه

– ۸ گیگابایت حافظه

– CPU چهار هسته‌ای

– ۲۴۰ گیگابایت فضای دیسک

– ۳ ترابایت پهنای باند

گرچه این طرح‌ها قیمت‌های خیلی ارزانی ندارند اما همچنان مقرون به صرفه هستند. این طرح‌ها مدیران حرفه‌ای و باتجربه‌تر وب را هدف گرفته‌اند و کنترل خوبی روی هاست برای برنامه‌نویسان فراهم می‌کنند. HostGator شبکه امنیت لایه‌ای فوق‌العاده‌ای دارد که محافظت و مقیاس‌بندی منابع را به راحتی امکان‌پذیر می‌سازد.

همچنین به دیتابیس نامحدود MySQL، دسترسی کامل به root و کاربران نامحدود SFTP، خواهید داشت. بنابراین اگر می‌خواهید کنترل بیشتری روی جنبه‌های فنی وب‌سایت خود داشته باشید. این هاست برای شما مناسب است که خدمات ذخیره ابری هم ارائه می‌دهند.

فهرست بهترین سایت های خرید VPS به همین چند مورد محدود نمی‌شود و سایت‌های دیگری با ویژگی‌های برجسته وجود دارد که در ادامه به طور خلاصه معرفی می‌شوند:

۶. InMotion VPS

سرویس هاستینگ Inmotion

– هاستینگ VPS ابری با عملکرد بالا

– یکی از بهترین سایت های خرید VPS

– شروع قیمت پکیج‌ها از ۱۷.۹۹ دلار ماهانه

– سرویس ایمیل رایگان و نامحدود

– تضمین بازگشت وجه تا ۹۰ روز پس از خرید

– طرح‌های مدیریت شده مخصوص صاحبان کسب و کار، آژانس‌ها و توزیع‌کنندگان خرد با امکان مدیریت سرور، به روز رسانی و مهاجرت سایت به صورت رایگان

– طرح هاستینگ ابری مخصوص برنامه‌نویسان و مدیران سیستم با دسترسی کامل به root، امکان استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی جاوا، روبی و غیره و شروع قیمت از ماهانه ۵ دلار

۷. A2 Hosting VPS – بهترین طرح‌های مدیریت نشده برای برنامه نویسان

– یکی از سریع‌ترین سرویس‌دهنده‌های هاست VPS

– طرح‌های هاستینگ مدیریت شده با شروع قیمت از ۴۹.۹۹ دلار به صورت ماهانه

– طرح‌های هاستینگ مدیریت نشده با شروع قیمت از ۵ دلار به صورت ماهانه (مخصوص برنامه‌نویسان باتجربه) با فضای ذخیره ۲۰ گیگابایت و ۵۱۲ مگابایت حافظه

– SSD رایگان با امکان دسترسی به root و ایجاد تغییرات دلخواه در سرور مجازی

– تضمین بازگشت وجه تا ۳۰ روز پس از خرید

– تیم پشتیبانی قوی با امکان دسترسی ۷/۲۴

۸. Hostinger – بهترین طرح های هاستینگ VPS ارزان

سرویس دهنده هاست hostinger

– یکی از ارزان‌ترین و بهترین سایت های خرید VPS با شروع قیمت از ۳.۹۵ دلار در ماه

– سیاست قیمت‌گذاری ماه به ماه

– دامنه و گواهینامه SSL رایگان

– تضمین بازگشت وجه تا ۳۰ روز پس از خرید

– دسترسی به امکانات پهنای باند کامل، ۲۰ گیگابایت ذخیره SSD حتی با وجود طرح‌های ارزان

– دسترسی کامل به root

– سریع‌ترین سرعت بارگذاری وب‌سایت

5/5 - (11 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاه ها(1)
  1. سلام
    چرا فقط شرکت های خارجی رو معرفی کردین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *