وبلاگ

/

/

آموزش ساخت حساب پایر (Payeer) از صفر تا صد

آموزش ساخت حساب پایر (Payeer) از صفر تا صد

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

آموزش ساخت حساب پایر: پایر (Payeer) یک سیستم پرداخت آنلاین ارزی است که به کاربران امکان ارسال و دریافت پول و همچنین انجام خرید‌های آنلاین را می‌دهد اما در حال حاضر کیف پول پایر از محبوبیت بیشتری در میان تریدرها و معامله‌گران بازار رمز ارزها برخوردار است. با افزایش استقبال از سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال، استفاده و ساخت حساب پایر (Payeer) و موارد مشابه در کیف پول‌های ارز دیجیتال نیز افزایش یافته است. اگر شما هم در زمینه معاملات ارز دیجیتال فعال هستید بهتر است با این کیف پول محبوب نیز آشنا شوید. در اینجا آموزش ساخت اکانت پایر و همچنین نحوه شارژ و نحوه کار با پایر را خواهید خواند.

پایر (Payeer) چیست؟

در واقع پیش از آموزش ساخت حساب پایر ابتدا باید توضیح کوتاهی درباره سیستم پرداخت پایر داد. علاوه بر امکان پرداخت و دریافت پول در بسیاری از کشورها، پایر یک کیف پول جهت نگهداری رمز ارزها است که به دلیل مزایای بی‌شمار از جمله سهولت دسترسی و استفاده از آن در بازار ارزهای دیجیتال، میان معامله‌گران بسیار محبوب است.

کیف پول پایر نیز مانند کیف پول FaucetPay و کوین بیس (Coinbase) کاملا امن است و نحوه کار مشابهی با آن‌ها دارد. ارزهایی مانند یورو، دلار، روبل و همچنین رمز ارزهایی همچون بیت کوین، لایت کوین، اتریوم و غیره را می‌توان در آن مدیریت کرد.

بیشتر بخوانید: وریفای حساب پایر

راهنمای نحوه ساخت اکانت پایر گام به گام

ساخت اکانت پایر ممکن است برای بسیاری آسان و برای برخی مشکل باشد. اما با این آموزش ساخت حساب پایر شما می‌توانید به راحتی می‌توانید در این پلتفرم ثبت‌نام کرده و معاملات خود را انجام دهید. در ادامه با ساخت اکانت پایر به صورت گام به گام آشنا می‌شویم.

۱. در مرحله اول وارد وب سایت پایر (Payeer.com) شوید.

نحوه ساخت اکانت پایر

۲. پس از ورود به صفحه اصلی دو گزینه Login و Create Account را مشاهده می‌کنید که برای ساخت اکانت پایر باید روی دکمه ایجاد حساب کاربری (Create account) کلیک کنید.

نحوه ایجاد اکانت پایر

۳. دراین صفحه جزئیات ایمیل خود را برای دریافت کد تایید وارد کنید.

اکانت پایر

۴. وارد ایمیل خود شده و کد ارسال شده را در محل مشخص شده درج کنید. دقت داشته باشید کد امنیتی مدت زمان انقضا دارد، پس از پایان این زمان می‌توانید در صورت عدم دریافت کد، دوباره ثبت درخواست کنید. پس از وارد کردن، روی دکمه ایجاد حساب کاربری کلیک کنید.

آموزش ساخت حساب پایر
آموزش ساخت حساب پایر

۵. در صفحه بعد دو نوع رمز عبور یکی اصلی و دیگری کلمه عبور مخفی (ضروری) یا Secret word را جهت امنیت هرچه بیشتر حساب کاربری خود انتخاب کنید. دقت داشته باشید حساب پایر به کلیه حساب‌های بانکی و دارایی‌های مالی شما دسترسی دارد بنابراین رمز عبور قوی و غیرقابل حدسی نوشته و همیشه آن را مخفی نگه دارید. حال روی دکمه Next کلیک کرده و وارد صفحه جدیدی شوید. توجه داشته باشید که این مشخصات را هم در جایی یادداشت و ذخیره کنید.

نحوه ساخت اکانت پایر

۶. مشخصات کاربری مانند نام و کشور را وارد کرده و دکمه Done را بزنید.

نحوه ساخت پایر

۷. به این ترتیب شما موفق به ساخت اکانت پایر خود شده‌اید و می‌توانید برای انجام معاملات به داشبورد شخصی خود مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: پایر چیست؟

نحوه شارژ حساب Payeer

ساخت حساب پایر (Payeer) کار راحتی است اما اتصال آن به سایر حساب‌ها و تسلط بر محیط معاملات و تامین امنیت آن نیز مسئله‌ای مهم است که در صورت عدم آگاهی کافی می‌تواند شما را در معرض هک و کلاهبرداری قرار دهد. بهترین راه ساخت حساب پایر با استفاده از سایت کافه ارز است.

نحوه شارژ حساب Payeer

حال که با آموزش ساخت حساب پایر آشنا شدیم، پس از ساخت اکانت پایر برای انجام معاملات نیاز به شارژ حساب پایر خود دارید. پایر بخش‌های مختلفی برای مدیریت و انجام معاملات دارد. در منو سمت چپ صفحه اول اکانت خود بخش‌هایی همچون میزان موجودی (Balance)، نقل و انتقال (Transfer)، تبدیل ارز (Exchange) و تاریخچه تراکنش‌ها (History) را مشاهده می‌کنید.

برای مشاهده موجودی حساب پایر خود روی گزینه Balance کلیک کنید. در اینجا موجودی یورویی، دلاری، روبل و موجودی ارزهای دیجیتال همچون بیت کوین، اتریوم، تتر، بیت کوین کش ، لایت کوین، دش و ریپل را مشاهده خواهید کرد. برای شارژ هر یک از آن‌ها روی گزینه Deposite کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش شارژ حساب پایرشارژ حساب پایر

برای افزایش موجودی پایر روش‌های متفاوتی همچون ویزا کارت، مستر کارت، مایسترو (Maestro) و همچنین ارزهای دیجیتال وجود دارد. برای این کار شما می‌توانید با استفاده از خدمات خرید ویزا کارت مجازی و یا خرید مستر کارت یک کارت اعتباری مجازی خریداری کرده و حساب پایر خود را شارژ کنید. همچنین با افتتاح حساب پرفکت مانی می‌توانید موجودی پایر خود را در هر زمان افزایش دهید و یا می‌توانید شارژ حساب پایر خود را به کافه ارز بسپارید تا حساب پایر شما را به مبلغ دلخواه برای شما شارژ کند. بدین منظور به قسمت پرداخت با ویزا کارت و مستر کارت رفته و سفارش خود را تحت عنوان شارژ حساب پایر ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن حساب شما شارژ شود.

نحوه کار با پایر

پس از آموزش ساخت حساب پایر و نحوه شارژ حساب ، بخشی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید، بخش انتقال پول است. بدین منظور به قسمت Transfer از منوی سمت چپ بروید. در این قسمت می‌توانید از حساب خود به حساب‌های دیگر پول منتقل کنید. کارمزد انتقال وجه ۰.۱ دلار یا یورو به ازی هر دلار یا یورو است.

بیشتر بخوانید: آموزش برداشت پول از حساب پایر نحوه کار با پایر

برای مبادله و ترید ارزهای دیجیتال به قسمت Trade بروید. در این قسمت شما می‌توانید از میان رمز ارزهای مختلف شروع به معامله کنید (گزینه Buy و Sell در پایین صفحه).

نحوه کار با پایر

قسمت Exchange برای تبدیل ارزهای مختلف به یکدیگر است. در اینجا کافی است که ارز مورد نظر خود را برای تبدیل انتخاب کنید.

نحوه کار با پایر

از قسمت History می‌توانید تاریخچه تراکنش‌های مختلف خود را مشاهده کنید.

آموزش پایر

ساخت اکانت پایر و کار با آن با این آموزش ساخت حساب پایر بسیار راحت بوده و راه جدیدی برای انجام معاملات و همچنین نقل و انتقالات پول باشد اما با خدمات ساخت حساب پایر در کافه ارز شما می‌توانید بدون دردسر یک اکانت پایر بدون دردسر داشته باشید. همچنین با خدمات شارژ حساب پایر می‌توانید از امکانات زیاد این سیستم پرداخت الکترونیکی استفاده کرده و به انجام معاملات ارز دیجیتال در محیطی امن بپردازید.

4.6/5 - (25 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاه ها(2)
  1. ممنون از راهنمایی تون

    1. مهران رباطی گفت:

      خواهش می‌کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *