وبلاگ

/

/

سرور مجازی Time4VPS چیست و چه مزایایی دارد؟

سرور مجازی Time4VPS چیست و چه مزایایی دارد؟

سرور مجازی Time4VPS: سرور مجازی یکی از دغدغه‌های صاحبان کسب و کار است و خیلی از آن‌ها برای مدیریت و نگه‌داری از اطلاعات کاربران از سرور مجازی استفاده می‌کنند. علاوه بر این، برخی از کاربران دیگر که در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال یا انتقالات ارزی فعالیت می‌کنند نیز به سرور مجازی یا همان VPS احتیاج دارند. برای مثال، افرادی که با حساب پی پال سر و کار دارند باید تمام تراکنش‌های ارزی خود را در یک سرور مجازی انجام دهند. در غیر این‌صورت پی پال به حساب مشکوک شده و ممکن است موجودی داخل آن را مسدود کند. سایت Time4VPS یکی از بهترین ارائه‌کنندگان سرور اختصاصی است که به خاطر قیمت‌های مناسبی که دارد محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کرده است. توجه داشته باشید که برای خرید هاست و دامنه خارجی، می‌توانید از سرویس‌های کافه ارز استفاده کنید. امروز مطلبی آماده کرده‌ایم که در آن سرور مجازی Time4VPS را از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌دهیم.

بک آپ گرفتن از سرور

سرور مجاری Time4vps چیست؟

سایت Time4VPS یکی از بهترین ارائه‌دهندگان سرور مجازی در دنیا است که زیر مجموعه کمپانی Internet Vizija فعالیت می‌کند. این شرکت در سال 2003 تاسیس شد و خیلی سریع به رکورد 100 هزار مشتری در سراسر اروپا رسید. این شرکت به لطف مشتریان وفادار خود در سال 2005 توانست عنوان بزرگترین ارائه‌دهنده سرور در کشور لیتوانی را از آن خود کند. این شرکت در حال حاضر با بیش از 20 سابقه در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی، یکی از بهترین گزینه‌های کاربران ایرانی به شمار می‌رود و سرویس‌های ارزان‌ قیمتی را به آن‌ها ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های سرور مجازی Time4VPS

شرکت تایم فور وی‌پی‌اس با ترکیب قیمت منصفانه، مقیاس‌پذیری بالا و تکنولوژی‌های جدید مزایای زیادی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. خدماتی از قبیل ثبت نام دامنه، هاست اختصاصی و سرویس‌های مربوط به VPS در این سایت ارائه می‌شود که در ادامه هر یک را به صورت مختصر توضیح خواهیم داد.

  • سرور مجازی:این سایت سرورهای مجازی ویندوز و لینوکس را ارائه می‌دهد. محصولات این سایت در مشخصات مختلفی وجود دارند. برای مثالف سرور مجازی لینوکس از رام 2 گیگابایت تا 64 گیگابایت در این سایت موجود است. علاوه بر این، قیمت سرورهای مجازی ارائه شده در این سایت از ماهی 6 دلار تا ماهی 450 دلار متنوع است.
  • خرید دامنه خارجی: سرویس خرید دامنه خارجی سایت Time4VPS، یکی از بهترین خدمات آن محسوب می‌شود. شما می‌توانید انواع نام دامنه نظیر com، net، eu و org را با قیمت بسیار مناسبی در این وب‌سایت ثبت کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید دامنه خارجی از این سایت می‌توان به قیمت منصفانه، فرآیند آنی ثبت نام دامنه و مدیریت بهترین سرورهای DNS اشاره کرد. قیمت ثبت دامنه در تایم فور وی‌پی‌اس از 2 یورو تا 11 یورو با توحه به نوع آن متغیر است.

مزایای سایت time4vps

مزایای خرید از سایت Time4VPS

سایت Time4VPS به دلیل مزایای بسیار خوبی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده و رشد زیادی در فروش محصولات خود به دست آورده است. همانطور که گفتیم، قیمت و سرعت بالای انجام سفارشات از مهم‌ترین مزایای این سایت به شمار می‌روند. موضوع به همین جا ختم نمی‌شود. در حقیقت، شما با خرید از سایت Time4vps از مزایای زیادی برخوردار خواهید شد که در ادامه به بررسی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

منابع نامحدود و اختصاصی

بدون توجه به کمبود حافظه RAM و نگرانی از فضای ذخیره‌سازی می‌توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. در واقع، تمام منابعی که استفاده می‌کنید به صورت اختصاصی در اختیار شما قرار دارند. بنابراین، شما با توجه به نیاز پروژه یا کسب و کار خود می‌توانید طرح خود را بدون هیچ دغدغه‌ای ارتقا دهید. به محض این که طرح خود را ارتقا دادید، منابع بدون هیچ‌گونه تاخیری در اختیار شما قرار می‌گیرد و هیچ نیازی به راه‌آندازی مجدد یا نصب سیستم عامل جدید نخواهید داشت.

زیرساخت‌های مبتنی بر فضای ابری

هر شرکتی که خدمات هاست و سرور اختصاصی را ارائه می‌دهد باید دسترسی بالا و آنی بودن خدمات را در اولویت قرار دهید. سرورهای اختصاصی ارزان قیمت سرور مجازی Time4VPS ظرفیت شبکه 100 گیگابایتی دارند و مجهز به سخت‌افزار قدرتمند برند HP Proliant هستند. علاوه بر این، زمان پاسخگویی سرور حدود 99.98 درصد است. به عبارت دیگر این سرویس به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات است و کاربران می‌توانند بدون هیچ تاخیری از این سرور مجازی استفاده کنند. برای اینکه بدانید بهترین سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری رایگان کدام است حتمای این مطلب را مطالعه کنید.

پشتیبانی قوی تایم فور وی پی اس

پشتیبانی شبانه‌روزی سرور مجازی Times4VPS

اگر دچار مشکل شدید یا سوالی برایتان پیش آمده است می‌توانید از روش‌های مختلف نظیر ایمیل، چت آنلاین، شبکه‌های اجتماعی و ارسال تیکت آن را پیگیری کنید. اعضای پشتیبانی متخصص و پرانرژی این سایت آماده هستند تا به صورت آنی مشکل شما را رفع نموده و کار شما را راه بیاندازند. مطمئن باشید که تیم پشتیبانی این سایت سرور مجازی Time4VPS همواره اماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما خواهد بود. اگر شما نیاز به vps دارید میتوانید به سایت VPSDimeیک ارائه دهنده خدمات میزبانی VPS است مراجعه کنید.

ارائه راهکارهای میزبانی وب

محصولات Time4VPS لذت دسترسی به انواع سیستم عامل ویندوز و لینوکس را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این، دسترسی به لایسنس کنترل پنل cPanel/WHM، Plesk و DirectAdmin نیز برای شما امکان‌پذیر است. برای استفاده از این خدمات نیازی نیست کار خاصی انجام دهید چون اسکریپت‌های اولیه (Init Scripts) این شرکت به صورت خودکار همه چیز را بعد از نصب اولیه سیستم عامل تنظیم می‌کنند. در واقع، تنها کاری که باید انجام دهید این است ابزار مورد علاقه خود برای مدیریت و سفارشی‌سازی تنها کاری که برای شما باقی می‌ماند، این است که با توجه به نیازهای خود از استفاده از ابزارهای مدیریت مورد علاقه‌تان برای مدیریت و سفارشی‌سازی سرور مجازی استفاده کنید.

پروتکل‌های امنیتی قدرتمند

اگر از شرکت Time4VPS سرور مجازی تهیه کنید دیگر نیازی به چالش‌های امنیتی نخواهید داشت. متخصصان امنیتی شرکت در 24 ساعت شبانه‌رز در پشت صحنه حضور دارند و نکات مربوط به نگه‌داری از شبکه، سلامت سخت‌افزارها، امنیت و پشتیبانی از تمام اطلاعات را به دقت انجام می‌دهند. دیتاسنتر پیشرفته شرکت نیز تکنولوژی RAID را در شبکه پیاده‌سازی می‌کنند تا امنیت اطلاعات شما به صورت 100 درصدی تامین شود. به عبارت دیگر، با استفاده از این تکنولوژی، اگر یک آرایه (Array9 در سرور از کار افتاده باشد، سریعاً یک آرایه دیگر جایگزین می‌شود. اگر دنیال این هستید که بدانید بهترین سایت های خرید VPS بشناسید حتما این مطلب را دنیال کنید.

برنامه همکاری در فروش

یکی از قابلیت‌های مهم سایت Time4VPS برنامه همکاری در فروش (Become a Reseller) است که امکان فروش سرور مجازی توسط کاربران را نیز فراهم کرده است. این طرح از یک برنامه رفرال معمولی بسیار فراتر است. شما با شرکت در این برنامه می‌توانید تمام ابزارها، لایسنس‌ها، ماژول‌ها و منابع مورد نیاز را به دست آورید. علاوه بر این، با توجه به سطح فروشنده (Reseller Level) می‌توانید تخفیف‌های بسیار مناسبی دریافت کنید. شما می‌توانید برند شخصی خود را بسازید و محصولات این شرکت را به عنوان محصولات خود به فروش برسانید. توجه داشته باشید که شرکت Time4VPS هیچگونه سرمایه شخصی از شما درخواست نمی‌کند.

بک آپ گرفتن از سرور

سرویس‌های جانبی

اگر به ابزارهای اضافی برای جلوگیری از ایمیل‌های ناخواسته، اطمینان از رمزگذاری و امنیت ارتباطات ورودی و خروجی یا حتی تغییر آدرس IP برای دسترسی به محتوای مورد نظر نیاز دارید، می‌توانید از فیلتر اسپم، گواهی SSL یا شبکه خصوصی مجازی (VPN) استفاده کنید. این ابزارها نه تنها با خدمات میزبانی VPS ارزان ما سازگار هستند بلکه می‌توانید از آنها در خدمات دیگر نیز بهره‌مند شوید. در این مقاله به معرفی بهترین کشور سرور مجازی پرداختیم برای کسب اطلاعات بیشتر حتما این مطلبی را مطالعه کنید.

پرداخت متنوع

شما می‌توانید با توجه به نیاز کسب و کار خود از سایت سرور مجازی Time4VPS خرید کنید. در واقع، پروژه شما ممکن است بلند مدت یا کوتاه مدت باشد، بنابراین، نیازی ندارید که برای خرید سرور مجازی به صورت دوره‌ای عمل کنید. در حقیقت، شما هر زمان که بخواهید می‌توانید سطح سرویس‌های خود را ارتقا دهید یا آن‌ها را کنسل کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید به مدت 30 روز از خدمات این شرکت استفاده کرده و در صورت عدم رضایت پول خود را پس بگیرید.

مدیریت شخصی

با سرورهای مجازی که از Time4VPS خریداری می‌کنید، دسترسی کامل دریافت می‌کنید، به این معنا که می‌توانید یک محیط مجازی ایده‌آل برای وب‌سایت یا پروژه خود ایجاد کنید. شما می‌توانید برنامه‌ها، اپلیکیشن‌ها، افزونه‌ها و نرم‌افزارهایی که جوابگوی نیاز شما هستند را انتخاب و نصب کنید. تا زمانی که فعالیت‌های شما با مقررات مطابقت داشته باشد می‌توانید به صورت آزادانه از بهترین سرورهای مجازی در دنیا برای میزبانی و توسعه صفحات وب کسب و کار خود استفاده کنید.اگر میخواهید بدانید بهترین هاست خارجی کدامند میتوانید با مطالعه این مطلب اطلاعات کامل را بدست آورید.

نتیجه‌گیری

امروزه دغدغه اصلی صاحبان کسب و کار، داشتن یک سرور مجازی خوش قیمت و با کیفیت است. سایت Time4VPS virtual server یکی از بهترین ارائه‌دهندگان خدمات هاستیگ و دامنه و سرور مجازی است که به علت رنج قیمتی خوب و پشتیبانی قوی به محبوبیت بالایی در بین کاربران دست پیدا کرده است. اگر برای پروژه‌های خود نیاز به سرور مجازی دارید می‌توانید از محصولات این سایت استفاده کنید. البته، برای خرید از سایت Time4VPS نیاز به حساب‌های بین‌المللی نظیر پی‌پال یا ویزا و مستر کارت دارید. علاوه بر این شما با استفاده از ارزهای دیجیتال نیز می‌توانید فاکتور خرید خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید. شما برای خرید محصولات این سایت می‌توانید از سرویس‌های پرداخت ارزی کافه ارز استفاده کنید. برای این کار فقط نیاز است که در سایت ثبت نام کرده و مراحل احراز هویت خود را تکمیل کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *