وبلاگ

/

/

خرید اکانت Busuu؛ مثل آب خوردن زبان یاد بگیر!

خرید اکانت Busuu؛ مثل آب خوردن زبان یاد بگیر!

خرید اکانت Bussu شرایطی را به وجود می‌آورد که یادگیری زبان را با افراد بومی شروع می‌کنید. این برنامه کمک کرده تا تمام مهارت‌های گفتاری خود را با استفاده از ابزار تشخیص گفتار تقویت کنید. با داشتن رابط کاربری جذاب و آسان همه افراد به راحتی می‌توانند از این وبسایت استفاده نمایند. برای پرداخت ارزی مربوط به خرید اکانت پریمیوم Busuu و انجام فرایند خرید اشتراک های خارجی دیگر می توانید با مجموعه کافه ارز و کارشناسان آن تماس بگیرید.

اکانت Bussu چیست ؟

در دنیای امروز یادگیری زبان یک امر بسیار مهم محسوب می‌شود که افراد برای پیشرفت و ارتقاء دانش و مهارت‌های خود به آن نیاز دارند. کتاب‌های زیادی برای آموزش زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی و موارد دیگر وجود دارد که افراد با داشتن یک سطح دانش ابتدایی می‌توانند آموزش خود را آغاز کنند؛ اما این موارد کافی نیست. استفاده کردن از امکانات و تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری به روز که در سراسر کره زمین ارائه می‌گردد تأثیر بیشتری در آموزش سریع‌تر و بهتر زبان دارد.اکانت Busuu یک پلتفرم آموزش زبان بوده که بر بستر وب و سیستم عامل اندروید و ios خدمات خود را ارائه می‌دهد در واقع اپلیکیشن Busuu از تمام جنبه‌های مهم و کاربردی مانند: مکالمه، گرامر، کلمه شناسی و موارد دیگر را آموزش می‌دهد و کمک می‌کند تا هر روزه سطح مهارت شما افزایش پیدا کند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد و خاص آن آموختن صحیح و ماندگار دیکته کلمات است.

خرید از سایت های خارجی

خرید اکانت Busuu و دسترسی به 12 زبان زنده دنیا

سرویس بوسو مانند سایر رقبای هم رده خود تعداد زیادی زبان را تحت پوشش قرار نمی‌دهد. اما همین تعداد کم را با کیفیت و کمیت بالاتری ارائه می‌کند. به نسبت سایر مراکز آموزش زبان آموزش‌ها و مدارک اعطایی آن اعتبار بیشتری دارند.

در حال حاضر تنها 12 زبان در این اپلیکیشن آموزش داده می‌شود که شامل موارد ذیل است:

  • انگلیسی
  • اسپانیایی
  • فرانسوی
  • آلمانی
  • ایتالیایی
  • چینی (ماندارین)
  • پرتغالی
  • ژاپنی
  • لهستانی
  • ترکی
  • روسی
  • عربی
بیشتر بخوانید: راهنمای کامل تحصیل در ایتالیا

اپلیکیشن bussu

اپلیکیشن بوسو ؛ جعبه ابزار یادگیری زبان

با خرید اکانت Busuu از برخی ویژگی‌های منحصر به فرد آن در روند آموزش زبان و بهره مند می شوید که به راحتی در سایر وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها پیدا نمی‌کنید. ممکن است بسیاری از زبان آموزان در مرحله ابتدایی ندانند سطح زبان خود را چگونه مشخص کنند، شرکت کردن در آزمون تعیین سطح Busuu با استفاده از یک نرم افزار پیشرفته سطح زبان شما را به خوبی مشخص می‌کند و از آن پس دوره‌ها و درس‌های مناسب را پیشنهاد می‌دهد.

در واقع این پلتفرم بزرگ در تمامی سیستم عامل‌های وب، اندروید و ios قابل استفاده است و از برخی ویژگی‌های خاص برخوردار است که به نسبت سایر رقبا متمایز می‌باشد. در ادامه به چند مورد آن می‌پردازیم:

  • داشتن محیط کاربری زیبا و مدرن برای جلوگیری از خسته شدن زبان آموزان
  • دادن آموزش گرامر معمولی و تخصصی به صورت طبقه بندی شده برای جلوگیری از وارد آمدن فشار به زبان آموز
  • داشتن هوش مصنوعی فوق العاده جهت ارائه تمرینات منظم و دقیق و ارتقاء سطح مکالمه زبان آموز با خواندن و شنیدن
  • قابلیت صحبت و ارتباط برقرار کردن با افراد بومی زبان مورد نظر
  • قابلیت تنظیم سرعت آموزش برای زبان‌های مختلف
  • پشتیبانی از زبان انگلیسی برای تمامی دوره‌های آموزشی

انواع اکانت bussu

انواع اکانت Bussu

برای آموزش زبان و استفاده کردن از Busuu اشتراک‎های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آنها نیازمند پرداخت یک هزینه است. با داشتن یک اکانت ساده هم می‌توانید در این وب سایت عضو شوید. اما آموزش‎هایی که از طریق اکانت‌های پریمیوم به دست می‌آورید کاملاً متفاوت و پیشرفته‌تر می‌باشد.

برای خرید اکانت Busuu می‌توانید متناسب با توانمندی‌های خود اقدام کنید و هر کدام از اشتراک‌ها را تهیه نمایید:

اکانت رایگان

اکانت رایگان امکانات بسیار محدودی دارد و برای آشنایی با ساز و کار این وب‌سایت مناسب است. زیرا امکان یادگیری زبان با تعداد دروس محدود و بدون گرامر وجود دارد.

اکانت پریمیوم

با خرید اکانت پریمیوم Busuu علاوه بر یادگیری درس‌های مربوط به یک زبان این آموزش‌ها به صورت ماندگار در اکانت شما قرار می‌گیرند تا به شکل آفلاین بتوانید چندین بار آنها را تکرار کنید.

اکانت پریمیوم پلاس

اکانت پرمیوم پلاس به عنوان کامل ترین اشتراک وب سایت بوسو بوده و با فراهم کردن یک برنامه شخصی مطالعه، امکان شرکت در آزمونMcGraw Hillبا کسب گواهینامه در صورت قبولی و امکان ارتباط و مکالمه با متخصصان زبان بوسو را فراهم می‌کند و این مدل از آموزش قطعاً برای زبان‌آموزان جذابیت زیادی دارد.

دیپلم رسمی زبان با خرید اکانت Bussu

در صورتی که در هنگام خرید اکانت Bussuنوع پریمیوم پلاس آن را انتخاب کنید، به راحتی می‌توانید یک گواهینامه رسمی CEFR دریافت نمایید. اما مسئله مهم این است که برای دریافت این گواهینامه نیاز است که دوره‌های آموزشی آن سطح را به طور کامل فرا گرفته و به پایان برسانید. سپس با شرکت کردن در آزمون نهایی و به دست آوردن نمرات کافی اثبات کنید که مهارت لازم را به دست آورده‌اید.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی Praktika؛ بهترین انتخاب برای یادگیری زبان

نکته مهم نمره آزمون است که بلافاصله پس از آزمون مشخص می‌شود و شما در همان لحظه متوجه می‌شوید که شایسته دریافت گواهینامه هستید یا نه. این گواهینامه در قالب دیجیتال ارائه شده و می‌توانید آن را به راحتی دانلود و ذخیره کنید و در صورت نیاز از آن پرینت بگیرید. اعتبار گواهینامه دریافت شده از این وبسایت بالا است؛ زیرا توسط توسط McGraw-Hill Education یکی از بزرگترین سازمان‌های آموزشی جهان بوده تأیید می‎شود. بنابراین با خرید اکانت Bussu از لحاظ آکادمیک نیز دستاوردهای قابل توجهی خواهیم داشت.

آموزش زبان با اکانت پرمیوم Bussu ؛ شیرین و راحت

با خرید اکانت Busuu ی از دغدغه‌های بسیار مهم افراد برای آموزش زبان از بین می‌رود. زیرا این وب‌سایت به دو روش زبان را آموزش می‌دهد و کاربر می‌تواند بررسی کند که با کدام یک از این روش‌ها راحت‌تر می‌توانند زبان را یاد بگیرد.

روش اول

یادگیری زبان مقصد به وسیله زبان مبدا یا همان زبان مادری است؛ به عنوان مثال یک فرد آلمانی زبان در صورت تمایل به یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند از زبان مادری خود برای آموزش زبان جدید استفاده کند و این شیوه برای افراد مبتدی مناسب‌تر است.

روش دوم

یادگیری زبان مقصد به وسیله همان زبان مقصد می‌باشد که این روش کاربردی‌تر بوده و نتایج بهتری را به دنبال دارد. به عنوان مثال یک فرد آلمانی زبان که قصد آموزش زبان انگلیسی را دارد، از ابتدای آموزش با همان زبان انگلیسی تمامی کلمات و قواعد را می‌آموزد. این وب سایت از ۱۵ زبان برای مبدا استفاده می‌کند که کاملاً با ۱۲ زبان آموزشی متفاوت است. مسئله مهم این است که زبان فارسی در لیست این ۱۵ زبان مبدا وجود ندارد و فارسی زبانان اجباراً باید از روش دوم برای آموزش هر نوع زبانی استفاده کنند.

سطوح اموزشی Bussu

سطوح آموزشی Busuu

هر دوره از آموزش زبان موجود در بوسو با استفاده از CEFR که استاندارد بین المللی است، تنظیم شده و به شش مرحله تقسیم بندی می‌شود که از مبتدی تا کاملا روان می‌توانند از این آموزش‌ها استفاده کنند.

در ادامه متوجه می‌شویم که با خرید اکانت Busuu به چند سطح آموزشی دسترسی پیدا خواهیم کرد.

سطح مبتدی Beginner A1

در این سطح می‌توانید خود را به طور کامل معرفی کرده، نوشیدنی و غذا سفارش دهید، در مورد موضوعات آشنا سوالات ساده بپرسید و یا پاسخ آنها را بدهید. همچنین امکان نوشتن متن کوتاه را به دست می‌آورید و می‌توانید یک فرم برای مشخصات خود پر کنید.

سطح تکمیلی Elementary A2

با دریافت این سطح می‌توانید به راحتی برای بیرون رفتن با دوستان خود برنامه‌ریزی کنید، دوستان و خانواده را توصیف کنید، نکات اصلی موجود در متن‌های ساده و مکالمات را درک کنید و امکان گفتگوی طولانی‌تر در مورد موضوعات آشنا را به دست می‌آورید.

سطح تکمیلی متوسط Intermediate B1

در این سطح شما می‌توانید فیلم و موسیقی مورد علاقه خود را تماشا کرده و احساس تان را در مورد آن بیان کنید. در مورد برخی از برنامه‌ها و موضوعات نظر داده و موافقت یا مخالفت خود را با دلایل اعلام نمایید، در حوزه گفتگوهای پیچیده‌تر نیز مهارت پیدا می‌کنید.

سطح تکمیلی متوسط Upper Intermediate B2

با دریافت آموزش‌های این سطح امکان صحبت کردن در مورد مسائل مهم با جزئیات دقیق را به دست می‌آورید و می‌توانید گفتگوهای گسترده‌تر داشته باشید. همچنین به راحتی می‌توانید یک داستان را نوشته یا روایتی از یک فیلم را شرح دهید.

سطح پیشرفته Advanced C1

در پایان این آموزش بدون من من و به صورت روان می‌توانید صحبت کنید، تمامی مکالمات لازم در محیط دانشگاه، محیط کار و اجتماع را انجام داده و متن‌های چالش برانگیز طولانی‌تری را بنویسید در این مرحله از آموزش درک درستی از تمامی تعبیرات و اصطلاحات زبان به دست می‌آورید و امکان صحبت کردن با ساختار منطقی را دارید. این سطح از آموزش زبان فقط برای زبان انگلیسی در این وب سایت قرار گرفته است.

افتتاح حساب پی پال

قبل از خرید اکانت Bussu به این نکات توجه کنید

با بررسی اکانت Busuu در می‌یابیم که یکی از وب سایت‌های معتبر و پرطرفدار در زمینه آموزش زبان است، به همین جهت افراد زیادی که در زمینه آموزش زبان دچار مشکل هستند، ترجیح می‌دهند تا از این وبسایت کمک بگیرند. در حال حاضر خرید اکانت Bussu به شکل‌های مختلف از استقبال بالایی برخوردار می‌باشد. به دلیل تحریم‌هایی که در داخل ایران وجود دارد توجه به برخی از نکات قبل از خرید اکانت و اشتراک بوس و ضرورت پیدا می‌کند، تا یک اکانت فعال بدون قطعی داشته باشید. در ادامه به چند نکته مهم می‌پردازیم:

بیشتر بخوانید: اپلیکیش Memrise ؛ یادگیری زبان در دنیایی جدید
  • حتماً اکانت اصلی Busuu را تهیه کنید؛ زیرا وب‌سایت‌های زیادی محصولات این مجموعه را کپی کرده و تضمینی در قبال آموزش‌ها ندارند.
  • در هنگام خرید اکانت Bussu در صورت کمک گرفتن از شرکت‎های واسط مانند کافه ارز یا موارد دیگر نیازی به پسورد ایمیل شما نیست.
  • شارژ و خرید اکانت به صورت اختصاصی و قانونی بر روی ایمیل شخصی انجام می‌شود و از دریافت اکانت‌هایی بر روی ایمیل‌های متفرقه خودداری کنید.
  • برای تمدید اکانت نیازی به دریافت اکانت جدید نیست و همان اکانت قابلیت تمدید دارد، البته در صورتی که به شکل قانونی تهیه شده باشد.
  • با اکانت‌های قانونی تمامی داده ها و اطلاعات شما بر روی همه دستگاه‌هایی که ایمیل شما لاگین است در دسترس می‌باشند و محدود به یک دستگاه نیست.

جمع بندی

 

با خرید اکانت Bussu مزایای زیادی را به دست می‌آورید که بهترین آن یادگیری آسان زبان است. در صورتی که برای فعال سازی یا خرید و پرداخت هزینه نیاز به دریافت اطلاعات بیشتری دارید مجموعه کافه ارز و کارشناسان متخصص آن خدمات خوبی را ارائه می‌دهند و می‌توانید تمام پروسه خرید اکانت بوسو را به آنها بسپارید. یا در هر مرحله از کار سوالات خود را بپرسید، تیم ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما است.

4/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *