وبلاگ

/

/

اپلیکیش Memrise؛ یادگیری زبان در دنیایی جدید

اپلیکیش Memrise؛ یادگیری زبان در دنیایی جدید

خرید اکانت Memrise این امکان را به افراد با مشغله‌های زیاد می‌دهد که زبان‌های مختلفی را با لهجه‌های گوناگون یاد بگیرند. چرا که امکان ساخت فلش کارت‌های اختصاصی برای خودتان را دارید و می‌توانید آن را با دوستانتان یا تمام افرادی که در این اپلیکیشن حضور دارند. به اشتراک بگذارید نه تنها به یادگیری لغات اختصاص دارد، بلکه گرامر و تلفظ کلمات را هم آموزش می‌دهد، برای پرداخت ارزی و خرید اشتراک های خارجی مثل فعال سازی اکانت ممرایز می‌توانید از کارشناسان مجموعه کافه ارز کمک بگیرید.

خرید از سایت های خارجی

معرفی اپلیکیشن Memrise

اگر بخواهید زبان جدید یاد بگیرند، علاوه بر کتاب‌ها و کلاس‌های تخصصی به دنبال پیدا کردن وسایل آموزشی در دسترس هستند که به شکل خودآموز عمل کند. در میان برنامه‌های بی شماری که برای آموزش زبان وجود دارد، اپلیکیشن ممرایز یکی از فوق‌العاده‌ترین برنامه‌ها است برای یادگیری زبان دوم و سوم و تقویت کردن زبان انگلیسی هم می‌تواند در اولویت قرار بگیرد.

افرادی که قصد تقویت زبان انگلیسی را دارند می‌توانند از نسخه تحت وب به این پلتفرم استفاده کنند، ولی اگر تسلط کافی به زبان انگلیسی دارید و قصد آموزش زبان‌های بعدی را دارید، با نصب اپلیکیشن ممرایز در دو نسخه اندروید و ios می‌توانید از تمام بخش‌های آن استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: آزمون تومر

در ابتدای شروع نصب این اپلیکیشن برنامه‌ها به صورت رایگان است؛ اما با بالا رفتن سطح زبان آموزان نیاز به خرید اکانت Memrise پیدا می‌کنید که برای شارژ کردن این اکانت قصد پرداخت‌های بین المللی دارید که در حال حاضر مجموعه کافه ارز خدمات خود را در این زمینه ارائه می‌کند.

خرید اکانت memrise

مزایای پلتفرم Memrise

مطمئناً بسیاری از زبان آموزان با وبسایت معروف ممرایز آشنایی کامل دارند؛ اما ممکن است برخی از افراد هم هنوز با امکانات و مزایای این وب سایت به طور دقیق آشنا نباشند. در صورت شناخت امکانات این اپلیکیشن حتما اقدام به خرید اکانت Memrise می‌کنید، تا بتوانید مفاهیم جدید را به شکل بهتری در این سیستم یاد بگیرید.

تمام افرادی که تمایل به آموزش بدون وقت دارند، با تهیه اکانت ممرایز می‌توانند از آموزش‌های خاص این مجموعه که از سال ۲۰۱۰ تأسیس شده و در حال حاضر بیشتر از ۵۰ میلیون زبان ‌آموز دارند بهره ببرند.

برخی از ویژگی‌ها و مزیت‌های منحصر به فرد Memrise را در این بخش مورد بررسی قرار می‌دهیم:

انتخاب فارسی به عنوان زبان مادری

در این اپلیکیشن برخلاف بسیاری از اپلیکیشن‌های دیگر می‌توانید زبان مادری خود را فارسی انتخاب کنید. در نسخه تحت وب همه کاربران فارسی زبان می‌توانند با انتخاب زبان فارسی، زبان انگلیسی یا زبان‌های دیگر را یاد بگیرند.

یادآوری هوشمند

یکی از روش‌های مهم برای آموزش و یادگیری زبان انگلیسی یا هر زبان دیگر تمرین مداوم در حین کارهای روزانه است. این برنامه در زمانی استاندارد کلماتی که نزدیک به فراموش شدن هستند، را برای شما یادآوری می‌کند. در واقع این برنامه متناسب با الگوریتم ذهن برنامه‌ریزی شده تا کلمات جدید به حافظه کوتاه مدت و سپس به حافظه بلند مدت انتقال پیدا کند. با خرید اکانت Memrise می‌توانید پروسه یادگیری زبان را کوتاه‌تر و با کیفیت بالاتری طی کنید.

رقابت با دیگران

تقریباً بیشتر از ۵۰ میلیون کاربر در این اپلیکیشن حضور دارند که انگیزه شما برای آموزش را افزایش می دهد و با شرکت در گردهمایی‌های آنلاین می‌توانید با ایده‌ها و تجربه‌های افراد دیگر هم آشنا شوید. در واقع در این اپلیکیشن خواندن تجربه‌های دیگران کامنت‌ها و نظرات آنها راجع به درس‌ها موجب شده تا از آموزش تک بعدی خارج گردد.

بیشتر بخوانید: تحصیل در ترکیه

آموزش قدم به قدم با گرامر

گرامر یک زبان جدید از بخش‌های بسیار مهم و ضروری آن است که به صورت قدم به قدم و کم کم آن را آموزش می‌دهد با گرفتن تست‌های مجزا در لابلای آموزش‌ها موجب افزایش مهارت‌های زبان آموزی می‌گردد.

آشنایی با اکسنت های مختلف

در پدیده‌های کوتاه چند ثانیه می‌توانید برخی از عبارات و کلمات مد نظر خود را با لهجه افراد محلی گوش دهید. چرا که شنیدن گویش‌های محلی موجب می‌شود تا به شکل بهتری کلمات در ذهن شما باقی بمانند.

یادگیری زبان با ممرایز

خرید اکانت Memrise و روش های استفاده از آن

دانشجویانی که به دنبال تقویت زبان انگلیسی خود هستند، این افراد برای شرکت در کنکورهای مختلف این اپلیکیشن حضور دارند آشنایی با روش استفاده از اپلیکیشن ممرایز موجب می‌شود تا افراد بیشتری تمایل به شرکت در آن پیدا کنند.

الگوریتم خاص این اپلیکیشن به گونه‌‌ای طراحی شده که کلمات از ذهن شما فراموش نمی‌شوند چرا که در دوره‌های زمانی خاص واژگان را یادآوری کرده، تا به حافظه بلند مدت شما اضافه شود.

در این بخش به مراحل استفاده از اپلیکیشن ممرایز برای شروع آموزش‌ها می‌پردازیم:

  • ابتدا وارد وبسایت من شده و باید در آن ثبت نام کنید و با کلیک بر روی گزینه Sign up ثبت نام خود را شروع کنید.
  • در مرحله بعدی یک صفحه جدید برای شما باز می‌شود که می‌توانید با اکانت گوگل و یا فیسبوک خود روند ثبت نام را ادامه دهید، یا به شکل مستقیم فرم مربوطه در وب سایت را برای عضو شدن در این سامانه پر کنید.
  • بعد از پر کردن فرم ثبت نام به صفحه اصلی وارد می‌شوید، در قسمت بالای این صفحه می‌توانید از منوی Courses دوره‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. همچنین با انتخاب زبانی که قرار است آن را یاد بگیرید، دوره‌های مربوط به آن در دسترس شما قرار می‌گیرند، یکی از دوره‌های پرطرفدار در این وب سایت دوره ۵۰۴ است.
  • در مرحله بعدی می‌توانید اپلیکیشن همراه را بر روی گوشی خود نصب کرده و با وارد شدن به حساب کاربری خود تمامی دوره‌ها را مشاهده کنید.
بیشتر بخوانید: راهنمای کامل تحصیل در ایتالیا

خرید اکانت Memrise

ممرایز که به یک منبع جامع برای یادگیری زبان‌های مختلف تبدیل شده با ارائه خدمات گوناگون دانشجویان زیادی را به خود علاقمند کرده است. در حال حاضر برای استفاده از امکانات خاص این اپلیکیشن نیاز به خرید اکانت Memrise دارید که پس از خرید می‌توانید 21 زبان زنده دنیا را آموزش بدهیم که مهمترین آنها شامل زبان انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، کره ای، ژاپنی، چینی، ترکیه‌ای و عربی است. ر

تبدیل اکانت معمولی به اکانت پریمیوم برای بهره مند شدن از مزیت‌های آن نیاز به پرداخت هزینه دلاری دارد که در حال حاضر این هزینه‌ها را می‌توانید با کمک مجموعه کافه ارز پرداخت کنید.

در واقع نحوه خرید اکانت ممرایز بسیار ساده بوده و فقط نیاز به پرداخت هزینه آن به صورت ارزی است که می‌توانید در صورت داشتن کارت‌های اعتباری به صورت شخصی اقدام کنید و یا از وب سایت‌های واسط مانند مجموعه کافه ارز کمک بگیرید، تا تمام مراحل ثبت نام شما به درستی طی شود.

بیشتر بخوانید: خرید اکانت Busuu ؛ مثل آب خوردن زبان یاد بگیر!

نکات مهم در خرید اکانت ممرایز

نکات مهم در زمان خرید اکانت Memrise

از وب سایت‌های واسط برای خرید اشتراک Memrise کمک گرفتید بهتر است برخی از نکات را مد نظر قرار دهید، تا در نهایت به بهترین شکل بتوانید از این اکانت استفاده کنید. در ادامه به چند نکته مهم می‌پردازیم:

  • اکانت اختصاصی که به شما تحویل داده می‌شود، مختص صاحب اصلی آن بوده و نباید از نوع کرکی یا هکی باشد؛ چرا که بعدا ممکن است مشکلاتی برای شما ایجاد کند.
  • با پرداخت هزینه قانونی پس از اتمام اشتراک نیازی به سفارش مجدد اکانت نیست و همان اکانت را می‌‌توانید تمدید کنید.
  • باید ساخت و شارژ اکانت بر روی ایمیل شخصی شما صورت بگیرد و تمام ایمیل‌های مربوط به این سرویس به ایمیل شخصی شما ارسال گردد.
  • خرید اکانت باید در کوتاه ترین زمان ممکن و نهایتا تا ۲۴ ساعت بعد انجام شود.

بیشتر بخوانید: سایت‌ آموزش آنلاین رایگان

کیشن ممرایز چگونه کار می کند؟

پس از خرید اکانت Memrise بهتر است با نحوه کار کردن آن هم آشنا باشید تا از این ابزار یادگیری لغات و عبارات به بهترین شکل استفاده کنید. این اکانت به صورت گام به گام تمامی آموزش‌ها را ارائه می‌دهد و به شکل تمرین‌های 10 دقیقه‌ای کمک می‌کند تا زبان مورد نظر را فرا بگیرید.

کار کردن با این اکانت بسیار ساده بوده و در هر بخش از مسیر در صورت ایجاد مشکل می‌توانید از پشتیبانی‌های فنی هم کمک بگیرید، در ابتدا می‌توانید با ثبت نام رایگان با دوره‌های مختلف آن آشنا شده و زبانی را که قرار است فرا بگیرید به طور دقیق و کامل بشناسید.

کاربری اصلی آن آموزش زبان است؛ اما دسته بندی‌های دیگری مانند ریاضیات و علوم هم دارد. دوره‌های آموزشی به دو دسته‌بندی کلی تقسیم می‌شوند که یک دوره برنامه‌های مدیریت شده و رسمی است که توسط کارکنان ایجاد شده‌اند و یک دوره هم محتوایی است که توسط کاربران ممرایز ایجاد شده است.

نکته مهم این است که در این اکانت می‌توانید از برنامه‌های کاملا شخصی و اختصاصی برای خود نیز استفاده کنید در واقع راه آموزش در این اپلیکیشن برای همه هموار می‌باشد.

خربد با پی پال

کلام آخر

خرید اکانت Memrise در حال حاضر یکی از بهترین راه حل‌ها برای یادگیری زبان دوم و سوم است. چرا که این اپلیکیشن مزایا و امکانات متعددی دارد و با امکان نصب آن بر روی گوشی‌های اندروید و آیفون و همچنین استفاده تحت وب، افراد بیشتری می‌توانند از آن استفاده نمایند. به همین سبب خرید نسخه پرو آن ارزش داشته و بسیاری از افرادی که قصد شرکت در آزمون‌های تافل را دارند، می‌توانند با خرید این اکانت تا حد زیادی زبان خود را تقویت نمایند. نکته مهم این است که در بخش پرداخت هزینه‌های اشتراک اکانت به شکل شخصی نمی‌توانید عمل کنید. بهتر است با کارشناسان مجموعه کافه ارز ارتباط بگیرید، تا اطلاعات کاملی در این مورد به دست آورید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاه ها(2)
  1. سلام .چطور میتوانم خریدار کنم و چطور ثبت و نام شوم برای آغاز دروس آنلاین

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما با بخش پشتیبانی سایت Cafearz.com تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *