وبلاگ

/

/

خرید اکانت prowritingaid

خرید اکانت prowritingaid

خرید اکانت prowritingaid می‌توانید به گزارش‌های دقیق‌تر از متون خود دست پیدا کنید که تأثیر مستقیم بر تقویت نوشتار شما دارد. اگر شما یک نویسنده، دانشجویی، معلم یا کسی هستید که به طور مداوم با متون و نوشتار سروکار دارید، خرید اکانت ProWritingAid می‌تواند برای شما مفید باشد. با این ابزار، خطاهای گرامری، املایی و نوشتاری را به راحتی شناسایی کرده و به شما کمک می‌کند تا بهبودی در نوشتار خود داشته باشید. گزینه‌های مربوط به خرید این اکانت به نسبت سایر برنامه‌های دیگر مناسب تر است. به همین جهت مورد توجه بیشتری قرار گرفته است؛ برای پرداخت هزینه‌های مربوط به خرید اکانت کافیست با کارشناسان مجموعه کافه ارز در ارتباط باشید تا بدون مشکل بتوانید پرداخت ارزی مربوط به خرید اشتراک های خارجی را انجام بدهید.

آشنایی با نرم‌افزار ProWritingAid

آشنایی با نرم‌افزار ProWritingAid

نویسندگان حرفه‌ای و فریلنسرها به دنبال استفاده کردن از یک ویراستار حرفه‌ای هستند، تا متن‌های مورد نیاز به آنها از لحاظ کیفیت در سطح استاندارد باشد. اما معمولاً برای این گروه استفاده کردن از نیروهای انسانی هزینه زیادی به دنبال دارد و مقرون به صرفه نیست. نرم افزارهای رایگان آنلاین هم وجود دارد؛ اما به دلیل داشتن خطا و اشتباه نمی‌توان به طور کامل به آنها اعتماد کرد.در حال حاضر نرم افزار ProWritingAid یکی از بهترین راه حل‌ها است که با خرید اکانت ProWritingAid به صورت پریمیوم می‌توانید از قابلیت‌های حرفه‌ای آن بهره مند شوید. نرم افزار ProWritingAid یک ویراستار حرفه‌ای و هوشمند است که می‌تواند دستور زبان را نیز مورد بررسی قرار بدهد. این نرم افزار تمام اشتباهات نگارشی را حذف کرده و کلمات را بسیار هوشمندانه انتخاب و بهینه می‌کند. قابلیت‌های خاصی که در این نرم افزار قرار گرفته، باعث شده تا ساختار دستور زبان یک متن به صورت کاملا منسجم شکل بگیرد. همچنین با امکان بررسی علائم نگارشی املا و نگارش صحیح کلمات یک متن استاندارد ارائه می‌دهد.

نرم افزار کاربردیProWritingAid از طریق مرورگر مک و سیستم عامل ویندوز در اختیار کاربران قرار گرفته است و به مانند ورد جزء نرم افزارهای کاربردی همیشگی می‌باشد. در حال حاضر این نرم افزار کاربردی خدمات خود را در سیستم عامل‌های اندروید و ios نیز ارائه می‌دهد که دسترسی کاربران به این نرم افزار حرفه ای‌تر می‌باشد. نویسندگان داستانی در شبکه‌های مجازی با کمک این نرم افزار پروسه ویراستاری و ویرایش متن خود را به شکل بهتری پیش برده و با افزایش سرعت کار در مدت زمان کوتاهی، می‌توانند یک متن کامل را آماده کنند و تقریباً به یک دستیار کاربردی برای این افراد تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن کاربردی فریلنسرها

خرید اکانت prowritingaid

اکانت ProWritingAid به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

ابزار کاربردیProWritingAid برای تمام نویسندگان، بلاگرها، وبلاگ نویس‌هایی که در حوزه تولید محتوا فعالیت دارند، مناسب است. همچنین مترجم‌ها و تولید کنندگان محتوای متنی و دانشجویان مقاله‌های انگلیسی هم می‌توانند از این نرم‌افزار حرفه‌ای استفاده کنند. در واقع می‌توان گفت تمام افرادی که در حوزه نوشتن کتاب، مقاله یا گزارش‌های خبری فعالیت می‌کنند، می‌توانند با خرید اکانت ProWritingAid بسیاری از کارهای خود را سرعت بدهند.

افرادی که بر روی مسئله سرقت ادبی حساسیت بیشتری دارند، می‌توانند از این نرم‌افزار برای ردیابی متون استفاده کنند. البته در هنگام خرید اکانت باید هزینه جداگانه برای این مسئله نیز پرداخت شود. نکته مهم این است که این اکانت قابلیت خرید سالانه و دائمی را هم دارد و مانند سایر پلتفرم‌های دیگر نیاز به شارژ ماهانه نیست و یکی از دلایل استقبال از آن هم این مسئله می‌باشد.

کاربرد اکانت ProWritingAid 

کاربرد اکانت ProWritingAid

نویسندگان در حوزه‌های مختلف به دنبال راه حل‌هایی هستند که مشکلات نگارشی متون خود را برطرف کنند. البته رفع اشکالات گرامری هم جزء مسائل بسیار مهمی است که به خصوص در متن‌های ادبی و علمی باید رعایت شود. استفاده کردن از ابزارProWritingAid سبب بهبود خوانایی متن می‌شود، به همین جهت بهتر است با عملکرد اصلی این نرم افزار آشنا شوید که شامل موارد ذیل می‌گردد:

بیشتر بخوانید: نکات مهم قبل از فریلنسر شدن

بررسی گرامر

با کمک هوش مصنوعی تمامی اشتباه دستور زبان را پیدا کرده و آنها را رفع می‌کند.

بررسی املای کلمات

تمامی اشتباهات تایپی آسان را پیدا کرده و از نظر املایی کلمه درست آنها را قرار می‌دهد. کلماتی که با توجه به مفهوم جمله از لحاظ املایی اشتباه هستند را نیز شناسایی می‌کند.

واژه شناسی

با داشتن پایگاه داده تمامی اصطلاحات و عبارات ناخواسته را که از لحاظ شکل ظاهری دچار مشکل هستند، شناسایی کرده و برطرف می‌کند.

املای اسامی خاص

می‌تواند املای میلیون‌ها اسم مختلف، مکان و افراد را شناسایی و به شکل صحیح قرار بدهد.

سبک نوشتن

با بررسی دقیق، سبک نوشتن متن را ویراستاری می‌کند.

بررسی کامل متن

برای افزایش کیفیت متن بسیاری از مسائل مربوط به نوشتار مانند خوانایی ضعیف، تنوع جملات، جملات مبهم و موارد دیگر را نیز بررسی کرده و در صورت بروز هر کدام از این مشکلات آنها را برطرف می‌کند.

ابزار ProWritingAid 

مشخص کردن اشتباهات متن توسط ابزار ProWritingAid

از ویژگی‌های منحصر به فرد ابزار ProWritingAid مشخص کردن اشتباهات متن با رنگ‌های مختلف است.

نصب در فضای برنامه مایکروسافت مانند ورد تمامی ساختارهای اشتباه موجود در متن با رنگ‌های مختلفی به نمایش در می‌آیند که به عنوان مثال می‌توان گفت اشتباهات دستوری با رنگ آبی، اشتباه نگارشی و املایی با رنگ قرمز و جملات ضعیف و مبهم با رنگ زرد نمایش داده می‌شوند.

با بررسی تمامی این موارد در می‌یابیم که خرید اکانت ProWritingAid بیشتر از یک ویرایشگر دستور زبان یا نرم افزار ترجمه به نویسندگان کمک می‌کند. چرا که به مانند یک هوش مصنوعی عمل کرده و سرعت عمل خلق محتوای بدون اشتباه را افزایش می‌دهد.

تفاوت نسخه پریمیوم prowritingaid

اگر برای شما هم سوال است که چرا باید اقدام به خرید اکانت prowritingaid نمایید با بررسی تفاوت نسخه پریمیوم و نسخه رایگان به راحتی به یک پاسخ مناسب دست پیدا می‌کنید.

در این قسمت به بررسی تفاوت نسخه پریمیوم و نسخه رایگان prowritingaid می‌پردازیم:

  • نسخه رایگان تنها از طریق وبسایت قابل استفاده است؛ اما نسخه پریمیوم قابلیت نصب بر روی دسکتاپ را دارد.
  • نسخه رایگان تنها ۵۰۰ کلمه را بررسی می‌کند؛ اما نسخه پریمیوم قابلیت استفاده در گوگل داکس و متون بلند را دارد.
  • نسخه رایگان به افزونه ورد اضافه نمی‌شود؛ اما در نسخه پریمیوم به راحتی به افزونه ورد اضافه شده و همزمان می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • نسخه رایگان قابلیت اضافه شدن به مرورگر را ندارد؛ اما در نسخه پریمیوم با اضافه شدن به مرورگر می‌توانید به بررسی و ارزیابی سرقت ادبی متون هم بپردازید.

خرید انواع اکانت پریمیوم prowritingaid 

خرید انواع اکانت پریمیوم prowritingaid

پس از وارد شدن به وب سایت prowritingaid برای خرید اکانت پریمیوم با سه گزینه روبرو می‌شوید که متناسب با شرایط و نیاز خود می‌توانید هر کدام از این پکیج‌ها را انتخاب کنید؛ چرا که از لحاظ قیمت با یکدیگر تفاوت زیادی دارند:

اکانت ماهانه

با پرداخت ۲۰ یورو به صورت ماهانه می‌توانید از خدمات این نرم افزار بهره ببرید.

اکانت سالانه

با پرداخت ۷۹ یورو می‌توانید به مدت یک سال از تمام خدمات این نرم افزار استفاده کنید، خرید سالانه با ۶۷% تخفیف نسبت به خرید ماهانه همراه است.

اکانت همیشگی و دائمی

با پرداخت ۲۹۹ یورو برای همیشه این اکانت را دریافت می‌کنید در صورت امکان و تمایل به خرید این اکانت به نویسندگان حرفه‌ای پیشنهاد می‌شود.

نکات مهم در هنگام خرید اکانت prowritingaid

نکات مهم در هنگام خرید اکانت prowritingaid

اکانت prowritingaid به قدری کاربردی است که کاربران می توانند در زمینه نوشتن یک مقاله علمی مهم یا مقالات پذیرش در کالج و بسیاری از موارد دیگر از آن استفاده کنند. به همین جهت خرید اکانت prowritingaid مورد استقبال بسیاری از نویسندگان حرفه‌ای و متخصصص قرار گرفته است.

آشنایی با برخی از نکات مهم در هنگام خرید اکانت prowritingaid برای بهره وری بیشتر و بهتر ضرورت پیدا می‌کند. در ادامه به چند مورد آن می‌پردازیم:

  • این اکانت به صورت اشتراکی قابل خریداری شدن است.
  • اجازه تغییر اطلاعات شخصی مانند عکس پروفایل، نام و موارد دیگر را ندارید.
  • از اکانت اشتراکی فقط بر روی یک دستگاه می‌توانید استفاده کنید.
  • در صورت نیاز می‌توانید بر روی ایمیل شخصی خود یک اکانت اختصاصی خریداری کنید، تا اشتراک شما به صورت کاملاً قانونی فعال شود.
  • در صورت تمایل راه اندازی اشتراک بر روی اکانت اختصاصی باید ایمیل و پسورد صحیح اکانت خود را در صفحه تسویه حساب قرار بدهید.

نکته مهم این که تمام حساب‌های اختصاصی تا آخرین روز اشتراک دارای ضمانت بوده و اجازه تغییر اطلاعات شخصی آن را دارید؛ اما ممکن است هزینه‌های مربوط به این اشتراک بیشتر باشد.

پرداخت ارزی

نحوه خرید اکانت prowritingaid

در صورتی که تمایل به خرید اکانت prowritingaid به صورت پریمیوم دارید، ابتدا باید وارد وب سایتProWritingAid.comشوید و در این وب سایت یکی از سه اکانت پریمیوم را انتخاب کرده و با انتخاب درگاه های قابل پرداخت مانند پی پال هزینه‌های مربوطه را بپردازید. این وب سایت در صورت بروز هرگونه مشکل در حساب پرمیوم تا 14 روز بعد هزینه‌های شما را برگشت می‌دهد، پس با خیال آسوده‌تر می‌توانید پروسه پرداخت را طی کنید.

برای اینکه مراحل پرداخت ارزی را با خیال راحت‌تر طی کنید، می‌توانید از تیم حرفه‌ای و مجرب به مجموعه کافه ارز کمک بگیرید، تا از شروع ثبت نام و خرید تا لحظه آخر همراه شما باشند. از ویژگی‌های منحصر به فرد مجموعه کافه ارز دریافت کمترین میزان کارمزد و انجام کار در سریع‌ترین زمان ممکن است.

نحوه خرید اکانت prowritingaid 

سخن آخر

خرید اکانت prowritingaid برای تمام افرادی که به یک ویرایشگر حرفه‌‌ای متن نیاز دارند، ضرورت پیدا می‌کند چرا که استفاده از نیروهای انسانی هزینه‌های زیادی به دنبال دارد. پس یکی از ابزارهای کاربردی برای تهیه متن‌های با کیفیت، اکانت prowritingaid است. برای استفاده از امکانات این اکانت به صورت نامحدود کافیست با کارشناسان مجموعه کافه ارز بگیرید، تا مراحل خرید اکانت و پرداخت ارزی آن را به راحتی طی کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

ghazal hamzeh نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *