وبلاگ

/

/

درخواست رسید کردن پی پال (Invoice) چگونه است؟

درخواست رسید کردن پی پال (Invoice) چگونه است؟

۲۵ تیر ۱۴۰۲

رسید کردن پی پال: چگونه در حساب پی پال خود رسید ایجاد کنیم؟ آشنایی با نحوه ایجاد فاکتور در هنگام نقل و انتقال پول برای بسیاری از کسب و کارهای آنلاین که به صورت بین المللی فعالیت دارند، ضروری است. چرا که ارسال فاکتور به منزله تأیید پرداخت و دریافت است؛ اگر قصد انجام دریافت و یا پرداخت های ارزی را دارید و برای این کارتان به حساب پی پال نیاز دارید، برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان مجموعه کافه ارز ارتباط برقرار کنید.

درخواست رسید کردن پی پال (Invoice) چگونه است؟

بررسی حساب پی پال

پی پال یک فرم مالی آنلاین و در واقع حساب ارزی مجازی است که برای جابجایی پول مورد استفاده قرار می‌گیرد و دفتر مرکزی این وبسایت در کشور آمریکا قرار دارد. فراهم آوردن امکان استفاده از این حساب برای جابجایی پول و پرداخت‌های اینترنتی کاربردهای بسیار گسترده‌ای برای بسیاری از افراد و بخش خصوصی و فریلنسرها دارد. با کمک گرفتن از حساب پی پال در زمینه پرداخت‌های اینترنتی به راحتی می‌توانید از وب سایت‌های مشهور خرید کرده و یا محصولات مختلف خود را در این وب سایت‌ها به فروش برسانید. چرا که امکان دریافت هزینه‌های مالی از طریق حساب پی پال به راحتی میسر می‌گردد. اما قبل از هر اطلاعات دیگری در مورد نحوه کاربری باید بدانید که این سیستم پرداختی مشهور ایرانیان را تحریم کرده و به راحتی در دسترس آنها قرار ندارد. اما در حال حاضر با کمک گرفتن از مراکز معتبر مانند مجموعه کافه ارز و استفاده از آی پی‌های مختلف امکان دور زدن تحریم‌ها وجود دارد و به راحتی می‌توانید اقدام به ساخت حساب اولیه پی پال کنید.

در صورتی که در تمام روند ساخت حساب پی پال و وریفای کردن آن از کارشناسان متخصص کافه ارز کمک بگیرید، بدون مشکل این مرحله را نیز طی می‌کنید و به راحتی می‌توانید با حساب خود معاملات ارزی گوناگون انجام بدهید. پس از این که رسید کردن پی پال هم آشنا شوید به راحتی می‌‌توانید مبادلات ارزی و تجاری انجام بدهید.

پرداخت ارزی

رسید کردن پی پال چگونه است؟

ارسال فاکتور Invoice از طریق پی پال برای بسیاری از کسب و کارهای آنلاین ضروری است. به خصوص افرادی که به شکل فریلنسری در سایت‌های خارجی فعالیت می‌کنند می‌توانند با ارسال فاکتور، حساب‌های مالی خود را به شکل هدفمندی دنبال کنند. البته نکته مهم این است که افرادی که حساب پی پال ندارند، نمی‌توانند از درگاه‌های ایجاد شده توسط سیستم پی پال استفاده کنند چرا که Invoice در واقع عملکردی شبیه درگاه پرداخت دارد.

از آنجایی که پی پال برای ارسال فاکتور هیچگونه کارمزد اضافه‌ای در یافت نمی‌کند و با همان کارمزدهای ارسال و تبادل پول این کار را نیز انجام می‌دهد به همین سبب افرادی که خدمات ارزی مختلف دارند، در صورتی که به پاسخ مناسبی برای این سوال که رسید کردن پی پال چگونه است؟ برسند، بهتر می‌توانند از خدمات این پلتفرم استفاده نمایند.

نحوه ایجاد سریع رسید Invoice در پی پال بدین صورت است که به اطلاعاتی مانند جیمیل شخص گیرنده، توضیحات رسید، مقدار و نوع ارز نیاز دارید، تا بتوانید بدون نیاز به اطلاعات تکمیلی دیگر هم رسیده خود را ایجاد کنید.

افتتاح حساب پی پال

نحوه ایجاد رسید پی پال در وب سایت

پی پال جزء سیستم‌های مالی آنلاین بین‌المللی است که به بیشتر از ۲۰۰ کشور مختلف خدمات خود را ارائه می‌دهد و از طریق وب سایت و اپلیکیشن امکان دسترسی به این پلتفرم مالی وجود دارد. بسته به اینکه از وب سایت یا اپلیکیشن استفاده می‌کنید، نحوه ایجاد رسید پی پال متفاوت است.

در این بخش برای اینکه به این سوال مهم که رسید کردن پی پال چگونه است؟پاسخ دهیم باید بگوییم نحوه ایجاد رسید پی پال در وبسایت به شرح ذیل است:

  • ابتدا پس از ورود به وب سایت پی پال PAYPAL وارد حساب کاربری خود شوید.
  • با کلیک کردن بر روی تب Request Money خدمات مربوط به این قسمت برای شما نمایان می‌شود.
  • در برخی از حساب‌ها این مرحله متفاوت بوده، به نحوی که در برخی از موارد ابتدا باید وارد قسمت تولز حساب خود شوید، تا به گزینه Invoice دست پیدا کنید و با انتخاب این گزینه وارد صفحه ایجاد رسید پی پال می‌شوید.
  • در مرحله بعدی کافیست میزان درخواست پول و شخص گیرنده را در رسید مشخص نمایید.
  • در آخرین مرحله پس از تکمیل اطلاعات فوق می‌توانید با فشردن دکمه سند در بالای صفحه عملیات ایجاد رسید را تکمیل کنید.
  • در آخرین مرحله می‌توانید انتخاب کنید که لینک رسید توسط پی پال به جیمیل و حساب شخصی فرد مورد نظر شما ارسال شود، یا اینکه خودتان لینک را کپی کرده و به روشی که مد نظر شماست برای فرد ارسال نمایید.

نحوه ایجاد رسید پی پال در اپلیکیشن 

نحوه ایجاد رسید پی پال در اپلیکیشن

ارائه خدمات گسترده پی پال موجب شده تا کاربران متناسب با شرایط خود از این پلتفرم استفاده کنند که برخی از افراد از اپلیکیشن پی پال برای پرداخت‌های مالی خود استفاده می‌نمایند.

برای دادن پاسخ مناسب به این سوال که رسید کردن پی پال چگونه است؟ باید بگوییم که در اپلیکیشن ایجاد رسید طبق مراحل زیر انجام می‌شود:

  • ابتدا وارد اپلیکیشن شده و با استفاده از ایمیل و پسورد وارد حساب کاربری خود شوید.
  • در قسمت پایین صفحه با فشردن گزینه ریکوئست یک صفحه جدید برای شما باز می‌شود.
  • در صفحه باز شده رسید پی پال خود را تنظیم کرده و در نهایت گزینه share your link to get paid به فشار دهید.
  • پس از انتخاب کردن این گزینه نیز اپلیکیشن‌های مختلف برای شما مشخص می‌شود که می‌توانید لینک رسید پی پال را از هر کدام از این اپلیکیشن‌ها برای شخص مورد نظر خود ارسال کنید.

کسر هزینه بیشتر از فاکتورها در فروش

اگر از سیستم پی پال به عنوان یک سیستم پرداخت آنلاین استفاده می‌کنید که با صدور فاکتور برای مشتریان خود هزینه‌های مربوطه را دریافت می‌کنید. حتماً انتظار داشته باشید که هزینه‌های مربوط به کارمزد، از فاکتورهای شما کسر شده و مبلغی بین 2.9٪ + 0.30 دلار از پرداخت نهایی شما کسر می‌شود.

بهتر است در هنگام محاسبه هزینه فاکتور قیمت نهایی را در 0.029 ضرب کرده و با 0.30 دلارجمع کنید، تا در نهایت هزینه‌های مربوط به فروش کالا و خدمات شما کمتر از میزان مشخص شده نباشد.

بیشتر وب سایت‌های معتبر بین‌المللی به شما امکان می‌دهند که حساب خود را به پی پال متصل کنید و محصولات خود را در این وب سایت‌ها به فروش برسانید و مشتریان به صورت خودکار هزینه‌ها را به حساب پی پال شما هدایت کنند. این روش متفاوت پی پال موجب شده تا افراد بیشتری برای فعالیت‌های تجاری و مالی در وبسایت‌های بین‌المللی ترغیب گردند.

درخواست رسید کردن پی پال (Invoice) چگونه است؟

نتیجه گیری:

رسید کردن پی پال چگونه است؟ گرفتن یک پاسخ مناسب و دقیق برای این سوال به بسیاری از فعالان در حوزه تجارت بین‌المللی و آنلاین کمک می‌کند، تا با کمترین میزان مشکل بتوانند فعالیت‌های مالی خود را مدیریت کنند. چرا که ایجاد رسید در سیستم پی پال تنها با وارد کردن آدرس جیمیل و توضیحات رسید و نوع ارز امکان پذیر است. اما برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید از کارشناسان مجموعه کافه ارز در تمام مراحل افتتاح حساب و نحوه کارکرد آن تماس بگیرید، تا با دریافت مشاوره‌های تخصصی با مشکلات کمتری بتوانید در این حوزه فعالیت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

ghazal hamzeh نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *