وبلاگ

/

/

خرید اکانت دیزنی پلاس Disney Plus

خرید اکانت دیزنی پلاس Disney Plus

خرید اکانت دیزنی پلاس اگر شما نیز همانند بسیاری از افراد از نقاط مختلف دنیا علاقه مند به دیدن فیلم و سریال هستید، خرید اکانت دیزنی پلاس Disney Plus یکی از موضوعاتی است که باید به آن توجه داشته باشید.خرید از این سایت نیازمند پرداخت ارزیاست که با خدماتخرید از سایت های خارجی در کافه ارز به آسانی می‌توانخرید اشتراک سایت‌های خارجی همچون خرید اکانت دیزنی پلاس Disney Plus را انجام داد. در این مقاله به بررسی دیزنی پلاس (Disney Plus) و دیزنی پلاس می‌پردازیم.

اکانت-Disney-Plus

دیزنی پلاس (Disney Plus) چیست؟

قبل از این که به نحوه خرید اکانت دیزنی پلاس Disney Plus بپردازیم باید در ابتدا به طور مختصر با این سرویس آشنا شویم، چرا که ممکن است بسیاری از افراد هنوز به طور کامل با این سرویس آشنایی نداشته باشند. به‌طورکلی می‌توان سایت دیزنی پلاس را در کنار سرویس هایی همانند نتفلیکس، اچ بی او و اپل تی وی پلاس قرار داد. با این اوصاف می‌توان گفت که دیزنی پلاس یکی از سرویس‌های بسیار محبوب تماشای فیلم، سریال و انیمیشن است که از آن به عنوان یکی از رقبای مهم نتفلیکس یاد می‌کنند.

شروع فعالیت سرویس دیزنی پلاس در سال 2019 است. با اینکه سال های زیادی از آغاز فعالیت این سرویس نگذشته است، دیزنی پلاس محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران پیدا کرده است. یکی از دلایل اصلی که باعث محبوبیت بالای این سرویس در میان رقبای خود شده است پخش آنلاین انواع فیلم ها، سریال ها، نمایشنامه ها، محصولات اورجینال مارول و جنگ ستارگان است. همین عوامل باعث شده اند تا خرید اکانت دیزنی پلاس در میان کاربران روز به روز افزایش پیدا کند.

اکانت-دیزنی-پلاس-

خرید اکانت Disney Plus (دیزنی پلاس) چه مزیت‌هایی دارد؟

اگر شما فقط برای یکبار نگاهی کوتاه به کاتالوگ این سرویس داشته باشید بدون شک برای خرید اکانت آن مشتاق خواهید شد. در این کاتالوگ نزدیک به 500 فیلم و 350 مجموعه تلویزیونی، فیلم های کلاسیک، خاطره انگیز، فیلم های خانوادگی و همچنین فیلم های محبوبی همچون جنگ ستارگان، پایان بازی، آواتار و… دیده می‌شود. به طور خلاصه می‌توان گفت که خرید اکانت دیزنی پلاس Disney Plus مزایای زیر را برای شما به همراه خواهد داشت:

  • دسترسی به تمام فیلم ها و سریال های Marvel، جنگ ستارگان و…
  • محدودیتی در استفاده از اکانت در دستگاه های مختلف وجود ندارد
  • در دسترس بوده فیلم های کلاسیک و مجموعه های تلویزیونی متنوع
  • تمدید اشتراک دیزنی پلاس بر روی پروفایل کنونی
  • قابلیت تماشای فیلم و سریال به صورت گروهی
  • رابط کاربری پیشرفته

همچنین یکی از موضوعاتی که برای کاربران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است عدم نمایش تبلیغات در هنگام تماشای فیلم و سریال است. در بسیاری از سرویس های تماشای فیلم و سریال تبلیغات موجود باعث کلافگی و عدم رضایت کاربران می‌شود. در ارتباط با سرویس دیزنی پلاس باید بدانید که این سرویس با حذف تبلیغات از محتواهای خود گام بسیار بزرگ و ارزشمندی در راه کسب رضایت کاربران برداشته است. شاید فقط همین یک مورد از دلایل و انگیزه های اصلی کاربران برای خرید اکانت دیزنی پلاس Disney + Plus باشد. شما با خرید گیفت کارت دیزنی می‌توانید به‌راحتی برای خرید اشتراک آن اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: خرید اکانت پرمیوم هولو

خرید-اکانت-Disney-Plus

پلن های اکانت دیزنی پلاس Disney Plus

همان‌طور که در بخش مزیت‌های اکانت دیزنی پلاس گفته شد یکی از مزایای اصلی این سرویس رابط کاربری بسیار آسان و پیشرفته این سرویس است که باعث شده استفاده از آن بسیار راحت باشد. با فعال سازی اکانت و خرید اشتراک می‌توانید فیلم ها و سریال های موردنظر خود را دسته بندی کرده و به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

دیزنی پلاس دارای دو پلن و یا دو تعرفه اشتراکی است:

پلن پریمیوم
این پلن شامل تمام محتواهای دیزنی پلاس به صورت کامل است.
پلن باندل
با خرید این پلن می‌توانید علاوه بر اشتراک پریمیوم، اکانت Hulu و اکانت ESPN را نیز در اختیار داشته باشید.

یکی از نکات بسیار مهم این است که اکانت شما در انواع مختلف دستگاه ها و سیستم های رایانه ای همچون اندروید، IOS، ویندوز و مک در دسترس بوده و شما با خرید اکانت دیزنی پلاس Disney Plus می‌توانید با هریک از این دستگاه‌ها وارد اکانت خود شده و برنامه های مدنظر خود را تماشا نمایید.

همچنین از نکات مورد توجه دیگری که در ارتباط با اکانت دیزنی پلاس و استفاده از این سرویس وجود دارد این است که این اماکن وجود دارد تا فیلم ها و ویدئو های مدنظر خود را به صورت آفلاین نیز تماشا نمایید. برای تماشای آفلاین لازم است تا ابتدا ویدئو ها را دانلود نموده و سپس در زمان مناسب به تماشای آنها بپردازید.

توجه کنید که در صورت استفاده از دستگاه های اندروید و IOS امکان دانلود و تماشای آنلاین فیلم ها و سریال های تلویزیونی وجود دارد. برای دانلود ویدئو ها نیز می‌توانید کیفیت مدنظر خود را مشخص نمایید. هرچه کیفیت انتخابی برای ویدئو بالاتر باشد مدت زمان دانلود و حجم مورد نیاز برای دانلود ویدئو نیز بیشتر خواهد بود.

چگونه می‌توان در ایران اشتراک Disney Plus را به صورت قانونی خریداری کرد؟

خب! همانند بسیاری از سرویس های خارجی، دیزنی پلاس نیز از دسته سرویس هایی است که به علت تحریم‌های آمریکا در داخل ایران در دسترس نبوده و در واقع نمی‌توان از داخل کشور اقدام به خرید اکانت دیزنی پلاس نمود. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که راه های دیگری نیز برای خرید اکانت دیزنی پلاس Disney Plus وجود دارد که می‌توان از آن ها برای خرید اشتراک استفاده نمود.

بسیاری از شرکت‌ها هستند که در زمینه نقل و انتقالات و خریدهای ارزی مشغول به فعالیت هستند. روند کاری در این شرکت ها و مجموعه ها به این صورت است که شما با پرداخت مبلغ موردنظر خود و همچنین پرداخت پورسانت مجموعه می‌توانید اقدام به خرید و یا واریز ارزی خود نمایید.

یکی از مجموعه های با سابقه و فعال در این زمینه، مجموعه کافه ارز است که شما می‌توانید برای خرید اکانت دیزنی پلاس از خدمات این مجموعه بهره ببرید.

خرید-اکانت-دیزنی-پلاس-

نکات قبل از خرید اکانت دیزنی پلاس Disney Plus

قبل از اقدام برای خرید اکانت دیزنی پلاس باید برخی نکات مهم را مدنظر داشته باشید. از جمله این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
با خرید این اکانت می‌توانید از بزرگ‌ترین پلتفرم پخش آنلاین فیلم و سریال های کمپانی دیزنی بهره ببرید.
منظور از اکانت اختصاصی این است که اکانت تحویلی به شما توسط شخص خودتان مورداستفاده قرار می‌گیرد و شما صاحب اصلی و تنها صاحب این اکانت هستید.
فعال سازی و شارژ اکانتی که توسط مجموعه کافه ارز انجام می‌گیرد کاملاً قانونی بوده و جای هیچ نگرانی نخواهد داشت.
این امکان وجود دارد تا برای افراد مختلف تا 6 اکانت بسازید و به طور دلخواه به هریک از آن‌ها متصل شوید.
یکی از نکات بسیار ارزشمند در خرید اکانت دیزنی پلاس این است که می‌توانید این اکانت را به صورت نامحدود در دستگاه های مختلف وارد کنید.

نتیجه :

ما در این مقاله یه بررسی خرید اکانت دیزنی پلاس Disney Plus پرداختیم امید بر این که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد خرید از این سایت نیازمندپرداخت ارزی است که با خدمات خرید از سایت های خارجی در کافه ارز به آسانی می‌توان خرید اشتراک سایت‌های خارجی همچون خرید اکانت دیزنی پلاس Disney Plus را انجام داد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

5/5 - (19 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *